καλησπερα σας! αμεσα στο θεμα! νεος κατοικος γερμανιας, και αυτοκινητοφιλος εδω και χρονια! εμπειρικες μηχανολογικες γνωσεις, οποτε ειπα ο καημενος να παρω ενα φτηνο αυτοκινητο για αρχη! τι; vw golf 3 gt μοντελο 1992 με τον γνωστο 1800cc 8v 90ps μονου ψεκασμου κινητηρα! δεν θα αναφερθω οτι τα εχω αλλαξει ολα απο 15 φορες....
επειτα της αγορας, ειχα σοβαρο προβλημα με τον αισθητηρα πιεσης λαδιου, οπου κατω απο τις 2000στροφες αναβε συνεχεια. αφου μετρησα την πιεση λαδιου και ηταν σωστη, επελεξα να τον απομονωσω εντελως, μιας και στα αγγλικα φορουμ το κανανε αρκετοι! το αυτοκινητο δουλεψε απροβληματιστα απο την πλευρα πιεσης λαδιου για περιπου 6 μηνες... προχθες αρχισε ενας τρομοκρατικα μεταλλικος ηχος ο οποιος δεν μπορεσα να εστιασω απο που ακριβως.. μονο αναμεσα στις 2000-3000 στροφες.. το αυτοκινητο αναγκαστικα επρεπε να κινηθει λογω εργασιας, οποτε οδηγουσα εντελως αργα. εχθες εσβησα το αυτοκινητο, και επειτα δεν ξαναπηρε μπροστα με τιποτα, παρα μον οεαν το αφηνα να κρυωσει! ο ηχος πλεον ειναι τρομοκρατια, οι βαλβιδες ακουγονται πολυ περισσοτερο, και ολα αυτα ΜΟΝΟ εαν ζεσταθει! εαν ειναι κρυο περνει αμεσα μπροστα, δεν ακουγεται το παραμικρο μεχρι να ζεσταθει λιγο, και επειτα...χαμος! σημερα ανοιξα την ελαιολεκανη, εξετασα κουζινετα μπιελων, και ειναι ολα οκ. δυστυχως δεν εχω οργανο να μετρησω την πιεση λαδιου, φαινεται να δουλευει παραυτα... πειτε μου τις γνωμες σας, εχω τρελαθει!!!! να μην αλλαξω κινητηρα τοσο γρηγορα, ισως μπορεσω να λυσω το προβλημα! φιλικα, γιωργος