Jump to content

smoker

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About smoker

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

smoker's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Δηλαδη με το DSG εχεις τα περισσοτερα θεματα εσυ...με την καδενα θα πας για τα τα γνωστα (καδενα + τεντωτηρα);;; Ψαχνομαι και εγω για Golf 6 τωρα...η καρδια λεει 160, το μυαλο 122...
  2. Για δωσε μας παραπανω πληροφοριες φιλε σχετικα με το θεμα σου γιατι με καει πολυ το 160αρι...το αμαξι μοντελο τι μοντελο ειναι (εννοω μηνα και χρονολογια) και ποσα χλμ εχεις αν επιτρεπεται βεβαια...;
  3. Καλησπερα παιδια, μια ερωτηση θελω να κανω σε οσους εχουν την σκουπα της APR (ειτε ειναι αυτη για το διλιτρο, είτε αυτη που σχεδιαστηκε και καλα για το 160αρι)... Οταν εφτασε η ωρα να κανετε καθαρισμο στο φιλτρο και το βγαλατε εξω ειδατε τιποτα χωματινες κυλιδες στα εσωτερικα τοιχωματα της σκουπας; Ξερω οτι δεν ειναι ευκολο να μπει νερο και τα σχετικα και το ιδιο νομιζα και εγω ομως ειδα ενα περιστατικο και τρομαξα...και εξηγουμε αμεσως... Εχω φιλο με το Golf 6 με τα 122ps και ειχε παρει το κιτ της K&N που εχει αλλο φιλτροκουτι και σπιραλ σωληνα για να τραβηξει αερα απο το προβολακι κατω...εφερε το αμαξι σε μενα να το βαλω και αφου εβαλα το φιλτροκουτι της K&N πανω, ειδα οτι με λιγο πιεση μπορουσα να συνδεσω τον σπιραλ σωληνα στα πλαστικα που ειχε για να παιρνει αερα απο την μασκα...το εκανα για καλυτερα γιατι να πω την αληθεια το προβολακι κατω το ειδα πιο επιφοβο για νερα και βρωμιες... Να μην σας κουραζω αυτη η εγκατασταση εχει κανα 3αρι χρονια που εγινε και θυμαμαι που μου ειχε πει ο φιλος μου οτι μια φορα που εβγαλε την χοανη να την καθαρισει, βρηκε μεσα στο φιλτροκουτι της K&N κυλιδες απο χωματινο νερο...στην αρχη νομιζα οτι με δουλευε αλλα τελικα ελεγε αληθεια...καλα μια φορα που ανοιξαμε το καπακι για να ακουσει ενας αλλος ποσο πιο δυνατα ακουγεται το σκασιμο βρηκαμε μεσα μια μικρη αποξηραμενη μελισσα. Και ρωταω τωρα...αν μπορει νερο να περασει απο την μασκα και να μπει σε εκεινο το πλαστικο που εχει η μαμα εγκατασταση και κανει τον λαιμο (σαν σιφονι) που πρωτα κατεβαινει κατω και μετα ανεβαινει για να παει στο φιλτροκουτι...ποσο πιο ευκολο ειναι να περασει νερο σε μια σκουπα που συνδεεται κατ' ευθειαν στη μασκα και παει ισια στην χοανη??????? Επισης εχει δοκιμασει απο εδω κανεις το κιτ της CTS turbo για το 160αρι...βλεπω οτι εχει τα λαστιχα απο πανω για να σφραγιζει οταν και καλα κλεινει το καπο και να δουλευει σαν cold air intake...ομως αν δειτε στην παρακατω εικονα δε φαινεται με τιποτα να γινεται αυτο...δλδ οταν κλεινει το καπο δε νομιζω να ακουμπαει τα λαστιχα...αν τα ακουμπουσε αλλωστε θα επρεπε να βρισκει πανω στην μπαταρια... http://i1067.photobucket.com/albums/u437/euroeurosports/IMG_3241_zps85ddea8a.jpg
