Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

wendor

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wendor

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

501 profile views
  1. Καλημέρα σε όλους, Χθες έλαβα το παρακάτω γράμμα από την KOSMOCAR: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ Αγαπητέ Πελάτη, Η Volkswagen διαπίστωσε ότι σε οχήματα ενός περιορισμένου χρονικού διαστήματος κατασκευής υπάρχει το ενδεχόμενο να υπερφορτωθεί θερμομηχανικά ο εγκέφαλος ABS/ESP και να προκληθεί διακοπή της σύνδεσης γείωσης. Σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης γείωσης το σύστημα ABS/ESP διακόπτει τη λειτουργία του και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει τη σταθεροποίηση του οχήματός σας, ειδικότερα σε οριακές καταστάσεις δυναμικής οδήγησης όπως π.χ. σε υπερστροφή ή υποστροφή ή σε απότομο φρενάρισμα, ώστε να μειώσει τον κίνδυνο ολίσθησης. Εξ' αυτού μπορεί να υπάρξει κίνδυνος ατυχήματος, ειδικότερα σε οριακές καταστάσεις δυναμικής οδήγησης. Για λόγους ασφαλείας απαιτείται ο έλεγχος του αυτοκινήτου σας. Σας παρακαλούμε, έως τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας, να οδηγείτε ιδιαίτερα προνοητικά με ταχύτητα προσαρμοσμένη στις συνθήκες ορατότητας, στις καιρικές συνθήκες, στις συνθήκες του οδοστρώματος και στις κυκλοφοριακές συνθήκες και με αντίστοιχα προσαρμοσμένο στιλ οδήγησης. Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service για να κλείσετε ραντεβού. Το μέτρο αυτό διαρκεί περίπου μισή ώρα και είναι χωρίς χρέωση για εσάς. Ελπίζουμε στην κατανόηση σας αν - για οργανωτικούς λόγους λειτουργίας - απαιτηθεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το αναφερόμενο για την εκτέλεση του συγκεκριμένου μέτρου. Σκέψεις και σχόλια δεκτά. Επικοινώνησα και θα πάω την επόμενη εβδόμαδα για έλεγχο, με ενδεχομένη αντικατάσταση εγκεφάλου,
  2. Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση σου, μπορείς να μου αναφέρεις πόσο περίπου σου κόστισε η αλλαγή?
  3. Χαιρετώ τα μέλη του forum, Είμαι κάτοχος ενός golf Mk6, 1.400cc, 160hp με 140.000km, Από την αρχή της χρονιάς, έχω παρατηρήσει ότι κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου, παρουσιάζεται ένας δυνατός ήχος για 1-2 sec, σαν κροτάλισμα. Ο ήχος αυτός παρουσιάζεται εντελώς τυχαία, με συχνότητα 1 στις 2/3 εκκινήσεις. Συνήθως είναι μέτριας έντασης, πιο σπάνια αρκετά δυνατός. Προσπάθησα να βρώ και να διαβάσω αντίστοιχα θέματα, αλλά ειλικρινά δε κατάφερα να διαμορφώσω μια άποψη για το τι πρέπει να κάνω. Άλλοι αναφέρουν πρόβλημα στον καδένα, άλλοι ότι είναι φυσιολογικό, άλλοι ότι ευθύνεται μια τσιμούχα(?). Επειδή όμως έχω καταλήξει ότι αν το αφήσω κι άλλο, ενδεχομένως να μου δημιουργήσει μεγαλύτερη ζημιά στη μηχανή, θα ήθελα να μου δώσετε τη συμβουλή σας για το τι θα πρέπει να κάνω. Αν δηλαδή θα πρέπει να το πάω σε κάποιο συνεργείο στη Θεσσαλονίκη, και να μου λυθεί η μηχανή για να εξεταστεί το πρόβλημα? Ευχαριστώ
  4. Καλησπέρα, Μια ερώτηση καθώς παρατήρησα οτί το ψυκτικό υγρό (με ροζ χρώμα) είναι σε χαμηλό επίπεδο. (σχεδόν κάτω από το Min).. Η αλλαγή γίνεται από εμάς ή μόνο από μηχανικό? Και αν μπορεί να γίνει από εμάς, απλώς γυρνώντας την βαλβίδα και ρίχνοντας το ψυκτικό, ποιό υγρό να χρησιμοποιήσω? (Golf Mk6 - 160hp, 1.400cc) Ευχαριστώ
