Jump to content

giannis_tsi

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About giannis_tsi

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

574 profile views

giannis_tsi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπερα παιδια! Επειδη ειμαι στο ψαξιμο αναρτησης για το golf (mk7 1.4tsi 150hp DSG7) ενω αρχικα σκεφτομουν τον συνδιασμο αμορτισερ με ελατηρια τελευταια μου εχει κολλησει το coilover και πιο συγκεκριμενα της kw η street comfort...την διαφορα στο κοστος της μιας με την αλλη τη γνωριζω...αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι αξιζει τελικα η street comfort στο συγκεκριμενο αμαξι ή θα ειναι υπερβολη και πεταμενα λεφτα? Η χρηση που γινεται στο αμαξι προφανως και δεν ειναι οι πιστες και τα track day κυριως χρησιμοποιειται στην πολη (αθηνα) αττικη οδο εθνικες κλπ...θα ηθελα απο τη μια να εχει αρκετα καλο κρατημα στις στροφες απο την αλλη ομως να μη χασει σε ανεση και κοπαναει το αμαξι...η πρωτη σκεψη ηταν για bilstein b8 με ελατηρια eibach pro kit μετα ακουγα απ οσους την ειχαν οτι χτυπαει και λιγο...μετα διαβαζω οτι η ιδανικη λυση για κρατημα χωρις να χασεις σε ανεση ειναι η street comfort..αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει στο συγκεκριμενο αμαξι να μπει μια τετοια αναρτηση...οκ δεν ειναι και matiz ουτε accent...αλλα δεν το λες και αμαξι επιδοσεων...οπως ενα s3 ή ενα gti ή ενα r2.0...ποια η γνωμη σας? Ευχαριστω!
  2. Καταλαβα...οποτε θα μπει στο προγραμμα αμεσα...ευχαριστω!!
  3. Ευχαριστω παιδια! Τελικα απ οτι βλεπω γενικοτερα και σε αντιστοιχα φορουμ της vw του εξωτερικου υπαρχει οντως μια μεγαλη συγχυση πανω στο θεμα του ιμαντα χρονισμου...και ενω ειναι κατι αρκετα σημαντικο πανω στη συντηρηση του κινητηρα ουτε η ιδια η vw δεν μπορει να σου πει με σιγουρια τι ισχυει και τι οχι!
  4. Γεια σας παιδια! Εχω το Golf 7 1.4tsi 150act DSG7 του 2014 μοντελο...τελευταια αρχισα να εχω εναν προβληματισμο σχετικα με τον ιμαντα χρονισμου ο οποιος μου δημιουργηθηκε μετα απο συζητηση με ενα φιλο για το alfa romeo giulietta του το οποιο ηθελε αλλαγη ιμαντα καθε 3 χρονια η καθε 60.000 χλμ νομιζω...το δικο μου το golf εχει αυτη την στιγμη 108.000 χλμ. και το ειχα παρει καινουργιο απο καρεντα τον Οκτωβριο του 2014! Τα πρωτα χρονια του εκανα κανονικα τα σερβις του στην καρεντα ειτε στο Μαρουσι ειτε στη Βουλιαγμενης απ οπου το ειχα παρει και απο το 2016 και μετα το πηγαινα σε αλλο συνεργειο οπου ειχα ξεκινησει και την πρωτη του βελτιωση με προγραμμα 1ου σταδιου! Τα σερβις που συνηθιζω να του κανω (παντα με συζητηση με τον μηχανικο μου) ειναι καθε 7.000 χλμ περιπου αλλαγη λαδια-φιλτρο λαδιου και σε καθε μεγαλο σερβις και τα μπουζι! Συν σε καθε σερβις ελεγχος του a/c και αλλαγη φιλτρου καμπινας αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα! Στα 70.000 χλμ περιπου μου εβγαλε διαρροη η αντλια νερου και χρειαστηκε αλλαγη η οποια και εγινε! Προσπαθω να θυμηθω εαν ειχαμε αλλαξει και τον ιμαντα χρονισμου γιατι βλεπω στο βιβλιο σερβις οτι δεν μου το εχουν γραψει μεσα...