Jump to content

niko

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About niko

  • Birthday 09/30/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://niko28@mailbox.gr

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N2

Recent Profile Visitors

1,266 profile views

niko's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. παιδία φίλος ο οποίος είναι ιδιοκτήτης καταστήματος με βελτιώσεις για vw δεν με άφησε να βάλω σκούπα γιατί έβγαλε, στο 6ν2 τουλάχιστον, προβλήματα στην πεταλούδα γκαζιού εάν θυμάμαι καλά ή κάτι στο σύστημα τροφοδοσίας -πάει καιρός απο τότε και δεν το ξανασυζήτησα. μου είχε προτείνει τοτε, με επιφύλαξη πάλι, βαρελάκι για τα δικά μας μωρά. η σκούπα πάντως συνδέεται με περίεργα προβλήματα και εάν και δεν είμαι μηχανικός ούτε καν καλά διαβασμένος όπως πολλοί απο εσάς, πιστεύω οτι τέτοιες πρόχειρες βελτιώσεις μπορεί να οδηγήσουν σε δυσλειτουργίες για τα καλά κουρδισμένα γερμανικα μηχανάκια μας. κανένα καλό πακέτο βελτίωσης είναι καλύτερο ή τίποτα κατά την ταπεινή μου γνώμη
  2. δεν μου λέτε, συνήθως στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουμε δίσκο πλατώ και πετάμε απο το παράθυρο τα 300 και πλέον ευρώπουλά μας? καλά αυτοί οι γερμανοί θέλουν να μας τρελάνουν. καλά γουστα βγάλουμε με το πολάκι αλλά "τα λεφτά είναι πολλα ¶ρη" που έλεγε και η ταινία
  3. παιδιά, βέβαια έχει καιρό που συζητάται αυτό το θέμα αλλά και εγώ στο 6n2 ακούω τρίξιμο το πρωί στο πάτημα του συμπλέκτη. λέτε δηλαδή στα 80.000 χιλιόμετρα που είμαι να θέλω δίσκο και πλατώ? λίγο νωρίς δεν είναι? να πω οτι δεν ξέρω να αλλάζω ταχύτητες και να πατάω συμπλέκτη σαν τις γκόμενες, άντε. ξέχασα να ρωτήσω πόσο μπορεί να κοστίζει η αλλαγή δίσκο-πλατώ. δεν θα αντεχτώ απάντηση πάνω απο 200 ευρώ. δεν τα δίνω που λένε, καλύτερα να το πουλήσω!
  4. Το σκεφτόμουν και εγώ να σου πω να τα αλλάξω τελικά προληπτικά, αν και δεν το πολυξέρω το θέμα. 40 ευρώ μου ζήτησε η αντιπροσωπία εξάλλου για την εργασία. 6+6 ευρώ τα δυο κιλά παραφλού και τα υπόλοιπα εργατικά. Ευχαριστώ για τη συμβουλή. Θα ήθελα όμως και μια διευκρίνηση. Το W.Wetter είναι η μάρκα του υγρού και το G12 ο τύπος;
  5. παιδιά, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Ρώτησα την αντιπροσωπία και ο πράγματι πολύ εξυπηρετικός τεχνικός σύμβουλος μου είπε οτι μάλλον είναι θέμα μάρκας αντιψυκτικού. τα ασύμβατα υγρά μου είπε, και μαυρίζουν αλλά επιπλέον πετρώνουν μέσα στο δοχείο και ο κινητήρας μας αποχαιρετά. εγώ τα έχω δουλέψει πάνω απο 3.000 χιλιόμετρα και ακόμα τσουλάει το πολάκι. ¶ρα, μάλλον την πηδήξαμε απο ότι φαίνεται, αλλά θα το κοιτάξω λίγο ακόμα το θέμα.
  6. έχω το 6n2 και πήγα σε εξωτερικό συνεργείο για διάφορες επισκευές, μεταξύ αυτών και αλλαγή αντλίας νερού. Αλλάξαμε όπως είναι φυσικό όλα τα νερά αλλά ο τύπος στο συνεργείο έβαλε μια μάρκα άσχετη και το νερό στο δοχειάκι είναι μαυρισμένο αντί ροζ-κόκκινο. Κάποιος μου είπε οτι λάθος τύπος-μάρκα αντιψυκτικού μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα σε όλο τον κινητήρα. Έχεις κανείς κάποια συμβουλή;
  7. πήγα στο συνεργείο, το σηκώσαμε στη ράμπα και ανοίξαμε δυο ταπίτσες απο το κάτω μέρος, λίγο πίσω απο τον μπροστινό τροχό τη μια και λίγο πριν, απο τον πίσω. φαντάσου οτί είναι κάπου στην άκρη εκεί που κουμπώνει ο γρύλος για το λάστιχα εάν δεν κάνω λάθος. Τέλως πάντων, έβγαλε δυο λίτρα λασπόνερα! τα στέλνει λέει εκεί ο ο τρόχος απο το δρόμο. Κανονικά δεν θα έπρεπε, είπε ο μηχανικός, αλλά να που έγινε. Λες να μαζεύει και απο μέσα, γιατί ακόμα δεν μπόρεσα να εντοπίσω αυτό που μου είπες.
