Jump to content

Nick86

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About Nick86

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Nick86's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Αν αναφέρεσε στην Ε34, είχε λευκό χρώμα και πινακίδες Θεσ/νικης (ΝΙΟ - ####).
  2. Συμφωνώ 1400 με 1700 κιλά. Βάλε τώρα γεμάτο ρεζερβουάρ (νομίζω 80άρι ή 90άρι έχουν), οδηγό με νορμάλ βάρος 80 κιλά, φαρδιά λάστιχα μπρος-πίσω (τα πίσω ήταν από 255 και πάνω), όλο και κάτι θα υπάρχει στο πορτ μπαγκαζ και έφτασες αισίως τους 2 τόνους (καλά με άτομα μέσα και φουλ τη μπαγκαζιέρα δε το συζητώ καν!). Έχω τύχει 525 σε φανάρι, ξεκίνησα με καρφωτές 1η, 2α ήμουν μπροστά, αλλά μόλις κούμπωσε την τρίτη το BMW μου έφυγε άνετα, δυστυχώς αν και έχει σκάρτα 200 άλογα. Με το πρόγραμμα πόσα παραπάνω από 210 άλογα μπρορώ να κερδίσω; Και εδώ έρχεται και το πικρό σημείο της υπόθεσης. Το 2010 έδωσα ένα α ποσό να αγοράσω το golf και ένας μπορεί σήμερα με τρία χιλιάρικα (κατά πολύ λιγότερο του α ποσού) μπορεί να πάρει μια Ε34 ή Ε36 και να μου κάνει πλάκα.
  3. Τα 525, 530 και 535 πανω κάτω τα ίδια άλογα με το golf έχουν. Μόνο το Μ5 έχει πάνω από 300. Κοντά σο σπίτι μου υπάρχει συνεργείο που ειδικεύεται σε BMW και καθε μέρα βλέπω πολλά κυβικά. Γενικά έχω δει όλη τη σειρά Ε34 και όσο περίεργο και αν ακούγεται το 525 είναι πιο σβέλτο από το 530 και 535 κυρίως γιατί τα τελευταία είναι συνήθως αυτόματα. Άρα είτε Μ5 ήταν είτε πειραγμένο 525. Και ναι συμφωνώ δε χρειάζεται να φαίνεται, μπορεί στο καπώ να κρύβει ακόμα και V12!
  4. Γειά σας κι από εμένα! Με λένε Νίκο είμαι από Θεσ/νίκη και έχω ένα 2λιτρο GTI του 2010. Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν στην Εγατία και πήγαινα από Θεσ/νικη Ιωάννινα. Πήγαινα σταθερά με 150 και βλέπω μπροστά μου ένα BMW E34 που πήγαινε σίγουρα πιο αργά γιατί το πλησίαζα. Βγαίνω στην αριστερή τέρμα λωρίδα να προσπεράσω και ο τύπος πατάει γκάζι και εξαφανίζεται. Μου την έδωσε λίγο αυτό και είπα να ακολουθήω μιας και ο δρόμος δεν είχε κίνηση. Έφτασα περίπου στα 220 αλλά η απόσταση ολοένα και μεγάλωνε. Πιο πάνω η επιτάχυσνη μου είναι σχεδόν μηδενική και έτσι το παράτησα. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το εξής. Πώς γίνεται με 210 άλογα και σαφώς ελαφρύτερο και κατά πολύ νεότερο αμάξι (η Ε34 είναι σχεδόν 2 τόνους και είναι αμάξι εικοσαετίας και βάλε) να μην μπορώ να ακολυθήσω ;;; Εκτός αν ήμουν τόσο άτυχος και έπεσα πάνω σε Μ5 Επίσης το BMW δεν φαινόταν ουτε ακουγόταν φτιαγμένο με τούρμπο κτλ ... Περιμένω και τις δικές σας απόψεις επι του θέματος!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.