Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

leftlane

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About leftlane

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat CC
  1. Μηπως αυτο ισχύει για συγκεκριμενο πρόγραμμα ? Επίσης επειδη διαβαζοντας σχετικα posts καπου χάθηκα, μπορουμε να επικαιροποιησουμε ποια ειναι τα αξιοπιστα προγραμματα που οντως δουλευουν σωστά αυτη την στιγμη ?
  2. να επανεφερω μετα απο καιρο το θέμα. Ειμαι απο τους μαμίσιους που πραγματικά απολαμβανω ακόμη τα 170 άλογα του CC μου (2008) και δεν είχα καμια διάθεση στο να του αλλάξω κάτι αν και αισθανομαι ότι το μοτερ εχει να δωσει παραπάνω και λειτουργει καπως σφιχτά και απολυτως γραμμικά.... Προσφατα μου εβαλε τον διαολο στο κεφαλι φιλος για αναβαθμιση και μαλιστα με διαβεβαιωσε ΄ότι θα έχω δραματικη μειωση στην καταναλωση (περι τα 2 lt/100km...). Mπορει καποιος φίλος που εχει κανει την 1η αναβαθμιση να μας πει εμπειρίες? (αποδοση, δυναμομετρηση, καταναλωση) . ΠΑΝΤΑ μιλάμε για 1ο στάδιο και ΜΟΝΟ με λογισμικό/χαρτογραφηση. (χωρις μηχανικές αλλάγες πχ καταλυτες , πολλαπλες κτλ) όπου θα με ενδιέφερε κατα πρωτον η μειωση καταναλωσης και 2ον μια μικρη αυξηση ιπποδυναμης/ροπης που θα ειναι σχετικά αισθητή...
  3. Μόλις έκοψα το νήμα των 60.000 χλμ κ το cc πρέπει να πάει σε συνεργείο με καλή τεχνογνωσία πέραν των λαδιών /φίλτρων που άλλαζα ως τώρα απο τα 27.000 που το έχω . πχ ο γνωστός μου μάστορας που το πήγαινα μου είπε οτι για τα υγρά φρενών που θέλω να αλλάξω πρέπει να το πάω σε κάποιον που εχει το μηχάνημα γιατι εμπειρικά δεν βασιζόταν να τα αλλάξει .... Τις αντιπροσωπείες τις φοβάμαι λόγω πιθανού γδαρσυματος ... Μια επιλογή είναι ο Αρζουμανιδης που πολλοί λένε καλά λογια αλλά πρέπει να τραβηχτω απο Εύοσμο στα Μουδανια . Η άλλη είναι ο καλός μου πελάτης Νιζαμης Skoda στην Καραολή στον Εύοσμο ο οποίος εχει χρονια στην άγορα αλλά δεν ξέρω τι δουλειά κάνει κ τι διαγνωστικά/μηχανήματα εχει, ξέρω όμως οτι δεν θα με κοροϊδέψει . Θα εκτιμούσα γνώμη απο κάποιον που εχει πάει
  4. η απολυτη αλητεια. Για το Passat CC, 1800cc '08 απο 320€ ερχεται κοντα στα 430€ !!!!!!!!!!!!!! ΜΕ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΩΡΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΝΕΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥΝΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ??? ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ !!!! Πρωτη φορα αριστερα, πρωτη φορα τοσο σκ@τα...
  5. η απολυτη αλητεια. Για το Passat CC, 1800cc '08 απο 320€ ερχεται κοντα στα 430€ !!!!!!!!!!!!!!
  6. Eννοειτε τον Αγγελο και Περικλη Σωτηριαδη στην Καλαμαρια ? Αν ναι, εγω του εβγαλα την αδεια λειτουργιας του συνεργειου...
  7. λοιπον παιδια την φορτισα, το αφησα ολο το βραδυ. Με το που συνδεσα την (αποσυνδεμενη) μπαταρια , ο φορτιστης εδειξε περιπου ρευμα φορτισης 2,5Amp το οποίο έγινε μεσα σε 10 λεπτα 0,5Amp και σε αλλα 10 λεπτα 0,2amp ενω στο μισαωρο ηταν πολυ κοντα στο 0 !!!! Το αυτ/το μετα την φορτιση και επειτα απο 5 ημερες ακινησιας μετρω και δειχνει 12,3 V (σβηστό) που σημαινει ότι πιθανον για φετος θα την γλυτωσουμε (?) την νεα μπαταρία....
