Jump to content

ioannisk

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About ioannisk

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ηρακλείου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Up

ioannisk's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Ώρα για ένα δεύτερο update. Τελικά από ότι φαίνεται δεν έφταιγε ο συναγερμός. Στις 2/2 αλλάχτηκε ο εγκέφαλος άνεσης-getway (είναι 3 σε 1 από ότι μου είπανε και είναι σε μέγεθος αποκωδικοποιητή και βρίσκεται κάτω από το ταμπλό) μέσα στην εγγύηση. Από τότε και μέχρι σήμερα δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα αλλά ας κρατήσουμε και μία πισινή... Η γυναίκα μου, μου είπε μόνο ότι μία φορά και ενώ οδηγούσε άναψε μία φορά η πλαφονιέρα και δεν το ξανάκανε. Σχετικά με το μεγάλο πρόβλημα του κλειδώματος ξεκλειδώματος όλα καλά και ο συναγερμός λειτουργεί κανονικά. Δεν θα ξεχάσω πάντως τα λόγια ενός εκ των πωλητών στην αντιπροσωπεία... "Τα τρία μοντέλα UP, CITIGO, Mii, κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο. Το Up όμως έχει πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής..." Έτσι και γω επειδή η διαφορά τιμής του move up από το αντίστοιχο citigo ήταν μόνο 800 ευρώ αποφάσισα να πάρω το up... και έφαγα τη μεγαλύτερη ξενέρα αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου....
  2. Ώρα για ένα update. Κατ αρχήν Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά να έχουμε! Στις 24/12 επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία όπου διαπιστώθηκαν πολλά σφάλματα στο canbus (εγκέφαλο) άνεσης. Αποφασίστηκε να αποσυνδεθεί ο συναγερμός τόσο από το canbus (εγκέφαλο) άνεσης όσο και από την τροφοδοσία ρεύματος. Μέχρι και χθες 10/1 κανένα πρόβλημα. Όλα τα προβλήματα που αναφέρω παραπάνω εξαφανίστηκαν. Πάνω λοιπόν που ήμουν σίγουρος ότι φταίει ο συναγερμός από χθες έχω πάλι πρόβλημα με το κλείδωμα ξεκλείδωμα με το κοντρόλ κλειδί το οποίο δε πιάνει με την μία αλλά με τη τέταρτη πέμπτη φορά. Όπως με ενημέρωσαν στις 24/12, αν συνεχιστούν τα προβλήματα πάμε για αλλαγή του canbus (εγκέφαλου) άνεσης ο οποίος δεν υπάρχει σε stock στην Ελλάδα και θα πρέπει να γίνει παραγγελία από Γερμανία. Αυτά τα ωραία...
  3. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξεκλειδώνει με το κοντρόλ και δεν φταίει το κοντρόλ. Υπάρχει κάποιο θέμα ή από το συναγερμό ή από τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου π.χ. το canbus άνεσης. Και παρουσιάζει και τα παραπάνω που έγραψα.
  4. panos_bklks ευχαριστώ για την απάντηση. Το up δεν το δίνουν με 2 κοντρόλ κλειδιά. Η έκδοση Move up που πήρα εγώ δίνεται με ένα κοντρόλ κλειδί που σου δίνει τη δυνατότητα για κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και με ένα απλό κλειδί (χωρίς κουμπί) που σου δίνει τη δυνατότητα και αυτό για κεντρικό κλείδωμα βάζοντας το στη κλειδαριά. Το στικάκι ήταν μέρος του συναγερμού και είναι όπως τα λες τελικά αν και αυτό που μου έδωσαν να καταλάβω είναι ότι μπορώ να το χρησιμοποιώ ενναλακτικά με το κοντρόλ κλειδί. Δυστυχώς όμως αυτό δεν γίνεται με νορμάλ τρόπο. Αν ενεργοποιήσεις το συναγερμό με το στικάκι και κλειδώσεις με το απλό κλειδί μετά όταν πας να ξεκλειδώσεις σου δίνει αρκετό χρόνο να μπεις μέσα και να απενεργοποιήσεις το συναγερμό (με το στικάκι) χωρίς να χτυπήσει η σειρήνα. Αν όμως έχεις κλειδώσει το αμάξι με το κοντρόλ κλειδί (αυτόματα οπλίζει και ο συναγερμός) και πας να ξεκλειδώσεις μετά με το απλό κλειδί, με το που ανοίξεις τη πόρτα βαράει η σειρήνα. Δεν σου δίνει χρόνο δηλαδή να απενργοποιήσεις το συναγερμό με το στικάκι. Εύχομαι πραγματικά να φταίει ο συναγερμός γιατί διαφορετικά ο δρόμος θα ναι μακρύς...
