liquidGTi
Members-
Posts
209 -
Joined
-
Last visited
About liquidGTi
- Birthday 02/01/1975
Contact Methods
-
Website URL
http://
User Information
-
Gender
Male
User Profile
-
Interests
Αστρονομία, Μουσική, Σινεμά, Γρήγορη οδήγηση, Ιστιοποϊα
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
liquidGTi's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Λύνεται όλη η κολώνα του τιμονιού... το έχω δει όταν μου έβαλαν το δικό μου... θέλει λίγο δουλίτσα... και όταν το πρωτοέβαλα δεν μπορούσαν να το προγραμματίσουν...
-
Εγώ πάντως έχω 11-12 στην καλύτερη περίπτωση με κίνηση σε Αθήνα και προάστεια με αρκετή Αττική/Περιφερειακή. Για να πέσω κάτω από 10 πρέπει να πηγαίνω στην Εθνική με ταχύτητες μέχρι 120. Σημειώνω ότι χρησιμοποιώ A/C πάρα πολύ...
-
Ενδιαφέρον τρόπος μέτρησης... φαντάζομαι ότι βάζεις βενζίνη στο ίδιο βενζινάδικο με την ίδια τιμή πάντα... γιατί αλλιώς αυτό που γράφεις είναι μόνο πρακτικό και λίγο γενικό... νορμάλ οδήγηση σα να λέμε.. μέχρι κάποιοες στροφές, σε τι δρόμους; το στρώνεις ακόμα;
-
Και μετά πως οδηγείς το Polo;
-
Πέταξες τον κουβά και πήρες TFSI ρε;
-
Όταν χρειάστηκε να κάνω προσπεράσεις στην Εθνική σε ανηφόρα να δεις πως είχα πρόβλημα όμως... και είμαι και δύο εβδομάδες Αθήνα... Πρέπει να πήγαινα όπως εσύ νομίζω!
-
Update Τελικά το πήγα Παζαρόπουλο και άλλαξαν τη σκάστρα. Τώρα πάει κανονικά... πρέπει να έχανα πολύ δύναμη πάντως...
-
Πήγαινα γενικά φυσιολογικά, κινούμουν σε δρόμους χωρίς κίνηση οπότε δεν είχα σταμάτα-ξεκίνα. Το αμάξι δούλευε γενικώς στρωτά και σε ανοιχτούς δρόμους... δεν μου μοιάζει για μποκωμένο... χθες το βράδυ που βγήκα για λίγο Κηφισίας πέτυχα ένα 2.0 TFSI A4 που μου άνοιξε εύκολα (βλέπε κακή άσφαλτος και 4κίνηση του A4) αλλά βέβαια το μάζεψα μετά... αλλά το περίεργο ήταν που πέτυχα ένα Megane από αυτά τα μεγάλα (ίσως κανένα 2.0 T - λέω τώρα) που ήταν μπροστά μου και πεδεύτηκα λίγο μιας και χρειάστηκαν σχεδόν 3 ταχύτητες για να το μαζέψω και να το φάω στο S στο κτήμα Συγγρού όπου δεν μπήκε κάν... Να τονίσω ότι όταν το είπα στην γυναίκα μου μου είπε και αυτή ότι το νιώθει πιο αργό! Οπότε πρέπει να είναι διαφορά σημαντική! Πως ελέγχουν αν είναι ΟΚ η σκάστρα; Vag-com ή οπτικά;
-
Αγαπητοί φίλοι μόλις επέστρεψα από διακοπές. Ήμουν στην Κρήτη όπου έκανα 2058 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 8,9 λίτρα. Γενικώς σε ανοιχτούς δρόμους είχα γύρω στα 7 λίτρα/100 αλλά σε ορεινούς αρκετά παραπάνω... Ερώτηση για τους γνώστες. Πως καταλαβαίνω ότι έχει πρόβλημα η σκάστρα; Σφυράει όταν ανοίγεις; Έχω την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο πρέπει να πηγαίνει πολύ πεσμένα... σε ανοίγματα με 3η-4η ένιωθα ότι πηγαίνει βήμα... και επειδή ακούω πολύ τη σκάστρα μήπως είναι εκεί το θέμα...
-
εγώ έχω 50.000 μέχρι τώρα. Μου έχουν παρουσιαστεί τα εξής: - αισθητήρας καθίσματος συνοδηγού, χτυπάει το καμπανάκι για τη ζώνη συνοδηγού. Τον έχω αλλάξει μια φορά αλλά τώρα το ξανακάνει - 5-6 φορές άναψε check engine και έσβησε μόνο του - αλλαγή πάνελ κλιματισμού (εγγύηση) γιατί άναβε και έσβηνε μόνο του - έγινε 3-4 φορές και με την αλλαγή σταμάτησε - μια φορά με 47 βαθμούς μπήκε σε safe mode και δεν ανέβαζε πάνω από 2000 στροφές ή με έριχνε στο ρελαντί - δυο καμμένες λάμπες πίσω - αλλαγή 2 φορές το RCD300 (τη μια χάλασε ένα κουμπί και την άλλη σταμάτησε να δουλεύει). Ηλίθιο μηχάνημα! Αυτά. Ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά τα προβλήματα αλλά όλα καλύφθηκαν από την εγγύηση. Και μέχρι τώρα έχει κάνει ένα μεγάλο service και έχω αλλάξει τακάκια πίσω/εμπρός.
-
Καλορίζικο και καλορίζικος εδώ.
-
Ενεργοποίησε το cruise control χωρίς να φροντίσει να βγαίνει off όταν πατάει φρένο...
-
Καλορίζικο φίλε... και όπως έχουμε πει.. ESP always on.. άντε στα Μέγαρα βγάλτο. (όλοι τον ξέρουμε και κανείς δεν το λέει)
-
Νομίζω ο Νεοκλής έδωσε το δικό του.. αφού την πήγε βόλτα μια με του Τζιμάκου
-
Ήταν και τον πίκρανε... γιατί άκουγε για φιλτράκι και δεν έδινε σημασία.. όταν άκουσε μ.. άνι ξύπνησε και έβαλε τα κλάματα.. τελικά σε πήρε τηλ. το κοριτσάκι ρε;