Jump to content

DimGR

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About DimGR

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Βριλησσίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

DimGR's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. ακομα και να την εκαιγε που λεει ο λογος , θα το καταλαβαινα απο την οδικη συμπεριφορα ,αρα αφου δεν χανω νερα , παει μια χαρα το αμαξι ολα καλα ειναι οπως ειπε ενας μαστορας σημερα , ελα να αλλαξουμε και τα αλλα κολλαρα , και θα παω
  2. επειδη ειμαι ανιδεος σε μηχανικα , αποκλειετε να εχει τσιμπισει λεω εγω η φλατζα εστω και 1 χιλιοστο ασ πουμε αλλα να μην περνανε νερα στα λαδια πχ ? και να σπασανε τα αλλα απο την πιεση που μου λεει ο αλλοσ η οντως μαλακιες μου πουλαγε?
  3. Σημερα σταματησα ομως και σε συνεργειο της περιοχης , του λεω την ιστορια απο την αρχη και μου λεει απλα ετυχε να σπασουν τα 2 κολαρα σε 1 μηνα .. αφου δεν σου εχει ανεβασει τοσο καιρο θερμοκρασια εισαι οκ .
  4. χαιρετώ την παρέα . Έχω το εξής θέμα με το αυτοκίνητο. Είναι Octavia 1.6 8v Mpi με 145,000Km . Ένα μηνα πριν με άφησε στο δρόμο. Άναψε ένδειξη ότι δεν έχει αντιψυκτικό! και 100-150 μετρα παρακάτω το σβήνω. Δεν μπορούσα άμεσος λόγω τις θέσης που βρισκόμουν στο δρόμο.Θερμοκρασία δεν ανέβασε.Φορτώνεται στον γερανό πάμε συνεργείο. Τώρα μηχανολογικά δεν ξέρω και απλά θα περιγράψω .. Ένας σωλήνας που κάνει γωνια ( δεξιά από το ματζαφλάρι που ελέγχουμε τα λάδια) και μεταφέρει στο μοτέρ αντιψυκτικό έσκασε, άνοιξε στα 2 ,χαθηκε το αντιψυκλτικο , για αυτό μου άναψε η ενδειξη.Στην ερώτηση μου στον μάστορα,πείρε λες φλάτζες κεφαλής κτλ? Δε ξέρω θα δούμε απάντησε.Ως εδώ καλά. Υγρά στα λάδια δεν περάσανε. Αλλάζετε ο σωλήνας καινούργιο G12 και το αμάξι τζή τζή.Το γλίτωσες μου λέει. 50 ευρ μονο η ζημια.. Ένα μηνα το αμάξι δεν έκανε kix και κοίταγα το αντιψυκτικό , ούτε διαρροές ούτε τίποτα. Προχτές , δευτερα πρωί πηγαίνοντας δουλειά στη Mesogeiown ανάβει πάλι η ένδειξη για αντιψυκτικό , το σβήνω όπως ήμουν στη μέση του δρόμου αμέσως , ανοίγω καπό , και ένας χιαστί σωλήνας που καταλήγει στο καλοριφέρ που είναι μέσα στο ταμπλό , άνοιξε στα 2 σαν τριαντάφυλλο. Χύθηκε όλο το G12. Ξανά οδική , πάμε συνεργείο. Αλλάχτηκε αυτός ο σωλήνας , καινούργιο ψυγείο νερού(!) και G12 , 150 το μαλλί. Δε δείχνει να έχει πάρει φλάτζες μου λέει αλλα η πιθανότητα υπάρχει.Ισως εχει παρει λιγο η φλατζα , δημιουργειτε πιεση και σκανε οι σωλήνες.. Λόγια δικά του. Αν στο ξανά κάνει τότε θα ανοίξουμε μοτέρ να τις αλλάξουμε. Εγώ με τα λίγα που ξέρω σκέφτομαι και λέω , το αμάξι πάει μια χαρά , αν είχε τσιμπήσει η φλάτζα δε θα παρουσίαζε συνεχεια θέμα με θερμοκρασίες , ρετάρισμα , νερό στα λάδια κτλ ? Θέλω να πιστεύω απλά έχουν σαπίσει αυτοί οι σωλήνες και οχι κάτι άλλο... Θα το πάρω το μοτέρ στα χερια ? να περιμένω και τρίτη φορα ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.