Jump to content

Wh1t3w0lf

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

About Wh1t3w0lf

  • Birthday 06/04/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    Programming
    Billiards

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Wh1t3w0lf's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μιας και μιλάμε για Milltek να κάνω μια ερωτησούλα; Τα CB που κυκλοφορούν στο εξωτερικό (π.χ της Eurojet ή το GHL που μου αρέσουν ηχητικά) ταιριάζουν με το 76αρι DP της Milltek για Edition 30; Γενικά τα CB των GTI και GTI Ed30 θεωρούνται "συμβατά" ή θα χρειαστώ ειδική δουλειά απο εξατμισά;
  2. Πέρυσι τέτοια εποχή ήμουν και εγώ στη θέση σου και έψαχνα τι να βάλω. Πέραν όσων είπαν τα παιδιά που είναι πολύ σωστά σου προτείνω να αρχίσεις να πηγαίνεις σε συναντήσεις με τα παιδιά απο το club και να κάνεις και βόλτες σε forums του εξωτερικού, όπου οι χρήστες εκεί διαφημίζουν πιο πολύ και χύμα οτιδήποτε εγκαθιστούνε, ώστε να πάρεις μια γεύση του τι κυκλοφορεί. Γενικά: βάζοντας μόνο πρόγραμμα θα πας 300-310hp (+1000 euro) βάζοντας και εισαγωγή θα πας 310-315 (+300 euro) βάζοντας και full εξάτμηση (downpipe και τα τελικά) θα πας 340-350 (+1500 euro) Απο εκεί και πέρα αν αλλάξεις αντλία βενζίνης (+400 euro) και ρυθμίσεις καλά το πρόγραμμα μπορείς να βγάλεις 370-380hp. Σε οποιοδήποτε στάδιο απο τα παραπάνω ειναι σημαντικό να βάλεις και μεγαλύτερο intercooler (+500-1000 euro) ώστε να δουλεύει πιο ξεκούραστα ο κινητήρας - ειδικά τώρα το καλοκαίρι - και το αυτοκίνητα να μη χάνει δύναμη μετά απο ζόρισμα. Σημαντικό είναι επίσης να αλλάξεις την εργοστασιακή σκάστρα με μία καλή όπως της forge (+150 euro) γιατι η πρώτη μετά απο πολύ χρήση και ζόρι λόγω τον παραπάνω αλόγων είναι πολύ πιθανό να σκιστεί. Ακόμα και να σκιστεί όμως αλλάζει εύκολά και φτηνά οπότε δε πρέπει να αγχώνεσαι ιδιαίτερα για αυτό. Επίσης να ελέγχεις τακτικά (κάθε 10000 km) το λεγόμενο "ποτηράκι" ή στα αγγλικά cam-follower (είναι ένα ωστήριο που το πιέζει ο εκκεντροφόρος εισαγωγής ώστε να δώσει πίεση στην αντλία βενζίνης) γιατί στα mkv golf είναι εππηρεπές στο να φθαρεί το υλικό αντοχής στην τριβή που έχει, κάτι που οδηγεί στο να σπάσει και να κάνει μεγάλη ζημιά στο χώρο του κινητήρα. Συνολικά δηλαδή για 340-350hp με intercooler θες: 1000+300+1500+150+500 = ~3450 euro Ενώ για μεγαλύτερη δύναμη με το μεγαλύτερο δυνατό intercooler θες: 1000+300+1500+150+400+1000 = ~4350 euro. Αυτά όσο αναφορά τα άλογα. Αυτή είναι η μισή δουλειά. Η άλλη μισή είναι να μπορέσεις να πατήσεις όσο καλύτερα γίνεται αυτά τα άλογα γιατι μη ξεχνάς οτι το golf είναι μπροσθιοκίνητο και δυσκολεύεται πολύ με τόσα άλογα (λέγε με σπινιάρισμα). Θα χρειαστείς καλές αναρτήσεις, αντιστρεπτικές, φρένα, μπλοκέ και φυσικά καλά λάστιχα. Γνώμη μου είναι να μη πάς βουρ να τα βάλεις όλα μαζί γιατι αφενός αν παρουσιαστεί πρόβλημα θα πελαγώσεις μη ξέρωντας τι φταίει και αφετέρου δε θα έχεις το πλεονέκτημα που σου δινει η σταδιακή βελτίωση ώστε σε κάθε βήμα να βλέπεις/αισθάνεσαι αν υπάρχει διαφόρα προς το καλύτερο. Sorry για το μεγάλο post αλλά επειδή είμουν στη θέση σου και ξέρω πόσο δύσκολο είναι να συγκεντρώσεις πληροφορίες σου έγραψα όσο πιο πολλά μου ήρθαν τώρα. Καλή βελτίωση! (αν και η έκφραση είναι λάθος μιας και κανείς δε μπορεί να αποδείξει οτι όλα αυτά θα κάνουν το αυτοκίνητο σου καλύτερο. Μάλλον μετατροπή είναι πιο σωστή έκφραση.)
