Jump to content

BTH

Members
  • Posts

    116
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

BTH last won the day on February 27 2021

BTH had the most liked content!

About BTH

  • Birthday 07/05/1986

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

1,777 profile views

BTH's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

41

Reputation

  1. Και μένα τα ίδια έκανε , είχε μέσα 7η και πήγαινα με 60χλμ και όταν ήθελες να δώσεις λίγο γκάζι παραπάνω γιατί είχε πχ ανηφορίτσα έτριζε το σύμπαν... με το πρόγραμμα στο κιβώτιο λύθηκαν αυτά τα «χαζά»..
  2. Πήγαινε και τοποθέτησε πρόγραμμα για το κιβώτιο να κάνει καλύτερη διαχείριση των σχέσεων του κιβωτίου αναλόγως ταχύτητας. Ασχέτως εάν «βελτιώσεις» κινητήρα με πρόγραμμα, ασχέτως εάν δεν ανεβάσεις άλογα ποτέ... Ακριβώς επειδή η VW έχει ρυθμίσει το κιβώτιο με γνώμονα τη μέγιστη οικονομία-ρύπους κλπ κάνει αυτά τα τρέμουλα τα οποία φθείρουν τον πολύδισκο και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να τον αλλάξεις με κόστος 700 φεύγα. Το πρόβλημα δεν είναι στο hardware του κιβωτίου (δίσκος) αλλά στο μαμά software. Μετά θα το χαρείς όσο δεν πάει... η καλύτερη επένδυση στο αμάξι ήταν κατά τη γνώμη μου το πρόγραμμα στο κιβώτιο.
  3. Εξαρτάται πώς είχες σταματήσει προηγουμένως. Τι εννοώ: Αν σταμάτησες και έβαλες το P , άφησες φρένο , και μετά σήκωσες χειρόφρενο, τότε το αμάξι «κλείδωσε» πρώτα με το P και όχι με το χειρόφρενο. Αν σταματήσεις , σηκώσεις χειρόφρενο και μετά βάλεις το λεβιέ στο P , τότε έχεις κλειδώσει πρώτα με χειρόφρενο και μετά με το P ... Μπακαλίστικο ακούγεται λίγο αλλά αυτό το «σαν να ζορίζεται» το αντιλαμβάνομαι ώς αποσύμπλεξη από το P στο D 'η στο R όταν έχουμε σταματήσει με τον τρόπο που σου είπα. Και σε μένα το κάνει , δεν ειναι κάποιο πρόβλημα
  4. Προσωπικά θα πήγαινα πάλι σε dunlop... άλλαξα περσι τον Μάρτιο τα απαράδεκτα bridgestone turanza (πάρα πολύ σκληρά, αν και ανθεκτικότατα, είχαν αρκετό πέλμα όταν αντικαταστάθηκαν στα 4,5 έτη με 55.000χλμ) με τα dunlop sportbluresponse στη διάσταση που αναφέρεις 205/55/16 91v , (ίσως έπρεπε να κάνω υπέρβαση να πάω στα sportmaxx rt με δείκτη βέβαια Υ που είναι επίσης πολύ καλό λάστιχο, πλέον έχουν βγει τα RT2 , δε γνωρίζω αν βγαίνουν σε αυτή τη διάσταση ) . Σαν εντυπώσεις εδώ και 1,5 χρόνο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, ήσυχο, μαλακό λάστιχο, καλό κράτημα και σε στεγνό και σε βρεγμένο, έχω διανύσει περίπου 26.000 χλμ και έχει πολύ πέλμα ακόμη.. Κόστος 4αδας με ζυγοστάθμιση και τοποθέτηση είχα δώσει 330€ αλλά μπορούσα να βρω και 20-30 ευρώ πιο κάτω Michelin δε ξέρω αν θα πήγαινα. Γενικά ακούγονται ως πολύ καλά λάστιχα αλλα τα πλαινά τους μετά απο σύντομο διάστημα δε βλέπονται και είναι 20-30% πιο ακριβά από τα υπόλοιπα ίδιας κατηγορίας-ποιότητας
  5. Και γω ζήλεψα αλλά τι εννοείς σε 26 ώρες παρά μόνο για ανεφοδιασμό; Δεν κοιμήθηκες καθόλου;