  5. nikden σε ευχαριστώ για την απάντηση σου αλλά μόλις γύρισα από το μηχανικό μου (μη εξουσιοδοτημένος αλλά είναι συνεργείο VW Audi group) που πάω το άλλο αμάξι μου ένα Fabia S.E. Του έκανα την ίδια ερώτηση και μου απάντησε ότι ο συναγερμός και μη οπλισμένος τραβάει συνέχεια ρεύμα. Όταν του είπα ότι καινούργιο αμάξι παρουσιάζει τα παρακάτω που σας γράφω μου είπε ότι αυτός θα ξεκίναγε με αποσύνδεση του συναγερμού. Θεωρεί ότι φταίει αυτός. Συνοπτικά τα παρακάτω συμβαίνουν: Πλέον δεν χρησιμοποιούμε το κοντρόλ κλειδί (δεν ανταποκρίνεται) αλλά μόνο το απλό κλειδί χωρίς να ενεργοποιείται ο συναγερμός. Συμβαίνουν τα εξής με χρονολογική σειρά: Το αμάξι παρκαρισμένο και κλειδωμένο για δέκα λεπτά ή και παραπάνω. Το led του immobilizer αναβοσβήνει κανονικά Με το απλό κλειδί στην πόρτα ξεκλειδώνω. Το led του immobilizer σταματά να αναβοσβήνει, μόνο η πόρτα του οδηγού ξεκλειδώνει και όχι όλες οι θύρες. Δεν ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος κεντρικού ξεκλειδώματος ούτε ανάβουν τα φώτα όταν λειτουργεί το κεντρικό κλείδωμα/ξεκλείδωμα. Βάζω το αμάξι στη μίζα και βάζω μπροστά το αμάξι. Ανοίγω τα φώτα στη κανονική σκάλα οδήγησης (τέρμα δεξιά ο διακόπτης) και ταυτόχρονα ανάβει ο εσωτερικός φωτισμός α)των χειριστηρίων του καλοριφέρ, β)του αναπτήρα γ)του κουμπιού για την πίεση των ελαστικών και δ)επίσης ανάβουν κανονικά οι εξωτερικές λάμπες μπρος-πίσω. Όμως δεν λειτουργούν τα εξής περίπου για ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ στο ξεκίνημα λειτουργίας του αυτοκινήτου: Δεν ανάβει ο εσωτερικός φωτισμός του καντράν. Δεν λειτουργεί το ράδιοcd ούτε ανάβει ο φωτισμός του Δεν λειτουργεί η πλαφονιέρα Δεν λειτουργούν τα κουμπιά κεντρικού κλειδώματος/ξεκλειδώματος στη πόρτα με αποτέλεσμα η επιβίβαση των υπόλοιπων επιβατών να είναι ανέφικτη εκτός και αν ανοίξεις τη κάθε πόρτα με το χέρι από μέσα. Δεν λειτουργούν τα ALARM (ούτε εσωτερικά ανάβει η ένδειξη ούτε εξωτερικά ανάβουν οι κίτρινες λάμπες) Δεν λειτουργούν τα φλας (ούτε εσωτερικά ανάβει η ένδειξη ούτε εξωτερικά ανάβουν οι κίτρινες λάμπες) Μετά από περίπου 1 λεπτό λειτουργίας του αυτοκινήτου όλα τα έξι παραπάνω ξεκινούν να λειτουργούν.
