Jump to content

billkaza

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

About billkaza

  • Birthday 11/27/1986

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Φιλαδελφείας - Χαλκηδόνος
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

1,360 profile views

billkaza's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Η αληθεια τωρα που το σκεφτομαι ειναι οτι χρονικα πρεπει να εχει γινει περιπου οταν ειχα μεινει απο μπαταρια με το αυτοκινητο ετσι ξαφνικα. Πραγματικα ομως χωρις καμια ενδειξη πριν(ενω προχωρουσα κανονικα εσβησα το αυτοκινητο για 2 λεπτα για να κατεβω περιπτερο και μετα δεν ξαναπηρε ποτε). μετα απο 5-6 μερες εβαλα και προγραμμα. Το ανακαλυψα οταν ειχα βαλει προγραμμα καθως μεσα στην τρελη χαρα τοτε με τα παραπανω γκαζια εκανα π@π@ριες με το αυτοκινητο. Τοτε μου το εκανε 1-2 φορες αλλα λεω μπα τυχαιο θα ειναι απο τα πολλα γκαζια που εχω πλεον και σπινιαρει κτλ. Και γενικα μια και δε κανω τραμπουκισμους με το αυτοκινητο ζητημα να ειχε γινει 1-2 φορες ακομα απο τοτε(Νοεμβριος 2015) απλα διαβαζα μερικα θεματα τωρα με παρομοια προβληματα και με αγχωσε γι αυτο και ειπα να το ψαξω περισσοτερο. Και οντως καθε φορα που βιασω να χρειαστει το esp μου πεταει το σφαλμα. Υπαρχει πιθανοτητα να εγινε τοτε με τη πεθαμενη μπαταρια ή με το προγραμμα?
  2. Η μπαταρια μου ειναι καινουργια ουτε ενος ετους και ειναι και η top της σειρας της bosch.
  3. Καλημερα, Οταν χρειαστει να ενεργοποιηθει το esp στο αυτοκινητο μου κανει 3 μπιπ και απενεργοποιει abs esp και αναβουν και τα αντιστοιχα λαμπακια στο καντραν με αποτελεσμα να μη δουλευει τπτ απο αυτα. Σβηνω βαζω ξανα μπροστα το αυτοκινητο και φαινονται ολα καλα. Δουλευει το abs και antispin κανονικα μεχρι χρειαστει να δουλεψει το esp, οπου τα βγαζει ολα εκτος παλι. Στο vagcom παιρνω το εξης σφαλμα 1 Fault Found: 01130 - ABS Operation 008 - Implausible Signal - Intermittent Με τα πολλα που διαβασα ειναι γνωστο προβλημα και στην ουσια την ακουει η μοναδα του abs που εχει πανω και τον εγκεφαλο του esp συνηθως λογο χαμηλης τασης λενε. Eχετε να προτεινεται κατι να ψαξω πριν ψαχτο για αγορα μεταχειρισμενου ή καινουργιας μοναδας? Προς το παρων εχω απενεργοποιησεις τελειως το esp απο το vcds. o κωδικος της μοναδας abs μου ειναι 1K0 907 379 AD
  4. Ο πατερας μου μου τους εφερε γιατι εχει μαγαζι με ανταλλακτικα..οσους ρωτησε σε συνεργεια του ειπαν δεν τους εχει ξανατυχει περιπτωση και οι 4 προβληματικοι..υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο; να πω πχ κατι χαζο οι παλιοι, να ειχε πεσει η αποδοση τους και να μη ζοριζαν τα μπουζι και μολις μπηκαν οι νεοι να ζητηααν περισσοτερο ρευμα πχ και να μην μπορουσαν να αποδωσουν τα μπουζι; λεω εγω τωρα χαζες σκεψεις αν και φοραω τον τελευταιο κωδικο μπουζι με κατω απο 8000χλμ..
  5. Γιατι υπαρχουν και αλλοι εκτος απο τους zse030 για τα 1.4 tsi 160;
  6. Ολοι τελικα εβγαλαν misfires οι κυλινδροι..εβαλα τους μαμα και ολα καλα..εχετε αποψη τι μπορεο να εγινε; Ειναι δυνατον 4 καινουργιοι πολλαπλασιαστες να βγηκαν off;
  7. Καλημερα αλλαξα χθες τους πολλαπλασιαστες προληπτικα με 4 καινουργιους beru zse030. Και σημερα το πρωι τρομαξα να παω στη δουλεια missfires στον 1 και στον 4. Με τους παλιους (εργοστασιακοι ολα καλα). Θα τους ξαναβαλω σημερα πανω να δω αλλα ειναι δυνατον να ειμαι τοσο γκαντεμης και να επεσα σε 2 προβληματικους καινουργιους?