  8. Δεν αντιλεγω, το καλο ειναι ομως οτι εχουμε οδικη σε περιπτωση αναγκης και απλα λογω της οικονομικης δυσχέριας ελπιζεις να γλυτωσεις με την φόρτιση κανα 6μηνο ακομη... Ακομη παντως δεν μου εδωσε καποια σαφή σημαδια τελους, δεν αντιλεγω δε, οτι μπορει να σε αφησει και αποτομα οπως αναφερετε
  9. παιδια ευχαριστω πολυ για τις πολυ χρησιμες πληροφορίες! Απορω πως και κανεις αλλος δεν εβαλε αντιστοιχο topic για μπαταρια... Vasilis η ταση σταθεροποιειται στα 12,1 volt , οχι στα 11,8.... Υοsitosi αναλυτικότατος οπως παντα! Το διακόπτη απο τα παραθυρα τον κρατας για λιγα sec οταν ειναι τερμα κατω ή πανω ? Η μπαταρια (τωρα δεν θυμαμαι αν εχει το vw πανω...) ,εχει ομως ματακι το οποιο ειναι πρασιμο αλλα οχι εντονο, ψιλοσκουρο θα ελεγα...Ειναι σημαδι οτι ειναι στα ψιλοτελειωματα. Απο αυτα που μου λετε ειναι μαμισια, δλδ 7+ ετων !!!! Οπως ανεφερα, εως τωρα ευτυχως δεν ειχα θεμα στην εκκινηση, ακομη και αν το αυτ/το κινειται περιπου 1 φορα/εβδομαδα, απλα στο πατημα της μιζας δεν ειναι "σπίρτο" (χωρις να σημαινει οτι γονατιζει) . Ο φορτιστης που πηρα και ετοιμαζομαι τωρα να τον συνδεσω, ειναι της einhell και αναφερει φορτιση 4,6Αmp αριθμητικο και 6,5Αmp πραγματικο... Απο αυτα που γνωριζω, το ιδανικο ρευμα φορτισης πρεπει να ειναι 1/10 της χωρητικοτητας της μπαταριας ή λίγοτερο , δλδ 60Αh / 10=6Amp > 4,6Αmp , επομενως ειμαστε ΟΚ. Ελπιζω τωρα που θα τον κουμπωσω να μειωθει το ρευμα φορτισης συντομα, πραγμα που σημαινει οτι η μπαταρια θα εχει λίγο ζωη ακομη, απλα με προβληματιζει αν πρεπει να αποσυνδεσω τους πολους ή οχι , ακομη και αν ο φορτιστης ειναι αυτοματος...Στο μανουαλ του λεει οτι οι περισσοτεροι κατασκευαστες αυτ/των συνιστουν την αποσυνδεση της μπαταριας απο το δικτυο πριν την φορτιση για το ενδεχόμενο ύπαρξης τάσεων κορυφής με συνεπεια τον πιθανη προκληση ζημιας στα ηλεκτρονικα δομοστοιχεια (ετσι ακριβως το αναφερει...) Θα σας ενημερωσω για τα αποτελεσματα...
  10. Το cc ειναι στα χέρια μου 2,5 χρόνια και δεν ξερω αν εχει αλλαξει ο πρωην κατοχος μπαταρια η οποια ειναι μια VARTA 60Αh μολυβδου κλειστου τυπου. Τον τελευταιο καιρό έχω το νου μου σ'αυτη γιατι, παρολο που γυρνά σχετικά καλα την μιζα, ειπα να την ελεγξω. Μετρω λοιπον με πολυμετρο, 12,1volt σβηστό απο ακινησια 5 ημερών, 12,4volt σε λειτουργια μετα απο μερικα χλμ. Ειδικα στην μετρηση απο ακινησια, οταν πρωτοσυνδεω το βολτομετρο, δειχνει 11,8 που ανεβαινει και σε 1 λεπτο δειχνει 12,1volt. Εχοντας συνδεδεμενο το οργανο, ανοιξα την πορτα, οπου ανοιγουν φωτα κτλ, και βλεπω οτι πεφτει 11,8v παλι και επανερχεται στα 12,1 σε μισο λεπτο... Εχω την εντυπωση οτι η καλη μπαταρια πρεπει να δειχνει 12,4v σβηστο και 12,7 περιπου σε λειτουργία. Καταρχάς, το αυτ/το πρωτοκυκλοφορησε τελη του 2008, ειναι δυνατον να ειναι η ίδια μπαταρια ? (η μανισια ειναι αυτη ή άλλη ?) όπως και να'χει αγορασα φορτιστή αργης φορτισης για να την ανανεωσω. Ηθελα να ρωτησω: 1) εσεις ποτε αλλαξατε και ποσο κραταει η μαμισια μπαταρια ? 2) εαν εχει φορτισει καποιος αλλος, συστηνεται η αποσυνδεση απο το κυκλωμα του αυτ/του ή να πιασω απέυθειας πανω στους πόλους χωρις να την βγαλω? Και αν την βγαλω , θα χρειαστει να κανω καποιο σεταρισμα σε ενδεχομενο reset που μπορει να κανει το αυτ/το ? Ευχαριστω
  11. Λοιπον πριν λιγες μερες αλλαχθηκαν μπροστα μου σε συνεργειο πελάτη μου τα εξης: -λαδια 5-30 συνθετικα SWAG (αν και ηθελα castrol ή aral ο μαστορας προτεινε και εβαλε το μαμισιο του...) - φιλτρο λαδιου - φιλτρο αερα - φιλτρο καμπινας (ολα γνησια) Του ειπα για αλλαγη υγρων φρενων αλλα για τα δικα μας θελει ειδικο μηχανημα και δεν το είχε, δεν το ρισκαρε να το βαλει χειροκινητα. Μου ειπε οτι , αν και ο κατασκευαστης προτεινει αλλαγη καθε 2 χρόνια, το θεωρει υπερβολικο....Βεβαια σκεφτειτε οτι τα τακάκια ηταν σε ΑΨΟΓΗ κατασταση (=πολυυυυ ψωμι) που σημαινει οτι το κύκλωμα δεν εχει φαει ζόρι...Παντως θα το εχω κατα νου καποια στιγμη να το αλλαξω... Μπουζί μου ειπε οτι ο κατασκευαστης προτεινει στις 80.000 χλμ (τωρα το αμαξι εχει 42.000 χλμ περιπου) και δεν αλλαξα... Ολα αυτα στην τελικη υπεροχη τιμη των 120€....
