Jump to content

Τηλέμαχος

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Τηλέμαχος last won the day on October 30 2015

Τηλέμαχος had the most liked content!

About Τηλέμαχος

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Χίου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Τηλέμαχος's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

5

Reputation

  1. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας, επίσης και για την συμμετοχή σας στην ανάρτησή μου, ανταλλάξαμε απόψεις, βοηθήσατε, στο μέτρο που μπορούσατε να βοηθήσετε, έχοντας απέναντι σας έναν φανατικό πετρελαιά, και ευελπιστώ αν βρεθώ ηπειρωτική Ελλάδα και έχει κάποια συνάντηση golf να βρεθούμε και από κοντά να τα πούμε, Ursus σου αντεύχομαι με το καλό να έρθει, να έχεις καλά χιλιόμετρα και ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο.........
  2. Τελικά δεν θα έχω την τύχη ή την ατυχία να δοκιμάσω το tdi καθαρά σε συνθήκες πόλης, χάθηκε με λίγα λόγια η ευκαιρία να διαψεύσω όσους επικρίνουν το diesel για μέσα την πόλη ή να προσθεθώ στην ..... μεγάλη (?!) λίστα όσως μετάνιωσαν που πήραν diesel για την πόλη. Κρίμας, απ' την άλλην όμως ένα από τα συν είναι ότι δεν δημιούργησα τσάμπα τον λογαριασμό στο vwclub και μετά από την μοναδική, μέχρι τώρα, ανάρτηση να αλλάξω club μ'αυτό της Lexus καθότι από σήμερα επίσημα είμαι μέλος της μεγάλης, πολύ μεγάλης, οικογένειας golf. Πως έχουν τα πράγματα, ξεκίνησα με σκοπό την αγορά diesel από Αθήνα και θα κατέληγα β.Ελλάδα, όλη αυτή η εβδομάδα θα ήταν αφιερωμένη στην αγορά αυτοκινήτου ότι και αν γινόταν. Προχθές, Δευτέρα, πήγα σε πολύ επίσημη....μάντρα να το πείς?, όχι δεν το λες μάντρα με την κλασική έννοια, υπάρχει ολόκληρη αντιπροσωπεία από πίσω και αυτό είναι κάποια επιπλέον εγγύηση σε σχέση με την εγγύηση που δίνουν οι άλλοι. Βλέπω το golf diesel μου το παρουσιάζει ο υπεύθυνος και πάμε για test drive, όλα κάλά μέχρι εκεί και στην όλη κουβέντα που είχαμε αναφέρθηκα στο γκάζι και την ροπή που θέλω και στο dpf και την διαμονή μου στο νησί, για να μην μακρυγορώ γυρνάμε στον χώρο έκθεσης αυτοκινήτων και με βάζει σ'ένα άλλο golf, ούτε είδα τι ήταν, το μόνο που κατάλαβα ότι ήταν το 7άρι και μάλιστα με το μαύρο ταμπλό και όχι αυτό το ξέπλυμα, γκρι να το πώ? Ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα απ'όλα, όχι όλα όσα θα τολμούσα να θέλω αλλά αρκετά, το οδηγώ ....... Πειραιώς......"δώστου λίγο μην το λυπάσαι" μου λέει....... του 2014, ελληνικό αυτοκίνητο, 9.000χλμ, (μπορεί πειραγμένα δεν βρίσκω όμως τον λόγο), το αυτοκίνητο βρωμούσε καινουργίλα, πλαστικά μηχανής, καλώδια, συνδέσεις ήταν καινούργια και όχι πλυμένα, το σαλόνι πεντακάθαρο αλκαντάρα μπεζ - εκρού (όπως λέω και στην σύζυγο, δεν έχω αχρωματοψία απλά δεν γνωρίζω χρωματολογία), και πάνω απ'όλα επίσημη εγγύηση μέχρι τον Οκτώβρη του 2016, όταν γυρίσαμε με e-banking έγινε αμέσως η μεταφορά του χρηματικού ποσού, εχθές Τρίτη είχα πινακίδες, άδεια, ασφάλεια, και σήμερα στο νησί ετοιμαζόμαστε για βόλτες. Τι πήρα ?! Golf 7 1.4 TSI - ACT highline με τα 140 άλογα, όχι το νέο με τα 150. Απάτησα λίγο πριν τον γάμο την μεγάλη (2011-2012) αδερφή tdi με την νεότερη και πιο σπορτίφ tsi.....τι να πω, αυτό το 0-80 που έκανα χωρίς να φτάσω κόκκινα στην Πειραιώς, και πως το αυτοκίνητο τραβούσε με 2α και 3η με .....παγίδεψε. Άντε τώρα εγώ ο πετρελαιάς να δω τι θα πω σ'αυτούς που λέγαν για το diesel και εγώ ήμουν η άλλη φωνή......πως λέει η Kylie στο lexus.......σσσσσσστττττττ...... ΥΓ. Μπορεί κάποιος να μου πει πως θ'αλλάξω το αυτοκίνητο που φαίνεται στο προφίλ μου?!
