Jump to content

Jorgi

Members
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

About Jorgi

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,014 profile views

Jorgi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

15

Reputation

  1. Το σταματησα μετα 20 λεπτα και 40 χιλιομετρα. Αυριο παω στον μαστορα.. θα σας ενημερωσω
  2. Χαχαχαχ!!! Δύσκολα σας έβαλα... Σήμερα που το ξαναείδα, μου εβγαλε οτι το φιλτρο θέλει καθάρισμα. Το πηγα για δοκιμή, 20 λεπτά σταθερα με 4η και πάνω από 80 χλμ μπας και καθαρίσει Στην αρχή δουλευε σωστά, μετα ανοιξε πάλι το λαμπάκι της προθερμανης, έπεσε η δυναμη της μηχσνής Σταμάτησα το εσβησα και το ξαναεβαλα μπτοστά. Τώρα άναψε το λαμπάκι που αποικονίζει μια μηχανή και οι οδηγίες λένε, να το πσω αμέσως συνεργείο γιατί κάνω ζημιά στον καταλύτη.
  3. Ωχ!!! Άναψε χθες το λαμπάκι σε ταξίδι Συνέχισα το ταξιδι 200χλμ Πάτρα, Αλλα το αμαξι ηταν ψόφιο!! με το ζορι πήγαινε. Το προβλημα ξεκινησε στις πρωτες ανηφόρες που το ένοιωθα, να ζοριζεται. Να το πάω σε συνεργείο λέει.. αλλα μπορω να γυρισω πίσω; Εχουμε καμία συμβουλή; Συνολικα χλμ 59000 Ευχαριστώ πολύ!
  4. Μετά από 29000 μπορώ να πω με σγουρια ότι σε χρηση πολης και με χαμηλές ταχύτητες 25-28km/h η καταναλωση μου ειναι 5,5 λ .. αν το πάω με τετάρτη με 80 χλ. σταθερα μπορει να την ριξει στα 4. πιο κάτω.. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! 1,4 TDI
  5. Καλησπέρα. Καιρό έχω να μπω.. και χαίρομαι που πολλοί ελυσαν το πρόβλήμα τους. Στο συνολο έχω 13000 , μετα την αναβαθμιση όπως είπα και πριν έχασε την σπιρτάδα του, αλλά μικρό το κακό. Αυτό που δεν μου αρέσει σίγουρα μετα τόσο καιρό είναι το κιβώτιο , όπου το βρίσκω ας το πούμε λάθος.. δηλ . ενω από όσο εχω καταλάβει η "οικονομία" ( άν το πούμε οικονομία) του κινητήρα βρίσκεται όταν πλησιάζεις τις 2000 .... έκει σε ταχύτητες 90-100 νορμάλ θα έλεγα, βρίσκεσαι είτε με φορτωμένη τετάρτη είτε με άδεια πέμπτη. Πιστεύω ότι λείπει μια ταχύτητα ακόμη ανάμεσα στην τετάρτη και την πέμπτη. Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ. Σχετικά με την οικονομία μέσο όρο με πολύ ελαφρυ πόδι 5,5 λιτρα με μέση ταχύτητα 29χλμ. Συνήθως από Shell Vpower. Στο τελευταίο γέμισμα έβαλα AVIN την απλή .... έχω κάνει 350 χλμ με μικρότερη μέση ( 24) και η κατανάλωση έπεσε 5,1 . Θα ξαναβάλω και θα επιστρέψω με νέα .
  6. welcome to the club είναι το τελευταίο μοντέλο το δικό σου? ρίξε μια ματια εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59199&page=1 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59545&hl=
  7. Πιθανώς να λέμε δυο διαφορετικά πράγματα. Δεν λέμε για τη φυσιολογική υγρασία καμιά φορά με το πολύ κρυο την αυξημένη υγρασία της ατμόσφαιρας, πάντως κανένα από τα προηγούμενα αυτοκινητά μου δεν είχαν αυτή την συμπεριφορά με το που έβρεχε.
  8. μετά από 9500 χλμ, έχοντας το Polo 1,4 blue motion 90 ίππων μεσα στην πόλη χωρίς μποτιλιαρίσματα με μέση ταχύτητα περίπου 30χλμ 5,5 λ/100