και γενικα βλεπω οτι μεχρι τωρα δεν μου εχουν αλλαξει ποτε τον ιμαντα και σε καποιες ερευνες που εχω κανει προσφατα στο ιντερνετ βλεπω οτι λενε για τους ιμαντες χρονισμου πως θελουν αλλαγη καθε 3 με 4 χρονια ή καθε 60.000 χλμ προληπτικα για λογους ασφαλειας!! Εχω ψαξει οτι βιβλια εχω της VW για το αμαξι μου αλλα δεν βρισκω κατι σχετικο που να λεει ποτε χρειαζεται αλλαγη στο συγκεκριμενο αμαξι...με την αντιπροσωπεια δεν εχω μιλησει ακομα να τους ρωτησω και εχω σκοπο αυτες τις μερες να τους παρω ενα τηλ...εσας ποια ειναι η γνωμη σας (εαν υπαρχει καποιος ειδικος/πιο εμπειρος πανω στο συγκεκριμενο θεμα να μου λυσει την απορια) Ευχαριστω προκαταβολικα!!
  5. Καλησπερα στην ομαδα! Εχω ενα golf mk7 1.4 tsi 150 act bmt dsg7...του 2014 μοντελο με προγραμμα revo 1ο σταδιο! Aυτη τη στιγμη ειμαι με σχεδον 81.000 χλμ με τα εργοστασιακα αμορτισερ/ελατηρια δεν εχω αλλαξει ακομα κατι! Ξερω οτι εχει ξανανεβει παρομοια αναρτηση απλα επειδη οσο και να το εχω ψαξει ειτε μεσω ιντερνετ ειτε μεσω μηχανικου δεν βγαζω καποια ακρη...μπορειτε να μου πειτε οσοι το εχετε κανει τι συνδιασμο αμορτισερ-ελατηριων (η ακομα και τι αλλο πρεπει να αλλαξω) ετσι ωστε να μην χασω την ανεση των εργοστασιακων αναρτησεων αλλα να σφιξει και λιγο το αμαξι (μιλαμε για χρηση δρομου μονο οχι για πιστες-track day κλπ) αυτο που θελω με λιγα λογια ειναι να ειναι το αμαξι το ιδιο ανετο οπως πριν οσο γινεται αλλα ταυτοχρονα και ενα κλικ πιο σφιχτο να μην παιρνει ιδιαιτερες κλισεις στις στροφες και να γινει λιγο πιο γρηγορο και ακριβες στις αλλαγες πορειας...εγω σκεφτομουν για bilstein (δεν εχω καποια συγκεκριμενη κατα νου) ενας μηχανικος μου ειχε πει μακρια απο bilstein ειναι κουτσουρα και οτι πρεπει να βαλω sachs αποκλειστικα...εσεις απο εμπειριες σας τι λετε? Ευχαριστω προκαταβολικα!
  6. Oκ σ ευχαριστω! Βασικα νομιζα οτι θα αλλαζαν και ζαντες και φαναρια (απο κανονικα σε λεντ) αλλα αυτα μαλλον μπαινουν ξεχωριστα! Ειναι πολυ ομορφα παντως! Θα το κοιταξω να δω τι παιζει..
  7. Γεια σας παιδια!! Θελω να ρωτησω κατι σχετικα με το r-line look για το golf 7! Εχω το golf 7 1.4 tsi 150 act dsg σε highline εκδοση...τελευταια ετυχε να δω καποια golf με την r line εκδοση και πραγματικα ηταν πανεμορφα!!! Μηπως ξερετε αν υπαρχει τροπος να μπει τωρα στο δικο μου που ειναι το highline? Και αν ναι τι περιλαμβανει? Δεν ξερω και αν αξιζει χρηματικα κιολας γι αυτα που θα μπουν στο αμαξι...πριν 4 μερες του εβαλα και προγραμμα revo πρωτο σταδιο! Γενικα το ψαχνω ως προς το καλυτερο στησιμο του...(μηχανικα και εμφανισιακα) Ευχαριστω!
