Jump to content

TasMan

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About TasMan

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Ζακύνθου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

TasMan's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Τελικά δεν ήταν τόσο τραγική η ποσότητα. Συμπλήρωσα μισό λίτρο και η στάθμη στη βελόνα ανέβηκε 2 χιλιοστά πριν το ανώτατο σημείο της ένδειξης της βελόνας. Άρα συνολικά είχε έλλειψη περίπου 600 ml. Θεωρητικά θα μπορούσε να τα έχει κάψει αλλά μου φαίνεται περίεργο γιατί 4 χρόνια τώρα που έχω το αμάξι δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα. Το ελέγχω τακτικά και δεν το σκίζω καθόλου. Τέλος πάντων, σήμερα πάω συνεργείο και θα επανέλθω.
  2. Συνήθως κάθε 3 μήνες περίπου και δεν είχε χρειαστεί να συμπληρώσω ποτέ. Τώρα είχα να τα κοιτάξω από τον Αύγουστο όπου εννοείται ότι ήταν φουλ.
  3. Έχω ένα Golf 6 TSI 160PS DSG στα 47000 χλμ. Μέχρι τώρα η "κατανάλωση" λαδιών ήταν από απειροελάχιστη έως πολύ μικρή και στα σερβις και σε δικούς μου ελέγχους. Τελευταίο έλεγχο είχα κάνει τον Αύγουστο πριν τις διακοπές. Σήμερα την ώρα που πήγα να το βάλω μπρος μου βγάζει ένα μήνυμα Check Oil. Κοιτάζω τη βέργα των λαδιών... στον πάτο! Στο γκαράζ του σπιτιού μου και σε συγκεκριμένη θέση parking που το αφήνω στη δουλειά ούτε σταγόνα. Η συμπεριφορά του κινητήρα δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό ενώ και στην οθόνη μπροστά μου που το έχω μόνιμα να δείχνει θερμοκρασία λαδιού δεν την έχω δει ποτέ να ανεβαίνει απότομα. Είναι δυνατόν να έκαψε 3,5 λίτρα λάδι σε 5 μήνες; Χλωμό! Να τα άδειασε κάπου απότομα; Πάλι χλωμό, γιατί μετά δεν έχασε ούτε σταγόνα; Να διαρέουν κάπου μέσα στον κινητήρα (δεν ξέρω, λέω, δεν είμαι μηχανικός) δε θα παρατηρούσα κάτι, οτιδήποτε στη συμπεριφορά; Έχετε κάποια άποψη;
  4. Να πω κι εγώ τις παρατηρήσεις μου: - Καταρχήν σε χαμηλές ταχύτητες σε κακοτεχνίες δρόμου το κροτάλισμα ΔΕΝ το παρατηρώ πάντα αλλά μόνο όταν το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητα. Όταν δηλ πάει να μπει από 1η σε 2α ή από 2α σε 3η ή αντίστροφα και εκείνη την ώρα πέφτει κάποια ρόδα σε λακουβίτσα (μιλάω για απλή ανωμαλία της ασφάλτου όχι για φαράγγι) τότε ακούγεται το κροτάλισμα. Το περίεργο είναι ότι αν το έχω στο manual και αλλάξω μόνος μου ταχύτητα ακριβώς την ίδια στιγμή, δεν ακούγεται το παραμικρό. Όπως επίσης το παραμικρό δεν ακούγεται και σε μεγάλες σχέσεις σε ανωμαλίες δρόμου, δηλ αυτόματες αλλαγές σε 5η, 6η και 7η. Δεν είμαι εντελώς σίγουρος γι'αυτό που θα πω αλλά μάλλον το κροτάλισμα οφείλεται στο ότι σε μικρές ταχύτητες, μόλις αλλάξει η σχέση, "μισο-συμπλεκτάρει" ή "μισο-εμπλέκεται" ο δίσκος - αλλά όχι τελείως - για λίγα δευτερόλεπτα. Το λέω γιατί μένω σε νησί και ανεβοκατεβαίνω συχνά τη ράμπα του καραβιού που έχει κάτω τις