Jump to content

πανος-1.8τ.

Members
  • Posts

    80
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

πανος-1.8τ. last won the day on December 31 2015

πανος-1.8τ. had the most liked content!

About πανος-1.8τ.

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σερρών
  • Νομός
    Σερρών

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

πανος-1.8τ.'s Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

15

Reputation

  1. για μενα το 4 ...!!!!!!!κ πιο αξιοπιστο σε σχεση με τα επομενα εκτος μερικων περιπτωσεων κ παρτιδων κ απο σχεδιασμο το καλυτερο κ διαχρονικο!!!!!!!!τα υπολοιπα για μενα παντα ειναι μονο φουμαρα κ πολυτελεια.απο αξιοπιστια περνουν τα επομενα μοντελα 0!δεν παρεχουν ουτε στο εκατομμυριο ιχνος αξιοπιστιας .μηχανολογικα ηλεκτρολογικα!μονο ονομα εχουν τιποτα αλλο!μιλαω για golf ετσι?ο αδερφος μου εχει passat ειναι σαφως καλυτερο σε ποιοτητα κ αξιοπιστια .δεν ξερω τι συμβαινει στα golf ισως επειδη πουλανε για αυτο κ υποφερουν απο αξιοπιστια .κ γενικα κ απο περιπτωσεις που ξερω γενικα ειναι αναξιοπιστα αμαξια.παντα μιλαω για μενα, αλλος ισως να εχει αλλη γνωμη!
  2. χαιρετε εδω κ μερικες μερες εχω ενα προβλημα με το αμαξι μου AUQ 1.8τ,ενω το αμαξι κινειται εντος πολης μου κανει στιγμιαια κοψιματα -κομπιασματα στο γκαζι κ επανερχεται αποτομα.πηγα στο μαστορα μου κ υποψιαζεται ποτενσιομετρο η κατι αλλο..αλλα θελει ψαξιμο.εχω ερωτηση φοραω sprint-booster by bulekos με τις 3 ρυθμισεις ,εχει κα8ολου σχεση?γιατι ειπα σημερα να το απενεργοποιησω για να το δοκιμασω!κ βλεπουμε!!!
  3. εμενα στο δικο μου πληρωσα για πληρη επισκευη με ολα τα ανταλλακτικα 80Ε.αρα εισαι στα ορια !
  4. Μην ακους το καθενα αυτο που ειναι καλο για το κινητηρα θα βαζεις .απλα κ σιγουρα!
  5. καλησπερα φιλε εχω το ιδιο αμαξι καλη χρονια ! μην ασχολεισαι με τα πλαστικα καθολου γιατι λογω καλων δρομων κ αν φορας σκληρη αναρτηση οπως εγω το προβλημα δεν διορθωνεται ...λογω οτι το αμαξι παλιωνει κ οτι τα πλαστικα με το καιρο φθειρονται λογω οτι ειναι μαλακα.εμενα ολο το ταμπλο τριζει το καπακι του αεροσακου στου συνοδηγου κουνιεται κ τα πλαστικα στις πορτες αλλαξαν χρωμα ξεθωριαζουν αν το χεις κ εξω πιο πολυ λογω ηλιου,το μονο που μπορεις κατα διαστηματα ριχνε σπρει γυαλιστικου οταν το καθαριζεις μεσα η κ σπρευ σιλικονης στα πλαστικα να μη τριζουν τοσο πολυ, λαμαρινας φιλος μου το ειπε.αλλα το σπρευ γυαλιστικου κ προστατευει τα πλαστικα κ τα θρεφει ... !αλλη λυση δεν υπαρχει μην πας καν στη αντιπροσωπεια μονο λεφτα θα σου παρουν κ δεν 8α σουν κανουν τπτ ιδιαιτερο! δηλαδη ειναι φθορες φυσιολογικες και καλων υλικων που εχει το αμαξι//vw sucks!
  6. δηλαδη στα 30.000χμ θα σου αλλαξουν το αμαξι?ελεος δηλαδη με αυτη τη vw..το εχουνε ξεφτιλισει με τα προβληματα!ηταν απαραιτητα να στα αλλαξουνε ολα αυτα?με τοσα λιγα χλμ? η μηπως απλα για να δικαιολογησουν εργατοωρες συντηρησης?κ ποσο πληρωσες για ολα αυτα?τι να πω !
