Jump to content

Kostas 1980

Members
  • Posts

    95
  • Joined

  • Last visited

About Kostas 1980

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Ζωγράφου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

2,220 profile views

Kostas 1980's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

7

Reputation

  1. Προσωπικά κάνω ζέσταμα ειδικά το χειμώνα..Πώς να ξεκινήσω αν δεν ανέβει η στάθμη του λαδιού?
  2. Δε χρειάζεται να προθερμάνεις τον κινητήρα: Εδώ σε πιάνω αδιάβαστο στην πραγματικότητα χρειάζονται μόλις 30 δευτερόλεπτα ώστε να αρχίσει να ρέει το καύσιμο λάδι με άνεση μέσα στον κινητήρα. Οι περισσότεροι από εμάς αφήνουμε την μηχανή να ζεσταθεί για περίπου 5 λεπτά και μετά ξεκινάμε. Δεν είναι μόνο το χαμένο καύσιμο αλλά σε βάθος χρόνου προκαλούμε ζημιά και στον κινητήρα. Τι ζημιά; Στο ρελαντί το αυτοκίνητο έχει πολύ πλούσιο μείγμα καυσίμου και με την πάροδο του χρόνου οι ειδικοί αναφέρουν ότι μπορεί να μειώσει την απόδοση του κινητήρα. Μόλις το διάβασα και δεν έχω λόγια.
  3. Καλησπέρα!!Χρειάζομαι λάστιχα και είμαι σε δίλημμα.Dunlop blueresponse ή goodyear efficientgrip performance για 15αρες ζάντες?
  4. Θα το τσεκάρω φίλτατε και θα σου απαντήσω πάραυτα!
  5. Στην κατηγορία Group V ανήκουν τα συνθετικά λιπαντικά που προέρχονται από εστέρες. Οι εστέρες δεν προέρχονται απαραίτητα από παράγωγα του πετρελαίου, συχνά προέρχονται και από καρπούς της γης (πχ καρυδέλαιο, λαχανέλαιο). Οι εστέρες προσδίδουν στο λιπαντικό με σαφήνεια τις ιδιότητες που επιθυμεί ο παρασκευαστής του. Τα λιπαντικά με εστέρες είναι αδύνατον να σταθούν χωρίς λιπαντική βάση που σημαίνει ότι πρέπει να περιέχουν σεβαστή ποσότητα ορυκτελαίου (Group I/II/III) ή PAO (Group IV). Τα κορυφαία εστερικά λιπαντικά περιέχουν τουλάχιστον 50% GrIV ή GrIII/IV ή GrIII (την κατηγορία της βάσης την γνωρίζουν μόνο οι παρασκευαστές τους). Επίσης δεν υπάρχει λιπαντικό 100% Group IV καθότι δεν μπορεί να σταθεί πάνω στα μέταλλα λόγω αντίθετης πολικότητας με αυτά. Γι αυτόν τον λόγο χρησιμοποιούνται εστέρες. Έτσι στην πραγματικότητα τα 100% πραγματικά συνθετικά, είτε Group IV είτε Group V είναι πάντα Group IV/V. Στην Ευρώπη ο χαρακτηρισμός συνθετικό λιπαντικό (synthetic) απαιτεί τη χρήση 100% συνθετικής βάσης (100% synthetic), σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, όπου βάση νομοθεσίας και ένα λιπαντικό GroupIII μπορεί να χαρακτηρισθεί 100% synthetic. Προσοχή επίσης, στην αναγραφή "συνθετική βάση - synthetic base", διότι ένα ποστοστό συνθετικής βάσης έχουν και τα ημισυνθετικά λιπαντικά. Με λίγα λόγια εάν θέλετε πλήρως συνθετικό λάδι, εξασφαλίστε την αναγραφή "πλήρως συνθετικό-Full synthetic" ή το "100% συνθετικό-100% synthetic". Το "συνθετικής βάσης-synthetic base" είναι συνήθως τα ημισυνθετικά λάδια
  6. Όπως προείπα το αντιτριβικό είναι δοκιμασμένο σε άλλα 4 αυτοκινητα της οικογένειας.Καλή συνέχεια με το θέμα.
  7. Καλησπέρα!Έχω 61.000χλμ και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα με καδένα.Τονίζω ωστόσο το γεγονός ότι το αυτοκίνητο κινείται πάντα σε χαλαρούς ρυθμούς.Εντούτοις σε cold start ακούγεται ένα κροτάλισμα 5-6 δευτερολέπτων.Αποφάσισα να δοκιμάσω ένα αντιτριβικό ''παλαιάς κοπής'' δοκιμασμένο στα άλλα 4 αυτοκίνητα της οικογένειας.Το κροτάλισμα έπαψε και παρατήρησα και μια μικρή μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 0,8 περίπου.Θα το δοκιμάσω και σε πιο απαιτητικές συνθήκες και θα ενημερώσω για τα σχετικά.
  8. Φίλτατοι έριξα μια προσεκτική θα έλεγα ματιά στα άρθρα στα link.Είχε ο πατέρας μου παλιότερα ένα ενισχυτικό λαδιού το οποίο μάλιστα χρησιμοποιούσε συστηματικά σε ford capri mk1 του 67 το οποίο και έβγαλε 400.000χλ.Θα κάνω μια απόπειρα ανεύρεσης του πεπαλαιωμένου πλέον μπουκαλιού και σε περίπτωση που το βρω θα το ανεβάσω.Δεν εγγυώμαι ότι είναι αποτελεσματικό απλά προς ενημέρωσην και μόνο.
  9. Δε θα σου κλαφτώ πίστεψέ με!!Αφού είμαι ικανοποιημένος με τα λάδια που ήδη χρησιμοποιώ δεν σκέφτομαι καν να πάω σε κάτι άλλο αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν στο εμπόριο και ενισχυτικά λαδιών..Σκέφτομαι να δοκιμάσω ένα σουηδικό και θα σας πω απόψεις. edit:merge
  10. Το ακριβό λάδι το χρησιμοποιείς για να είσαι εσύ και εγώ και ο κάθε ένας καλυμμένος.Ακρίβο λάδι χρησιμοποιώ castrol edge και μάλιστα το αλλάζω 2.000 χιλιόμετρα πρίν το 'οριο.Τώρα δε θα μου γίνει ψύχωση,ούτε και μπορώ να έχω εξειδικευμένες γνώσεις επι του θέματος ωστόσο ένας πολύστροφος κινητήρας καλό είναι να λειτουργεί με όλες τις προαπαιτούμενες προδιαγραφές.
  11. Όσοι δουλεύουν απαιτητικά το αυτοκίνητο και έχουν ''βαρύ'' πόδι είναι λογικό να καίει λάδι.Προσωπικά το δουλεύω άψογα κάθε 2.000 αλλαγή και μιας και είναι χαμηλόροπο με 6η δεν χρειάζεται να το πάω πάνω απο 1.800 οπότε δεν καίω λάδι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.