  8. Θα τους πω να το κοιταξουν την τεταρτη που θα παω για αλλαγη λαδιων...μαλλον κατι θα χτυπαει λογω του αερα στις ψηλες ταχυτητες...αν και μου φαινεται δυσκολο γιατι αν ηταν ετσι δεν θα χτυπαγε μονο απ τα 180 και πανω και απ τα 180 και κατω θα σταματουσε...τι να πω..περιεργο...
  9. Ωραια ευχαριστω! Θα τα κοιταξω και ελπιζω να ειναι κανενα τετοιο το προβλημα και οχι τιποτα αλλο που να εχει σχεση με τη μεταδοση το σασμαν το μοτερ η τιποτα τετοιο...
  10. Καλησπερα παιδια! Εχω ενα golf 7 1.4 tsi 140 act με dsg7 αγορασμενο περυσι τον οκτωβριο! Αυτη τη στιγμη εχει 8.160 χλμ συνολικα και τις τελευταιες μερες ακουω ενα περιεργο θορυβο οταν το ανοιγω απο τα 180 χλμ και πανω...(2-3 φορες μου εχει τυχει αυτο στην αττικη οδο βραδυ που βρηκα ευκαιρια γιατι δεν ειχε κινηση) οταν λοιπον περασει τα 180 χλμ. ακουω μεσα στην καμπινα ενα εντονο τακ τακ τακ τακ τακ τακ σε γρηγορο ρυθμο...δεν ξερω πως να το περιγραψω καλυτερα αλλα καπως ετσι κανει..και δεν μπορω να καταλαβω απο τι ακριβως μπορει να ειναι...σαν να χτυπανε δυο κομματια μεταξυ τους..αυτο γινεται μονο σ αυτα τα χλμ. ποτε αλλοτε! Και οταν αφησω το γκαζι και πεσουν τα χλμ λιγο τοτε σταματαει να ακουγεται αμεσως..Το στροφομετρο εκεινη τη στιγμη ειναι περιπου στις 4 με 4μιση χιλιαδες στροφες...Να συμπληρωσω οτι το αμαξι ειναι καλα στρωμενο δεν εχει χτυπηθει ποτε και δεν εχει κανενα προβλημα εκτος απ το σασμαν που χαλασε ο εγκεφαλος πριν ενα μηνα και πηγε για αλλαγη ολοκληρο στην καρεντα αλλα ευτυχως ηταν μεσα στην εγγυηση! Εχει ξανατυχει σε κανεναν απο εσας? Ευχαριστω!
  11. Ok ευχαριστω παιδια θα το κοιταξω!
  12. Καλησπερα παιδια! Θελω να ρωτησω κατι σχετικα με τo dsg κιβωτιο..επειδη δεν εχω μεγαλη εμπειρια με το συγκεκριμενο και ακομα το ψαχνω..πριν απο ενα χρονο πηρα το golf 1.4 tsi 140 act με το 7αρι dsg σασμαν! Εχω δει ομως σε κατι βιντεακια στο youtube μερικους οι οποιοι κανουν εκκινηση κρατωντας ψηλα τις στροφες περιπου 3-4.000 σαν να εχουν πατημενο συμπλεκτη και τον αφηνουν αποτομα..αυτο ομως λογικα δεν πρεπει να γινεται στο dsg σωστα? Δεν εχω ρισκαρει παντως ακομα να εχω νεκρα μεσα και να κουμπωσω το ''D'' με 4.000 στροφες..το εχω ακουσει και αυτο αλλα φοβαμαι μην το σπασω! Ξερει κανεις τι γινεται σ αυτη την περιπτωση?
  13. Γενικα βλεπω οτι οι αποψεις διιστανται πανω σ αυτο το θεμα...υπαρχει ομως και η πιθανοτητα αν το παω στην καρεντα απ οπου το πηρα να μην μου τα αλλαζουν απο τωρα λεγοντας μου πως ειναι αρκετα νωρις...θα τους ρωτησω και θα δω..
  14. Οκ ευχαριστω παιδια θα το αφησω προς το παρον ετσι και αν ειναι τα αλλαζω κοντα στα 15.000
  15. Ναι εχετε δικιο σ αυτο αλλα στα πρωτα χλμ. του κινητηρα δεν ειναι που το λαδι βρομιζει περισσοτερο? Κατα το στρωσιμο εννοω που τρωγονται για πρωτη φορα τα μεταλα και λογικα υπαρχει μια μικρη ποσοτητα απο γρεζια στο λαδι της μηχανης..γι αυτο ελεγα να τα αλλαξω απο τωρα..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.