Jump to content

mitsakos

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About mitsakos

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.staytuned.gr
  • ICQ
    0

mitsakos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Fit & Go Χαλάνδρι (είναι μακρυά σου), 2106800689... Ζυγοστάθμιση πάνω στον άξονα (δεν βγαίνει ο τροχός, ότι καλύτερο για μένα) 35 euros... ευθυγράμμιση 35 euros... ο Νίκος είναι ο αρχηγός εκεί και είναι super. Αν τώρα κάποιος έχει πίτα το car του και δεν μπορεί να δεί τις γωνίες στην ευθυγράμμιση με τα καινούργια λέιζερ τότε Rabbit στην Θηβών.... ευθυγραμμίζει τα πάντα με τον παλιό τρόπο Ο Γιώργος, ο λάστιχάς μου (για όσους θυμούνται απο τις προσφορές που είχαμε βγάλει στο παλιό forum) επισκευή ζάντας (όχι βαφή) σε "θερμαντικό" καλούπι 35 euros.... p.s. Ευθυγράμμιση μπορεί να θές και άμα το πολυ-στρίβεις ή άμα καβαλάς πεζοδρόμια για να παρκάρεις... κτλ κτλ..... ζυγοστάθμιση κάθε φορά που γίνεται κάτι που μπορεί να μεταβάλει την ομοιο κατανομή μάζας στο ελαστικό μαζί με την ζάντα, φθορές, χτυπήματα, μπαλονάκια, αλλαγή ζάντας ή ελαστικού κτλ κτλ... στην περίπτωση αλλαγής ελαστικού συνήθως πάς και δεύτερη φορά μετά απο 1000 περίπου χιλ. που θα έχει στρώσει το ελαστικό. p.s.2 Στην ευθυγράμμιση απλά ευθυγραμμίζεις τον έναν τροχό σε σχέση με τον άλλον και όλο το σύστημα σε σχέση με το τιμόνι σου... τις γωνίες (κάμπερ, κάστερ) δεν τις πειράζεις... απλά μπορείς να τις μετρήσεις και να δείς άμα έχει πάρει το σασί ή κάποια βάση απο στούκα... Τα λειζερ συνήθως στα χαμηλωμένα cars δεν μπορούν μετρήσουν τις γωνίες για αυτό τα τελευταία πάνε σε συνεργεία με τον παλιό πίνακα και τους φακούς.
  2. Συμφωνώ στις περισσότερες των περιπτώσεων έτσι είναι… ειδικά αν είσαι αρχάριος… :D εγώ το έχω πει αν ξαναδοκίμαζα να κάνω μετατροπή θα την έκανα πολύ φθηνότερα και γρηγορότερα . Και για να μην ξεφεύγω από το θέμα … να προτείνω με απόλυτη σιγουριά έναν μηχανικό ο οποίος να σημειώσω δεν ασχολείται με μετατροπές (να κάνει, νομίζω). Είναι ιδανικός, ευγενέστατος, οργανωμένος, απόλυτα αποτελεσματικός στο να σου διαγνώσει και να διορθώσει τα μηχανικά προβλήματα που τυχών υπάρχουν σε οποιαδήποτε μάρκας αυτοκίνητα. Εγώ κάνω τακτικά ζυγοστάθμιση πάνω στον άξονα και ευθυγράμμιση καθώς και ότι δεν μπορώ να κάνω από το service μόνος μου… όπως αλλαγή ιμάντα κ.τ.λ. επομένως τον έχω δει αρκετές ώρες πάνω στην δουλειά του. Είναι ο Νίκος, υπεύθυνος καταστήματος της Fit&Go ΚΩΝ.ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ 51 (ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ) στο Χαλάνδρι. Επίσης φέρνει σε πολύ καλές τιμές ζάντες, εξατμίσεις κ.τ.λ. Για όσους δεν είναι στην εγγύηση πιστεύω ότι πρέπει να τον επισκευτούν.
  3. Δεν αμφιβάλλω καθόλου για το τι φαίνεται… καθαρό μαγαζί… τακτικός κ.τ.λ. Γεγονότα αναφέρω… δεν έχω κάτι μαζί του ότι έγινε έγινε… στην τελική εγώ πήγα σε αυτόν. Anyway όσο για το car του… λέει ότι θέλει… σε εμένα και δύο φιλαράκια σε κόντρα… (UNO turbo kai Leon CupraR) μίλησε για 600+ anyway Μου είναι αδιάφορο… εγώ χαίρομαι να κάνει καλή δουλειά στα cars του club τίποτα άλλο.
