Jump to content

rocpet

Members
  • Posts

    400
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rocpet last won the day on January 7 2014

rocpet had the most liked content!

About rocpet

  • Birthday 03/29/1982

Contact Methods

  • MSN
    www.petrosscirocco2@msn.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αργολίδας

User Profile

  • Interests
    Restoring, tuning VWs.

Other Info

  • Car Type
    Scirocco
  • Car's nickname
    Roccos & Rados

Recent Profile Visitors

8,587 profile views

rocpet's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

9

Reputation

  1. Πολυ καλη ιδεα ακουγεται. Εγω ειμαι μεσα. Θα ειναι ανοιχτο η μονο corrado scirocco οπως την αλλη φορα?
  2. Ισα ισα φιλε μου που το aeb μπαινει πιο ευκολα γιατι εχεις να ασχοληθεις μονο με πλεξουδες και σωληνες ιντερκουλερ μετα. Ολα τα περιφεριακα οπως βασεις δυναμο,δυναμο,τρομπα υδραυλικου,κομπρεσσορας αιρκοντισιον,ψυγειο λαδιου,τρομπα νερου, ημαντες κλπ μπηκαν του corrado και δεν χρειαστηκε να ταιριαξουμε σωληνες κολαρα τροχαλιες και χιλια αλλα πργματα που πρεπει να κανεις με τα εγκαρσια.Συμφωνω μαζι σου στο γεγονος οτι τα παραπανω μοτερ που περιεγραψες ειναι ελαφρως πιο ενισυμενα σε σχεση με αυτο που βαλαμε αλλα επειδη παντα πριν βαλω ενα μοτερ του κανω γενικη σε αυτο ριξαμε μπιελοπιστονα απο bam, οχι οτι τα χρειαζοταν ετσι για τη περιπτωση που θελησουμε κατι παραπανω απο το μαμα.
  3. Το γεγονος οτι μερικοι ασχετοι δεν γνωριζουν οτι ολα τα vag μοιραζονται το ιδιο μπλοκ δεν σημαινει πως επειδη ειναι διαμηκης δεν μπαινει κι ολας. Τη μετατροπη του την εχω κανει εγω και σε πληροφορω οτι η μηχανη μπηκε με τις εργοστασιακες βασεις του corradο οπως επισης το δυναμο και η τρομπα του υδραυλικου. Το ΑΕΒ εχει την τρομπα λαδιου με γραναζι κι οχι με καδενα οπως τα εγκαρσια που το κανει ακομα πιο ευκολο. Μεχρι και το καρτερ του g60 βαλαμε και ταιριαξε.
  4. Για μενα το να τουρμπισεις το 8ν PG ειναι χαμενος κοπος και πεταμενα λεφτα. Η καλυτερη επιλογη κατα τη γνωμη μου με τα λιγοτερα εξοδα, τη μεγαλυτερη αξιοπιστια και κακα τα ψεματα τη σημερον ημερα που ολοι ψαχνουμε για οικονομια καυσιμου ειναι η 20νt. Προσφατα εκανε τη μετατροπη ενας φιλος μου σε corrado βαζοντας εναν aeb απο passat και το αυτοκινητο εκτος του οτι ειναι σαν εργοστασιακο δεν καιει και τιποτα.
  5. 300κατι με Τ3 Garett, 0.9 πίεση και τοn εγκέφαλο του G.Aν βάλω άγραφο πιστεύω θα ανέβει κι άλλο. Δεν μου είναι καθόλου δυσάρεστη η συζήτηση, ίσα ίσα που χαίρομαι που υπάρχουν ακόμα κάποιοι "γνώστες" στο club για να συζητήσω μαζί τους.Απλά πιστεύω καλό θα ήταν να ανοίγαμε ένα καινούριο topic με θεμα τουρμπίνα η G.