μεταλλικές "ρίγες" για να κάνει το δάπεδο ανώμαλο να μη σπινάρουν οι ρόδες στη λαμαρίνα. Εκεί λοιπόν έχω παρατηρήσει ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας, ότι αλλάζει από 1η σε 2α και αρχίζει το κροτάλισμα μέχρι να ανέβω όλη τη ράμπα. Αν όμως πατήσω παραπάνω το γκάζι και εμπλακεί πλήρως η 2α, το κροτάλισμα σταματάει ακαριαία. Μια φορά λοιπόν επίτηδες καθώς ανέβαινα τη ράμπα σε χειροκίνητο με 1η, πάτησα λίγο γκάζι και έβαλα 2α (το γκάζι το πάτησα για να πάρω λίγο ταχύτητα ώστε να μη χρειαστεί πολύ χρόνο για να εμπλέξει τελείως τη 2α). Το αποτέλεσμα ήταν ότι ακούστηκε ένα ανεπαίσθητο "τακ" στην αλλαγή και τίποτα άλλο. - Επίσης μου συμβαίνει κάτι που με ανησυχεί το ότι δεν το έχει αναφέρει κανένας (ή τουλάχιστον δεν έχω δει το ανάλογο post). Καμμιά φορά όταν το αμάξι πηγαίνει κανονικά με 6η-7η και πατήσω απότομα το γκάζι για προσπέραση (χωρίς όμως να πατηθεί το κουμπί του kick-down στο τέρμα του γκαζιού) το κιβώτιο κατεβάζει ταχύτητες με πολύ δυνατό κροτάλισμα, λίγο ηπιότερο από το να αλλάζεις σχέση σε χειροκίνητο με μισοπατημένο συμπλέτη. Κάτι ανάλογο φαντάζομαι πως συμβαίνει και εκεί. Δεν εμπλέκει δηλ τελείως για να αποφύγει το "τίναγμα" του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να κροταλίζει. Έχει κάποιος κάποια άλλη άποψη ή παρατήρηση;
  5. @Patroklos Δε θα το πιστέψεις... αυτά τα λάστιχα είχα υπ'όψη μου να βάλω... Θα κάνω την προγραμματισμένη αλλαγή ελαστικών λοιπόν και βλέπω στη συνέχεια... Σας ευχαριστώ όλους!
  6. 1) Κάτι λιγότερο από 30.000 χλμ 2) Σωστός... πως δεν το σκέφτηκα; 3) Το έχω καταλάβει... εξαρτάται όμως πως χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο και πως το θες να συμπεριφέρεται. Αν θες να διασκεδάζεις σε στροφιλίκια, οκ. Εγώ όμως το χρησιμοποιώ για ταξίδια (κυρίως εθνική) και πέρα-δώθε στο γραφείο. Για διασκέδαση και στροφιλίκια έχω τη μηχανή. Θα μου πεις πιο επικίνδυνη... στα μηχανοκίνητα όμως διασκέδαση και κίνδυνος πάνε χέρι-χέρι, σωστά; Στο αμάξι έχουμε τη ζώνη και τους αερόσακους, στη μηχανή έχω τη στολή του robocop και το μυαλό μου στο 200%!
  7. Ζάντες δεν αλλάζω με τίποτα. Δίνουν πολύ ομορφιά και χαρακτήρα στο αμάξι, χώρια που η έκδοση R-Line έρχεται με προφυλακτήρες και spoilers που πάνε "γάντι" με τις ζάντες. Πιο ήσυχο ελεστικό θα βρω, είμαι σίγουρος, άλλωστε πλησιάζει και η ώρα τους. Αλλά επαναλαμβάνω, δε με ενοχλεί τόσο ο θόρυβος από τα ελαστικά. Οι αναρτήσεις είναι ένα κλικ πιο σκληρές (απ'ότι θεωρώ εγώ άνετο) και γι'αυτό ψάχνομαι να τις αλλάξω με τις απλές. Απλά θα ήθελα να ξέρω αν έχει επιχειρήσει κανείς κάτι τέτοιο ή αν είναι αδύνατο λόγω διαφορετικών ρυθμίσεων, γωνιών κτλ (υπ'όψην ότι έχει και DSG). @gtse Λες τα ελαστικά από μόνα τους να κάνουν διαφορά στο "κοπάνημα"; Έχω τις αμφιβολίες μου, εκτός αν έχεις ανάλογη εμπειρία οπότε πάω πάσο.
