Jump to content

VaL_Phoenix

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

About VaL_Phoenix

  • Birthday 04/11/1975

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Παλαιού Φαλήρου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    Πανθηράκι, Ρημάδι(πλέον)

Recent Profile Visitors

570 profile views

VaL_Phoenix's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Οταν ένα αμάξι σπάσει είναι απλά μια πιθανότητα. Οταν ΠΟΛΛΑ αμάξια σπάσουν είναι ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες. μετράς πάντα κ τις πιθανότητες.
  2. Αυτό μπορεί κ να γινόταν έτσι. Μπορεί κ όχι. Είδες στο απο πάνω ποστ, το αναβαθμισμένο κ έσπασε............ Το συνεργείο που το πήγαινα το πήγαινα γιατί ο μηχανικός είναι κλάσεις ανώτερος απο της VW. Τώρα αυτό το απαράδεκτο ότι ένα αμάξι βγαίνει με ένα πρόγραμμα κ στη πορεία πρέπει να αλλάξει γιατί θα ΣΠΑΣΕΙ το αμάξι, μόνο οι της VAG ξέρουν πως μπορεί να γίνει. Κ στη τελική, είναι υπεύθυνοι για τα αμάξια που πουλάνε..... ΓΙΑ ΟΛΑ. Ακόμα κ γι αυτά που δε πάνε στα εξουσιοδωτημένα. Εκτός ότι εγώ ότι δε πιστεύω ότι μια αλλαγή στο μείγμα μπορεί να σπάσει ή να σώσει μερικά πιστόνια που προφανώς είναι μη ικανά να διαχειρηστούνε τις πιέσεις κ τις θερμοκρασίες ενός τέτοιου μοτέρ,, αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι, είναι η ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ η συγκεκριμένη εκδιδομένης γυναικός εταιρία, να πληροφορήσει το καταναλωτικό της κοινός. Όσο για το εκκλησία, απλά το αμάξι ήταν αμάξι γυναίκας για καθημερινή χρήση.......... Δε το πήρε να του πιει το αίμα. Δεν είχαμε συγκεκριμένο λόγο που δε του το πίναμε. Απλά δεν αγοράστηκε γι αυτό. Κ κανα 2 φορές σε κάτι βουνά που έτυχε να το έχω στα χέρια μου στα 2 απο τα 3 ταξίδια που πήγε, που πήγα εγώ να του βγάλω το ESP κ να το στρίψω λιγάκι να το παίξω, το αμάξι είναι τόσο αδρανές και "ασφαλές" στις αντιδράσεις του που φώναζε απο μόνο του ΣΤΟΠ, δεν είμαι για παιχνίδια. Οπότε, δεν ξανασχολήθηκα..........
  3. Μυστικό δεν είναι. Απλά δεν ήξερα αν ισχύει το θέμα διαφήμισης εδώ μέσα. http://www.kspg.com/en/brands/kolbenschmidt/ (Επίσης προσπαθώ να βάλω λίνκ απο φώτος σε dropbox & Google drive αλλα δε με αφήνει εδώ το συστημά σας) By the way για το θέμα λαδιών στη τουρμπίνα, δε μου απάντησες κ δε θα ήταν κακό να την ακόυσω την αποψή σου. Ορίστε κ μια απο το μοτέρ πως είναι τώρα, αν μπορέσετε να τη δείτε...