  3. Φαντάζομαι εννοείς (μέ βάση και το παρακάτω quote σε bold) οτι μπορεί στο δυναμόμετρο να βγάζεις λιγότερα απο αυτά τα cupra αλλά στο δρόμο που μετράει πραγματικά είσαι μπροστά. Καλά κατάλαβα; ¶ρα να μη ψαρώνω πολύ απο τις δυναμομετρήσεις και να κοιτάμε πάντα τη δύναμη στο δρόμο. Got it! Όταν λέμε 200αρι GTI με K04 setup, δεν εννούμε και όλα τα παραπάνω (πιστόνια, μπιέλες, μπεκ, μπουζί, εκκεντροφόροι, στρόφαλος κλπ); Ώστε να γίνει δηλαδή όμοιο με Edition30/Cupra και με την προσθήκη και καλύτερου IC να γίνουν απολύτως όμοια με S3. Ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά;
  4. Μα αν δείς εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,22137.0.html και εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,2....html#msg576051 και τέλος εδώ: http://seatclub.gr/forum/index.php/topic,21786.0.html τα cupra πλέον παίζουν μεταξύ 376-406hp ανάλογα με τι περιφερειακά φοράνε. Δε βρίσκω λόγο ένα GTI με S3 setup ή ένα GTI Ed30 να μη μπορεί όπως τα cupra. Προσωπικά δε θα πίεζα ποτέ τόσο το μοτέρ αλλά σίγουρα με τρώει η περιέργεια αν υπάρχει κανείς εδώ
  5. Να μας ξαναβάλω στο θέμα του τοπικ Διαβάζω στα seat forums αρκετούς με LeonII cupra που τα έχουν παει 380-406hp. Με τρώει η περιέργεια αν εχουμε εδώ κανέναν γενναίο με GTI και Κ04 που έχει φτάσει σε αυτά τα νούμερα! Το ξέρω οτι το μοτέρ θα δουλεύει στο όριο με τέτοιες ρυθμίσεις αλλά η τρέλα είναι τρέλα Anyone?!!
  6. Από οτι καταλαβαίνω, Wilwood, Tarox και Brembo είναι οι μάρκες προς επιλογή και επειδή δε νομίζω να δώ τρελές διαφορές μεταξύ τους, ίσως το καλύτερο κριτήριο επιλογής είναι η τιμή όπως λεει ο joop. Θα μαζέψω το μαρούλι και θα μάθω τιμές και βλέπουμε. Thanks for the info παιδιά!
  7. Εδώ είναι ο κατάλογος της Wilwood: http://catalogs.wilwood.com/2009_Wilwood_B...Kit_Catalog.pdf Δεν έχει όμως το Golf (2005+) στη λίστα εφαρμογών οπότε είναι πολύ δύσκολο κάποιος όχι και τόσο σχετικός με διαστάσεις και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά των φρένων να καταλάβει ποιό ακριβώς κίτ θα τον βολέψει χωρίς να κάνει μοντιφιές και πατέντες για να το βάλει. :/
  8. Θενκς, θσ τα ψάξω και αυτά μιας και όντως τα brembo είναι υπερτιμημένα. Αν βρώ καμιά καλή τιμή και να στέλνει Ελλάδα θα ποστάρω λεπτομέρειες.
  9. Ψήθηκα και εγώ να βάλω τα Brembo GT αλλά δε μπορώ να καταλάβω ποια διαφορά θα δώ αν πάρω το κιτ με τους δίσκους 355 έναντι αυτου με τους 328. Και φυσικά θα χωράνε στις μαμά 18αρες που έχω; (Edition30). Όποιος ξέρει θα με βοηθούσε πολύ!! Α και αν ψάχνει και άλλος να τα βάλει, στο εξωτερικό που κόιταξα τιμές βρήκα αυτές: Αμερική (χωρίς μεταφορικά και τελωνείο): Redline Motorworks http://www.redline-motorworks.com/vw/mkvgti/brakes Brembo GT με 328mm: 1800 Euro Brembo GT με 355mm: 2300 Euro Ιταλία -Μιλάνο (μένει ή sister εκεί οπότε με βολεύει απίστευτα!): Μotorquality http://www.motorquality.it/admin/pr/124091...20GT%202009.pdf Brembo GT με 328mm: 2450 Euro Brembo GT με 355mm: 3050 Euro Ελλάδα ξέρει κανείς τιμές;
