Jump to content

tsiko

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tsiko last won the day on July 5 2014

tsiko had the most liked content!

About tsiko

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Δάφνης - Υμηττού
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,074 profile views

tsiko's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

15

Reputation

  1. καλησπερα παιδια , εχω τα εξης προβληματα απο τοτε που το αγορασα το αυτοκινητο. οι κλειδαριες δεν δουλευουν απο το κουμπι παραμονο χειροκινητα (ακομα και χειροκινητα κλειδωνει μονο του οδηγου) καποιες φορες πιανει και κλειδωνει απο το κλειδι αλλα παλι μονο του οδηγου . επισης οταν ανοιγω τις πορτες δεν μου τοι δειχνει στον καντραν και δεν αναβει το φως(σχεδον παντα ) . τελος και το πορτ παγκαζ μου κανει σχεδια δλδ ανοιγει αν το πατησω παρατεταμενα αλλα με ταλαιπωρει καποιες φορες . υπαρχει πειπτωση να εχουν χαλασει ολες οι κλειδαριες μαζι η ισως ειναι καποιος εγκεφαλος.
  2. Τελικα σημερα την ανοιξα και το προβλημα οντως ηταν αυτη η τσιμουχα . Το μοτερ και ο εκκεντροφορος ειναι καινουρια . Αν δεν βρω το service kit που δινει η hitachi θα αγορασω ολόκληρη αναγκαστικα.
  3. απλα σκεφτομαι μην τα παρω και δεν ειναι αυτο , μηπως ειναι o g410 η ο g247 το μπρουτζακι ειναι προσφατα αλλαγμενο σε rs4 οποτε δεν παιζει να ειναι . παιζει να εχει παθει και ζημια το εμβολο της autotech δεν μπορω να το τσεκαρω αυτο λινωντας την ??
  4. παιδες sorry που ξεθαβω το τοπικ αλλα εχω τα ιδια συμπτωματα. το πρωτο ομως συμπτωμα ηταν οτι μολις σηκωσω πιεση στο αυτοκινητο 1.9 over και 1.65 στις 5.800 μου κανει κοψιμο και ακουγεται λες και εχω καμενο πολλστη. αν εχω μηχανικη πιεση 1.3οβερ και 1 σταθερο θα μου το κανει αλλα πολυ κοντα στον κοφτη (7100-7150) . επειδη τσεκαραμε με το vag com ειδαμε οτι οταν το κανει πεφτει η αντλια απο τα 135bar στα 102. παραλληλα ειδαμε οτι πισω βγαζει μαυριλες πολυ εντονες . προχθες που καναμε αλλαγη λαδιων ηταν τιγκα στη βενζινη και παρατηρω οτι ολο και περισσοτερο δυσκολευται να παρει στην κρυα εκκινηση και δεν κραταει και πολυ καλο ρελαντι (οχι κατι τραγικο ομως). εχω αντλια οπου το καβουκι της εχει 150000χλμ και τα σωθηκα της aytotech εχουν 115000. παιζει αν εχει χαλασει το τσιμουχακι και περναει βενζινες στα λαδια να πεφτει και η πιεση της και να κανει κοψιματα ??
  5. ευχαριστω , φιλε nikdev . κατι τετοια φανταζομαι απλα ελεγα μηπως βελτιωθει λιγο.... μαλλον θα σταματησω τα flat γιατι καταταλλα ειναι μια χαρα. και ειδωμεν...
  6. παιδια sorry που ξεθαβω το θεμα αλλα ειναι την δευτερα να αλλαξω βαλβολινες σε ενα golf mk5 gti (6αρι σασμαν)....επειδη ομως ειμαι καυτης με πολλες αλλαγες στον κοφτη (και καποιες απο αυτες ειναι καρφωτες ) θα ηθελα να βαλω καλη βαλβολινη που να αντεχει σε θερμοκρασιες . λεω λοιπον να βαλω τις mtl redline αλλα δεν ξερω αν πρεπει να βαλω 75-90 η 75-80 και gl4 η gl5 ?? βοηθηστε μπας και σταματησει να γρατζουναει απο 2α σε 3η οταν την κανω flat shift.. ευχαριστω.
  7. μπορεις να μου πεις διευθυνση , αν και πιθανων να μην κανω δουλεια . ειχα παει και εγω σε ενα και μου λεει για ποιο απλα συστηματα μπορω γιαυτο δεν μπορω να το κανω εγω... αλλα θα παω μπας και...