  3. Σωστός, αλλά μην ξεχνάς το πιο βασικό, απ'όλα το πιο βασικό, <<Τι Οδηγός Είσαι Τελικά>>, αυτό πρέπει να σκέφτεται κάποιος στην αγοράς ενός αυτοκινήτου, το επόμενο που πρέπει να σκεφτεί είναι με το ποσό που διαθέτει τι αυτοκίνητο μπορεί να αγοράσει, πάντα με γνώμονα το τι οδηγός είναι τελικά. Έχει σκεφτεί κάποιος πόσοι οδηγοί "δεινοπαθούν" καθημερινά στα αυτοκίνητα που λόγω της ψυχρής λογικής έχουν αγοράσει?! Βάλε σαν ερώτηση "Αυτοκίνητο πόλης, οικογενειάρχης, συχνές μετακινήσεις λόγω υποχρεώσεων παιδιών και άλλα χαζά, κουλά τα της πόλης γενικά" οπουδήποτε θέλεις και δες τι θα σου απαντήσουν οι περισσότεροι, δεν θα σε.......προβληματίσουν οι απαντήσεις τους? Σ'όλο το internet επικρατεί μια άποψη, diesel και dpf δεν κάνουν για πόλη, παρόλα αυτά, τα προβλήματα που αναφέρονται είναι ελάχιστα σε σχέση με το πόσοι έχουν τελικά diesel/dpf, και δεν αναφέρομαι μόνο στα golf, σε όλα τα diesel αναφέρομαι. Κάποιος στην Αγγλία, στην έρευνα που κάνω εδώ και 2 μήνες, οδηγεί 3 χρόνια, αν θυμάμαι καλά, αλλά μπορεί και να μην θυμάμαι καλά, το golf 1.6 tdi, μόνο στην πόλη, και δεν του 'χει βγάλει πρόβλημα σε dpf, ψεύδεται?!, μπορεί. Ψεύδεται και ο έμπορος ή ο μαντράς μόνο για να πουλήσουν αυτοκίνητα, μπορεί...Στο youtube όμως υπάρχουν και βίντεο που δείχνουν την αναγέννηση να πραγματοποιείται λίγο πάνω από τις 1.000 στροφές και μάλιστα σε στάση.....!!!!!! Τελικά τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα?! Εγώ ξέρω ένα, και όποιος θέλει ας με διαψευσει, η σχέση με το αυτοκίνητο είναι ΕΡΩΤΑΣ , και ότι συνεπάγεται μ'αυτό, καλό και κακό, με λίγα λόγια είναι σαν την γυναίκα, με τα προτερήματά της και με τα ελλατώματά της, και μην ξεχνάμε και το πιο βασικό, στα αυτοκίνητα και στις γυναίκες πάντα θα δίνεις λεφτά, ειδικά στα ελλατώματά του/της.