  6. Ο συναγερμός που μου τοποθετήσανε είναι stern. Όπως έχω γράψει τις τελευταίες μέρες κλειδώνω-ξεκλειδώνω με το απλό κλειδί (χωρίς κοντρόλ) και έτσι ο συναγερμός μένει απενεργοποιημένος. Ξέρει κανείς αν ένας συνδεδεμένος συναγερμός στο canbus άνεσης μπορεί να δημιουργεί προβλήματα και σφάλματα στο canbus εάν είναι απενεργοποιημένος? Συνδεδεμένος........εννοώ να είναι φυσωμένος με τη πρίζα του στο canbus του αυτοκινήτου Απενεργοποιημένος...........εννοώ να μην είναι οπλισμένος (να μην ανάβει το ledαντάκι του)
  7. Σε ευχαριστώ Μένιο για την απάντηση σου. Το αμάξι ήδη ελέγθηκε την προηγούμενη Δευτέρα όπως έγραψα παραπάνω. Τώρα έχω ραντεβού πάλι την παραμονή Χριστουγγένων. Από την αντιπροσωπεία θεωρούν ότι δεν φταίει ο συναγερμός διότι είναι πολύ απλός και συνδέεται κατευθείαν στο canbus άνεσης (central convenience module) αν δεν κάνω λάθος. Όπως μου είπαν όταν πατάς το ξεκλείδωμα στο original κοντρόλ κλειδί πρώτα ξεκλειδώνει το αμάξι και μετά απενεργοποιείται ο συναγερμός. Και αντίστοιχα όταν πατάς κλείδωμα πρώτα κελιδώνει το αμάξι και μετά ενεργοποιείται ο συναγερμός. Οπότε το πρόβλημα είναι στην επικοινωνία του κοντρόλ κλειδιού με το αμάξι. Το περίεργο είναι ότι όταν πατάω ξεκλείδωμα στο κοντρόλ κλειδί σταματάει να αναβοσβήνει το φωτάκι του immobilizer (απενεργοποιείται δηλαδή το immobiliser) αλλά το κεντρικό κλείδωμα δεν δουλεύει (το αμάξι δεν ξεκλειδώνει) και δεν απενεργοποιείται ο συναγερμός. Μακάρι να είναι ελλατωματικό το κοντρόλ κλειδί και να μην είναι κάτι πιο βαθύ...... Ένα από τα περίεργα είναι ότι το κοντρόλ κλειδί δουλεύει κανονικά όταν το αμάξι δεν είναι παρκαρισμένο/κλειδωμένο για πολύ ώρα. Όταν περνάνε όμως ώρες ή να το πω καλύτερα όταν κλειδώνεις το βράδυ και πας να φύγεις το πρωϊ δεν ξεκλειδώνει. Σαν κάτι να κοιμάται (να μπαίνει σε sleep mode) και να μην θέλει να ξυπνήσει. Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν τους έχεις ξανασυμβεί αυτό σε κανένα Up..... Άρα να μην περιμένω καμία άλλη απάντηση???.........
  8. Φίλε aetos σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αν κρίνω από τις φωτογραφίες του site της metasystem και συγκεκριμένα από τη σειρήνα δεν μου έχουν βάλει τέτοιο συναγερμό. Είναι αλλιώς, στρογγυλή η σειρήνα. Ίδια σειρήνα με της metasystem είναι ο συναγερμός που μου βάλανε στο fabia το 2006 ο οποίος πραγματικά δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.