  5. ναι όντως είμαι μπερδεμένος.Θα ρωτήσω σε αντιπροσωπεία τη Δευτέρα για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα. Το αυτοκίνητο είναι 1.4 του 2009 160Hp και εμφανίζει αριθμό πλαισίου WVWZZZ1KZ9W------, η τουλάχιστον αυτό είδα εγώ σε ένα σημείο του καπό και ανησύχησα επειδή είδα ότι το 1Κ αντιστοιχεί σε μοντέλο ΜΚ5 μήπως έχει αλλαχτεί η μηχανή. Υπερβολικός μάλλον είμαι. Ευχαριστώ για την απάντηση σου
  6. δοκίμασα σε διάφορους V.I.N. decoder αλλά σε μερικούς όπως αυτόν εδώ δε μου το αναγνωρίζει και σε άλλους μου βγάζει όπως ανέφερα ότι η μηχανή είναι από Golf 5 ή Jetta. Τώρα επειδή ο νους μου πήγε στο χειρότερο για αλλαγή μηχανής ήθελα κάποιος να μου το επιβεβαιώσει γιατί διάβασα ότι τα Golf 6 του 2009 κυρίως και μερικά τις αρχές του 2010 έχουν παρεμφερή κινητήρα με αυτό του Golf 5. Και απλά κάνω εικασίες. Για τον αριθμό είμαι βέβαιος και τον έχω και φωτογραφία. Σε αυτόν βασικά μου εμφανίζει μοντέλο Golf Mk 5. Ξέχασα να το συγκρίνω με την άδεια κυκλοφορίας
  7. Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να ρωτήσω τους κατόχους των golf vi αν γνωρίζουν τον αριθμό του μοντέλου τους (7ο και 8ο γράμμα) στον αριθμό του πλαισίου τους. Έχω καταλήξει σε ένα μτχ golf και εμφανίζει αριθμό 1Κ και είναι κατασκευασμένο το 2009. Θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος που έχει αγοράσει το αυτοκίνητο το 2009 αν όντως εμφανίζει τον ίδιο αριθμό ή όχι. Λογικά τα αυτοκίνητα μετά τις αρχές του 2010 θα έχουν διαφορετικό, αν μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει. Ρωτάω γιατί προσπαθώ να το επιβεβαιώσω και μου εμφανίζει ότι η μηχανή αντιστοιχεί σε μοντέλο golf 5 ή Jetta. Ευχαριστώ
  8. Σίγουρα το παιδί έχει ρίξει πολλά λεφτά στο αυτοκίνητο και το πιο πιθανόν είναι το αυτοκίνητο του να είναι σε καλύτερη κατάσταση από τα περισσότερα που κυκλοφορούν εκεί έξω. Απλώς θεωρώ πως μετά από όσα διάβασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα ήταν καλή επιλογή. Καλύτερα να προτιμήσω κάτι άλλο από κάποιον πιο θεωρώ πιο "αξιόπιστο" με τα δικά μου κριτήρια.
  9. Καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η αγορά μεταχειρισμένου είναι πραγματικό τζακποτ και καλύτερα να μη ξέρεις ποιος είναι ο προηγούμενος κάτοχος του αυτοκινήτου, γιατί με το ίντερνετ εύκολα μπορείς να ανακαλύψεις πολλές πληροφορίες. Ύστερα από λεπτομερή έρευνα σε γνωστό site αγγελιών, "ξεσκέπασα" 2 ιδιώτες ο ένας από τους οποίους έχει συνεργείο και το παίζει ιδιώτης και του άλλου το golf είχε πάθει σημαντική ζημιά και άλλαξε πολλά μέρη της μηχανής. Και στο τηλέφωνο μου έλεγε ότι είναι ναυτικός και το αυτοκίνητο δεν κουνιέται ποτέ.... Άλλος πάλι, έχει όνομα εδώ και το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι οι κόντρες και το αυτοκίνητο του αρχίζει και βγάζει προβλήματα. Τέσπα, μεταχειρισμένο θα μου πείτε θες να αγοράσεις, τι περίμενες? Απλά σκόπευα να κατέβω Αθήνα, προκειμένου να έβλεπα και από κοντά. Αγορά λοιπόν εδώ στη Θεσσαλονίκη από έμπορο και παράλληλα κοιτάω λίγο καιρό και από κανένα ιδιώτη μήπως προκύψει τίποτα... Σχετικά με τις αρχικές μου ερωτήσεις ενημερώθηκα αρκετά στα περισσότερα και κατέληξα στο ότι το βιβλιάριο με service είναι απαραίτητο, θα αποκλείσω το DSG και μάλλον θα προτιμήσω την έκδοση των 122hp. Θα εκτιμούσα αν κάποιος μπορεί να προτείνει που να κάνω τον έλεγχο του αυτοκίνητου εδώ στη Θεσσαλονίκη (σε pm αν δε θέλει για λόγους διαφήμισης) και μερικά πραγματάκια που να προσέξω στον έλεγχο του συγκεκριμένου αυτοκίνητου.