  4. Τον εξοπλισμό Πέτρο τον ανέφερα σε κάποια απάντηση αλλά θα τον αναφέρω πάλι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αντιθαμβωτικός κεντρικός καθρέπτης, τουλάχιστον rns 310, αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, πολύ χρήσιμο στο νησί με τους στενούς δρόμους, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, αυτός ο εξοπλισμός δεν υπάρχει σε βενζίνη κάτω των 15.000€, (καλά υπάρχει αλλά είναι 1-2 σε όλο το γνωστό site) επιπλέον, όπως πάλι ανέφερα σε απάντηση, τον χειμώνα κάνω λίγα χλμ, 4χλμ είναι στάνταρ αλλά φτάνω εύκολα τα 20-25, από την 5.30μμ μέχρι την 10.00μμ είμαι σε μόνιμη κίνηση (φροντιστήρια, καράτε, μπόξ, γιόγκα κ.α), το καλοκαίρι κάνω πολλά περισσότερα και μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας (μακρινές παραλίες, ξεχασμένες ταβέρνες κλπ). Πήρα την Καρέντα (Αθήνα-Θεσσαλονίκη), την Das WeltAuto και 3-4 αντιπροσωπείες σε άλλες πόλεις της Ελλάδος δήθεν ότι θέλω να πάρω το golf tdi, ξέρεις τι μου είπανε, ειδικά στην Das, "τι βλακείες είναι αυτές που λένε και τρομάζουν τον κόσμο, αν δεν σε προβληματίζει η οικονομία καυσίμου, οπότε να πας σε βενζινοκίνητο, το diesel 1 φορά τον μήνα κάντου μια μεγάλη βόλτα και θα είσαι μια χαρά, από εκεί και πέρα είναι θέμα τύχης σε τι αυτοκίνητο θα πέσεις". Τώρα κάτι για αντλίες πετρελαίου, δεν έχω αλλάξει εδώ και 10 χρόνια στο viano, διάρκεια ζωής κινητήρα και άλλα, πλην dpf, οι κινητήρες πετρελαίου είναι πολύ καλύτεροι από της βενζίνης, π.χ πας πολύ πιο εύκολα και αγοράζεις πετρελαιοκίνητο με 150.000.χλμ ακόμα και δεκαετίας, ενώ στο βενζινοκίνητο το σκέφτεσαι ακόμα και στα 100.000χλμ. Όσο για τα προβλήματα ισχύει το γνωστό παράδοξο, 2 ίδια αυτοκίνητα διαφορετικά προβλήματα το καθένα, και δεν μιλάμε μόνο για οδηγικό στιλ, μιλάμε ακόμα και για τον γρύλο του παραθύρου, με λίγα λόγια κάθε "άψυχο" αντικείμενο, για μένα, "συμπεριφέρεται" σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του, παράδοξο έ, οι εταιρείες το λένε "αστοχία υλικού", θα το έχεις διαπιστώσει σε πολλά πράγματα να συμβαίνει αυτό. Από την άλλη έτσι όπως είναι και η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα ότι αυτοκίνητο παίρνεις τώρα θα το έχεις για πολύ καιρό, αναφέρομαι στην μεσαία τάξη, (υπάρχει ακόμα αυτή η κοινωνική τάξη?!?!?), εκτός και αν κάποιος είναι αδέρφια μου αλήτες πουλιά, χωρίς παιδιά, γατιά, σκυλιά και ότι βγάζει τα σκορπά όπως θέλει. Εγώ δεν είμαι πια έτσι, 2 παιδιά έχω και ήδη έχουν αρχίσει οι απαιτήσεις τους να κοστίζουν αρκετά, που και να μεγαλώσουν και ν' αρχίσουν να ζητάνε αυτοκινητο, μηχανάκι κλπ μιας και εδώ στην Ελλάδα σίγουρα θα βρούνε δουλειά με το που θα τελειώσουν το Λύκειο-Πανεπιστήμιο και θα αγοράσουν ένα μόνα τους, άρα για να μην μακρυγορώ, ότι πάρω θα το έχω αρκετά χρόνια (μην πω πολλά) και τα πετρελαιοκίνητα έχουν το πάνω χέρι σε ότι αφορά δεκαετίας αυτοκίνητο και πάνω.
