Jump to content

kafeini

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About kafeini

  • Birthday 03/25/1966

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κασσάνδρας
  • Νομός
    Χαλκιδικής

Other Info

  • Car Type
    Passat
  • Car's nickname
    ''μπουμπούκα''

kafeini's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

7

Reputation

  1. Για τον φίλο chilli............................... Σχετικά με την σύγκριση των δύο αυτοκινήτων(πεντάθυρο mondeo 1998cc 142hp του 2004 - Passat 1.8t του 2000 -150 hp): Το μοντέο είναι λίγο μεγαλύτερο στους εσωτερικούς χώρους(μήκος και πλάτος καμπίνας)όπως και στην χωρητικότητα του πόρτ μπαγκάζ(μιλάμε όμως για την πεντάθυρη έκδοση).΄Οντως το καντράν-ταμπλώ έχει περισσότερα ηλεκτρονικά καλούδια που πρακτικά όμως δεν μπορώ να πω ότι θα μου λείψουν. Η ποιότητα των υλικών του (πλαστικά μέρη ταμπλώ και πλαινά θυρών) ήταν πάρα πολύ καλή (αφρώδη –μαλακά). Η αίσθηση οδήγησης του μοντέο ήταν η κλασσική τουριστική(οφείλεται και στον τύπο αμορτισέρ- ελατηρίων που έχει).Ανέπτυσσε σταθερά και άνετα μέχρι τα 190 χιλιόμετρα και από κει και πέρα έφτανε σε τελικές της τάξεως των 220 χιλιομέτρων(με δύο άτομα).Είχε όμως πολύ θορυβώδη κινητήρα (πάνω από τις 3500 στροφές.) Η αίσθηση του τιμονιού ήταν τελείως διαφορετική(το passat έχει καλύτερο τιμόνι).Το αυτοκίνητο από μόνο του δεν σου επέτρεπε την νευρική οδήγηση αλλά δεν συγχωρούσε και λάθη(ειδικά σε στροφές και λόγω υψηλού κέντρου βάρους).Αυτό που με ενοχλούσε στο συγκεκριμένο μοντέλο ήταν ο απρόσωπος σχεδιασμός (στοιχείο που η ford το συνέχισε και στην επόμενη γενιά mondeo, πηγαίνοντας προς το χειρότερο ειδικά με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου). Η κατανάλωσή του ήταν 7,5 περίπου λίτρα στα 100 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα. Το σασμάν του δεν μπορώ να πώ ότι με ενθουσίαζε λόγω του ότι δεν επέτρεπε γρήγορες και σωστά συγχρονισμένες αλλαγές(το καταλάβαινες τόσο στο χέρι όσο και στο πόδι).Το πλεονέκτημα της μηχανής ήταν η ύπαρξη καδένας και όχι ιμάντα. Μειονέκτημα, το συχνό faulse alarm του κινητήρα(το έχω ακούσει από όλους τους ιδιοκτήτες μοντέο αυτό) λόγω αισθητήρα λάμδα. Καταλήγοντας: Τα δύο αυτά αυτοκίνητα αν και μοιάζουν σε πολλά διαφέρουν(η ford αντέγραψε πολλά από την vw group) διαφέρουν σε ακόμη περισσότερα. Το μοντέο προσφέρεται για καθαρόαιμους οικογενειάρχες που αγαπούν τα ταξίδια με ανέσεις και τις διαδρομές χωρίς αναταράξεις και κενά αέρος.Ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος και χωρά ακόμη και την πεθερά τους μαζί με την προίκα της. Το πασσάτ αρμόζει πιο πολύ σε πατεράδες που έχουν ανησυχίες και αποζητούν λίγο περιπέτεια μέσα στην καθημερινότητα. Είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σου προσφέρει συγκίνηση μετά από μια βαρετή μέρα και να σου αλλάξει την διάθεση προς το καλύτερο. Πιστεύω ότι η εργοστασιακή έκδοση το μόνο που χρειάζεται, ως βελτίωση, είναι η ανάρτηση και τίποτε περισσότερο. Είναι ένα διαχρονικό και κλασσικό τετράθυρο αυτοκίνητο που θα διατηρήσει την ταυτότητα του ακέραιη για αρκετά ακόμη χρόνια με σχεδιαστικές πινελιές που δημιούργησαν σχολή.