  10. Το πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και δε βρήκαν τίποτα στη σκάστρα... Πρωτού το πάω όμως, χθές το βράδυ ξαναμέτρησα (σωστά αυτή τη φορά γιατι μου φαίνεται τις προάλλες ο δρόμος ήταν ανηφορικός) με 3ες και 4ες πίεση και wastegate duty cycle. Ιδού τα διαγράμματα: Boost (3η) Boost (4η) Boost (4η - δεύτερη μέτρηση) Wastegate (3η) Wastegate (4η) Αν και δεν τα κατέχω αυτά, μου φαίνονται εντάξει τα διαγράμματα. Η wastegate (μαζί με την N75 βαλβίδα) απότι έχω διαβάσει για τη λειτουργία της δεν είναι φυσιολογικό να κλείνει πλήρως μέχρι να φουσκώσει στις μεσαίες η turbina; Αφου λοιπόν τα μέτρησα αυτά το πήγα και για έλεγχο σήμερα και δε βρήκαν τίποτα στη σκάστρα. Αμφιβάλλω αν εβγάλαν τι σκάστρα ή αν ήταν σχολαστικοί για διαρροές σε κολάρα αλλα δυστηχώς δε με άφηναν με τίποτα να μείνω να τους παρακολουθώ... Έχω μια υποψία ότι απλά κοιτάξαν για fault codes και τίποτα περισσότερο. Για τον ήχο μου είπαν οτι είναι φυσιολογικός και έτσι κάνει η σκάστρα του GTI μόλις "ξεμπουκώσει" μετά απο μερικά χιλιόμετρα... Δε συνηθίζω να πηγαίνω στα συνεργεία και να τους πρήζω (είμαι και μικρός) οπότε δεν επέμεινα παραπάνω. Δεν έχω πρόβλημα να πάω και αλλού εκτός αντιπροσωπείας να το ελεγξω ακόμα και αν πληρώσω καμία εργατοώρα. Έχετε κάποιον να μου προτείνεται; Πιστεύετε ότι έχει νόημα μετά και τις τελευταίες μετρήσεις του vagcom; Μήπως είμαι υπερβολικός και τσάμπα αγχώνομαι;
  11. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις είσαστε πολύ σαφείς και οι 2. 'Επρεπε να το είχα πάει για έλεγχο απο τις γιορτές αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ. Θα πάω αύριο-μεθαύριο και θα σας πω τι βρήκα.
  12. Ναι έχετε δίκιο, με μπέρδεψε το site της milltek όπου το δικό τους dp ειναι 76 για το edition. My bad :/
  13. Πριν λίγες μέρες αγόρασα vagcom καλώδιο και έκανα το πρώτο logging. Καταρχάς δεν βγήκε κανένα fault code σε οποιοδήποτε module. Ιδού 2 διαγράμματα που έφτιαξα μετρώντας τέρμα γκάζι με 3η απο 1500 στροφές μέχρι κόφτες. http://lupo.teamdac.com/gti/boost.pdf http://lupo.teamdac.com/gti/torquehp.pdf Η "actual" πίεση είναι κατά 1-2 psi μικρότερη από αυτή που ζητάει η ECU ("requested"). Είναι φυσιολογικό αυτό; Μηπώς σχετίζεται με αυτό που λές Ανέστη και η σκισμένη μεμβράνη της dv δημιουργεί αυτό τον ήχο και την μειωμένη πίεση; Και αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατι οι ροπές/ίπποι υπολογίζονται μια χαρά απο την ECU (block 120), χωρίς να θεωρεί πως χάνει κάπου (ούτε εγώ οδηγώντας το αμάξι παρατηρώ κάποια μείωση της ισχύος του). Το ξέρω οτι αυτά τα νούμερα είναι στο περίπου και μόνο το δυναμόμετρο δείχνει με ακρίβεια ροπές/άλογα, αλλά αν είχε σκιστεί η σκάστρα δε θα είχα θεαματική πτώση δύναμης και στο πώς την αντιλαμβάνεται η ECU; P.S Έχω κάνει και ένα post εδώ http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=76844 γιατί πιο πολύ απο τον ήχο με ανησυχεί η μειωμένη πίεση της τουρμπίνας. Εκεί κάποιος ξένος μου πρότεινε να μετρήσω τo duty cycle της wastegate (που όπως googlara καθορίζεται απο την ECU και τη Ν75 βαλβίδα της wg). Θα το μετρήσω και αυτό σήμερα το βράδυ μπας και βγάλει τίποτα ύποπτο.
  14. To downpipe είναι σίγουρα μεγαλύτερο (Φ76 αντί για Φ70 του απλού GTI). Τώρα η υπόλοιπη εξάτμιση δεν είμαι σίγουρος πάντως aftermarket λύσεις όπως της Milltek έχουν διαφορετικά parts με διαφορετική τιμή μεταξύ του απλού GTI και του Edition30 GTI.
  15. Απο που ακούγεται αυτό, έχεις κανα link να δούμε; Αιτία έχουν βρεί? Και εγώ edition έχω (μαμά), κατασκευής 1/2008, και με ανησύχισες λίγο!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.