Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Rocky

Members
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Rocky last won the day on December 24 2015

Rocky had the most liked content!

Community Reputation

92 Excellent

About Rocky

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

1,307 profile views
  1. Επειδή ειδα σε προηγούμενο post οτι δεν ανέβασες βιντεο για να μην δείξεις πρόσωπα / πινακίδες ... θα πρεπει να αλλάξεις τα στοιχεία σου αν θέλεις να παραμείνεις ανώνυμος... τουλάχιστον απο εκείνους που δεν πρεπει... βλέποντας το βιντεο που ανέβασες στο YouTube φαίνεται ξεκάθαρα το ονοματεπώνυμο σου ... που παραθέτει στην σελίδα σου στο FB !!! Εκει έχεις μέχρι και την πινακίδα απο το Passat σου !! Και χάρτη απο τα σκοτάδια!!! Απλά σε προειδοποιώ γιατι εδώ στην Αγγλία φίλος που πόσταρε "τελική " στο YouTube έφαγε κλήση 400 λιρες και αφαίρεση διπλώματος για ενα χρονο. Νομιζω πρεπει να το κοιτάξεις ... just in case... δεν υπάρχει λόγος να τους κανεις την δουλειά τόσο εύκολη... Καλή Χρονια !!!
  2. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου ... Μετά απο τόσα χρονια παρέα με μια σειρά καλοστημένων εργοστασιακών αυτοκινήτων (απο Μ3 Ε46 , 53 Amg, TVR .. Και φυςικα 4αρων τώρα Porsche ..όλα αποκτημένα στο εξωτερικό) μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι το σουπερκαρ ειναι μια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ αυτοκινηςτικη πρόταση και εξηγούμαι: εχω ταξιδέψει με όλα απο Αγγλία ελλαδα μέσω Ιταλίας για καλοκαιρινές διακοπές ... Τα μεγάλου τουρισμού σου παρέχουν απίστευτη ευχαριστηση σε autobank με 2ωρα τρίωρα συνεχούς κυνηγητού με 200αρες 250αρες και 300αρες όπου τα τεχνολογικά διαμάντια ακούραστα και σίγουρα, δουλεύουν ρολόι για ατέλειωτες ώρες χωρις να κομπιάζουν, με φρένα που Μάγκωνουν το ίδιο απο τα πρώτα 10 λεπτά έως και στο τέλος του τρίωρου ( ειναι απίστευτη η κούραση που νοιωθεις μετά το δυωρο τρίωρο με αυτές τις ταχύτητες) ...για μένα έτσι ολοκληρώνεται το ζεν μηχανής ανθρώπου ...όταν για 120 λεπτά καβαλας ενα άρμα που ουρλιάζει , μαζευται και απλώνεται κάτω απο τα πόδια σου νοιωθεις την υποστροφή του στις ανοικτές καμπές και φυςικα τις δυνατότητες του απέναντι σε αλλα διαφόρων κατηγοριών ( σε όλη την Ευρώπη το tuning ειναι πολυ διαδεδομένο) το θεμα πίστας ... Οι λάτρεις (όχι οι ...