  9. Απόδέχτηκα ως δεύτερο δώρο με την αγορά του up ένα συναγερμό. Δεν ξέρω πραγματικά αν φταίει ο συναγερμός αλλά από την αρχή έχω προβλήματα. Ο συναγερμός τοποθετήθηκε με σύνδεση στο can bus, ενεργοποιείται και απενργοποιείται με το κοντρόλ κλειδί του αυτοκινήτου και έχει τοποθετηθεί ένα στρογγυλό πριζάκι μαζί με λυχνία στο ταμπλό όπου από κεί μπορείς να ενεργοποιήσεις και να απενεργοποιήσεις το συναγερμό ακουμπώντας ένα στικάκι που μου έδωσαν εάν δεν έχεις το κοντρόλ κλειδί μαζί σου. Ουσιαστικά η ιδέα είναι ο βασικός οδηγός να έχει το κοντρόλ κλειδί και ο δεύτερος οδηγός να έχει το απλό κλειδί με το στικάκι. Δυστυχώς όμως ο πωλητής του αυτοκινήτου δεν με ενημέρωσε ότι υπάρχει ασυμβατότητα μεταξύ τους κάτι που το έκανε ο ηλεκτρολόγος της αντιπροσωπείας κατόπιν εορτής.... Δηλαδή αν έχεις κλειδώσει το αμάξι με το κοντρόλ κλειδί και πας να ξεκλειδώσεις με το απλό κλειδί και το στικάκι δεν σου δίνει καθόλου χρόνο να μπεις στο αμάξι.... Βαράει ο συναγερμός μέχρι να ακουμπήσεις το στικάκι στο πριζάκι. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά.... Το πρόβλημα είναι ότι κάποιες φορές δεν πιάνει το κοντρόλ κλειδί και δεν μπορείς να μπεις στο αμάξι. Συγκεντρωτικά παρουσιάστηκαν τα εξής τις πρώτες μέρες: ΚΟΝΤΡΟΛ ΚΛΕΙΔΙ 1. Το κοντρόλ κλειδί δεν ξεκλειδώνει πάντα. Μάλιστα με το πάτημα του ξεκλειδώματος έσβηνε το λαμπάκι του immobiliser (όχι του συναγερμού) και μετά ο μόνος τρόπος να ξεκλειδώσεις ήταν να κλειδώσεις με το κοντρόλ κλειδί μετά από προσπάθεια 2-3 πατημάτων και μετά έπιανε το ξεκλείδωμα. 2. Με ξεκλείδωμα με το κοντρόλ κλειδί παρατηρήθηκαν τα εξής: a. Η πλαφονιέρα στη μεσαία θέση (ανοικτή πόρτα) έμενε πάντα αναμμένη ακόμα και με ενεργοποιημένο το συναγερμό/κλειδωμένο αμάξι. b. Η πλαφονιέρα στην αριστερή θέση (φως ανοικτό) δεν άναψε και ταυτόχρονα δεν άναψε και το ραδιο τα οποία ενεργοποιήθηκαν μετά από 30 δευτερόλεπτα περίπου οδήγησης. ΑΠΛΟ ΚΛΕΙΔΙ + ΣΤΙΚΑΚΙ 1. Με το απλό κλειδί κάποιες φορές δεν ξεκλειδώνει όλο το αυτοκίνητο αλλά μόνο οι πόρτα του οδηγού. 2. Κάποιες φορές και αφού ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο, ο συναγερμός δεν σου δίνει το απαραίτητο χρόνο να βάλεις το στικάκι με αποτέλεσμα να χτυπάει ο συναγερμός μόλις ανοίξεις τη πόρτα. Σταματάει ο συναγερμός να χτυπάει μόλις βάλεις το στικάκι στη θέση απενεργοποίησης συναγερμού. (αυτό μου εξήγησε ο ηλεκτρολόγος ότι συμβαίνει ό,τι και αν κάνεις βλ. παραπάνω) Μετά από τα παραπάνω το πήγα για έλεγχο τη Δευτέρα που μας πέρασε και από ότι μου είπε ο ηλεκτρολόγος βρήκε ένα τσακισμένο καλώδιο του συναγερμού που συνδεόταν στο canbus. Το έφτιαξε το καλώδιο, επανακωδικοποίησε το αμάξι αλλά και το κοντρόλ κλειδί και έφυγα. Όλα καλά για τρεις ημέρες, εως σήμερα Πέμπτη που άρχισε πάλι τα ίδια. Και τώρα δεν ξεκλειδώνει με τίποτα με το κοντρόλ κλειδί. Αναγκαστικά το αμάξι χρησιμοποιείται με το απλό κλειδί και χωρίς να ενεργοποιούμαι το συναγερμό. Από την αντιπροσωπεία θεωρούν απίθανο να φταίει ο συναγερμός δεδομένου ότι τον βάζουν εδώ και πέντε χρόνια στα αμάξια που πουλάνε χωρίς προβλήματα. Και τώρα τι???? Έχει τύχει σε εσάς κάτι αντίστοιχο?
