Jump to content

Polakias TDI

Members
  • Content Count

    794
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Polakias TDI last won the day on February 5

Polakias TDI had the most liked content!

Community Reputation

276 Excellent

1 Follower

About Polakias TDI

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/01/1983

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    Δώσε μου οδήγηση & πάρε μου την ψυχή

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

1,573 profile views
  1. Την ανάκληση 3.485 Volkswagen Polo στην Ελλάδα, παραγωγής έως τις 17/10/2018. ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας. Πρόκειται για Polo με ταμπούρα στον πίσω άξονα, στα οποία υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρξει απώλεια της προέντασης στις ντίζες του χειρόφρενου και κατ’ επέκταση στο ρυθμιστικό περικόχλιο (παξιμάδι) του μοχλού χειροφρένου. Αν χαθεί η προένταση, η θέση του ρυθμιστικού παξιμαδιού μπορεί να μεταβληθεί κατά τον χειρισμό του χειρόφρενου και ως αποτέλεσμα να επιμηκυνθεί η διαδρομή του μοχλού χειροφρένου. Αν ο οδηγός δεν αντιληφθεί την αυξημένη διαδρομή του μοχλού, το αυτοκίνητο μπορεί να μην ασφαλιστεί σωστά με το χειρόφρενο. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι κάτοχοι των επηρεαζόμενων οχημάτων θα ενημερωθούν γραπτώς ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service Volkswagen της εταιρείας KOSMOCAR A.E. για να γίνει επαναρρύθμιση του χειρόφρενου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι κάτοχοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen στο τηλέφωνο 210 9981100 από 09.00 – 18.00 καθημερινά ή στο email: customercare@kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*. Πηγή: https://www.autoblog.gr/2019/02/16/anaklhsh-3485-volkswagen-polo-sthn-ellada/
  2. Polakias TDI

    Polo gti

    @vaggiaκαλησπέρα & καλωσήρθες. Θα πρότεινα να ανοίξεις ένα νέο θέμα με τους προβληματισμούς σου, το τι έχεις ακούσει/βιώσει με μεταχειρισμένα από εμπόρους, για το τι ακριβώς ψάχνεις (μπατζετ, τύπο καυσιμου) & υποθέτω πως κάποιοι φίλοι από εδώ μέσα θα σε βοηθήσουν & να απαντήσουν στις απορίες σου.
  3. Polakias TDI

    Συντονισμός στο ρελαντί

    Εντοπίσαμε ήθελες να πεις μάλλον Οκ, εύχομαι να κρατήσει, αλλιώς ένα δεσιματάκι με ένα tireup στο σημείο που τώρα τα τοποθέτησες & δεν χτυπάει, ίσως χρειαστεί.
  4. Polakias TDI

    Συντονισμός στο ρελαντί

    @Vempire_G4 καλημέρα. Μου έχει τύχει σε παλιότερο αυτοκίνητό μου και ήταν το σωληνάκι καυσίμου πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Στο σερβις το είχαν δέσει/πιάσει καλύτερα & μετριάστηκε/σχεδόν εξαφανίστηκε ο θόρυβος. Το ίδιο που περιγράφεις με το γκάζι συνέβαινε και στη δική μου περίπτωση.
  5. Polakias TDI

    Επιλογή Polo

    Το παλιό 1.0 TSI από 110ps & 200Nm έφτανε stage 1 στα τα 130ps & 240Nm. Κάτι παραπάνω το καινουριό δικό σου ενδεχομένως. Με το ανάλογο κόστος βεβαίως. Σχετικα με το μεταχειρισμένο GTI, δες τα σχετικά θέματα, ένας συμφορουμιτης μάλιστα αγόρασε πρόσφατα & έκανε τις σχετικές ερωτήσεις. Δες το θέμα, σε ενδιαφέρει πιστεύω. Ταπεινη μου γνώμη, αν παρεις νέο αυτοκίνητο, μη το βάλεις αμέσως στις βελτιώσεις & στα προγράμματα. Μάθε το, ευχαριστήσου το & μετά αν δε σε ικανοποιεί με την απόκριση & την επιτάχυνση που έχει, το βελτιώνεις. Δεν περιστρέφονται όλα γύρω από το γκάζι, πέρα από το ότι κοστίζει, σκοτώνει κιόλας, εσενα & τους γύρω σου. Συνεπώς, όλων μας το μυαλό στο πάνω κεφάλι & όχι στο κάτω. Καλορίζικο ό,τι & να επιλέξεις.
  6. Polakias TDI

