Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

gousias

Members
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

gousias last won the day on August 13 2016

gousias had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About gousias

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

2,010 profile views
  1. Αξίζει το (κατά τη προσωπική μου γνώμη) υψηλό κόστος μια τέτοια κάμερα; Θα με ενδιέφερε να πληροφορηθώ για τα προτερήματα της έναντι λοιπών οικονομικότερων. Ρωτώ επιζητώντας να μάθω εποικοδομητικά και όχι να κρίνω ή κατακρίνω την αγορά τέτοιων καμερών. Άλλωστε ο καθένας επιλέγει αυτοβούλως και με βάση τις επιθυμίες-ανάγκες-δυνατότητες του.
  2. Στα Ιωάννινα χθες πρωί μετά τις 10 ανεφοδιασμό σε Polo ‘18, πήρε 9,98kg! Λίγο δεν είναι;
  3. Συμφωνώ κι εγώ, θα ήθελα να έχω υπόψη τους τεχνικούς.
  4. Θα προτιμούσατε κάποια dark κουκούλα (μαύρη) ή την κλασική; Έχω δει σε φωτό στο google και ομολογώ ότι δείχνει ωραία! Βέβαια η πρακτικότητα, κυρίως θερμοκρασία, δεν ξέρω, αλλά αν είναι καλό υλικό θα αξίζει; Ελλάδα βέβαια δεν έχω δει κάτι τέτοιο να πωλείται.
  5. Ποιός είναι ο μάστορας; Επίσης υπάρχει κάποια διακεκριμένη μάρκα σε κουκούλες, έστω και από εξωτερικό;
  6. Τι διαφορά έχει το ένα cruise control με το άλλο που αναφέρετε;
  7. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο ή θα συνέβαινε ή συνέβαλε αυτό, πάντως προέκυψε στην πορεία ένα πρόβλημα διαρροής από μηχανή. Στο συνεργείο άλλαξαν βαλβίδα από κάτω, σταμάτησε η αρκετή διαρροή όμως τελευταία πάλι χάνει λίγο. Σκέφτηκα μήπως το πρεσάρισμα που έγινε στο carbon off συνέβαλε ή προκάλεσε αλλά δεν μπορώ να ξέρω τουλάχιστον εγώ. Πάντως μία σχετική αμυδρή βελτίωση διαπίστωσα μετά όσον αφορά λίγο την απόκριση στις ρεπρίζ, αν και δε κράτησε πολύ. Να σκεφτείτε ότι έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα από τότε και το αυτοκίνητο μένει κλειστό σε γκαράζ. Για οικονομία βελτίωση δε μπορώ να πω κάτι, τουλάχιστον το ίδιο με πριν, καλύτερα όχι.
  8. Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι χωρίς ζέσταμα και να πέσουν οι στροφές, το ίδιο συνέβη από υπόγειο γκαράζ, δεν ανέβαινε με τίποτα. Μόλις έπεσαν οι στροφές, αμέσως ανέκτησε δύναμη κι ανέβηκε. Άρα όντως χρειάζεται. Το θέμα είναι ότι κάθε φορά όμως που πας κάπου για δουλειές, ψώνια κλπ, θα πρέπει να περιμένεις αυτό το χρόνο που χρειάζεται; Άσε δε που αν είσαι σε καμία θέση και έρχεται ο άλλος καρφωμένος και περιμένει να ξεπαρκάρεις!
  9. Ακριβώς, χωρίς να είναι τίποτα σίγουρο, νομίζω ότι πιο ασφαλές είναι το εργοστασιακό παρά η μοντιφιά του κινέζο-Μπάμπη! Περιστατικά με προβλήματα αυτοκινήτων από μετατροπές έχω στο οικείο περιβάλλον μου, τόσο σε ευρωπαϊκής, όσο και ιαπωνικής προέλευσης αυτοκίνητα.
  10. Και οι κατασκευαστές δεν το γνωρίζουν; Δεν προσφέρουν κάποια έστω δυνατότητα προαιρετικής ασφάλειας;
  11. Αν έβαζες από αντιπροσωπεία θα είχαν πάλι θέματα; Πέρα από την τιμή βέβαια, αλλά επι της ευκαιρίας θυμάσαι εσυ ή κάποιος άλλος πόσο κυμαίνονται στην αντιπροσωπεία;
  12. Γενικά αυτά ταιριάζουν καλά στο Golf4 να υποθέσω; Άρα ή μεταχειρισμένο (που δύσκολο το βλέπω) ή κινεζικά που θα έχουν μάλλον θέματα;!
  13. Δεν τα έχω ανοίξει αν αυτό εννοείς, οπότε το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι έχει βγάλει κομμάτια μαύρα μεμβράνης.
  14. Έχεις περισσότερες πληροφορίες (κάποιο link, εικόνα κλπ) ; Ή κάποιο κωδικό κατασκευαστή; Εγώ νόμιζα ότι τα VW δεν έχουν κλειστά.
×
×
  • Create New...