  8. Λοιπον το αυτοκινητο λυθηκε και δυστυχως εχει καρφωσει βαλβιδες καθως αυτη η βιδα παταει και το εσωτερικο γραναζι πανω στον στροφαλοτο οποιο δεν εχει καθολου σφηνα παρα μονο ενα μικρο δοντακι. Το δοντακι ειναι 3-4 χιλιοστα με αποτελεσμα εστω και λιγο να λασκαρει η βιδα αυτο να μπορει να φυγει απο τη θεση του και να χαθουν τα σημαδια.. Θεωρω μεγαλο λαθος της VW που δεν εχει βαλει μια σφηνα στο γραναζι εκει.
  9. Και εγω αυτο ξερω οτι γινεται εσωτερικα αλλα κανα 2 μηχανικοι γνωστοι που ρωτησα μεχρι να το δουμε απο κοντα το αυτοκινητο μου ειπαν οτι αυτη η βιδα κραταει και την εξωτερικη τροχαλια αλλα και το γραναζι μεσα του στροφαλου που ειναι πανω η καδενα. Φωτογραφιες δεν εχω βγαλει γιατι το αυτοκινητο το εχω σπιτι και πηγαινοερχομαι στο εξωχικο αυτες τις μερες. Απο οσο ξερω δεν εχει γινει καμια επισκευη και απο το book service..Ισως βεβαια να εχει αλαχθει ο ιμαντας πριν το αγορασω το αυτοκινητο και να μην ειχε γραφτει? το αυτοκινητο το πηρα με 80.000 και τωρα εχει 90.000 λογικα δεν θα επρεπε να εχει αλλαχθει μια φορα αυτος ο ιμαντας? Η τροχαλια παντως που εχει λύσει ειναι αυτη κατω δεξιά στη φωτογραφία η ασημι..Εκτος του οτι εχει λασκαρει η βιδα και εχει φυγει ο ιμαντας δεν εχει κατι αλλο εξωτερικα. http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.ramspeedautomotive.com.au/blog/wp-content/uploads/2012/04/VW-Golf-GT-Sport-TSI-Engine-Block-Ramspeed-Automotive-2.jpg&imgrefurl=http://ramspeedautomotive.com.au/blog/2012/04/11/vw-1-4l-tsi-long-block-engine-for-vw-golf-gt-sport/&h=567&w=850&tbnid=BCJ7hNkDV17w-M:&docid=Aiczz1JRKsBIeM&ei=xlmnVda0BoieywPYpJyYDw&tbm=isch&ved=0CFkQMyg0MDRqFQoTCNav3IyN38YCFQjPcgodWBIH8w
  10. Θα βγαλω μια και θα ανεβασω..Οχι η τροχαλια του Δυναμο αλλα του στροφαλου η κατω η μεγαλη
  11. Χθες ξεκινησα το απογευμα να κανω μερικες δουλειες..Σε καποια φαση σταματαω εξω απο ενα φαρμακειο για 5 λεπτα σβηνω κατεβαινω..Βαζω μπρος 1η ξεκιναω σε 5 μετρα μπερδευει το μοτερ σβηνει..Με τα πολλα δοκιμασα 3-4 φορες να παρει μπρος και βλεπω μνμ στην MFI "check engine service now". Ανοιγω καπω και βλεπω τον ιμαντα ξεκουμπομενο και την τροχαλια του στροφαλου ξεβιδωμενη... . Οδικη και στο συνεργειο φιλου μεχρι να δουμε τι εχει(ο οποιος φιλος γυριζει τελος βδομαδας). Ευτυχως υπαρχει και το αυτοκινητο της γυναικας που δεν το χρησιμοποιει αυτη την περιοδο και δεν βιαζομαι καθολου.. Τι γνωμη έχετε εχει καρφωσει το μοτερ? Ρωταω γιατι ξερω οτι εχει εσωτερικη καδενα το μοτερ. Αλλα η βιδα που σφιγγει την τροχαλια του στροφαλου κραταει και το γραναζι που δινει κινηση στην καδενα?
  12. Ευχαριστω πολυ πηγα το Σαββατο και εγινε η δουλεια!!!
  13. Στο golf μου (mk6) εχω παρει οργανα απο highline για να τα αντικαταστησω με τα δικα μου που ειναι comfortline. Η διαφορα ειναι στην οθονη τους.. H διαδικασια θα γινει στη VW αλλα μου ειπαν οτι δεν θα μπορουν να περασουν τα χλμ απο τα δικα μου με αποτελεσμα τα καινουργια εχουν 6-7000χλμ ενω τα δικα μου 85.000 Ξερετε κατι το εχει κανει καποιος να μου πει? Μπορω να τα επαναφερω εγω με καποιο τροπο μετα?
  14. Σε golf 6 tsi εχω ενα τριγμο στο πορτ παγκαζ την ωρα που το κλεινω κανει σαν κουδουνιστρα και στις λακουβες το ιδιο. Εχω καταλαβει οτι κατι ειναι μεσα στο πλασικο καλυμα γιατι με ανοιχτο πορτ παγκαζ αν το χτυπησω συντονιζει και κανει θορυβο παλι. Ισως το συστημα της κλειδαριας? Εχει τυχει σε καποιον να μου πει?
  15. Εμενα τελικα το προβλημα ηταν αυτο το καλωδιακι..Μολις το εβαλα εφτιαξαν ολα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.