  7. απο εμπειρια μου σε φορτηγακι vito πριν μερικα χρονια με αλυσιδες φορεμενες 15μερες περιπου το αμαξι αγορασμενο καινουριο την ιδια χρονια με τη χιονοπτωση .το οχημα δεν ηταν πια το ιδιο ,δηλαδη σακατευτηκε το αμαξι κ απο τοτε ειχε προβληματα στο μπροστινο συστημα κ φορουσε κ πακετο ενεργητικης ασφαλειας με abs k antispin.γνωμη μου καλυτερα κουβερτα παρα αλυσιδα.η αλυσιδα σακατευει το αμαξι .κ μονο οι κραδασμοι φτανουν να κανουν το αμαξι να μην ειναι το ιδιο.
  8. ειδες εγω ειμαι ασχετος λαθος που ανεφερα φρεον χαχαχα..καλη χρονια χωρις προβληματα κ πολυ υγεια!!!!!
  9. τσεκαρε μηπως θελει υγρα κ δεν βγαζει αρκετη ζεστη ,εμενα στο 22 κ σκαζω ναι χρειαζεται για να δουλευει κ το καλοριφερ
  10. ναι μονο econ..αν ανεβει η θερμοκρασια πανω απο 5 τοτε θα δουλευει κ το clima.απο οσο ξερω στο 3 δεν εχει clima αρα οχι εσυ εχεις μαλλον καποιο θεμα στο καλοριφερ..η δεν εχεις φρεον.ποτε το τσεκαρες τελευταια/
  11. Χρονια πολλα καλη χρονια φιλε ...μη κανεις τιποτα βαλε μια 1.6 κ τελειωνεις..μην ξανοιγεσαι σε 1.8τ απλα γιατι θα φας τα λεφτα σου στη μετατροπη.επειδη το εκανα εγω πριν χρονια μου εφυγε ενα πακετο χρηματων αρκετο..εκτος κ αν σου περισσευουν κ θελεις να τα χασεις.ναι θα εχεις δυναμη ναι θα το γουσταρεις ναι σε ολα, Αλλα θελεις μαστορα με αρχιδια για να μη τρεχεις μετα αν γινει η οποιοδηποτε μαλακια.τωρα θελεις κομπλε συστημα μπροστινο κινητηρας με καλωδιωσεις εγκεφαλου ψυγεια και σασμαν της ιδιας μηχανης ,ξεκλειδωμα εγκεφαλου για το immobiliser για να μη αλλαζεις κλειδια,προγραμματισμο του καντραν να συμβαδιζει με το νεο εγκεφαλο .μετα θελεις φρενα μπροστινα αλλα με ακρα απο gti , μετα θελεις αμορτισερ με ελατηρια .εξατμιση απο εμπρος μεχρι πισω αλλη με μεταλλικο καταλυτη ,αν θες μεγαλυτερη ιπποδυναμη θελεις εναν καλο προγραμματιστη ,θελεις αλλαγη συμπλεκτη κ ολα τα παρελκομενα της μηχανης που θα βαλεις κ μερικες λεπτομερειες που θα χρειαστεις στη διαρκεια της μετατροπης αυτης ..ενω μενοντας στη ιδια μηχανη 1.6 δεν αλλαζεις τοσα..... Τωρα σε ρωταω θελεις ακομη να επενδυσεις τα λεφτα για 1.8τ.?δεν αξιζει φιλε.με τα χρηματα που θα ριξεις δεν κανεις αυτο που εχεις κ παιρνεις ενα ετοιμο 1.8τ.ας πουμε το δικο μου που εχω κ εριξα αρκετα λεφτα μεσα κ εξω το πουλαω κ δεν πουλιεται κ το δινω κ σχεδον τζαμπα...δικη σου η αποφαση,σκεψου κ αν εχεις καμια απορια στειλε μου π.μ καλη χρονια!
  12. χρονια πολλα κ καλη χρονια ,εγω οταν το ειχα αγορασει μου ειχανε πει.οτι κατω απο το 4oC δεν μπορει να δουλεψει το κλιμα μονο το καλοριφερ στο econ....δηλαδη το κομπρεσερ να δουλεψει κατω των 4 βαθμων δεν μπορει ..μολις ζεσταΘΕΙ ο κινητηρας στο καλοριφερ θα εχεις ζεστη.δεν ειναι προβλημα ετσι δουλευει το συστημα στο climA.
  13. αυτο που βγαζει το εχουν ολα τα αμαξια ..λογω οτι ο εγκεφαλος ειναι προγραμματισμενος σε καποια συγκεκριμενα χλμ να κανει σερβις.,εσυ 8α πας κανονικα οταν συμπληρωσεις τα χλμ.αυτο μπορεις να πας κ να στο σβησουν απλα...!δεν εχεις κανενα θεμα.
  14. νομιζω εχει κατι βιδες ..δες Αν χαλαρωσαν κ θελουν σφιξιμο η αν πηραν κενα με το καιρο...!θελει ξηλωμα για να δεις σιγουρα τι φταει!
  15. ετσι ακριβως φιλε..........
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.