  2. Αγαπητοί φίλοι. ΄Οπως είπα και χθές, σήμερα το μεσημέρι πήγα να παραλάβω τη μπουμπούκα από το σέρβις .Ειλικρινά, τα χρήματα που πλήρωσα δεν μου φάνηκαν καθόλου πολλά σχετικά με ότι έχω πληρώσει ως τώρα σε άλλα αυτοκίνητα για εργασίες σέρβις. Συνολικά μου ζητήθηκαν 550 ευρώ για: αλλαγή ιμάντα χρονισμού –τεντωτήρα, αλλαγή όλων των υπολοίπων ιμάντων, αλλαγή φυσούνων (ακραίων) ημιαξονίων, αλλαγή ενός σωλήνα (λαστιχένιου), αλλαγή λαδιών(Castrol edge 5-30) και φίλτρων λαδιού και αέρος, πέρασμα xenon, αλλαγή όλων των μικρών λαμπτήρων(πλαφονιέρες) εντός της καμπίνας, πορτ μπαγκάζ και κάτω μέρους των θυρών με led,σέρβις και συμπλήρωμα Freon στο air condition, γενικός έλεγχος και μπρίζωμα για επί μέρους έλεγχο των συστημάτων. Επίσης άλλαξα και τον πλαστικό προστατευτικό θόλο από το δεξί εμπρός τροχό λόγω ενός τσαμπουκά που είχε(μάλλον από σπινάρισμα σε χοντρό χαλίκι) Εννοείται ότι έγινε έλεγχος στην αντλία νερού και στο καπάκι για διαρροές λαδιού όπως με συμβουλεύσατε. Ο μηχανικός που έχω εδώ και 12 χρόνια, μου είπε ότι έκανα τέλεια αγορά(ήξερε ότι έψαχνα για το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και 2 μήνες)και ότι η υπομονή ανταμείβεται. Το αμάξι(13 ετών) ήταν περίπτωση, γιατί έχει κυκλοφορήσει σε δρόμο μόνον 7 χρόνια μιάς και ανήκε σε στρατιωτικό απεσπασμένο στο εξωτερικό. Να φανταστεί κανείς ότι τα τελευταία 2 χρόνια έκανε μόλις 3.000 χιλιόμετρα. Φυλασσόταν πάντοτε σε γκαράζ και δεν έχει μπει ποτέ σε βούρτσα. Τα πάντα είναι σφιχτά και τα σέρβις του είχαν γίνει όλα σε αντιπροσωπεία. Μη καπνιστής πρώτος ιδιοκτήτης και το κυριότερο, από την γενικότερη κατάσταση (εξωτερική και κυρίως εσωτερική)τρελαμένος με την καθαριότητα , την τάξη και την ορθή χρήση των μερών του αυτοκινήτου.. Εντυπώσεις. Το αμάξι έχει προοδευτική επιτάχυνση που γίνεται νευρώδης από κάποιες στροφές και πάνω(δεν έχω καταλάβει ακόμη από πιο σημείο και μετά λειτουργεί το turbo και αν αυτό ανοίγει από κάποιες συγκεκριμένες στροφές ή είναι θέμα περαμετροποίησης εγκεφάλου σε σχέση με την ζητούμενη ισχύ. Στιβαρό πάτημα(κάτι που μου θύμισε την μπέμπα που είχα) αλλά από ότι αντιλήφθηκα πάνω από κάποια χιλιόμετρα(190+) χρειάζεται πιο σοφιστικέ ανάρτηση(τα αμορτισέρ + ελατήρια που φοράει είναι αυτά που έχει η μαμά). Μου έκανε εντύπωση η απουσία θορύβου σε υψηλές στροφές(>5500) με οποιαδήποτε σχέση μέσα στο κιβώτιο.Το δε κιβώτιο αυτού του αυτοκινήτου είναι (κατ΄ εμέ) αξιολάτρευτο. Κουμπώνει άψογα με έναν συμπλέκτη που φαίνεται να λατρεύει τις αλλαγές. Η κύλισή του (αν και τα λάστιχα ,Uniroyal rainexpert είναι 3 ετών με 8000 χιλιόμετρα) ήταν ομαλότατη. Το πάτησα βάση κοντέρ μέχρι 225 χιλιόμετρα(θεωρώ μια απόκλιση -5 χιλ.). Το εντυπωσιακό όμως ήταν ότι η μηχανή είχε ακόμη αέρα και θα μπορούσε να δώσει και άλλο(απλά τελείωνε η ευθεία και σταμάτησα). Συμπέρασμα: Αισθάνονται πάρα πολύ τυχερός που απέκτησα ένα οικογενειακό ευρύχωρο αυτοκίνητο που όποτε του το ζητήσεις δε διστάζει να σου φανερώσει τον ιδιαίτερο σπορτίβικο χαρακτήρα του χωρίς υπερβολές και ακρότητες προσφέροντάς σου απλόχερα ευχάριστες οδηγικές εμπειρίες. Καλό απόγευμα σε όλους. Ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σας .