    Πεταλουδα

    Το πάω στο ότι ως εξουσιοδοτημένοι όφειλαν & έπρεπε να σου τα είχαν αλλάξει στα προβλεπόμενα χιλιομετρικά ή χρονικά διαστήματα, με όποια ευθύνη μπορεί να φέρουν ως εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αν στα είχαν αλλάξει ως όφειλαν 2 φορές μέχρι τα 140.000χλμ., θα είχες μπλέξει σε αυτήν τη διαδικασία τώρα, να ψάχνεσαι για μπουζί, για το αν πράγματι έχει θέμα η πεταλούδα ή κάτι άλλο που ενδεχομένως οφείλεται στη μη αλλαγή μπουζί; Συμφωνώ με το τελευταίο που γράφεις και γενικά πως το θέμα είναι να επισκέπτεσαι το συνεργείο μια φορά το χρόνο μόνο.
  7. Polakias TDI

    Πεταλουδα

    Η ΕΤΕΑ αν δεν κάνω λάθος είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW; Και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW, από τη στιγμή που το πήγαινες σταθερά εκεί (ή και σε άλλα εξουσιοδοτημένα) δεν σου άλλαξε πότε μπουζί σύμφωνα με τις υποδείξεις της VW; Για μένα υπάρχει γενικότερο θέμα αν θες να ψαχτείς & με Kosmokar & να διεκδικήσεις κάτι. Συμφωνώ πάντως πως πρέπει να αλλαξεις άμεσα συνεργείο.
  8. Polakias TDI

    Αγορα polo gti 1.4 6R

    @batstrokeκαλορίζικο λοιπόν με πολλά & απροβλημάτιστα χιλιομετρα! Και ήρεμα το γκάζι στην αρχή, να μάθεις το αυτοκίνητο!
  9. Polakias TDI

    Νέο VW GOLF 2019.

    Αγοράστε παιδιά τώρα που γυρίζει, γιατί το επόμενο θα είναι Ford Golf ή VW Focus
  10. Polakias TDI

    VW Tiguan II

    Καλημέρες στην παρέα. Αν & διαφορετικό αυτοκίνητο (πιθανόν & αξιοπιστία), η δική μου επέκταση εγγύησης «έβγαλε» στη σούμα τα χρήματα που έδωσα. Δυστυχώς, έτυχαν πολλά. Και ελπίζω να σταματήσουν εδώ τα θέματα. Δεδομένης της τωρινής αξιοπιστίας της εταιρείας, θα πρότεινα να κάνετε επέκταση εγγύησης. Εξαρχής, την εργοστασιακή. Βέβαια αυτό δε σημαίνει πως δε θα σας κάνει τους δύσκολους η αντιπροσωπεία ώστε να σας καλύψει με εγγυηση (ειδικά μετά τα 2 χρόνια), αλλά θα έχετε τουλάχιστον τη δυνατότητα να το διαπραγματευτείτε. Αυτά & να έχετε ένα καλό ΣΚ.
  11. Polakias TDI

    VW Tiguan II

    Ακριβώς το ίδιο & εγώ, αντιολισθητική μοκέτα, καλή ποιότητα σε όποιο χρώμα θέλω & λίγο χοντρή για πιθανές διαρροές.
  12. Polakias TDI

    Αγορα polo gti 1.4 6R

    Καλησπέρα. Σωστή για μένα η απορία γιατί πουλάει τόσο γρήγορα το αυτοκίνητο ο 2ος ιδιοκτήτης. Ακόμα πιο σωστός ο μηχανικός σου, που ενώ θα είχε δουλίτσα συνεχώς με το GTI, σου πρότεινε κάτι πιο αξιόπιστο. Ταπεινή μου γνώμη -όσο & αν σε «φτιάχνει» το GTI & σε νιώθω πλήρως- να το σκεφτείς πολύ σοβαρά πριν προχωρήσεις με το GTI, είναι πολύ ψυχοφθόρο να μπαινοβγαινεις στο συνεργείο, ακόμα & αν διαθέτεις το μπατζετ για πιθανά προβλήματα.
  13. Polakias TDI

    VW Tiguan 2016 - αγορά!

    Το οποίο V-Power, όπως και το Avio έχουν βιοντίζελ σε ποσοστό 6-7%, σύμφωνα με τις σχετικές νόρμες. Με αυτό τα σύγχρονα ντίζελ είναι οκ. Όπως ποσοστό βιοκαυσίμου θα αρχίσουν να έχουν πλέον και οι ελληνικές βενζίνες. Με αυτό, τα περισσότερα παλιά βενζινοκίνητα (παλιά εννοώντας τα μετά το 2000, για τα πριν το 2000 ο θεός βοηθός τι βενζίνη θα βάζουν) είναι οκ μέχρι ποσοστό 5% και τα πιο σύγχρονα μέχρι 10%. Αυτά.
  14. Καλή Χρονιά σε όλους, υγεία, χαμόγελα, δουλειά. Και λιγότερα προβλήματα στα VW μας
  15. https://uat.volkswagen-aftersales-magazine.gr/oximata-eos-4-eton Το παίρνω πίσω, σε εξουσιοδοτημένο προβλέπεται στα 3 χρόνια αλλαγή υγρού φρενών.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×