  8. αυτό το σενάριο με τα τσιμουχάκια βαλβίδων πολύ παίζει πάντως. Λένε οτι υπάρχει ένα υγρό, που το ρίχνεις μέσα στον κινητήρα και φράζει τις διαρροές. Πριν ανοίξετε τη μηχανή, δοκιμάστε το πάντως, όσοι βάζεται λάδι συνεχώς. Εμένα πάντως δεν πρόλαβε να ανάψει λαμπάκι λαδιών γιατί το κοιτούσα συνέχεια και προσέθετα. Μήπως ξέρετε εάν υπάρχει κίνδυνος εάν βάλουμε περισσότερο λάδι. Μετά το άνοιγμα του καπακιού βαλδίβων, ο μηχανικός, γέμισε το δικό μου πάνω απο την εγκοπή του δείκτη min-max. Η στάθμη του λαδιού ξεπερνά πλέον την εγκοπή και φεύγει μισό εκατοστό πάνω. υπάρχει πρόβλημα?
  9. ΝΑΙ, 3ΠΟΡΤΟ ΕΙΝΑΙ. ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΘΑ ΤΙΣ ΒΡΩ Ή ΑΠΟ ΚΑΤΩ?
  10. Ο Μηχανικός μου είπε οτι δεν είναι η βενζίνη. το ρώτησα και εγω αλλα δεν το δοκίμασα. αλλά γιατί να αρχίσει να ακουγεται τώρα η βενζίνη και όχι τόσα χρόνια? που είπατε ειναι οι υδρορροές? ποια ταπετσαρία να ξηλώσω?
  11. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑ ΔΩΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΑΚΟΥΩ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΑΩ ΝΕΡΑ ΝΑ ΠΛΑΤΣΟΥΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩ. ΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΩΣΕΙ ΟΙ ΥΔΡΟΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΑΡΣΙΠΙΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ, ΑΟΠ ΒΡΟΧΗ ΚΤΛ. ΘΕΛΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΩ ΣΕ ΡΑΜΠΑ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΜΟΝΟΣ?
  12. ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΣΟ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑ. ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 8 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΙΛΟ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΑ ΚΑΘΕ 7.500 ΚΜ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ, ΣΕ ΑΥΣΤΗΡΟ ΥΦΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΚΑΘΕ 15.000 ΚΜ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ! ΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΡΚΑ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ ΜΟΥ?
  13. επανέρχομαι στο θέμα των λαδιών. τελικά, δεν έκανα αλλαγή στα τσιμουχάκια. ανοίξαμε το καπάκι βαλβίδων και βρήκαμε δυο απο τα οκτώ ωστήρια χαλασμένα. ο μηχανικός-εκτός αντιπροσωπίας- εκτίμησε οτι απο εκεί χάναμε το λαδάκι. τελικά, γενικό σέρβις, αλλαγή ιμάντα χρονισμού και όλων των παρελκόμενων μαζί με τα ωστήρια, πλήρωσα 700 ευρώπουλα. ακόμα δεν έχω κανει τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα για να δω τι παίζει αλλα ελπίζω να σώθηκα. αυτη τη φορά ο τύπος μου έβαλε λάδια elf 10-40. τι λέτε για όλα αυτά?
  14. 10/40 λάδι μου έβαζαν στην αντιπροσωπία κάθε φορά. Έτσι νομίζω δηλαδή... τώρα τι περιείχε το μπουκάλι, ποιος ξέρει...
  15. φίλε μου, δεν ξέρω εάν άλλαξες ήδη αμορτισέρ, αλλά να ξέρεις οτι με τα μπλινσταιν πρέπει να αλλάξεις τα μανίσια ελατήρια αλλιώς τερματίζουν πολύ γρηγορα. εγώ τα είχα για καιρό και είδα και έπαθα. όταν έβαλα eibach ελατήρια και χαμήλωσε 3 πόντους, είδα τεράστια αλλαγή. στα συστείνω τα μπλινσταιν ανεπιφύλακτα. εγώ βέβαια έβαλα τα μεσαία αλλά και τα τελείψς σπορ πρέπει να είναι άλλο πράγμα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.