Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Polakias TDI

Members
  • Content Count

    858
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Polakias TDI last won the day on January 1

Polakias TDI had the most liked content!

Community Reputation

309 Excellent

1 Follower

About Polakias TDI

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/01/1983

User Information

  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Ντεν έχω (πλέον) αυτοκίνητο καρντιά μου :P

Other Info

  • Car Type
    Don't have a car

Recent Profile Visitors

1,834 profile views
  1. Μεγάλο ζήτημα η σωστή ευθυγράμμιση... Να βρεις σωστό μηχάνημα με το σωστό μοντέλο αυτοκινήτου και τα δεδομένα του περασμένα σε αυτό. Και να ξέρει και ο μάστορας να παίζει μπάλα. Μετά από τη γνωστή ανάκληση στο Polo TDI 1.4, δεν κατάφερα ποτέ να το "φέρω στα ίσα" το αυτοκίνητο... Αφενός δε μου το παρέδωσαν μετά την ανάκληση ευθυγραμμισμένο και τους είχα κράξει, αφετέρου σε 2 συνεργεία που είχα πάει δεν είχα βρει γιατρειά. Φίλος μου με Toyota του '18 (μεταχειρισμένο από Polis με 15.000χλμ) επίσης ταλαιπωρείται, η αντιπροσωπεία (επίσημη) από την οποία το πήρε του έχει πει 2 διαδοχικές φορές σε αραιά μεταξύ τους διαστήματα πως το μηχάνημα χάλασε. Πήγε σε έναν εξωτερικό και δε βρήκε γιατρειά. Τον έβαλαν και άλλαξε λάστιχα από την επίσημη και πάλι τα ίδια (του τα έλεγα να μην αλλάξει....). Αφήστε που στο τέλος πήγαν να τον τρελάνουν λέγοντάς του πως όλοι οι δρόμοι είναι στραβοί και το αυτοκίνητο είναι ευθυγραμμισμένο. Τραγικοί. Συνεχίζει και το ψάχνει βέβαια γιατί του έχουν μπει ψύλλοι στα αυτιά για ευνόητους λόγους. Μεγάλο ζήτημα η ευθυγράμμιση. @OMINUS καλά σε βλέπω σε σχέση με αυτά που έχω δει, λες και μαγείρεψες τα νούμερα
  2. Δε μου έχει τύχει ποτέ, μέχρι το μαγικό αριθμό 7 έχω φτάσει με μπαταρία, οπότε εντυπωσιάστηκα! Καλή Χρόνια με υγεία & μακριά από Ford ε!
  3. Ουάου!!! Να και κάτι που δεν έχω ξαναδιαβάσει! #10y
  4. Γνώμη μου είναι πως το θέμα είναι καθαρα ψυχολογικό. Και η θεωρία που διδάσκεται στα καλύτερα πολυτεχνεία αυτό υποστηρίζει δηλαδή (ένα απλό googlάρισμα αρκεί). Τώρα από το πλευρά αξιοπιστίας και καθαρότητας ελληνικών βενζινών, αυτό είναι άλλο θέμα. Και σίγουρα είναι θέμα τεχνοοικονομικό, τι παίρνεις σε σχέση με το τι τελικά παίρνεις και αν αυτό που νομίζεις ότι παίρνεις είναι αυτό που τελικά θα έπρεπε να παιρνεις. Με αυτά & αυτά, Καλά Χριστούγεννα & βάζετε απλή 95αρα του θεού σε ένα αξιόπιστο εταιρικό βενζινάδικο και φατε τα επιπλέον λεφτά από βενζίνες σε κανα ταβερνάκι με καλή παρέα, κρασάκι & γέλιο άφθονο. Οδηγάει αυτός που δεν πίνει ε. Και προσοχή στο δρόμο. Αυτά.
  5. Καλά Χριστούγεννα σε όλη την παρέα, υγεία πάνω από όλα και άντε το 2020 με ένα καλό αυτοκίνητο!!!!! Του Ομίλου φυσικά
  6. Πόσα έχεις δώσει μέχρι τώρα φίλε μου;;;; Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά, πάνε δηλαδή δάχτυλο δάχτυλο και στο τέλος θα σου κόψουν και το χέρι, ενώ μπορεί να έφταιγε μια παρανυχίδα; Να κόψουν τον κ****ο τους να βρουν τι φταίει, ειδικά αν ήταν/είναι εντός εγγύησης.
  7. @Chrisantz http://www.autogreeknews.gr/sumboules/14057-nekra-stin-katifora-sosto-i-lathos Όλο το «ζουμί» προκύπτει από τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου που πλέον διαθέτουν τα νεότερης γενιάς αυτοκίνητα.
  8. Καλημέρα. Οδήγησέ τα. Οπωσδήποτε. Σε άλλη αντιπροσωπεία από αυτά που έχεις ήδη κάνει τα χαρτιά, όπου τα βρεις, κάνοντας τον υποψήφιο αποφασιστικό για αγορά πελάτη. Μόνο εσυ ξέρεις τι θα σε ικανοποιήσει. Γρήγορα test drive x2.
  9. Όχι από εμένα. Από όταν έκανα την ανάκληση & μετά, ΔΕΝ είχα σκληρότερο πεντάλ συμπλέκτη. Ελπίζω να είναι μόνο ένα θέμα ρύθμισης του πεντάλ και όχι κάτι άλλο.
  10. Ακριβως. Λόγω στασιμότητας του αυτοκινήτου, αλλά και για ψυχολογικούς λόγους, ώστε να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου στην κακή περίπτωση που κάτι συμβεί. Αλλά ας μείνουμε στο γεγονός της ακινησίας για την ώρα
  11. Κατανοητά τα όσα μου απάντησες. Λάδια-φίλτρο λαδιού οπωσδήποτε από μένα, αντιμυκητιακό κάθε 3-4 μήνες (όπως λέει το εγχειρίδιο της Wurth - η χρήση του συνεπάγεται γεμάτο τεπόζιτο αν θυμάμαι καλά), λειτουργία AC όπως κάνεις, λιγότερο αρχικό ζέσταμα και ισως να προσπαθούσες να κάνεις πιο συχνές βόλτες (πχ μικρή-μικρή-μεγάλη βόλτα ανα ΣΚ); Πρέπει να κινείται συχνότερα το όχημα δυστυχώς, έχω παραδείγματα (ναυτικών κυρίως που τους συντηρούσαν συγγενείς τα οχήματα με παρόμοιες τακτικές) που πλήρωσαν ακριβά την ακινησία σε ακριβά οχήματα.
  12. Είμαι της λογικής πως "η ακινησία σκοτώνει". €ξοικονομείς που €ξοικονομείς με το εταιρικό, ταπεινή μου γνώμη είναι να αλλάζεις ό,τι περισσότερο μπορείς. Έστω και με τα 1200χλμ/έτος. Σε διαφορετική περίπτωση, βάλτα κάτω με χαρτί και μολύβι (σέρβις, ασφάλειες, σήματα -αν έχει, απομείωση αξίας, κόστος αγοράς νέου οχήματος αν φύγει το εταιρικό) και πούλα το.
  13. Συνήθως λένε ως διάγνωση ό,τι τους λέει το μηχάνημα που συνδέουν το αυτοκίνητο. Μπορεί να είναι αυτό, ενδεχομένως μπορεί και να μην είναι. Πάρε και τουλάχιστον μια δεύτερη γνώμη & μη στενοχωριέσαι, συμβαίνουν και στα καλύτερα συντηρημένα αυτοκίνητα αυτά.
×
×
  • Create New...