Jump to content

Thessaloniki Tuning Show 2019 - wanna join us?

 

2/6/2019 - 12η Γενική Συνέλευση VIP μελών - Ανάδειξη νέου ΔΣ

Polakias TDI

Members
  • Content Count

    812
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Polakias TDI last won the day on March 26

Polakias TDI had the most liked content!

Community Reputation

287 Excellent

1 Follower

About Polakias TDI

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/01/1983

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Δώσε μου οδήγηση & πάρε μου την ψυχή

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,635 profile views
  1. Polakias TDI

    Octavia GT vs Passat 2.0 tfsi

    OCTAVIA GT 193 ΙΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 5.300 Σ.Α.Λ 276 NM /3020 Σ.Α.Λ.. 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 7,6” 1325KG KG/ PS: 6,86 PASSAT 2.0 TFSI 200 ΙΠΠΟΙ ΣΤΙΣ 5.100 Σ.Α.Λ 280 NM /1800-5000 Σ.Α.Λ.. 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 7,8” 1389KG KG/ PS: 6,94 Αν ισχύουν τα νούμερα που βρήκα, χμ.... δύσκολο να πεις, είναι πολύ κοντά. Passat από εμένα έτσι για διαφορά.
  2. Polakias TDI

    Octavia GT vs Passat 2.0 tfsi

    Εξαρτάται τον οδηγό
  3. Polakias TDI

    Αναμα Λαμπακια Ταμπλο

    Οκ, τώρα που είπες πεταλούδα θυμήθηκα τα δικά μου (με το παλιό μου Polo). Λογικά δε θα σου ξανασυμβεί, αρκεί βέβαια κάθε τόσο να καθαρίζεις την πεταλούδα. Καλά νέα, δεν είναι καιροί για πολλά πολλά έξοδα
  4. Polakias TDI

    Αναμα Λαμπακια Ταμπλο

    Καλά νέα, σίγουρα. Τελικά τα λαμπάκια άναψαν επειδή το αυτοκίνητο ήθελε "μικρό" σέρβις ή για κάποιον άλλο -συγκεκριμένο- λόγο;
  5. Ένα πέρασμα της Kosmocar από το παρόν φόρουμ θα τους έπειθε.
  6. Polakias TDI

    Θόρυβος μπροστά Δεξιά

    +1 για σωληνάκι βενζίνης & από εμένα.
  7. Αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού - Adaptive Cruise Control (ACC) Το σύστημα ACC ανιχνεύει άλλα προπορευόμενα οχήματα και έχει σχεδιαστεί να επιβραδύνει αυτόματα ώστε να διατηρείται μια συγκεκριμένη απόσταση. Το σύστημα επιταχύνει στην προεπιλεγμένη ταχύτητα, μόλις ανιχνεύσει ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο μπροστά.
  8. Να πάρεις και 2η γνώμη από εκεί που το πήγαινες & να επιμείνεις στο γιατί δεν προβλέφθηκε/ειπώθηκε κάτι από το συνεργείο από τη στιγμή που το πήγαινες μόνο εκεί (ειδικά στο τελευταίο σέρβις προ λίγων μηνών). Αφενός 75.000χλμ είναι τίποτα για πετρελαιοκινητήρα, αφετέρου στόχος είναι να αναλάβουν το μερίδιο της ευθύνης τους αν η βλάβη οφείλεται σε σοβαρή αιτία & να πέσει η τιμή επισκευής στο απολύτως ελάχιστο.
  9. Καλησπέρα. Πολύ καλά έκανες και δεν συνέχισες αλλά επέστρεψες με οδική. Τώρα, για το πόρισμα... Δε μου άρεσε. Ειδικά από τη στιγμή που έχεις 75.000χλμ. Είπαν κάποιον λόγο για τον οποίο συνέβη αυτό, πόσο μάλλον εφόσον έκανες και τακτικά σέρβις ως ορίζεται; Δεύτερη γνώμη υπάρχει περίπτωση να πάρεις από άλλο συνεργείο;
  10. Polakias TDI

    Polo Tdi

    Δεν έχουν.
  11. Συμφωνώ & επαυξάνω & δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξω λάδια πέραν των 15.000 χλμ. (αν & πάντα αλλάζω νωρίτερα). Ούτως ή άλλως δηλαδή δε θα συμβεί, μιας που έρχονται τα ηλεκτρικά αλάδωτα
  12. Και μένα κάθε τόσα χλμ περίπου κάνει αναγέννηση πλέον. Τα έκαναν όλα τέλεια με το update & το βολάν μονής, για αυτό απαντάνε τόσο σίγουρα οι καραγκιόζηδες.
  13. @sir_platanight να διευκρινίσω πως αναφερόμουν σε α) καθαριστικό μπεκ και β) βιοκτόνο για βακτήρια και μύκητες και όχι σε καθαριστικό φίλτρου DPF.
  14. @sir_platanight +1 σε ό,τι αναφέρει ο φίλος @kapnias. Για τα καθαριστικά εγώ θα πω ναι (ψάξε σχετικό θέμα που μιλάμε για καθαριστικά). Καλημέρες σε όλους.
  15. Polakias TDI

    Long life service

    Κίνηση εντός πόλης & λίγα χιλιόμετρα το χρόνο. Αυτόματα σημαίνει ετήσιο σέρβις ή μέχρι 15.000χλμ, όποιο έρθει πρώτο. Κοντινές αποστάσεις, συχνές κρύες εκκινήσεις, οδήγηση εντός αστικού κέντρου, αυτά υποδεικνύουν ετήσιο σέρβις. Αντίθετα, λιγότερες εκκινήσεις & κίνηση σε εθνικό δίκτυο με πολλά χιλιόμετρα ανα έτος, με περίπου σταθερή ταχύτητα & σταθερή λειτουργία κινητήρα & θερμοκρασία για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα θα σήμαινε LongLife Service (2y ή 30.000χλμ), το οποίο όμως δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό να εφαρμόζεται στις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας, εν αντιθέσει με χώρες της Κεντρικής Ευρώπης. Είσαι στην 1η περίπτωση φίλε μου, αν έχεις σκοπό να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου, μην πειραματίζεσαι. Αν υπάρχει οικονομικό θέμα, τότε προσπάθησε να τηρείς τουλάχιστον την τακτική αλλαγή λαδιών, αυτό θα δώσει μακροζωία στον κινητήρα.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×