Jump to content

polo2010

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

polo2010 last won the day on August 19 2020

polo2010 had the most liked content!

About polo2010

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Amarok

Recent Profile Visitors

881 profile views

polo2010's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Ναι ισχύει, στο έγραψα στην απάντησή μου παραπάνω. Αρχίζει κάποια στιγμή και κροταλίζει και πρέπει να αλλαχτεί.
  2. Οδηγικά είναι πολύ καλό, έχει "πάτημα" αμαξιού μεγαλύτερης κατηγορίας. Από αξιοπιστία μην περιμένεις κάτι ιδιαίτερο, δεν πας σε vag αν βάζεις ψηλά την αξιοπιστία. (Αισθητήρες, λαμπάκια, πλακέτες, αντλίες, καδένες κλπ, λογικά θα σε απασχολήσουν και εσένα)
  3. Πήγαινε αν θες ρίξε μια ματιά και στο νέο i20. Έτυχε και το είδα, έχει κορυφαίους χώρους που χρειάζεσαι, το 1000αράκι το δίνουν και με 120 άλογα. Και λογικά θα γλιτώσεις και κανά φράγκο.
  4. Όλες οι εταιρείες οικολογικά χρησιμοποιούν, αλλά κυρίως στα vag πέφτουν τα ταβάνια. Μάλλον τσαπατσουλοκατασκευή θα έλεγα από τη δική μου εμπειρία.
  5. Κλασικό πρόβλημα vag και όχι ασιάτικων. Το έχω πάθει στο Α4 και ελπίζω να γλιτώσει το polo της γυναίκας.
  6. Μήπως δεν μέτρησες καλά? 80% του αέρα είναι ήδη άζωτο, πόση διαφορά να έχει το 100%?
  7. Πες το ψέμματα! Σκέψου τώρα μετά το μεκατρόνικ να θέλει και τίποτα πολύδισκους...
  8. Εμένα χάλασε ήδη το mechatronic φέτος τον Γενάρη (75000χλμ) χωρίς κανένα προειδοποιητικό σημάδι. Νέκρωσε μέσα στο πάρκινγκ μου και δεν μπορούσα να φύγω! 1300€ η αντικατάσταση σε γνωστή αντιπροσωπεία του Βύρωνα. Για να δούμε τί άλλο μας επιφυλάσσει το ρημάδι...
  9. Το αμάξι πράγματι αν είσαι σε ανωφέρεια σε "κρατάει" για μισό δευτερόλεπτο μέχρι να πατήσεις γκάζι. Αυτό συνεχίζει και το κάνει. Όμως νομίζω δεν υπάρχει κουμπί για να το πειράξεις αυτό (ακόμη και επίτηδες αν ήθελε κάποιος να το απενεργοποιήσει δεν μπορεί).
  10. Τις τελευταίες μέρες (polo 6r - 2010 - 1,2 - dsg7) παρατηρώ ένα θεματάκι που φοβάμαι ότι υποκρύπτει μεγαλύτερο θέμα! Λύνω χειρόφρενο - βάζω D για να ξεκινήσω - αφήνω φρένο και ... σχεδόν τίποτα... το αμάξι μένει σχεδόν ακίνητο μέχρι να πατήσεις γκάζι. Η συνήθης λειτουργία ήταν να φεύγει μπροστά ακόμη και αν δεν πατάς καθόλου γκάζι. Έχει συμβεί σε κανέναν?
  11. Λογικά έχει χαλάσει ο μοχλός ενεργοποίησης των υαλοκαθαριστήρων φίλε.
  12. Έλεος ρε παιδιά! Να μάθετε να οδηγάτε για να μη σβήνει!
  13. Ωραία κράτα μας ενήμερους
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.