  6. Ωραία παιδιά καλά τα λέτε αλλά θα επιμείνω στις αρχικές μου απόψεις.Δεν βλέπω το λόγο να ρίξω τόσα λεφτά, δουλειά, κόπο και υπομονή και να αφήσω το αυτοκίνητο αδύναμο . Σας ξαναλέω καλός ο κομπρέσσορας, γραμμικός, δίνει απο χαμηλά αλλά μέχρι εκεί, δεν έχει περιθώρια για κάτι παραπάνω από αυτό που μπορεί να δώσει, δυνατότητες μηδέν . Δεν έχω δει και πολλούς βελτιωτές να καταφεύγουν στη λύση του κομπρέσσορα, οι περισσοτεροι τουρμπίνα χρησιμοποιούν.Κάτι παραπάνω δεν θα ξέρουν κι αυτοί ;Επίσης πολύ σπάνια βλέπω κομπρεσοράτα να πατάνε τουρμπάτα. Αν σας φαίνεται ότι χαλάω την ταυτότητα και την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου θα διαφωνήσω και θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σας. Το Corrado είναι ένα sport coupe αυτοκίνητο κι αν δεν πάει σ' αυτού του στιλ αυτοκίνητα μια αρκετά δυνατή μηχανή, τότε σε ποια πηγαίνει; Και για να μην το κουράζουμε και πολύ το θέμα γιατί και offtopic είμαστε και το κεφάλι μου είναι τόσο ξερό που δεν αλλάζει γνώμη και απόφαση για οτιδήποτε, το αυτοκίνητο το έφτιαξα για να κάνω τα δικά μου γούστα κι όχι για να κάθομαι και να σκέφτομαι τι θα πούν στο εργοστάσιο του Karmann όταν το δουν. (Φιλικά πάντα και με πολύ χιούμορ γιατί το τελευταίο δεν φαίνεται όταν πληκτρολογούμε)
  7. Όσο το είχα G δεν είδα καμία υπεροχή σε αυτοκίνητα με τα ίδια ή και με λιγότερα άλογα. Έδωσα ένα απόγευμα στον φίλο μου το scirocco κι εγώ είχα το corrado, ανοίξαμε από στάση και δεν πρόλαβα να τον δώ.Και πριν βιαστείς να μου πείς "ο κομπρέσσορας ήταν στα τελευταία του" σου λέω πως ήταν πρόσφατα αλλαγμένος με ανακατασκευασμένο της SLS. Και η δεύτερη ήττα που έφαγα και σιχτίρησα τα G και όλες τις π@#$ριές της VW, ήταν όταν άνοιξα με Saxo 160ps συναδέλφου και μέτα γελούσε όλο το Ναύπλιο. Μόνο στις μεγάλες ταχύτητες είδα την υπεροχή όταν έβλεπα κάτι 250-260άρια στο κοντέρ αλλά τι να την κάνεις αν θέλεις 2 αεροδρόμια δρόμο για να τα βγάλεις.
  8. Το διάγραμμα που ανέβασες είναι για κινητήρα ΑΒΑ(2,0 8ν) με τουρμπίνα απο Τ4 και πάνω που ανοίγει στις 4500 με 5000 rpm.Πόσο μάλλον οτι είναι απο τον Βahn Brenner o οποίος προσπαθεί να πουλίσει τους κομπρεσσορές του. Το καλό με τους κομπρέσσορες είναι οτι δίνουν τη μέγιστη απόδοσή τους από τις 1000rpm, το κακό είναι οτι αυτή η απόδοση είναι μικρή, μάλλον πολύ μικρή. Τα νορμάλ 18αρια με νορμάλ συμπίεση της τάξης του 8:1 χρειάζοντε Τ28 αντε το πολυ Τ3 (ανάλογα και τα σωθήκα που φοράνε πάντα) οι οποίες αρχίζουν να δίνουν δύναμη στις 3000. Επειδή τυχαίνει να έχουν περάσει από τα χέρια μου όλων των τύπων τα αυτοκίνητα (ατμοσφαιρικά, 16ν, 8ν, turbo και κομπρεσσοράτα ), στη πράξη και όχι θεωρητικά, η τουρμπίνα είναι μακράν η καλύτερη όλων. Και σου ξαναλέω σέβομαι την αποψή σου αλλά όσα μου γράφεις είναι θεωρητικά.Με τον ίδιο τρόπο κάποτε στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Golf2 το 8ν έβγαινε πιο γρήγορο από το 16ν, όμως όταν τα έβγαζες και τα δύο στο δρόμο καταλάβαινες οτι δεν ίσχυε τίποτα από αυτά. Υ.Γ.1 Δεν ξέρω αν το πρόσεξες αλλα το μοτέρ μου ειναι 16v η τρόμπα νερού λειτουργεί όπως και στα 8ν. Υ.Γ.2 Στις μηχανές PG δεν ισχύει οτι αν κόψουν ημάντα δεν καρφώνουν γιατί δεν φοράνε ίδιο καπάκι με τα απλά 8ν.Το καπακι στα απλά έχει το χώρο καύσης πάνω του ενώ το PG ειναι φλάτ γιατί τον έχει στα πιστόνια.