  5. ψάχνωντας στο ιντερνετ βρήκα ότι το VW 507.00 oil μεγιστοποιεί την διάρκεια ζωής του dpf, επίσης βρήκα αυτό http://www.volkswagen.co.uk/owners/warning-light/diesel-particulate-filter ,όπως γράφει αν ανάψει κόκκινο σταματάς και με οδική βοήθεια πας συνεργείο, αν ανάψει κίτρινο απαιτείται μια δράση η οποία υποθέτω ότι είναι η αναγέννηση στο πράσινο απλά πληροφόρηση, ισχύει, έχει λαμπάκι το golf που ενημερώνει για το dpf ?
  6. Τάκη εγώ εχθές έκανα 20+ χλμ, ναι μεν αν κάποιος τα ακούσει ως χιλιόμετρα του φαίνονται λογικά (?!) για ημερήσια αλλά τα δικά μου ήταν 20+ χλμ σύντομα σε χρονική διάρκεια, ζήτημα η μεγαλύτερη απόσταση να κάλυψε 10'-15' με κίνηση. Τα 4 χλμ που έγραψα σε προηγούμενη απάντηση είναι τα στάνταρ που θα κάνω κάθε μέρα, μπορεί και ημερησίως να φτάσω τα 30 χλμ το ανώτερω, το κατώτερο είναι τα 4χλμ, αλλά ακόμα και αυτά είναι σύντομα σε χρονική διάρκεια χλμ, αξίζει να πάρω tdi ή όχι, είπαμε βενζινοκίνητο δεν παίρνω λόγω εξοπλισμού, αν είναι να βάλω ώς παραμέτρους πόλη, εξοπλισμός, οικονομία το ct200h είναι η καλύτερη επιλογή, εγώ όμως το golf θέλω, αξίζει για τα χιλιόμετρα που κάνω?
  7. Εγώ πάλι θα παρέμβω στο τελευταίο μέρος της συζήτησης και ως γεφυροποιός θα προσπαθήσω να την επαναφέρω στο αρχικό της στάδιο. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να θεωρεί κουβάδες όποιο αυτοκίνητο κυκλοφορεί στον δρόμο, καθότι δεν γνωρίζουμε 2 βασικά πράγματα, 1ον. την οικονομική κατάσταση του κατόχου ενός "κουβά" και 2ον την ανάγκη για την αγορά του. Σίγουρα πάντως θα το χαρακτηρίσουμε "κουβά" ή "μπρίκι" όταν ο κατόχος του στο φανάρι νομίζει ότι έχει και εγώ δεν ξέρω τι, ή την οδηγική συμπεριφορά του κατόχου ενός "κουβά" που νομίζει ότι οδηγεί στην κλειστή πίστα του Μονακό.....επίσης θα κρίνουμε και τον οδηγό ενός touareg που λόγω όγκου συμπεριφέρεται εξίσου σαν να βρίσκεται στο Μονακό. Στην 1η περίπτωση παρόλο που ο οδηγός οδηγεί επικίνδυνα τον κοροϊδεύουμε υποτιμητικά, στην δεύτερη τρομάζουμε λόγω όγκου του αυτοκινήτου και αμέσως φανταζόμαστε τα χειρότερα. Υπάρχει και μια 3η περίπτωση όπου κάποιος οδηγεί όπως οι προηγούμενοι 2 αλλά οδηγεί κάποιο gti, s3, rs, tt κ.