  3. Τις καλησπέρες μου. Ευχαριστώ για τις ευχές.Σχετικά με τα αποτελέσματα των εξετάσεων (μικροβιολογικών και μη) όπως και της λαπαροσκοπικής επέμβασης στο πρόσθιο μετωπιαίο τμήμα: το χειρουργείο θεωρείται επιτυχές, ο ασθενής παρέμεινε κλινήρης για σήμερα και αύριο το μεσημέρι με το καλό θα πάω να τον βγάλω με εξιτήριο αφού πρώτα περάσω από το λογιστήριο της κλινικής.Ρώτησα άν δέχονται ασθενείς με ασφάλεια δημοσίου και μου απάντησαν ότι αυτά πέρασαν πιά.Ευτυχώς η φαρμακευτική αγωγή που εφαρμόστηκε δεν περιελάμβανε γενόσημα παρά μόνον γνήσια σκευάσματα. ΄Ετσι λοιπόν θα επανέλθω πάλι αύριο ποστάροντας τις εντυπώσεις μου μετά την δοκιμή σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στην οποία θα υποβάλλω την ΄΄΄΄μπουμπούκα΄΄΄΄(αποφάσισα να την βαφτίσω έτσι προς τιμή του πολυχρονεμένου υπουργού Υγείας μας). Να οδηγείτε με ασφάλεια.............
  4. Ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες και χρήσιμες, για έναν αδαή(εγώ) ώς προς το αντικείμενο, απαντήσεις -πληροφορίες σας. Θα αναρτήσω τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις μου, μόλις γυρίσω αύριο από την ΄΄εγχείρηση΄΄. Νάστε καλά, και προπάντος υγεία και έξω καρδιά(όσο μπορούμε). *****προπάντων
  5. Ψάχνοντας για τεχνικά χαρακτηριστικά του passat που σκόπευα να αγοράσω, έπεσα πάνω σας............και πραγματικά βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες για γενικότερα θέματα. Είναι καλό να αισθάνεσαι οτί ανήκεις κάπου.
  6. Γειά σας,με λένε Δημήτρη είμαι εκπαιδευτικός ,ζώ στις Ν. Φώκαιες Χαλκιδικής, έχω δυο μεγάλα παιδιά(φυσικά έχω και γυναίκα που με φροντίζει και με ανέχεται) και είμαι λάτρης της αυτοκίνησης. Απεχθάνομαι τους θορύβους μέσα στο αμάξι και ΄΄απαγορεύω΄΄ την ύπαρξη αντικειμένων μέσα στη καμπίνα(γι αυτό το λόγο υπάρχει το πορτ μπαγκάζ).Αγαπώ κάθε αυτοκίνητο που έχω στην κατοχή μου και είναι η τέταρτη αγάπη μου. Χαίρομαι που αγόρασα vw και που βρίσκομαι μαζί σας.
  7. Καλησπέρα σας. Πριν από 5 μέρες αγόρασα ένα passat 1.8t του 2000 με 110.000 πραγματικά χιλιόμετρα (ελεγμένο).Το αυτοκίνητο είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καινούργιο(δεν το λέω μόνον εγώ αλλά και όσοι ανέβηκαν μέχρι τώρα επάνω).Ομολογώ ότι διαβάζοντας θέματα εδώ στο forum, άρχισα λίγο να τρομάζω. Κάτι με το turbo που μπορεί να θέλει συντήρηση ή και αλλαγή, κάτι με τα λάδια που πρέπει να είναι 10-40 ή 5-40 ή 5-30(εδώ μπερδεύτηκα ) κ.ά. Η ερώτησή μου είναι η εξής: Την ερχόμενη Τρίτη βάζω μέσα το αυτοκίνητο για σέρβις(λάδια ξύδια και τα τοιαύτα) όπως επίσης και για αλλαγή ιμάντα χρονισμού(όταν μου είπαν ότι κατεβάζουν ΄΄μουράκι΄΄ μούρθε ταμπλάς), τί ακριβώς πρέπει να τους πω να προσέξουν σχετικά, για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια χωρίς αμφιβολλίες που σκοτώνουν τα όνειρα;Υπάρχει τρόπος-μέθοδος ελέγχου σωστής λειτουργίας του turbo;Τι στα κομμάτια λάδια να τους πω να βάλουν;(σημειώνω ότι δεν το πηγαίνω σε αντιπροσωπεία αλλά σε μεγάλο επαρχιακό συνεργείο που πήγαινα μέχρι τώρα τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου(BMW 520 του 1998 και mondeo 2000cc του 2004). Θα παρακαλούσα για μια απάντηση ή έστω για μια κουβέντα συμπαράστασης, ένα χτύπημα στη πλάτη γιατί άρχισα να ανησυχώ που προτίμησα turbo.Σημειωτέο ότι με το αυτοκίνητο έχω κάνει αυτές τις μέρες γύρω στα 400 χιλιόμετρα πηγαίνοντας σαν κότα(όχι πάνω από 140χιλ) γιατί έχω και μια γυναίκα υστερική που ιδρώνει εύκολα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.