  4. Εγω παντως θα ελεγα να βαλεις συην πινακιδα λαμπες πυρακτωσεως philips blue vision για να ξεχασεις το canbus και ολα τα σχετικα...υπαρχουν και led που ειναι με canbus αλλα μερικοι κινεζοι πουλανε led δηθεν canbus που τελικα δεν ειναι...επισης μπορεις να κανεις και πατεντα με αντιστασουλα στις λαμπες που εχεις για να μην εχεις error...... Παντως για να μην μπλεκεις σου ξαναλεω...βαλε τις bluevision που βγαζουν κατασπρο φως και εισαι αρχοντας. Προσοχη οχι τις white vision (αυτες κιτρινιζουν λιγο)...τις blue βαλε.
  5. Καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα, ειμαι καινουριος στο forum, αλλα παλιος με την VW και το Group... Γραφω εδω και δεν ανοιγω καινουριο θεμα γιατι στην ιδια κατασταση με το παιδι που το ανοιξε βρισκομαι. Διαλεξα προσφατα στον αδερφο μου ενα Gollf mk7 ACT 140ps (λενε για 150+ στην πραγματικοτητα) και εχω παθει πλακα με το γκαζι του και με τα ολα του...τωρα λεω να βρω για μενα ενα Golf 6 160ps (προτιμω χειροκινητο κιβωτιο αλλα αν βρισκοταν και dsg σε καλη κατασταση δε θα ελεγα οχι). Εχω ριξει πολυ διαβασμα αυτες τις μερες...ειδα τις ιστοριες για τα σπασμενα πιστονια και ομολογω οτι φοβηθηκα, οχι ομως τοσο ωστε να αλλαξω γνωμη για την αγορα. 1)Δεν ξερω ποσες απο αυτες τις ιστοριες ειναι αληθινες και ποσες ειναι βγαλμενες απο κολλημενα γιαπωνεζικα μυαλα, αλλα καταλαβα οτι ο κανονας για να εχω το κεφαλι μου ησυχο ειναι να βρω καποιο αυτοκινητο απο τα μεσα του 2010, επειδη απο τοτε και μετα η VW εβαζε τα "ανασχεδιασμενα" πιστονια και εβγαλε και το update του εγκεφαλου...σωστα τα λεω? 2)Επισης για την ημερομηνια παραγωγης που λενε 6/2010 και μετα ειμαι καλλημενος ή καλυτερα να κοιταξω για μοντελο κατασκευης του 2011; 3)Επισης γνωριζεται αν παρουσιατηκε ξανα προβλημα με σπασμενο πιστονι σε κινητηρα του 2011 και μετα, γιατι κατι πηρε το ματι μου εμενα για ενα scirocco ή tiguan νομιζω με τον 160αρι κινητηρα...πρεπει ομως να το βρηκα σε αγγλικο forum και δε θυμαμαι που ακριβως 4)Οι κινητηρες με τα νεα πιστονια εχουν αλλαξει καποιο κωδικο ή αριθμο για να μπορω να το εντοπισω πιο ευκολα; 5)Τελος, γιατι σας πηρα και φαλαγγι με τις ερωτησεις, εχω σκοπο αν βρω καποιο αμαξι πριν το παρω να το παω σε συνεργειο για να μετρησω πιεση σε καθε κυλινδρο ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο...οι προβλεπομενες τιμες που πρεπει να δω σε αυτο το μοτερ ειναι καπου αναμεσα στα 11-12 bar ;;; αν δω ας πουμε 10.5 θα πρεπει να θεωρησω οτι υπαρχει μικροφθορα; Edit: Ξεχασα να ρωτησω, σε περιπτωση που βρεθει DSG απο ποια ημερομηνια και μετα αρχισε να μπαινει ο πιο ανθεκτικος συμπλεκτης; Παιδια συγγνωμη για το μακροσκελες του κειμενου και ευχαριστω προκαταβολικα για καθε απαντηση!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.