α, εκεί απλά αρκετοί θαυμάζουμε, αρκετοί όχι όλοι το τονίζω, Φυσικά αυτοί που επικρίνουν ή θα επικρίνουν τους κατόχους αυτών των αυτοκινήτων και την οδηγική συμπεριφορά τους δεν ξέρουμε τι θα έκαναν αν βρισκόντουσαν πίσω από το τιμόνι των ανωτέρω, να θέλεις να πας με 40 και το αυτοκίνητο να μην σε αφήνει, να προσπαθείς όχι να βρεις που απεμπλέκει ο συμπλέκτης αλλα πόση ελάχιστη δύναμη να ασκήσεις για να μην φτάσει το αυτοκίνητο τα 100+ σε χρόνο ρεκόρ. Όσοι δεν το κάνατε μπείτε σε κάποιο από τα παραπάνω αυτοκίνητα, που δεν είναι τα μόνα, και προσπαθήστε να πάτε με 40.....απ'τα δυσκολότερα πράγματα στην ζωή. Ειλκρινά σας λέω, ΔΕΝ θα σας αφήνει το αυτοκίνητο να πάτε με 40, το μόνο που θα σας αφήνει να διαλέξετε πλευρά του δρόμου που θέλετε να οδηγήσετε, δεξιά ή αριστερά ή ακόμα και το γνωστό αριστεροδεξιαριστεροδεξιαριστερο.......Εγώ δεν είμαι πια τέτοιος οδηγός, από επιλογή, αλλά όταν θα βρεθώ σε δρόμο κατάλληλο θέλω να έχω την επιλογή ενός καλού αρπάγματος, θέλω να θυμηθώ το rev-matching (μη χ€σω τα ξένα μου) ή μύτη-τακούνι σε φρενάρισμα, με το αυτόματο δεν ξέρω αν γίνεται και σίγουρα στην a'class με το παλιό αυτόματο ούτε το έχω προσπαθήσει, δεν ξέρω αν γίνεται στα dsg. Γιαυτό θέλω το golf έναντι των υπολοίπων μικρών αυτοκινήτων πόλης, πετρελαιοκίνητα, βενζινοκίνητα, υβριδικά. Σε πετρέλαιο το θέλω κυρίως για τον εξοπλισμό του, δεν υπάρχει σε βενζινοκίνητο κάτω των 15000 €, του 2011 και μετά, ο εξοπλισμός του tdi, αν υπάρχει προκαλώ να μου βρείτε και είμαι ανοικτός για αγορά. Αφήστε που το 1,6 tdi, μπορεί τρελό γκάζι να μην έχει αλλά ότι έχει γκάζι έχει, και πολύ καλή ροπή, τι άλλο θέλω εγώ μετά από τόσα χρόνια με καθαρά οικογενειακά και αυτόματα?! Αν είχα την δυνατότητα ή ήμασταν δεκαετία 1990 και αρχές 2000 δεν θα το συζητούσα, gti και ότι άλλο του group καλό και γρήγορο, και για το υπόλοιπο των χρημάτων που δεν θα είχα θα τσακωνόντουσαν οι τράπεζες από ποια θα το πάρω. Γιαυτό και ρωτάω τι να κάνω με το dpf, μια στο τόσο βγαίνω έξω από την πόλη τον χειμώνα, το καλοκαίρι συχνότερα, οι διαδρομές πολλές, πάρα πολλές, αλλά μικρές, ναι μεν την ημέρα τα 40 χιλιόμετρα τα έχω στο νερό, από εκεί και πάνω κοιτάμε αλλά όλα είναι σύντομα χιλιόμετρα, αυτός ήταν ο λόγος του πόστ, τι κάνω με το μαμημένο dpf, να το αφαιρέσω τελείως να ησυχάσω?! Τι επιπτώσεις έχει αν το αφαιρέσω, έχω διαβάσει εδώ μέσα κάποιους που το κάνανε, τι έγινε τελικά, τους βγήκε σε καλό ή τρέχουνε με άλλα προβλήματα μηχανικά ακόμα και με ΚΤΕΟ?!