απλοί κάτοχοι) των σουπερκαρς τουλάχιστον στο εξωτερικό γεύονται τα αυτοκινητα τους σε πίστα όπου η ελευθερία του ανοιχτού δρόμου σε ξεγυμνώνει αρκετές φορές και για τους κοινούς θνητούς σαν και εμένα σε κάνει να νοιωθεις πως οι ικανότητες σου ειναι πιο χαμηλές απο τις ικανότητες του αυτοκινητου που κατεχεις... Δεν ειναι τυχαίο πως όλες οι εταιρείες που προσφέρουν σουπερκαρς εχουν πακέτα track experience... Πιστέψτε με η πίστα σε ξεγυμνώνει απο πολλές φαντασιώσεις που αποκτάς σε δρόμους πόλης εθνικές και επαρχιακό δίκτυο ... Εκει ειςαι μονο ΕΣΥ το αυτοκινητο το χρονόμετρο η αγωνιςτικη Γραμμή και κανένας άλλος παράγοντας. το θεμα μεταπώλησης ... Στα σουπερκαρς όπου κάποιος εχει δώσει 100000 ευρω κατ ελαχίστο σίγουρα θα θέλει να πάρει κάποιο αλλο σε δυο τρία χρονια ... Εγώ για παράδειγμα δεν θα αγόραζα ποτε μια 9ff 1000 hp μεταχειρισμένη γιατι η αξία μεταπώλησης θα ηταν κατα Πολυ μειωμένη ... Επίσης στα σουπερκαρς το φουλ ιστορικό σημαίνει χιλιαδες ευρω διαφορά στην τιμη ... Ίσως για αυτο δεν βλέπετε πολλα φτιαγμένα σουπερκαρς...επίσης η βελτίωση ενός συνόλου 100 150 χιλιάδων ευρω προϋποθέτει ενα ποσο της τάξης των τουλάχιστον 20 30 40 χιλιάδων ευρω ...όπερ κάποιος αντί να τα δώσει για βελτίωση τα δίνει να πάρει το πιο εξελιγμένο δυνατότερο μοντέλο . η ασφαλεια... Ειναι ένας ακομα λόγος ... Εάν βελτιώσεις θα πληρώσεις παραπάνω εάν δεν δηλώσεις την βελτίωση δεν παίρνεις αποζημιωςη Σε περίπτωση ατυχήματος ... τωρα ας πάμε στο θεμα κόντρας... απο το 2000 που κατεβαίνω ελλαδα παρατηρώ μια σχεση τιμωρού αρκετές φορές στους δρόμους ... Απο την μια οι κάτοχοι σουπερκαρς με το αφ υψηλού ύφους που σώνει και καλα απαιτούν σεβασμό και "άνοιξε το δρόμο Ρεεε" απο την άλλη μια στρατιά απο "σαξοραλακηδες" που απαιτούν άνοιγμα για να ταπεινώσουν τον χοντρό που με "τα λεφτά του μπαμπά" πήρε μπορσε... (φυσικα το γέλιο που ρίχνω ειναι που μου κολλάνε διάφοροι ( συνήθως Ιάπωνες ) στο δρόμο όταν οδηγώ το 1.4 tsi μαμά που εχω στην ελλαδα ... με ανάλογα σύνολα με εχει βγάλει παλικάρι!) και όλα αυτά με κάθε κόστος..κλεισιματα σφήνες φρεναρίσματα απο μπρος απο το πλάι κτλ κτλ αυτά όταν τα τδιγκλιζματα ξεφεύγουν φέρνουν και δυςαρεςτα αποτελέσματα.....πολλές φορές δεν ασχολήθηκα για άνοιγμα σε πολυσύχναστα σημεία των βόρειων η στην παραλιακή όπου εχω δει απίστευτα πράγματα με "οδηγούς" να φεύγουν απο την λωρίδα δίπλα απο το πεζοδρόμιο με τα όσα ... Απλά για να περάσουν μπροστά...θύμαμαι χαρακτηριστικά γυρνωνοντας απο λαγονησι μια Κυριακή πρωί το καλοκαίρι του 2003 πως ενα ιμπιζα που μου κολλούσε σε όλο το δρόμο (τότε με το Μ3) πως τουμπαρε στο πεταλακι μετά την συρραγγα ευτυχώς ουτε αυτός ουτε η κοπέλα του έπαθαν τίποτα τωρα στο τι θα διάλεγα ειναι θεμα ρεαλισμού που έρχεται... αναλόγως της ηλικίας και ...του οικονομικού η "αρρώστια" της αυτοκίνησης δεν φεύγει ποτε απλά αλλάζει διάσταση.... Κάποτε έβριζα τα Suv...τωρα απέκτησα ενα και βρίσκω τον εαυτό μου να το ..διασκεδάζει κιόλας πράγμα που μου δημιουργεί ενοχές.. οσον αφορά τα HyperCars νομίζω πως για όλους μας ειναι Ονείρωξη του ίδιου βεληνεκούς με το να προσμενεις να πέσεις στην αγκαλιά ενός supermodel παγκόσμιου εμβέλειας..