  8. Αυτά που είχε από τη μάνα του, τα Bridgestone Turanza. Όταν τα αλλάξω θα μελετήσω λίγο το θέμα του θορύβου, αλλά δε μένω εκεί. Δε με ενοχλεί τόσο ο θόρυβος κύλησης, δε θα τον πρόσεχα καν αν δεν έμπαινα και σε άλλα παρόμοια αυτοκίνητα. Τη σκληρή ανάρτηση όμως τη βρίσκω ενοχλητική. Όχι τραγική, ούτε υπερβολική (σαν κάτι σπορ αναρτήσεις που έχω δει και όπως λέει κι ο Clarkson: "Περνάς πάνω από κέρμα και καταλαβαίνεις αν είναι κορώνα ή γράμματα!"), απλά ενοχλητική για τα δικά μου γούστα πάντα.
  9. Οντως, η συγκριση που κανω ειναι με ενα απλο golf 6 ενος φιλου μου, που εχει την απλη αναρτηση και 16αρες ζαντες με 205/55 λαστιχα (το δικο μου ειναι οπως ειπες 225/45/17). Για τον αυξημενο θορυβο στην εθνικη, αν ευθυνεται το πιο χαμηλοπροφιλο λαστιχο ενταξει, μπορω να συμβιβαστω. Το απλο golf ομως περναει απο οποιαδηποτε λακουβα και δεν καταλαβαινεις τιποτα, το δικο μου "ποναει", τρανταζεται ολοκληρο και ετσι ηταν απο την αρχη. Δεν το ειχα παρατηρησει μεχρι που περασαμε με το δικο του απο ενα σημειο που εγω σχεδον σταματαω για να μην το κοπανησω και ο φιλος μου δεν εκοψε καν και το τρανταγμα και ο θορυβος που εκανε ηταν στην κυριολεξια ανεπαισθητα! Δε θεωρω οτι εχει φαει πολυ ταλαιπωρια στα 30000χλμ που του εχω κανει, καθως πανω απο τα μισα ειναι σε εθνικη.
  10. Έχω ένα Golf 6 R-Line (160 PS) το οποίο ερχόταν εξαρχής από τη μάνα του με λίγο σκληρότερες αναρτήσεις και χαμηλωμένο. Όταν το αγόρασα ζήτησα τις κανονικές ανρτήσεις, μου είπαν όμως ότι το πακέτο με τις 17άρες ζάντες συμπεριλάμβανε αυτές τις αναρτήσεις και δε γινόταν να τις αλλάξω. Το αμάξι έχει γύρω στις 30.000χλμ απλά με έχει κουράσει λίγο γιατί στην παραμικρή ανωμαλία την "ακούει" όλο το αμάξωμα. Ακόμα και όταν ταξιδεύω εθνική κάνει 2πλάσιο θόρυβο από ένα αντίστοιχο με κανονικές αναρτήσεις. Σκέφτομαι λοιπόν να αλλάξω τις αναρτήσεις του με ενός κανονικού Golf 6. Η ερώτησή μου είναι αν μπορεί να γίνει αυτό ασφαλώς, δηλ δεν έχω την απαίτηση να μπαίνει σαν τραίνο στις κλειστές στροφές, δε θέλω όμως να μου γίνει εντελώς απρόβλεπτο το αμάξι αν πχ είναι σχεδιασμένες για διαφορετική κατανομή βάρους, διαφορετικές γωνίες ή δεν ξέρω τι άλλο. Έχει κανείς κάποια άποψη; Και πόσο μπορεί να μου στοιχήσει; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.