  8. To comfort έχει τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος, αν θέλεις και με ταχύτητες τότε μονο γιαυτές παίρνεις το άλλο έξτρα +500 €, δλδ από το comfort στην ουσία παίρνεις τους αισθητήρες, την λειτουργία του καθρέπτη στην όπισθεν και το πακέτο "Light and Sight", το τιμόνι δεν ξέρω αν σου το αφαιρέσουν από την τιμή του πακέτου καθότι εσύ θέλεις το άλλο τιμόνι, να υποθέσω πως ένα τιμόνι κερδίζει η vw απ'όλη την διαδικασία ή το αφαιρεί τελικάαπό την τιμή του comfort, ξέρεις κάτι? α και αν ξέρεις κάποιο βενζινοκίνητο 1200αρι ή 1400άρι με τα έξτρα που αναφέρω να πωλείται εδώ στην Ελλάδα σε κάποιο site ή από γνωστό πες μου, είμαι ανοικτός σε προτάσεις, ή δώσμου Url για να το κοιτάξω, δεν λέω όχι στο βενζινοκίνητο αν το βρω τούμπανο όπως βρίσκω το tdi, του 2012 και στην τιμή που το έχουν πάνω κάτω τα γνωστά μέρη....
  9. με το καλό να έρθει και όταν έρθει, σιδερένιο. Τι έξτρα του έβαλες πάνω?! Επιγραμματικά να αναφέρω τα extra της R-LINE από το excelάκι της wv που έχω, Golf Pricelist, όταν προσπαθούσα να πείσω την γυναίκα αρχές Σεπτέμβρη για καινούργιο και είχα σταμπάρει την R-Line μόνο για θέμα εξοπλισμού: Πακέτο Comfort. Περιλαμβάνει Πακέτο "Light and Sight" Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος Αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός - πίσω με ηχητική προειδοποίηση και αυτόματη ρύθμιση καθρέπτη συνοδηγού κατά την στάθμευση. 705 € Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια τηλεφώνου, ηχοσυστήματος και ταχυτήτων. Μόνο για DSG. 555 € Σύστημα Navigation DISCOVER PRO. Περιλαμβάνει ■ Έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών ■ Radio / DVD Player ■ 8 ηχεία ισχύος 4x20 Watt ■ Θύρες Aux In / USB / 2 x SD card ■ 64 GB σκληρό δίσκο (10 GB για χρήση) ■ Δυνατότητα απεικόνισης και χειρισμού του υπολογιστή ταξιδίου μέσω της οθόνης αφής ■ Αισθητήρες προσέγγισης χεριού Proximity Sensors ■ Σύνδεση Bluetooth ■ Voice control ■ Τρισδιάστατο (3D) Χάρτη Ευρώπης με δωρεάν update ■ 3 χρόνια δωρεάν Mobile Online Υπηρεσίες Car-Net "Guide & Inform Plus" Το NAVI software βρίσκεται αποθηκευμένο στον σκληρό δίσκο 1930 € Προβολείς Top-Xenon με δυναμικό και στατικό φωτισμό των στροφών, φώτα ημέρας LED, σύστημα πλύσης των φώτων και ένδειξη χαμηλής στάθμης νερού.. Σε συνδυασμό με PFB ο κωδικός γίνεται PXD 1455 € (είναι σοβαροί εκεί στην vw, 1500 για xenon?!?!?! μην χ@σω τα top μου) Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες. 175 € Πίσω φωτιστικά σώματα LED (σκούρα κόκκινο). Περιλαμβάνει και φωτισμό LED στον χώρο της πίσω πινακίδας. 400 € Σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης Keyless Access. Σε συνδυασμό με WD1, ο κωδικός γίνεται 4F2. 390 € Αυτά τα πιο τούμπανο extra που σκέφτηκα να ρίξω πάνω, και όταν είδε την τελική τιμή το έτερον ήμισυ παρολίγον να ξεκινούσε εμφύλια σύρραξη, ντάξει κι εγώ μέρες που είναι το παράκανα χαχαχαχα, έτσι όμως εξασφάλισα μεταχειρισμένο, στην σύνοδο κορυφής που έλαβε χώρα στην ουδέτερη ζώνη της πίσω βεράντας, ήταν στους όρους της συνθήκης και κατάφερα να ξεφορτωθώ την a' class (νίκησα - έχασα ειλικρινά δεν ξέρω, θα δείξει)