  9. pipis13, γράψε ότι έχεις να γράψεις και δεν χρειάζεται να μας κρίνεις. αν εσένα σου φαίνεται φυσιολογικό να έχεις μια κάλτσα γεμάτη με αλάτι στο ταμπλώ για να αποφευγεις την υγρασία, εγω σου λέω ότι όσο πιο στεγανή είναι η καμπίνα των επιβατών τόσο λιγότερο υγρασία θα εχει μέσα ένα αμάξι και το δικό μου είναι φουλ) (εγώ δεν το κρύβω δεν είμαι ευχαριστημένος με την αγορά μου) Το βιντεάκι είναι για να ευθυμήσουμε λιγάκι!! :-)
  10. Υποθέτω ότι μιλάμε για το εσωτερικό και όχι για την εξωτερική υγρασία που "κάθεται" πάνω στο αμάξι. Βασικα ήθελα να ανοίξω και θέμα γιατί άλλο ένα πράγμα που με χάλασε στο polo είναι και το θέμα της υγρασίας. Σε κανένα από τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου ούτε στο skoda που έχω υπήρχε θέμα εσωτερικής υγρασίας. Πάντα όμως φροντίζω εν ώρα βροχής να μην ανοιγω τα παραθυρα. Αν τα ανοξω το έστω λιγο νερο που θα πέσει μέσα θα εξατμιστει και θα υγροποιηθεί στα τζαμια. Στο polo όμως; δυστυχώς με το που πιάσουν οι βροχές το αμαξι είναι μες στην υγρασία μέσα. κάπου θα μπαίνει υγρασια η νερό στο εσωτερικό και με το που μπω θολώνουν τα πάντα!! πρεπει πάντα να έχω ανοικτό τον αέρα να ξεθολώνουν τα τζαμια. αλλη μια επιτυχία με την αγορά του polo.
  11. Λοιπόν, η κατανάλωση δεν παρουσίασε καμία βελτίωση. μεσο όρο γύρω στα 5,5 είμαι όπως πάντα κίνηση σε πόλη μέσο όρο ταχύτητας λίγο κάτω από 30 Το αμάξι σίγουρα είναι πιο ψόφιο από ότι πριν δεν υπάρχει αυτό το "αρπαγμα" που υπήρχε πριν. . Τελευταία μου περνάν σκέψεις μήπως με όλες αυτές τις αλλαγές έχει επηρεαστεί και η ιπποδύναμη (90) του αυτοκινήτου. Εχει κανένας υπ όψιν του πως το τσεκάρω αυτό και με τι μπορώ να το συγκρίνω;
  12. χαχαχαχα!!! τι βιντεάκι;.. το αμάξι ειναι ίδιο.. ( από έξω) δεν το έχω χρησιμοποιήσει πολύ, αλλά σας λέω .. με δευτερα.. με 800 στροφές.... πατάς φρενάκια και δεν σβήνει,,, θέλει να σε σπρώξει!!! καμία σχέση με πριν. το πρόβλημα με την μίζα ακόμη δεν.. αλλά δεν έχω κάνει χιλιόμετρα..
  13. Βασίλη , για κατανάλωση δεν ξέρω... θα σας πω εν καιρώ. Αν σου σβήνει πάντως συχνά σίγουρα έχει πρόβλημα.. αν όχι.. ίσως είναι από τα αλλα ... ( εγώ τα παράπονά μου , όταν μου ειπαν ένα μηνα για τα ανταλλακτικά τα έκανα στην Γερμανία... αυτοί με πήραν τηλέφωνο .. )
  14. Αν δεν σβήνει , και ο ιδιοκτήτης είναι ευχαριστημένος, σημαίνει δεν έχει πρόβλημα. το δικό μου σίγουρα είχε .
  15. Μόλις το παρέλαβα. κάτι παραπάνω από 24 ώρες. Καμία σχέση με την προηγούμενη συμπεριφορά. με 800 στροφές με δευτέρα πατάς φρένο ( απαλά) και αυτό προσπαθεί να σε σπρώξει. Πριν θα είχε σβήσει πριν το καταλάβεις ότι έπεσαν οι στροφές. Για την "σπιρτάδα" που έγραψε ο φίλος παραπάνω δεν ξέρω......., ίσως λίγο . περισσότερες εντυπώσεις μετά από λίγες βόλτες. υποτίθεται μετά από όλη αυτή την επέμβαση θα εξαφανιστεί και το πρόβλημα με την μίζα που είχα . ...... βλέπουμε..... Δεν παύω όμως να είμαι απογοητευμένος με το γεγονός ότι ενώ εγνώριζαν το πρόβλημα και την λύση του δεν επικοινώνησαν μαζί μου να μου το προτείνουν αυτή την επιλογή τουλάχιστον..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.