  8. καλησπερα , προσφατα αγορασα καβουκια για τα κλειδια μου απο το ebay και ξεκινησα να τα αλλαξω μονος μου λογω του οτι ειναι φθερμενα τα ηδη υπαρχοντα. το προβλημα ειναι οτι προσπαθωντας να βγαλω το transpoder chip(το τσιπακι του immobilizer ) το εσπασα απο το 2ο κλειδι μου , και στο πρωτο δεν το πολυ προσπαθησα(αφου ειδα οτι δεν εβγαινε ευκολα) γιατι απο οτι καταλαβα θα ειχα σοβαρο προβλημα . θα ηθελα την βοηθεια σας αν καποιος ξερει τι κωδικο transpoder chip εχει το κλειδι μου (golf mk5 gti 2006) πχ αυτο θα εκανε ? http://www.ebay.co.uk/itm/KEY-CHIP-VW-VOLKSWAGEN-CAN-A1-TP23-ID48-NEW-TRANSPONDER-PREPROGRAMMED-/141259008159?pt=UK_Car_Accessories_Safety_Security&hash=item20e3b1689f να αγορασω 2 καινουργια με πολυ μικρο κοστος και να τα παω στην vw να τα προγραμματισουν απο το να δωσω 100+ ευρω να μου φερει ολοκληρο κλειδι γιατι σκετο chip δεν δινουν. ευχαριστω,
  9. χθες βραδυ στην μεσογειων βλεπω s3 λευκο το τευλευταιο , ξεκιναμε στο φαναρι πρωτες τσουλιτες και μετο που παταω κανει ενα μπαμ με το external να ουρλιαζει και μου ριχνει 2 κενα μεσα σε 150 μετρα και μενω μλκας , παμε στο επομενο φαναρι του λεω τι φορας ρε αδερφε , μου λεει gtx3076 550++ και ξενερωνω.... τεσπα φτανω βουλιαγμενης προς τη μαυρη και εκει που πηγαινω βλεπω να ερχεται απειλειτικα απο πισω οχημα , κανω κατεβασμα 3η παταω αλλαζω τεταρτη και με περναει σχετικα ευκολα στα 190+ ενα m6 μαυρο ....λεω ρε πουστη μου 2 αμαξια πετυχα να πατησω και επεσα σε πριονια....ευτηχως μετα κανονιστηκε πατημα με astra opc με vf34 . απο 3ες 100 στη χαμηλη του πιεση (320αλογα0 του εκανα 3 κενα μεχρι τα 190) στην ψηλη του πιεση (380+) και με φιλο μου εγω δικαβαλο του εκανα μισο καπω μεχρι τα 220 . βεβαια να παω οτι το παλικαρι αλλαζε ταχυτητες πολυ αργα και οτι κερδισα στην δευτερη ηταν καθαρα λογω αλλαγων..... αυτα απο μενα.....
  10. εγω με v gti k04 ~330ps , αν γυρισεις πισω σελιδες θα δεις και ποιο αναλυτικα. πω πω , αν εβλεπες τα μουτρα τους εκει που ηταν στη μαυρη μαζεμενοι οταν περασα το civic....xaxa
  11. μετα απο προτροπη του speedy, εχουμε και λεμε : honda s2000 μου κολλαει εν κινηση 2α περιπου 50 με αποτελεσμα να του κανω 2 καροτσες σε 150μ περιπου μετα ειχε φαναρι , μου λεει εγω τους vagites τους παω απο σταση , παμε και του φευγω απο εκκινηση και στα 400μ εμουν 2-3 καροτσες μπροστα , ξαναπαμε μου λεει οπως και εγινε μου φευγει αυτος ωσπου τον μαζεψα στην τριτη και εκει που θα τον περναγα εκοψε. μετα σταματαμε του εξηγω τι εχω τι φοραω (αυτος λεει φ-ε) και μου λεει ενας απο την παρεα να παμε με το δικο του civic μοτερ integra και μου ειπε 205 τροχο και 1000κιλα περιπου (σωβρακο που λεει και πασσατουκος). παμε απο 1ες τσουλιτες που τον βολευε , και του ριχνω 2-3 καροτσες στα 300μ περιπου , γυρνωντας προς στο σπιτι ερχετε διπλα μου ενα παρομοιο civic turbo οπου μου κολλαει , ξεκιναμε του πεταγομαι και με μαζευει στην τεταρτη (αυτος δικαβαλος) μου λεει οτι ειναι γυρω στα 350 με τ3 τουρμπινα . μου λεει παμε μια ρολλ 3ες-100 και εκει μεχρι τα 200 ηταν 1μιση αμαξι μπροστα. τελος πηγα με ενα φιλο μου με typer ep2 240-250 και μπλοκε απο σταση που ηθελε και στα 400 μετρα ειμουν 2 αμαξια μπροστα. (εχω και βιντεο για το τελευταιο αλλα δεν ξερω πως να το ποσταρω χωρις να μπει youtube).
  12. το αμαξι φοραει , κ04, μπεκ σ3 , κουλερ σ3 , αντλια , εξατμιση 76αρα απο σκριβανο με καταλυτη , εισαγωγη neuspeed (αν το γραφω σωστα) . το εχω περιπου 2 μηνες και κατι και το πηρα ετσι ετοιμο. απο οτι ειπε ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειναι γυρω στα 330 με χαλαρες ρυθμισεις(και μαλλον τοσα ειναι συμφωνα με τα πατηματα που εχουν γινει ) , προγραμμα etuners . να φανταστεις ετσι κυκλοφορει το αμαξι απο το 08 και εχει κανει 100.000 χλμ με αυτο το setup . θελω να παω να το ρυθμισω καποια στιγμη απο οτι μου ειπε ο κριτωνας παει γυρω στα 360 ετσι οπως ειναι... ενδιαφερομαι απλα δυστηχως αυριο πεταω για ροδο και θα ερθω τριτη οποτε τα κανονιζουμε για την αλλη βδομαδα οπωσδηποτε....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.