  4. Ε αυτό είναι.... Αυτό για το update, δυστυχώς την πατήσαμε........... Δε το γνωρίζαμε. Δυστυχώς........ Τα νέα πιστόνια είναι άλλου βελτιωτικού οίκου, εκ γερμανίας. Ε απέκτησε.Το αμάξι, αν διάβασες το αρχικό ποστ, ήταν δικό μας. Της γυναίκας μου δηλαδή. 1ο χέρι........ Κ μαμίσιο ως το τέλος. Απλά όταν τη γνώρισα εγώ, το αμάξι το πήγαινα σε δικό μου μηχανικό (Που βλέπει όλα τα αμάξια μου εδώ κ 22 χρόνια), με πιστοποίηση κ όλας στα VW κ όχι στην επίσημη VW. Ρεκτιφιέ όπως είπα έγινε. Αλλα δε χρειάστηκε άνοιγμα οι κύλινδροι. Βαλβίδες κ αυτά, γυαλίστηκαν εννοείται. Αφού όλα γίναν φύλο κ φτερό. Η Μπιέλα μια χαρά είναι, ευτυχώς, συμφωνώ για αυτό που λες για τα ελατήρια.
  5. - κωδικό μοτέρ δεν έχω δεί. Όπως γράφω είναι της γυναίκας μου, μόλις 1,5 μήνα επίσημα μαζί. Δεν έχω κοιτάξει ποτέ τους κωδικούς στο μοτέρ κ το αμάξι τώρα είναι στο συνεργείο. Αν έχει τόση σημασία βέβαια να περάσω να τους δω. - Το Αμάξι είναι του Μαρτίου 2010. - Όχι δεν έχει περαστεί το Update........... Δεν υπήρχε κάποια ενημέρωση γι κάτι τέτοιο. - Πλήρος εργοστασιακό... Είπαμε, της γυναίκας μου. - Στις αλλαγές λαδιών ξεκίνησε το συμπλήρωμα με κάτω του μισού κιλού κ φτάσαμε στο να το καίει όλο στα 2000χλμ. - Οι συμβουλές ποτέ δε πάνε χαμένες. Ευχαρίστως να τις ακούσω, αν κ όπως ίσως διάβασες απο χθες το μοτέρ έχει αρχίσει να δένεται πάλι. Αλλα μήπως υπάρχει ΄κατι σημαντικό που δε κάναμε κ μπορεί να γίνει τώρα. - Η τουρμπίνα ήταν γεμάτη λάδια μέσα, εκτός απο τον τζόγο που είχε κάνει. Κατηγορηματικά αποποιούμαστε το όποιο Overboost στις χαμηλές στροφές. Εκτός αν θεωρούμε το 1η, 2α, 3η απο φανάρι σε φανάρι ως ζόρισμα κ διαδικασία overboosting. - Περι ευαισθησίας είναι προφανές το όλο θέμα με αυτά τα ρημάδια, όσο κ για το θέμα της βενζίνας, το θεωρώ πιθανό. Δε το γέμιζα εγώ το αμάξι κ να το οδηγώ κάθε μέρα να καταλαβαίνω αν δε πάει κάτι καλά με τους βενζινάδες. Το μόνο δεδομένο σε σχέση με τα καύσιμα ήταν πως τελευταία είχαμε παρατήσει την 100άρα βενζίνη, αλλα δε νομίζω πως είμασταν κ οι μόνοι που το κάναμε αυτό.
  6. Ε δεν ήξερα ότι υπήρχε παρτρίδα πολλαπλασιαστών που προκαλούσε missfires......... This is σοβαρό λέμε Ναι είμαι νέος μιας κ βασικά δεν είχα κ πολύ όρεξη να μπλεχτώ με αυτό τον κόσμο. Αλλα τι να κάνω που το έχει η γυναίκα μου. Κ καλούτσικο φαινόταν το ρημάδι κ έλεγα να το αναβαθμίσω κάποια στιγμή κ σε 1ο αμάξι μας.....
  7. Εκτός αν θες να κάνεις το μέγιστο έξοδο, να πάρεις το block του μοτέρ μεταχείρο, το οποίο μπορείς να δεις την ποιοτητά του, άντε κ το καπάκι, αλλα πιστόνια, οδηγοί, ελατήρια κλπ. να τα βάλεις after market.......... Πας για μεγάλο έξοδο, αλλα έτσι θα φτιάξεις αμάξι που θα μπορείς σίγουρα να το κρατήσεις για πολλά χρόνια.
  8. Φίλε μπορείς να μου παραθέσεις ότι τυχόν πηγές έχεις γι αυτό το θέμα? Γιατί είναι σοβαρό.............
  9. Το καλό μικρομεσαίο που το είδες? *************** είναι αυτό το αμάξι...................... Φρικάρω με αυτά που ανακαλύπτω κάθε μέρα στη πιάτσα. Κ τώρα είπα να μάθω κ απο εσάς εδώ τα νεοτερά σας......... Ανάθεμα που γνώρισα τη γυναίκα μου, έξι μήνες μετά που το πήρε........... Δε θα την άφηνα με ΤΙΠΟΤΑ να πάρει αυτό το ρημάδι.
