Γεια σας!
Ειμαι σχετικα καινουργιος στο club, εχοντας αγορασει ενα Touran 1.4 TSi Highline με κιβωτιο DSG, μοντελο 2009, μεταχειρισμενο, τον Οκτωβρη του 2013.
Η συνυπαρξη με το αυτοκινητο εως τωρα ειναι ακρως ικανοποιητικη σε ολους τους τομεις ( εχω κανει περιπου 13.000 χλμ.) με μικρη εξαιρεση την καταναλωση, που κι εκει με λιγη προσοχη ειναι σε λογικα πλαισια για τον ογκο του αυτοκινητου.
Παμε στο προβλημα τωρα.......
Οταν πηρα το αυτοκινητο, το επομενο σερβις που ηθελε ( το μικρο μονο λαδια φιλτρο ) ηταν σε 10.000 χλμ. αλλα πριν ερθει η ωρα του σερβις περιπου 3.000 χλμ. νωριτερα, μου αναψε το λαμπακι του λαδιου. Συμπληρωσα 1 λιτρο και εκανα το σερβις μετα απο λιγο γιατι δεν ηθελα να περιμενω.
Τα λαδια που εβαλα ηταν συνθετικα ARAL 5-30 Παρομοια λαδια αλλης μαρκας απ οτι ξερω βαζουν και στις αντιπροσωπειες.
Το καλοκαιρι για ευνοητους λογους εκανα αρκετα χιλιομετρα και οταν ελεγξα τη σταθμη ειδα οτι παλι εχει καψει περιπου μισο λιτρο και λιγο παραπανω. Με τα καινουργια λαδια εκανα περιπου 5.000 χλμ.
Ειναι φυσιολογικο να καει λαδι αυτος ο κινητηρας ? Εχει καποιος παρομοιο προβλημα ? Υπαρχει περιπτωση να φταιει το λαδι που εβαλα ?
Επειδη δεν εχω εμπειρια σε turbo κινητηρες, οποιος μπορει να μου απαντησει στα ερωτηματα μου
Ευχαριστω πολυ......