Jump to content

stelnatz

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About stelnatz

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

stelnatz's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Γεια σας ειμαι νεο μελος και θα ηθελα τη βοηθεια σας για το θεμα του τιτλου που μας προεκυψε στο αμαξι της κορης μου. Απο περισυ το Πασχα στο Golf IV 1,4 2004 με 110.000 χλμ παρουσιασε αρρυθμιες στο ρελαντι και μειωμενη δυναμη στο γκαζι το check engine ηταν αναμενο. Το πηγαμε σε ενα συνεργειο οπου αλλαξε τον 1ο πολ/στη και μετρησε 90(δε γνωριζω μοναδα μετρησης) στον 1ο κυλινδρο και 200 στους υπολοιπους. Ο πολ/στης καηκε σε συντομο διαστημα και απο το καλοκαιρι το ειχε σε σχετικη ακινησια με σκοπο να το φτιαξουμε αργοτερα λογω των λαμπρων οικονομικων μας. Πριν 3 μερες το πηγα σε συνεργειο μου αλλαξε τον Κινεζικο καμμενο πολ/στη με Γερμανικο και ολα τα μπουζι εκανε μετρηση συμπιεσης με το ιδιο αποτελεσμα (90 ο 1ος 200 περιπου οι υπολοιποι) και μου ειπε ας δοκιμασω να δω πως θα παει ειδαλλως ανοιγουμε καπακι. Ξεχασα να αναφερω οτι το εβαλε στο διαγνωστικο και το check engine εσβυσε για λιγο αλλα μετα επανηλθε. Για ανοιγμα καπακιου και αλλαγη βαλβιδας μου εδωσε 400 ευρω αρχικη τιμη και + οτι αλλο βρουμε. Ειναι καλη η τιμη? γνωριζετε καποιο αλλο συνεργειο πιο οικονομικο?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.