Jump to content

tasos51

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

About tasos51

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Χανίων

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N3

Recent Profile Visitors

878 profile views

tasos51's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. Και στο ταμπελάκι στη πόρτα και στην ένδειξη του καντράν. Το ζήτημα είναι για ένα τόσο απλό θέμα δεν μπορεί κάποιος να με ενημερώσει υπεύθυνα.
  2. Ο εγκέφαλος του αμαξιού εννοώ. Το 1.4 Diesel BMT έχω (μοντ. 12/2014)
  3. Μήπως γνωρίζει κάποιος με τι δεδομένα αποφασίζει ο υπολογιστής τη (μεταβαλλόμενη) διάρκεια του σέρβις αλλαγής λαδιών. Γιατί στο Polo Diesel 1.4 Blue Motion που έχω, μου δίνει 17.000. Τι συμβαίνει ; Το οδηγικό προφίλ είναι πολύ ήπιο, εκτός πόλης, περίπου 10.000 χμ/έτος. Καμιά ιδέα, σκέψη, γνώση ;
  4. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν εμφανιζόταν οπωσδήποτε κατά το test drive. Πολλοί δεν το εντόπισαν παρά μόνο μετά από καιρό. Τα ίδια τα συνεργεία που το οδήγησαν, όταν τους το αναφέραμε, έλεγαν δε τρέχει τίποτα. Δε νομίζω ότι ευσταθεί το επιχείρημα του test drive. Εδώ οι ίδιοι οι Γερμανοί, δεν το είχαν εντοπίσει.
  5. Είμαι και γω απ' αυτούς που είχαν μιλήσει στην αρχή για δικαστική αγωγή. Στη συνέχεια, και αφού η VW έλυσε, όπως έλυσε το πρόβλημα, δε μπορώ να πω ότι είμαι δυσαρεστημένος με το αυτοκίνητο. Είμαι όμως σίγουρα δυσαρεστημένος με τη συμπεριφορά της VW και των εδώ αντιπροσώπων της. Κατά την άποψη μου, μιας τέτοιας έκτασης μετατροπή θα έπρεπε να περιέχει και πρόταση αλλαγής του αυτοκινήτου, καθώς είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που αγοράστηκε. Αν και δεν "νοιώθω" τα προβλήματα που αναφέρουν πολλοί φίλοι εδώ (περισσότεροι κραδασμοί, λιγότερη ροπή, μεγαλύτερη κατανάλωση κλπ) είμαι διατεθειμένος να συμμετάσχω σε μια δικαστική αγωγή, αν αυτή αναληφθεί από κάποιο εξειδικευμένο γραφείο και μικρό κόστος, ίσως και καθόλου, αν η αμοιβή είναι ποσοστό της αποζημίωσης.
  6. Συγγνώμη αγαπητοί, είναι κριτήριο το πόσο καίει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα 150 χμ/ώρα ;
  7. Καλησπέρα και καλή Χρονιά σε όλους. Η επιλογή ενός αυτοκινήτου έχει αντικειμενικά και υποκειμενικά κριτήρια και γίνεται σε σύγκριση με ομοειδή αυτοκίνητα. Όσον αφορά στη κατανάλωση, έχω γράψει και σε προηγούμενο post, είναι πολύ καλή, γύρω στα 4,5 λ/100 μικτά, κυρίως εθνική. Είναι προφανώς ψηλότερη από τη διαφημιζόμενη για 1.4 90 ΒΜΤ, αλλά είπαμε, αυτή είναι από προσομοίωση. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, αν εξαιρέσουμε το γνωστό θέμα, το οποίο εν πάσει περιπτώσει έλυσε, όπως έλυσε η VW, δεν έχω άλλα παράπονα. Θα μπορούσα να πω μάλιστα, ότι είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει (45 χρόνια τώρα). Βέβαια, ίσως είναι νωρίς για να πει κάποιος με σιγουριά ότι το αυτοκίνητο δε θα βγάλει "χοντρά" έξοδα στο μέλλον, αλλά μέχρι τώρα όλα ΟΚ. Είναι σίγουρα ένα αυτοκίνητο που αξίζει κάποιος να λάβει υπόψη του.