  9. Οτι και να προκυψει δεν προκειται να το ξανακανω G, η τουρμπινα δεν βγαινει κατω απο αυτο το καπω.Τους εχω φαει στη μαπα τους κομπρεσσορες και δεν ξαναγυριζω σε μια σχεση τελειωμενη πριν καν αρχισει. Σεβομαι την αποψη σου αλλα για μενα το G ηταν μια απο τις μεγαλυτερες αποτυχιες της VW.Αντι να βαλουν ενα κομπρεσσορα δοκιμασμενο εξωτερικης κατασκευης προτιμησαν να εξελιξουν δικο τους κι εκει την πατησαν. Αλλη μια μ@#$κια ηταν οτι το εκαναν 8ν.Δεν μπορει με το scirocco μου μαμα 139ps να τρωει 4 αμαξια (δοκιμασμενο εχω και τα δυο αυτοκινητα) απο σταση ενα αυτοκινητο με 160ps κομπρεσσορατα και μια 10ετια νεοτερο.
  10. Γυαλισμα δεν θελει απλα εινα λιγο για τον π@@@ο η αναλυση.Οσο για τα σωληνακια εχουν μαζευτει ολα,ηταν ημερα προγραμματισμου τραβηγμενη η φωτο.
  11. Κι εμενα το ιδιο μου κανει.Στην επεξεργασια τις εμφανιζει κανονικα αλλα μολις παταω δημοσιευση χανοντε...Μαλλον πρεπει να το δει κανας admin.... Νομιζω οτι το διορθωσα το προβλημα.
  12. Παιδια σας χρωσταω ενα τελευταιο ποστ με την τελικη μορφη του αυτοκινητου.Συγγνωμη για την μεγαλη απουσια αλλα κατι οτι βαριομουν και κατι οι δουλειες, κυκλοφορω το Corrado εναμιση χρονο τωρα και δεν αξιωθηκα να ανεβασω μια φωτο. Οριστε το πολυαναμενομενο project που ολοι περιμενατε. Eδω ειναι τη μερα που το προγραμματιζαμε γι αυτο λειπουν οι νεροχυτες και ειναι ολα ετσι χυμα. Σας ευχαριστω ολους σας για τη υποστηριξη και την υπομονη που μου δειξατε αυτα τα τεσσεραμιση χρονια που το εφτιαχνα.Ελπιζω σε καποιο meeting να το δειτε και απο κοντα. Καιρος να ξεκινησω το επομενο μου project το οποιο θα δειτε παλι βημα βημα μεσα απο το VWclub. Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια σε ολους!!!!!!
  13. Aν φοραει το 1300 δεν μπορεις να βαλεις κανενα απο τα παραπανω μοτερ γιατι τα ΜΚ1 εχουν τις βασεις πανω στο σασι,το 1300 τις εχει μπροστα προς το ψυγειο ενω τα μεγαλυτερα 1,5 - 1,6 - 1,8 τις εχουν πισω.Η μονη λυση ειναι να βρεις ενα ΜΚ1 με τετοια μηχανη , να κοψεις τη βασει απο το δεξιο ραμφος (αυτη της μηχανης), υστερα να κοψεις τη δικια σου και τελος να πας σε ενα πολυ καλο φανοποιο για να μονταρει την καινουρια βαση στο αυτοκινητο σου.Ολα αυτα θα στοιχισουν ακριβα και ειναι λιγο επικινδυνο να αφησεις ελληνικα χερια να κολλησουν μια βαση η οποια παιρνει τρελα φορτια.Ελπιζω να βοηθησα.
  14. Γεια σου φιλε μου.Συνηθως σπανε.Αλλες φορες απο κακη συντηρηση αλλα τις περισσοτερες απο ΚΑΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.