  10. john_I το καντράν φωτίζεται όταν ξαφνικά την ημέρα μπεις σε σκοτεινό σημείο π.χ. σε ένα τούνελ. Μέσα σε δευτερόλεπτα όμως αρχίζει και σβήνει. Ουσιαστικά είναι μία λειτουργία που σου δίνει την δυνατότητα να μην χάσεις επαφή με το καντράν και από τη άλλη σου υπενθυμίζει ότι πρέπει να ανάψεις μόνο σου τα φώτα. Η λειτουργία αυτή γίνεται με ένα αισθητήρα πυο υπάρχει στο στροφόμετρο. Είναι στρογγυλός και για να τον δεις πρέπει να ρίξεις έντονο φως με φακό. Βέβαια κάνοντας το κόλπο αυτό με το φακό θα δεις ότι μόλις αποσύρεις το φακό (και είναι βράδυ) το καντράν θα ανάψει για λίγο.
  11. Γεια σας και από μένα, καλώς σας βρήκα! Γιάννης το όνομα μου. Κάτοχος από το 1992 διαφόρων αυτοκινήτων του group. Εδώ και 10 μέρες κάτοχος ενός καινούργιου Move Up 60ps 5d.
  12. Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Απλά αφού μου το επιβεβαιώνεται και σεις είναι πραγματικά απογοητευτικό να βλέπεις κάτι τέτοιο σε μοντέλο 2014 ενώ σε μοντέλο 2006 του ίδιου group να μην συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είναι πισωγύρισμα. Τουλάχιστον στο καντράν υπάρχει αυτή η λειτουργία που όταν μπαίνεις σε σκοτεινό μέρος π.χ. τούνελ ανάβει και σβήνει με fade για να σου θυμήσει ότι πρέπει να ανάψεις τα φώτα.
  13. Είναι η πρώτη μου δημοσίευση και μιας και δεν βρήκα κάποια ενότητα "Νέα Μέλη" εύχομαι από εδώ....... Καλώς σας βρήκα! Κάτοχος εδώ και 10 μέρες ενός καινούργιου VW Move Up 60ps 5d Αυτό που παρατήρησα και μου φάνηκε σαν πρόβλημα στο Up (και είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αν και στο παρελθόν είχα seat αλλά και τώρα έχω ένα Skoda ) είναι ότι όταν "ανοίγεις" τον διακόπτη των φώτων συμβαίνουν τα εξής: 1) Οι εξωτερικές λάμπες ανάβουν κανονικά ΑΜΕΣΩΣ 2) Μέσα ο φωτισμός α)των χειριστηρίων του καλοριφέρ β)του αναπτήρα και γ)του κουμπιού "set" για την πίεση ελαστικών ανάβουν επίσης ΑΜΕΣΩΣ 3)ΟΜΩΣ ο φωτισμός του καντράν και των χειριστηρίων του ραδιοcd (όχι η οθόνη) ανάβουν με μία καθυστέρηση μισού με ένα δευτερόλεπτο. Δεν είναι τόσο εύκολο να το παρατηρήσεις αν δεν το έχεις στο μυαλό σου. Εμένα που φάνηκε περίεργο αρχικά με το καντράν, διότι στο Fabia που έχω το καντράν ανάβει αμέσως και κατάλαβα αμέσως τη διαφορά στο UP. Στην μεσαία κονσόλα με το καλοριφέρ και το ραδιο-cd επίσης είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κανείς γιατί σχεδόν κανένας δεν κοιτάει εκεί όταν ανάβει τα φώτα. Είναι αστείο όμως όταν το κοιτάς διότι βλέπεις στην μεσαία κονσόλα πρώτα να ανάβουν τα μισά και μετά τα άλλα μισά. Με τον ηλεκτρολόγο της αντιπροσωπείας που μίλησα μου είπε ότι αυτό γίνεται γιατί δεν παίρνουν όλα εντολή από το ίδιο σημείο, για αυτό και αυτή η διαφορά φάσης και καθυστέρηση. Επίσης ότι δεν είναι πρόβλημα και ότι παρουσιάζεται και σε άλλα VW αυτοκίνητα. Όσοι έχετε up αν μπορείτε δείτε αν συμβαίνει και σε εσάς το ίδιο. Μη βιαστείτε να μου απαντήσετε. Δείτε το στη πράξη στο αυτοκίνητο σας για να δείτε αν συμβαίνει. Ευχαριστώ!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.