  10. Καλησπέρα και χαιρετώ τα μέλη του forum. Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου Golf TSI στα 122/160 hp και επειδή είμαι σχετικά ανίδεος για την αγορά ενός μεταχειρισμένου θα ήθελα να εκφράσω ορισμένους προβληματισμούς μου. Καταρχάς το budget είναι περιορισμένο και δεν μπορώ να προβώ στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Το budget είναι max στα 12.000, ίσως το υπερβώ λίγο αν βρω κάτι το ιδιαίτερο. Απέκλεισα άλλα αυτοκίνητα (auris-focus και mito που κοιτούσα λόγω ομορφιάς και μόνο ) και το συγκεκριμένο μοντέλο πιστεύω με καλύπτει πλήρως στο θέμα εμφάνισης-εξοπλισμού και πιστεύω και απόδοσης-οδηγικής συμπεριφοράς. 1)Η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι κυρίως μες τη πόλη της Θεσσαλονίκης, αλλά θα έλεγα ότι θα είναι και μικτή, καθώς στις μετακινήσεις μου στο κέντρο θα χρησιμοποιώ που και που και το ποδήλατο/λεωφορείο, καθώς μένω σχετικά κοντά στο κέντρο/δουλειά και τακτικά επισκέπτομαι Βόλο και Καβάλα. Επίσης η δουλειά είναι προσωρινή, και δεν ξέρω αν μελλοντικά θα χρειαστεί να καλύπτω μεγαλύτερες αποστάσεις. Η ερώτηση μου τίθεται στο θέμα της επιλογής αλόγων και κατανάλωσης. Γνωρίζω ότι καθοριστικό ρόλο παίζει η οδηγική συμπεριφορά, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω γενικά για τη διαφορά κατανάλωσης. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου κάνω γύρω στα 15 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο. 2) Να απορρίψω τελείως τους διάφορους εμπόρους και να προτιμήσω αποκλειστικά ιδιώτες? Την έχω πατήσει στη προηγούμενη αγορά αυτοκινήτου, όταν και έμαθα από γνωστό ασφαλιστή ότι το FIAT Bravo που αγόρασα τότε μεταχειρισμένο, είχε τρακάρει 2 φορές και μάλιστα τη δεύτερη φορά είχε υποστεί και σοβαρή ζημιά. Επίσης το γεγονός ότι ο έμπορος ήταν "γνωστός" και απόκρυψε αυτή την πληροφορία, σε συνδυασμό με τα αμάξια leasing που διάβασα σε ένα άρθρο αλλά και το ότι υπάρχει σίγουρο κέρδος για τον έμπορο με οδηγούν στη σκέψη να μη στραφώ σε κανέναν έμπορο. Έχω τη δυνατότητα να πληρώσω μετρητά και μάλλον θα έχω καλύτερα περιθώρια διαπραγμάτευσης με έναν ιδιώτη, αναλόγως τη περίπτωση. Σκέφτομαι σωστά ή μήπως κάποιοι φίλοι γνωρίζουν κάποιο "αξιόπιστο" έμπορο που θα μπορούσα να στραφώ? 3) Θα εξερευνήσω και λίγο το forum καθώς είναι αλήθεια ότι δεν το έψαξα αυτό, αλλά ποια είναι τα βασικά πράγματα που θα πρέπει να προσέξω στην αγορά? Π.χ. απαραίτητο να έχει βιβλιάριο με τα service και να έχουν γίνει σωστά κτλ. 4) Ο έλεγχος των πραγματικών χιλιομέτρων γίνεται μόνο στα συνεργεία της VW? και αυτά βρίσκονται μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη? Υπάρχει κίνδυνος να τα έχουν γυρίσει/είναι τόσο εύκολο και γίνεται τόσο συχνά? 5) Σχέση Km/τιμής. Να προτιμήσω ένα μοντέλο με λίγα km (έως 50.000km) ή κάποιο με λίγα περισσότερα για να μειωθεί το τελικό κόστος? 6) Σε γνωστό site υπάρχει μια πρόσφατη αγγελία για Volkswagen Golf HIGHLINE TSI 160HP '09 - 12.300. Πως σας φαίνεται? http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6025796/ Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
×
×
  • Create New...