  8. Tο δικό μου ρελαντί είναι στις 900 περίπου. Για τους κραδασμούς δε μπορώ να πω ούτε για το start-stop. Καλές γιορτές σε όλους.
  9. Φίλε Vassilis63 το BlueMotion έχω και σ' αυτό αναφέρομαι. Δεν είναι θέμα γκρίνιας, συζήτηση κάνουμε. Και αν όλοι οι κατασκευαστές κάνουν τα ίδια ή χειρότερα δεν αποτελεί δικαιολογία για την VW. Τώρα για το συναίσθημα, δε καταλαβαίνω που κολλάει.
  10. Φίλε @Vassilis63 και οι δύο τιμές υποκειμενικές είναι, απλά το ταξίδι είναι λιγότερο υποκειμενικό από τη πόλη και το μικτό. Εξ άλλου και συ ο ίδιος ανέφερες στη παρένθεση μία σειρά από αστάθμητους, υποκειμενικούς παράγοντες με κυριότερο αυτόν του "ελαφρού ποδιού". Σε κάθε περίπτωση η VW δίνει 3,1 λίτρα/100. Είναι ξεκάθαρα παραπλανητικά τα νούμερα, όχι μόνον της VW, και πρέπει να τροποποιηθεί η μέθοδος με την οποία δίνουν τα νούμερα.
  11. Καλημέρα σε όλους. Το ένα κτύπημα μετά το άλλο. Κατ' αρχάς για τη κατανάλωση: για να είναι εύκολη η σύγκριση με τα λεγόμενα της εταιρείας, καλό είναι τα νούμερα να είναι συμβατά. Η εταιρεία ισχυρίζεται κατανάλωση 4,3 λ /100 χμ μεικτό κύκλο. Αυτό σημαίνει περίπου 1300 χμ με γεμάτο ντεπόζιτο 45 λίτρων. Εγώ οδηγώ πολύ συντηρητικά, και κυρίως εκτός πόλης, δεν καταφέρνω να ξεπεράσω τα 1000. Άρα τα λεγόμενα της εταιρείας είναι πολύ έξω. ΟΜΩΣ, αν κοιτάξει κάποιος προσεκτικά τα προσπέκτους θα δει ότι τα νούμερα αυτά δεν είναι απόλυτα, αλλά χρησιμοποιούνται μόνο για σύγκριση μεταξύ διαφορετικών μοντέλων. Αν δεν κάνω λάθος είναι αποτέλεσμα εργαστηριακών δοκιμών σε συγκεκριμένες συνθήκες προσομοίωσης. Τρέχα γύρευε δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση, αν τα νούμερα είναι τόσο έξω κάτι δε πάει καλά. Βέβαια το ζήτημα ότι η εταιρεία σταμάτησε τη παραγωγή του είναι πιο σοβαρό και καλό θα είναι να παρακολουθήσουμε τι θα κάνουν και στον υπόλοιπο κόσμο, και να πράξουμε ανάλογα.
  12. Μ' όλ' αυτά που αναφέρονται σtο forum για το γνωστό θέμα, ένα πράγμα είναι σίγουρο: υπάρχει κάποιο πρόβλημα και με τα διαδικαστικά, ένας μυστικισμός, μάλλον προερχόμενος από τη μαμά εταιρεία που θεωρεί ότι οι πελάτες της δεν δικαιούνται να ξέρουν λεπτομέρειες για το τι αλλάζουν στο αυτοκίνητο τους και γιατί. Εγώ, που πρόσφατα έκανα τη μετατροπή, δε πήρα κάποιο έγγραφο που να λέει τι έκαναν, τίποτα απολύτως, ούτε στο βιβλιαράκι του service, είναι μου είπαν καταχωρημένο στο ηλεκτρονικό αρχείο του αυτοκινήτου. Τώρα τι λογική είναι αυτή, δε καταλαβαίνω.
  13. Πάλι μπερδεύτηκα. Δες και απόσπασμα από την επίσημη ενημέρωση της VW: "Από τεχνικής απόψεως, το βολάν/συμπλέκτης/ημιαξόνιο που τοποθετούμε ως μέρος της βελτίωσης, χαρακτηρίζονται από την πολύ μεγάλη μάζα τους (η οποία αποσκοπεί πρωταρχικώς στην απορρόφηση των κραδασμών του κινητήρα). Αυτή η μεγάλη μάζα ωστόσο λειτουργεί και ως αποθηκευτικός χώρος κινητικής ενέργειας και οδηγεί σε πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα και μικρότερες καταναλώσεις καυσίμου σε συνθήκες ομαλής κίνησης του αυτοκινήτου."
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.