  3. Τελικές σε ελληνικό δρόμο δεν πρεπει να πηγαίνει κανείς ..εκτός και πρόκειται για τζιχαντιστη... Εκει που τα 911 διαπρέπουν ειναι σε κυνηγητα πενήντα εκατό διακοσίων χιλιομέτρων σε autobahn και autostrada όπου τα ρόλλ ξεκινούν απο τα 180 200 και φτάνουν τα 330 + Αυτο που καποιες φορές δεν υπολογίζουν πολλοί ειναι η δυνατότητα της 911 να βγάλει την ιπποδύναμη της στο δρόμο χαμηλά και να κρατηθει αξιοπρεπώς απο τα 260 και πάνω . μπορει το S να ειναι 1415 κιλά με 305 hp στον τόννο .δηλαδη στα χαρτιά... αλλα στο δρόμο αποδεικνύεται δύσκολο να ξεπερασθεί ...όσο για τις τελικές του τις πιάνει με αδυσώπητο τροπο με τέτοια δύναμη "ψηλά" που σε κάνει να χαμογελάς για τις χιλιαδες που πλήρωσες... Όλα τα αυτοκινητα που είχα στο παρελθόν συμπεριλαμβανομένου και του TVR είχα την μεγάλη τύχη να τα οδηγήσω στην κεντρική Ευρώπη Ελβετία Ιταλία και (ελλαδα σε επαρχιακούς δρόμους και ορεινές διαδρομές) εκει καταλαβαίνεις ποιες ειναι οι πραγματικές ιδιότητες και τα "χαρίσματα" των σουπερκαρς .. Και φυσικά τότε θα καταλάβεις γιατι η περηφάνια του ομίλου εχει μοντέλα που ειναι τέρατα αξιοπιστίας ( τώρα θυμήθηκα πριν μερικά χρονια ... Το 2002... ήρθα ελλαδα με ενα γκρι ε46 μ3 smg κανείς δεν με άφησε σε ησυχία τότε.. Όλοι ήθελαν μια κοντρουλα... με κάθε τροπο... άλλοι με έκλειναν άλλοι έμπαιναν μπροστά και πατούσαν φρένα απότομα ...δυο παιδιά σε ενα mk1 με ακολούθησαν για χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα στην βουτα ανοίξαμε απο το πρωτο φανάρι.. κάτω απο την γέφυρα ηταν μπροστά μισό αμάξι ... Πανηγύριζαν με τα χέρια σηκωμένα ψηλά οπως όταν πήραμε ευρωπαϊκό!! Ακομα το θυμάμαι και γελάω) Καλα Χριστούγεννα και μακριά απο ξύδια όταν βγαίνετε για τσάι
  4. δεν υπαρχουν τετρακινητα S, εκτος του turbo S...., τα ατμοσφαιρικα τεtρακινητα γραφουν 4S.....μαλλον θα βαψω την οροφη κοκκινη με τοσους λυκους τριγυρω...
  5. ατμοσφαιρα εργοστασιο 430.....αν ειναι να πατησουμε απο.... αλλο τ κωδικα τοτε να κανουμε και μερικα 0 400 πριν το ρολλ... "φραντζα" δεν ειχα ποτε
  6. http://www.mediafire.com/watch/g7fu5476vpl5h3t/IMG_1378.MOV Η δικιά μου S , με powerkit σέρνεται ...
  7. Ο ανταγωνισμός απλά δεν μπορεί να φτάσει τα επίπεδα του golf γιατί ο όμιλος έκανε την έξυπνη κίνηση να μοιράσει την τεχνολογια / τεχνογνωσία σε όλα τα μοντέλα του γκρουπ. Θα σας φανεί παράξενο αλλά πρόσφατα απέκτησα ενα cayenne 4.2 biturbo diesel... Οι ομοιότητες σε χειριστήρια καμπίνα ποιότητα οδικής συμπεριφοράς κύλισης στιβαροτητας αίσθησης παρουσίας στο δρόμο ( εντάξει .... όχι επιδόσεων ) ειναι ανατριχιαστικά παρόμοιες ανάμεσα στα δυο αυτοκίνητα έστω και αν το ενα έχει υποπολλαπλάσια τιμή.....κάτι που οι υπόλοιποι ανταγωνιστές δεν μπορούν να δουν ούτε στον ύπνο τους...και πολλοί αγοραστές του golf δεν έχουν συνειδητοποιήσει.....
