Jump to content

John Spanos

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About John Spanos

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

457 profile views

John Spanos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Το έψαξα και δεν βρήκα κάτι το ανησυχητικό για να μετατρέψει την απόλαυση της οδήγησης σε άγχος για το τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή κάτω από το καπό. Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Εφ' όσον δεν μπορεί να λειτουργεί η αναγγένηση με σβηστό κινητήρα, είναι φυσιολογικό να απενεργοποιείται το start/stop, όπως απενεργοποιείται και σε άλλες περιπτώσεις, π.χ. λειτουργία κλιματισμού σε υψηλές θερμοκρασίες. Τώρα για το σβήσιμο και πέρασμα καυσίμου στο κάρτερ με αλλοίωση του λιπαντικού πού το βρήκες. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο, θα είχαν καταστραφεί αρκετά TDI ανά την υφήλιο. Κάτι θα είχαμε ακούσει. Ίσως θα έπρεπε να ανάβει ενδεικτική λυχνία κατά τη φάση της αναγέννησης, αλλά μάλλον δεν έχουν βάλει για να μην μπερδεύεται ο μέσος οδηγός-καταναλωτής που δεν έχει ιδέα τι γίνεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου του.
  3. Αν εξαιρέσεις τα μέτρια ελληνικά, το " κωλοβιβλιαράκι" αναφέρει για το φίλτρο σωματιδίων Diesel στη σελίδα 343.
  4. Την Δευτέρα πήγα και εγώ για αλλαγή βολάν-δίσκο-πλατό κλπ. το Polo 1.4L TDI 90PS BMT, αγορασμένο τον Νοέμβρη 2014, που παρουσίαζε τα γνωστά προβλήματα. Η εργασία έγινε στην AUTO CLUB Νέας Φιλαδέλφειας από όπου και το είχα αγοράσει. Στις 14.30 της ίδιας ημέρας το παρέλαβα και μετά τα πρώτα χιλιόμετρα αισθάνθηκα να οδηγώ άλλο αμάξι. Έπαψε να έχει αυτή την "ατίθαση" και εν πολλοίς προβληματική συμπεριφορά, έγινε ένα ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ αυτοκίνητο. Από περίπου 150 χλμ. που έκανα εκτός πόλης, δεν διαπίστωσα κάποια αλλαγή στην κατανάλωση που κυμάνθηκε στα 4.4 l/100χλμ. σύμφωνα με τον υπολογιστή. Σημειωτέον ότι η πραγματική κατανάλωση σύμφωνα με μετρήσεις καυσίμου για 12000 χλμ. που έχω κρατήσει, είναι 10-12℅ μεγαλύτερη της καταγραφόμενης στον υπολογιστή του αυτοκινήτου. Τέλος για τη μαμά VW τι να πω. Μεγάλη γκάφα κάνανε με το συγκεκριμένο μοντέλο, άργησαν να παραδεχτούν το λάθος τους και το χειρότερο εξακολουθούν να το ψιλοκρύβουν αντί να ανακαλέσουν άμεσα όλα τα προβληματικά αυτοκίνητα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.