  10. Ωραία, είμαστε το επόμενο αμάξι δηλαδή........ Οπως έγραψα σε άλλο ποστ, αυτή τη στιγμή που μιλάμε το αμάξι είναι σε φιλικό συνεργείο με γνώση στα VG κ το μοτέρ είναι λυμένο ολόκληρο........ Φίλε BTH, αυτό με τους πολλαπλασιαστές μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο περισσότερο? Η παλιά σειρά τι πρόβλημα έχει??
  11. ΣΑΦΩΣ δε το πήγα στην VW αλλα σε δικό μου συνεργείο. 2 με 2,5 χιλιάρικα θα μου πάει....... Αφού σπασανε τα πιστόνια, τα θραύσματα περάσανε κ στη τουρμπίνα κ τις κάναν ζημιά. Είχε κάνει τζόγο. Δε την άλλαξα, μου φέρανε κιτ επισκευής κ άλλαξα φτερωτή, άξονα κ τα πάντα όλα. Εργοστασιακά κομμάτια. Στην ουσία μόνο το κέλυφος έμεινε το ίδιο... Ξέρεις πολλά? Εγώ πάντως ρωτώντας μηχανικούς κ ρεκτιφιέ, μαθαίνω ότι είναι ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ Πολλά
  12. Όπως το λέει ο τίτλος........... Αμάξι με 55.000χλμ σε 5,5 χρόνια, όλα σε ατούρμπιστες μικροδιαδρομές εντός Αθήνας και με 3 ταξίδια προς Θεσσαλία όλα και όλα και αυτά με cruise control στα 140χλμ και ΟΜΩΣ το ρημάδι έσπασε 2 πιστόνια.......... Εννοείται ότι η επισκευή περιλαμβάνει κ λοιπά περιφεριακά όπως οδηγούς βαλβίδων, ελατήρια, καδέρες, τουρμπίνες κλπ κλπ κλπ. Φυσικά η Καρέντα κάνει τον κινέζο και τρέχα γύρευε τώρα......... Έχει κανείς σας άποψη για παρόμοια περιστατικά??
  13. Ήθελα κ εγώ να έρθω να σας γνωρίσ μιας κ λόγο γάμου, απέκτησα προίκα απο τη γυναίκα το νέο της Golf, αλλα τελικά, με το μοτέρ σπασμένο απο τώρα, δε θα μπορέσουμε. Εκτός αν έρθουμε με το δικό μου αμάξι....
  14. Φίλε πάνω απο 180 θα πηγαίνω συνεχώς? (αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα λάστιχο δείκτη S) Κ πες ότι πηγαίνω, τι σημαίνει ότι τα λάστιχα μου μετά τα 180 τα λάστιχα θα σκάσουν?? Απλά πάλι η καμπύλη αποδοσής τους σταδιακά θα πέφτει, όπως πεσμένη θα είναι κ στα 100 και 120. Προφανώς δεν έχεις καταλάβει το νόημα της ιδανικής απόδοσης των ελαστικών.
  15. Συμφωνώ μαζί σου. Δε διαφώνησα πουθενά. Αλλα προσπαθούμε για το όσο πιο κοντά σε αυτή γίνεται. Κ όσο πιο ψηλά είναι το εύρος λειτουργίας, τόσο χειρότερα. Κοινός κ μπακάλικα στα 70 που κινούμαστε στη πόλη είναι πιο κοντά σε έναν δείκτη S που έβαζα παλαιότερα κ έχω κ στο δικό μου, 4χ4 αμάξι, απο κάτι δείκτες τύπου V ή χειρότερα Y (ήμαρτον παναγία μου), που βλέπω σε όλα τα λάστιχα σε αυτή την διάσταση που έχει το αμάξι της κοπέλας μου.( προφανώς, δε θα σπινάρει ή θα βαράει 8άρια για να ζεστάνει σωστά λάστιχο) υ.γ. τα ανέφερα για να δώσω έμφαση στο θέμα των θερμοκρασιών, που εγώ σαν παλαιάς κοπής οδηγός εγώ δίνω μεγάλη. Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.