  4. Ο τύπος είναι του στυλ «ξέρω εγώ» «θα δεις στο τέλος δουλειά που θα σου κάνω» «ότι πω είναι το καλύτερο» κ.τ.λ. λοιπόν: Έβαλε άκρα στο car μου και ένα ημιαξόνια με ραγισμένο μπιλιοφόρο. «είπε δεν είναι τίποτα θα στρώσει» Τοποθέτησε της καινούργιες ζάντες με λάθος δαχτυλίδια!!! Έκανε έναν μήνα μετά την μετατροπή να βάλει το panel των οργάνων!!! Ξέχασε να σφίξει τις δύο βίδες με τους άξονες που είναι πάνω στο σαζμάν και παίρνουν τις ντίζες από το μοχλό. (δεν έμπαιναν η πρώτη και η Δευτέρα) «είπε συμβαίνουν αυτά». Του έπεσε το μοτέρ (στην μεταφορά) και γέμισε η τουρμπίνα με λάδια. «είπε θα τα κάψει, μην ανησυχείς». Και πέρα από αυτά που με απασχολούν πραγματικά να πω και την μικρή λεπτομέρεια που μπορεί να παρασύρει τους καινούργιους στις μετατροπές ότι ναι σίγουρα είναι 600 + το golfάκι του…. π@π@ρια είναι (τι και πώς μην ρωτάτε…). Τεσπα δεν ήθελα να αναφερθώ σε τέτοιες καταστάσεις, ο λόγος που τον επέλεξα ήταν ότι είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου και ήθελε τα λιγότερα φράγκα για την μετατροπή (σημαντικότατος λόγος για μένα τότε ). Το μόνο θετικό που μπορώ να πω είναι ότι μπόρεσε και βρήκε ότι καλύτερο από μοτέρ. Πραγματικά άριστο. Ελπίζω να βγει κάτι καλό από αυτό, δηλαδή να γίνουμε ακόμα πιο προσεκτικοί και περίεργοι με το car μας ώστε μα μην ξαναταλαιπωρηθούμε όπως εγώ τότε.
  5. Συμφωνώ!!! Εκτός και κάνεις αναβάσεις και καταβάσεις και σου ζεσταίνονται υπερβολικά... (και εγώ που τα άλλαξα τα άλλαξα γι'αυτόν τον λόγο και να σου πώ την αλήθεια δεν είδα διαφορά γιατί άφησα μαμά τρόμπα.... απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ζεσταθούν τόσο ώστε να μην πιάνουν τώρα).
  6. Είσαι σίγουρος??? πρώτη φορά το ακούω αυτό Πιστεύω ότι όλα τα αμάξια έχουν μικρότερο πίσω... αλλιώς πως θα έστριβαν???? anyway άμα δεν συμφωνεί κάποιος με αυτά τουλάχιστον ας συμφωνήσει με το ότι δεν πρέπει να χαλάσουν αυτές οι αποστάσεις ή τουλάχιστον οι αναλογίες τους... Όταν πήγα στον Παπαδόπουλο στην Κόρινθο και το κουβεντιάσαμε συμφωνήσαμε ότι δεν πρέπει να βγαίνει ο τροχός έξω απο τον θόλο και άν είναι να μπούν, να μπούν εμπρός και πίσω προσθήκες (και μάλιστα το πολύ 0,5). Anyway, δεν έχω βάλει προσθήκες και δεν νομίζω να ΄βάλω αφου με νοιάζει το στημένο και όχι το τουμπανο....
  7. Είσαι αρχηγός Κωστή Η αποψή μου είναι να μην ελαφρώνει κάποιος το βολάν.... το βάρος του βοηθάει ώστε να φέρνει σε ισορροπία και να ελλατώνει τους κραδασμούς του άξονα που όπως είναι γνωστόν οι κραδασμοί είναι ο κύριος εχθρός του μοτέρ!!! Τώρα σε περίπτωση που κάποιος ψάχνει και το τελευταίο άλογο τότε πρίν ελαφρύνει το βολάν ζυγίζει τον στόφαλο σε άλλες στροφές.... ώστε το μοτέρ να μην ταλαιπωρηθεί απο τους κραδασμούς.... anyway, η αποψή μου πιο απλά .... πολλά φράγκα για μικρό όφελος
  8. Hello παίδες.... hello Κώστα Κ. ... Αρχηγέ Blackpit δέν ξέρω πόσο έχεις ψαχτεί και πόσο μερακλής είσαι με το car σου... αλλά... η αποψή μου για τον Παναγιώτη είναι η χειρότερη... έχω κάνει την μετατροπή μου εκεί και ξέρω.... Όσοι με ξέρουν και ξέρουν πως ήταν η golfάρα μου και πως είναι τώρα, θα καταλάβουν.... anyway....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.