χαιρετώ την παρέα . Έχω το εξής θέμα με το αυτοκίνητο. Είναι Octavia 1.6 8v Mpi με 145,000Km . Ένα μηνα πριν με άφησε στο δρόμο. Άναψε ένδειξη ότι δεν έχει αντιψυκτικό! και 100-150 μετρα παρακάτω το σβήνω. Δεν μπορούσα άμεσος λόγω τις θέσης που βρισκόμουν στο δρόμο.Θερμοκρασία δεν ανέβασε.Φορτώνεται στον γερανό πάμε συνεργείο. Τώρα μηχανολογικά δεν ξέρω και απλά θα περιγράψω .. Ένας σωλήνας που κάνει γωνια ( δεξιά από το ματζαφλάρι που ελέγχουμε τα λάδια) και μεταφέρει στο μοτέρ αντιψυκτικό έσκασε, άνοιξε στα 2 ,χαθηκε το αντιψυκλτικο , για αυτό μου άναψε η ενδειξη.Στην ερώτηση μου στον μάστορα,πείρε λες φλάτζες κεφαλής κτλ? Δε ξέρω θα δούμε απάντησε.Ως εδώ καλά. Υγρά στα λάδια δεν περάσανε. Αλλάζετε ο σωλήνας καινούργιο G12 και το αμάξι τζή τζή.Το γλίτωσες μου λέει. 50 ευρ μονο η ζημια..
Ένα μηνα το αμάξι δεν έκανε kix και κοίταγα το αντιψυκτικό , ούτε διαρροές ούτε τίποτα. Προχτές , δευτερα πρωί πηγαίνοντας δουλειά στη Mesogeiown ανάβει πάλι η ένδειξη για αντιψυκτικό , το σβήνω όπως ήμουν στη μέση του δρόμου αμέσως , ανοίγω καπό , και ένας χιαστί σωλήνας που καταλήγει στο καλοριφέρ που είναι μέσα στο ταμπλό , άνοιξε στα 2 σαν τριαντάφυλλο. Χύθηκε όλο το G12. Ξανά οδική , πάμε συνεργείο. Αλλάχτηκε αυτός ο σωλήνας , καινούργιο ψυγείο νερού(!) και G12 , 150 το μαλλί. Δε δείχνει να έχει πάρει φλάτζες μου λέει αλλα η πιθανότητα υπάρχει.Ισως εχει παρει λιγο η φλατζα , δημιουργειτε πιεση και σκανε οι σωλήνες.. Λόγια δικά του. Αν στο ξανά κάνει τότε θα ανοίξουμε μοτέρ να τις αλλάξουμε.
Εγώ με τα λίγα που ξέρω σκέφτομαι και λέω , το αμάξι πάει μια χαρά , αν είχε τσιμπήσει η φλάτζα δε θα παρουσίαζε συνεχεια θέμα με θερμοκρασίες , ρετάρισμα , νερό στα λάδια κτλ ? Θέλω να πιστεύω απλά έχουν σαπίσει αυτοί οι σωλήνες και οχι κάτι άλλο... Θα το πάρω το μοτέρ στα χερια ? να περιμένω και τρίτη φορα ?