  6. Μπαινουν, η bilstein βγάζει σειρά B4 (μαύρα) στα οποία αναφέρεσαι για το golf vi tsi. Το θέμα είναι ότι αν διαβάσεις το ποστ από την αρχή θα δεις ότι όποιοι τα έβαλαν το μετάνιωσαν γιατί είναι μάπα, πιο χάλια από τα εργοστασιακά (τα οποία είναι sachs αν δεν κάνω λάθος) και φυσικά δεν έχουν καμία σχέση με Β6 (για συνεργασία με τα εργοστασιακά ελατήρια και όχι με χαμηλώματοσ) και με τα Β8 ( πιο κοντά για συνεργασία αποκλειστικά με ελατήρια χαμηλώματος)
  7. Εχεις δίκιο... με καλύπτει για longligfe το edge 5-30... το οποίο στο μεταξύ πρέπει να βγαίνει το καινούριο το castrol titanium fst 5-30...
  8. Επειδή με προβληματίσατε με τα τελευταία ποστ, οι προδιαγραφές που διάβασα απο το βιβλιαράκι είναι με Longlife VW504 00 ή VW 503 01 και χωρίς longlife VW 505 01 VW 502 00 Τα μόνα που βρήκα με το VW 504 00 ήταν αυτά LIQUI MOLY TOP TEC 4500 SAE 5W30, για αυτά συζητάμε; Επίσης διαπιστώνω ότι τα Castrol FST που βάζω δεν καλύπτουν Longlife Προδιαγραφές αφού είναι VW 502 00 , θα ήταν καλύτερο να βάλουμε με Longlife, σε golf 6 και αλλαγές κάθε 15.000χλμΠάνω κάτω ίδια τιμή εχουν πάντως...
  9. Amazing commercial , amazing car , amazing song Enjoy!
  10. Να ψηφίσουμε, αν πρέπει να διαγραφεί ή όχι :lolu:
  11. Καλημέρα, το αυτοκίνητο έχω αποφασίσει να το κρατήσω, επομένως θα αλλάξω και 2η φορά αμορτισερ μελλοντικά ( άρα αυτό που θα βάλω -έτσι το καταλαβαίνω όπως το λες- καλό θα είναι να είναι τόσο επισκευάσιμο όσο και να το ευχαριστηθώ από τον καιρό που θα έχω το αμάξι). Μου φαίνονται πολλά τα λεφτά για την kw str comfort , κοίταξα και την bilstein b14 που είναι ελαφρως πιο οικονομική Αυτό που θέλω να αποφύγω είναι να το κάνω τελείως κούτσουρο (έχω ένα Bmw 1.16 στην οικογένεια και αρκεί -μιλάμε πολύ σκληρή ανάρτηση- ) και δε ξέρω κατά πόσο αυτοί οι συνδιασμοί χαμηλώματος (b8 με pro κιτ ή hr ) θα σκληρύνουν δραματικά το αμάξι. Το επόμενο που θα άλλαζα (πάντα έχοντας γνώμονα τις τεχνικές πληροφορίες που αναφέρονται) θα ήταν τα silent block μπρος-πίσω από S3 (κωδικούς δε ξέρω βέβαια) ... τα lemforder δεν ξέρω αν ειναι τα ίδια που υπάρχουν στα links (σινεμπλοκ lemforder συμπαγές cupra r : sunemplok-lemforder-sumpages-cupra-r και αυτός ο κωδικός 1K0407182 για τα μπροστά). Η αλλαγή των αντιστρεπτικών δεν επιτρέπει το αμάξι να παίρνει τόσο πολύ κλίσεις μέσα στη στροφή , νομίζω ειναι για πιο extreme καταστάσεις και πολύ περισσότερα άλογα, οπότε μάλλον όχι, ή αργότερα... Τωρα για το budget έτσι όπως τα βλέπω το πακέτο είναι για ανταλλακτικά - εργασία- ευθυγράμμιση Αν πάω σε συνδιασμό αμορτισερ ελατήριο ~700-800 Αν πάω σε Β14 ~1000+ Αν πάω σε kw str comfort ~1300++ συν πόσο θα βγουν 70-100 τα silent blocks Επίσης , διαπιστώνω αυτό που λες και συ.... ότι η τελική επιλογή είναι υποκειμενική! Ο καθένας διαφορετική αίσθηση και γούστα!