  12. Yositosi σ'ευχαριστω για το μάλωμα, χα χα χα χα.... Διαφωνώ με το ,κατα τη γνώμη σου, μέγεθος της αμέλειας, υιοθετώ δε παρα ταύτα τις παραπάνω ειδικες συμβουλές σου. Εννοείται ότι δεν τσιγκουνευομαστε τα 3-5 ευρώ για καλύτερο ανταλλακτικο, ειναι ανάξιο λόγου... Οπτικο έλεγχο σου είπα οτι εχω κανει 2 φορες, σε ραμπα σε συνεργείο, τα τακάκια εχουν πολυ ψωμί. Εχει γινει σχολάστικός έλεγχος ακρόμπαρων , ψαλιδιών, βάσης μηχανής κτλ Γενικα δεν διαφωνω με το πνεύμα της σχολαστικής συντηρησης αλλα σου ξαναλεω να σκεφτείς και την χρήση του καθε αυτ/του η οποία και είναι άψογη οσο αφορά το δικό μου... Και παλι σ'ευχαριστω ειλικρινα για τις συμβουλες !
  13. Nαι φιλος, μου εβγαλε 2 φορες στην οθονη οτι πρεπει να κανω σερβις γιατι εκλεισε 1 χρόνος και το μηδενισα κ τις 2... Το αμαξι το αγορασα αμεσως μετα απο σερβις με 27.500 χλμ. Έκτοτε έκανα περιπου 7.000 χλμ/ετος κατανεμημενα σχεδον αναλογικά, δλδ χωρις μεγαλα διαστηματα ακινησιας και εκτος πόλης ως επι το πλειστον. Στο βιβλιο σερβις γραφουν απο την αντιπροσωπεια οτι το επομενο ειναι σε 15.000 χλμ, δλδ στα 42.500 χλμ. Φυσικα σημειωνεται οτι εαν παρελθει χρόνος πρώτα πρεπει να παει για σερβις ασχετως χλμ αλλα θεώρησα ότι έπρεπε να παρακαμψω αυτο τον κανονα λογω της πολυ καλης χρησης του απο εμενα και το γεγονος του οτι κινουνταν εκτος πόλης (Μεγαλυτερη φθορα των μηχανικων μερών και μικρη διαρκεια ζωης των λαδιων σε εντος πολης χρήση) υ.γ. το αυτ/το ειναι μοντελο 12/2008
  14. Να 'μαι κ γω λοιπον να ετοιμαζομαι για σερβις 6ετίας στα 41.600 χλμ. Στο βιβλιο μου λεει οτι πρεπει να γινει στα 42.000χλμ, απλα το εχω 2 χρόνια και πρωτη φορα θα γινει σερβις στα χέρια μου. Το προηγουμενο πριν 14.000 χλμ περιπου στην αντιπροσωπεία οπως και ολα τα άλλα με τις προβλεπόμενες αλλαγες αναλώσιμων. Το έχω κανει τσεκ σε συνεργειο και ράμπα 2 φορες ( 1 καθε χρόνο) και οπτικά δεν θελει κάτι. Τι ελαχιστο κόστος να αναμένω λέτε ? Ελπιζω να μείνω μονο σε λαδια και φίλτρο...
  15. Σωστο αυτο που λες για τα μεγαλα αυτ/τα κ τις κατανωλωσεις εντος πολης, η γνωμη μου ειναι οτι το CC καει σχετικά λιγα για το μέγεθος και τα κυβικά του εντος πόλης. Σκεψου οτι η διαφορά κατανάλωσης σε σχέση με το punto που σου προανέφερα ειναι απο πολυ μικρή εως μηδαμινή !!
×
×
  • Create New...