Παιδιά Καλησπέρα σε όλους τους Eco-πληκτους. Θα είμαι γρήγορος και ουσιαστικός μετά την 18μηνη συμβίωση μου με ένα EcoUp, αγορά 10/2014 με 28.500 διανυθ. Κμ μέχρι τώρα.
Οικονομία πραγματικά που δεν θα υπάρξει σε κανένα αλλό αυτοκίνητο, μετά από αυτό. Εύκολα πετυχαίνει κανείς 2,7Kg, (ή 2,5€) σε ταξίδι με 120Κμ.
Μόνο αμιγές Ηλεκτρικό, είναι καλύτερο, αλλά το έχεις πληρώσει (x2 φορές), και πάντα σε περιμένει το κόστος ανανέωσης των μπαταρριών στην γωνία.
Τώρα τα κακά του:
Για ένα χρόνο έβριζα να στρώσει και να αρχίζει να γίνεται πιο σβέλτο. Τελικά μετά τα 12-13.000κμ, μαγικά άνοιξε και τουλάχιστον μπορείς να παρακολουθείς την κανονική κίνηση του δρόμου,
δίχως να σε προσπερνάνε από δεξιά και αριστερά. (Η κατανάλωση τό ίδιο καλή, δηλδ. χαμηλά όπως λέει ο κατασκευαστής).
Τώρα που είμαι κοντά στο δεύτερο service, (το πρώτο Οκ, με το κουπονάκι 99€ λαδάκια castrol 5W30 + φίλτρο), αρχίζουν τα δύσκολα..
Η πρώτη ταχύτητα όταν ζεσταθεί το σαζμάν δεν κουμπώνει (Θέλει δύναμη και μίσος), ενώ η όπισθεν μπαίνει πάντα καρφωτή.
ο Συμπλέκτης- πεντάλ κλπ, αποσυμπλέκουν/συμπλέκουν μια χαρά και γλυκά και προοδευτικά.
Προ Τριμήνου που το πήγα (λόγω εγγύησης) να συμπληρώσω λάδια/νερά (0,5 λτ & 0.3λτ άλλο κακό και αυτό που θεωρείται και φυσιολογικό), στον έλεγχο δεν διαπιστώσανε τίποτα ύποπτο. (ήτανε όμως κρύο).
Σε φίλο μηχανικό, που μου φτιάχνει τα υπόλοιπα συμβατικά αυτοκίνητα της οικογένειας, μετά από σχετική βόλτα, μου διέγνωσε άθλιο συμπλέκτη LUK, που λόγω κόστους έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά σε κάποιες παρτίδες.
Περιμένω, την άλλη εβδομάδα να το πάω για το service των 29-30.000κμ μαζί μετά λάδια, να δώ αν θα το σώσουμε, ή θα το πετάξω και θα πάρω αυτό που πάντα μισούσα., δηλαδή ένα Yaris, να κάνω την δουλειά μου ήσυχα και απροβλημάτιστα. Μπορεί και αυτό να το πληρώνεις, αλλά τουλάχιστον έχεις και μεγάλη εγγύηση και τέτοια θέματα είναι άγνωστα.
Αυτό που σίγουρα θα μου λείψει είναι η πραγματικά ελάχιστη δυνατή κατανάλωση σε αυτοκίνητο, από την άλλη βέβαια η ροπή του είναι ανύπαρκτη και αυτό χειροτερέυει με τις πολύ μακριές σχέσεις, λόγω οικονομίας, βλέπε ΒΜΤ κλπ.
Τώρα για το δίκτυο Ανεφοδιασμού:
Σε Λαμία και Λάρισα γέμισα την προηγούμενη εβδομάδα, μια χαρά, ενω την Κυριακή 5/6 που πέρασα από την ΕΚΟ του Ρέντη (Village), περιμένουνε ακόμα την ΔΕΗ να σκάψει 50μ και να τους περάσει το καλώδιο στον υποσταθμό.
Έχουνε 3 Αντλίες καινούργιες και πανέτοιμες που περιμένουνε τους ταξιτζήδες με τα Octavia G-Tek.
Τέλος, όποτε μου γυρνάει σε βενζίνη, (Ελάχιστες φορές), τότε είναι που σέρνεται πραγματικά. Απορώ που κάποιοι παρατηρούνε και καλύτερη απόδοση με Βενζίνη, στο δικό μου είναι τραγικά τα πράγματα και κατανάλωση τρελλή από 7lt και άνω.
(Περιμένω την αντίδραση της αντιπροσωπείας στο όλο θέμα του σαζμάν και θα ενημερώσω αναλόγως των εξελίξεων).-