  12. Καλά, ας μην υπήρχαν γονείς και για τα 2 και θα βλεπαν οι μικρότεροι τέτοιες καταστάσεις.... και για τη 1000αρα και για τα 600++.... (και μην αρχίσετε τις περιπτώσεις του γνωστού της φίλης που δούλευε και τα βγαλε όλα από την τσέπη του) Πάντα για όλα βέβαια υπάρχει και το κομμάτι εξοικίωση και εξηγούμαι: Όταν φτάνεις πχ στα 18 και από τα 5 σου έχεις επαφή με τα αυτοκίνητα (και όταν λεω επαφή όχι να παίζεις με σιδερένιες μινιατούρες , αλλά να σε βάζει ο μπαμπάς στα πόδια του στη θέση του οδηγού τότε βεβαίως και στα 18 μπορείς να έχεις στα πόδια σου 600++ άλογα , το ίδιο ισχύει και για της μηχανές, άμα από τα 12-13 χαζοπαίζεις με παπάκια , μπορείς να διαχειριστείς τη 1000αρα στα 18 ή 24... και πάλι όμως σε πολλές περιπτώσεις η μ@ λ@ κια της ηλικίας παίζει σημαντικό παράγοντα, κακά τα ψέμματα, λίγο η αφέλεια, λίγο η επίδειξη... Γιαυτό όλα με σύνεση και στην ώρα τους Φιλικά , Βασίλης
  13. Καλησπέρα σε όλους, έχω διαβάσει αναλυτικά τα θέματα που αφορούν ανάρτηση σε Golf 5 και 6. Εχω το Golf 6 1.4tsi 160ps dsg με ~72.000 χλμ. Θα με ενδιέφερε να αλλάξω ανάρτηση και να χαμηλώσει 30mm-35mm το αμάξι (παραπάνω νομίζω θα είναι πολύ μεγάλη η διαφορά με τη μαλακή ανετότατη μαμά ανάρτηση και δεν το θέλω). Εκεί που έχω καταλήξει μετά από το διάβασμα είναι (αναλογιζόμενος και το κόστος βέβαια γιατί σίγουρα μια kw street comfort θα ήταν καλύτερη) -Στα bilstein B8 με eibach pro kit ελατήρια ή -Στα bilstein B8 με hr ελατήρια Θέλω να ρωτήσω 1ον) Ποια ελατήρια συνεργάζονται καλύτερα με τα Β8 (νομίζω τα eibach) 2ον) Ποια ελατήρια είναι λιγότερο σκληρά (νομίζω , απο αυτά που διάβασα τα hr) 3ον) To bilstein B12 pro kit είναι ουσιαστικά τα Β8 με τα eibach pro kit ελατήρια; 4ον) Θα πρέπει να αλλάξω και top mounts (απότι κατάλαβα είναι οι βάσεις που συνδέουν το αμορτισέρ με το αμάξι) 5ον) Θα πρέπει να αλλάξω και σινεμπλοκ; (Από το διάβασμα βρήκα αυτά για μπροστά : http://@saveltrade.gr/index.php?route=product/product&path=8_15_125&product_id=3152&lkws_302=55a39381-5295-30a4-5bbf-da0f2e15ded8 (χωρίς το@) και αυτά για πίσω http://@saveltrade.gr/sunemplok-lemforder-sumpages-cupra-r ) Αν τα αλλάξω θα σκληρύνουν ακόμη περισσότερο το αυτοκίνητο; 6ον) Για αυτήν τη μετατροπή νομίζω ότι δεν χρειάζονται αλλαγή οι αντιστρεπτικές, έτσι; Ή το πολύ πολύ να πάω σε αυτές του gti αλλά μετά ανεβαίνει πάλι το κόστος Αυτά , ελπίζω να μην κούρασα Ευπρόσδεκτες όλες οι απαντήσεις
  14. Την καινούρια Bmw 1.20 με τα 177ps.. γιατί έχει κωλ...ρα και όχι μόνο.... αλλά 2-3 εξτραδάκια να βάλεις πάει πάνω από 40.....
  15. Δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα επιθεώρησης των πιστονιών με μικροκάμερα για να διαπιστώσεις την τωρινή τους κατάσταση... ίσως είναι πιο light οι ρυθμίσεις που δουλεύει γιαυτό και δεν εχουν εμφανιστεί τέτοια προβλήματα, ίσως το λογισμικό σώζει την κατάσταση; Γιατί το 160αρι ίσως ήταν πιεσμένο από όλες τις απόψεις, τόσο μηχανολογικά όσο και στο λογισμικό για να μπορεί να κομπάζει η VW ότι βγάζω 160 και δεν καίνε πολύ και από ρύπους δεν βγάζει τίποτα, νομίζω όλα μαζί δεν μπορείς να τα έχεις.... και δύναμη, και να χαμηλή κατανάλωση , και χαμηλούς ρύπους...όσο να ναι οι πολλοί ίπποι θέλουν τάισμα
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.