  8. Οποίος σκέφτεται να αγοράσει το 7αρι το συνιστώ ανεπιφύλακτα και λάδι να καίει και ο ιμαντας να κοπεί και τα πορτοπαραθυρα να πεσουν Γιατί για όσο καιρό θα δουλεύουν θα του προσφέρουν μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την επιλογήτου έμπρακτα καθημερινά και κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες συγκρητικα με αλλα της κατηγορίας C
  9. Για όσους λένε διάφορα ... Μια επανάληψη δεν βλάπτει .....
  10. Δυστυχώς οι Ιάπωνες δεν ειναι ... Ημιθεοι στις καδενες... http://gotaclassaction.com/nissan-north-america-named-in-class-action-lawsuit-alleging-failure-to-disclose-defect-in-timing-chain-systems-which-results-in-premature-failure/ Δυστυχώς οι Ιάπωνες δεν ειναι ... Ημιθεοι στις καδενες... http://gotaclassaction.com/nissan-north-america-named-in-class-action-lawsuit-alleging-failure-to-disclose-defect-in-timing-chain-systems-which-results-in-premature-failure/
  11. Μονο να ήξερες τι σάλος εχει δημιουργηθεί με την καδενα N47 της BMW!!! Μερικές έσπασαν απο τα 17000 χλμ... Και το μέγα πρόβλημα;;; Η BMW τις είχε τοποθετήσει ...στο πίσω μέρος του κινητήρα !!!! (Πίστευαν οτι δεν θα χρειαστεί να αλλάξουν ποτε) Εκτός εγγύησης η επισκευή γύρω στα 5000 ευρώ μιας και ο κινητήρας πρέπει να "κατέβει" Ειναι μην σου τύχει...δυστυχώς αστοχία υλικού μπορεί να συμβεί παντού και σε όλα τα μοντέλα μάρκες..
  12. ...τι μου θυμησες τωρα.....συναδελφος αποφασισε να βαλει το audi ttrs που ειχε με leasing στο Brands Hatch σε ενα απο τα car track days...του ηρθε λιγο ακριβα η χαρα που πηρε... γιατι εκτος απο δυο πισω λαστιχα που σακατεψε... την επομενη εβδομαδα του ηρθε η λυπητερη απο την εταιρια leasing ...για 2500 λιρες που του ζητουσαν για παραβιαση του συμβολαιου leasing.....το αυτοκινητο ειχε δορυφορικο εντοπισμο θεσης...
  13. το ειδα και εγω και συμφωνω φαινεται καλο....αν εχει βιβλιο σερβις (με σερβις σε τακτα χρονικα διαστηματα εστω και εκτος αντιπροσωπειας) ...τα πολλα χιλιομετρα σε μεταχειρισμενο που εχει συντηρηθει σωστα δεν με φοβιζουν ..ακομα και επικειμενες αλλαγες αντλιας / καδενας/ πολλαπλασιαστων θα τις διαπραγματευομουν στην τιμη...μοιραζοντας το κοστος στην τιμη αγορας
  14. καλυτερα εγω παρα οι επιτηδειοι μαντραδες.... 4. υπαρχουν και σουπερ κομματια απο ιδιωτες που και καλυτερη τιμη θα κανουν και πιο ευκολα θα πατε σε μια αντιπροσωπεια η σε καποιο μηχανικο για ελεγχο.....(....οταν πουλησα το seicento 2200 ευρω ...ο αγοραστης επεμεινε να παμε σε 2 μηχανικους!! ...ακομα το εχει και το χαιρεται)
×
×
  • Create New...