Καλημέρα σε όλους,
το θέμα που θέλω να σας γνωρίσω έχει λυθεί και το παραθέτω ώστε να αποφύγετε περιττές δαπάνες και κυρίως χάσιμο χρόνου.
Έχω ένα Golf 4, 2001, 1.6 16v, Generation στο οποίο ξαφνικά παρατήρησα κλωτσήματα/κομπιάσματα σε σταθερό γκάζι σε φάσμα 1500-2500σαλ. Κατά καιρούς είχα engine check το οποίο έφευγε μόνο του μετά από 1-2 μέρες.
Οι ενέργειες που έκανα είναι οι εξής: α) αλλαγή πολλαπλασιαστών β) αλλαγή EGR γ) καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού δ) αλλαγή μπουζί, ε) αλλαγή λαδιών στ) βασική ρύθμιση πεταλούδας ζ) reset ECU σε εργοστασιακές ρυθμίσεις η) αφαίρεση μπαταρίας για 24h θ) αλλαγή καταλύτη (είχε σπάσει εσωτερικά) ι) έλεγχος τάπας βενζίνης κλπ, ενώ ήμουν κοντά να κάνω καθαρισμό μπεκ και να τσεκάρω την αντλία βενζίνης.
Τελικά το πήγα σε τεχνικό που δούλευε μόνο VAG και διαπίστωσε πρόβλημα στον χρονισμό. Μάλιστα ο ιμάντας χρονισμού ήταν εμφανώς (!!) λασκαρισμένος και το μοτέρ εντελώς αχρόνιστο. Στο διαγνωστικό έβγαζε missfires στον κύλινδρο Νο 1. Μπορεί να σας φαίνεται απίθανο, αλλά ο τεχνικός με διαβεβαίωσε ότι το έργο το έχει ξαναδεί πολλές φορές.. Την αλλαγή ιμάντα χρονισμού την είχα κάνει σε γνωστή αλυσίδα συνεργείων αυτοκινήτου, στην ώρα της (όπως όλα τα service από τότε που το αγόρασα). Ο χρονισμός ρυθμίστηκε και τώρα είναι οκ.
Τα συμπεράσματα δικά σας, ελπίζω να βοήθησα