  10. Gianni's αναφέρεσαι σε καινούργιο ή σε μεταχειρισμένο?! Αν αναφέρεσαι σε καινούργιο που μπορείς κατά την διάρκεια της παραγγελίας να προσθέσεις ότι αντέχει (και δεν αντέχει) η τσέπη σου τότε δεν φέρνω αντίρρηση, όπως θέλεις το κάνεις. Εγώ αναφέρομαι σε μεταχειρισμένα, είτε ελληνικά είτε εκτός, πάνε στο γνωστό site και πάτα vw/golf/βενζίνη/1200 έως 1200/ και πρόσθεσε κάτω, χειριστήρια στο τιμόνι,navigation,αναδιπλώμενους εξωτερικούς καθρέπτες (καλά δεν έχει αυτήν την επιλογή), εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης (ούτε αυτήν την έχει), τεμπέλη (επίσης), 4 ηλεκτρικά παράθυρα (επίσης), τουλάχιστον rns 310 (αυτό θα το βρεις σαν navigation), t/v καμερα (αυτό το έχει), parktronic (και αυτό το έχει), xenon φώτα (επίσης), cruise control (επίσης), να προσθέσω και θερμαινόμενα καθίσματα (την έχει αυτήν την επιλογή) και πες μου τι αποτελέσματα θα σου βγάλει και τι τιμές έχουν αυτά τα αποτελέσματα. Το μόνο που βρήκα τούμπανο αυτοκίνητο, κια όταν λέμε τούμπανο εννοούμε τούμπανο, το μόνο που δεν έχει είναι εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης είναι αυτό (.....*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6684189/) δεν ξέρω τι δείχνει καθώς πρόσεξα ότι url απ'αυτό το site τις αναφέρει ώς μη επιτρεπόμενες εδώ κανονικά, αν το δείξει (http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/6684189/) αν δεν δείξει ούτε την μια ούτε την άλλη πάτα σκύδρα golf plus, highline, navi, xenon, οροφή, '10, 13.950 €...... τούμπανο μιλάμε αλλά είναι plus (το καλοβλέπω πάντως ασχέτου plus)....
  11. Έλεος την karenta μου μέσα, τους παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω πόσο κοστίζει το dpf, ξεκινάω λέγοντάς στα ανταλλακτικά που πήρα ότι ενδιαφέρομαι να πάρω ένα μεταχειρισμένο golf 6 του 2012 και απλά κάνω μια έρευνα για το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου ώστε να ξέρω αν αξίζει η αγορά του, όλα καλά μέχρι εδώ και φτάνω στο επίμαχο σημείο.. - θα θέλα να ξέρω μια μέση τιμή για το dpf ως ανταλλακτικό....... - Τον αριθμό πλαισίου δώσμου - Αφού σας είπα ότι δεν το έχω πάρει ακόμα το αυτοκίνητο, έρευνα κάνω... -Πως το είπες....pdf? - Όχι dpf - τι είναι αυτό? ....κόκκαλο εγώ... - Το φίλτρο που έχουνε τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για τον καθαρισμό σωματιδίων" του απαντώ... - Δεν το ξέρω, που μπαίνει αυτό?!...ξανά κόκκαλο εγώ... - Απ'όσα έχω διαβάσει μπαίνει κάπου κοντά στον καταλύτη, αν δεν κάνω λάθος... Παυση....... - 250 €......!!!!!! Ανάσκελα έπεσα, ευχαριστώ πολύ του απαντώ μέσα στην τρελή χαρά καθότι πολύ φασαρία για 250 € κάνουμε.....το ξανασκέφτομαι, κάτι δεν πάει καλά εδώ, παίρνω στην γνωστή βόρεια πόλη τα ανταλλακτικά και αφού κατάλαβε το γκαρντάσι με την πρώτη τι εννοούσα, μου βγάζει μια μέση τιμή 2,000 €+ κάτι, εκτός μου λέει αν πάρεις dpf από την economy σειρά το οποίο δεν κρατάει όσο το κανονικό αλλά είναι φτηνότερο κατά 300 με 400 €, δεν έχει τύχει να αλλάξει κανένα αυτοκίνητο dpf και δεν ξέρω πόσο θα σου βγει και το κόστος αλλαγής. Τέλος με το dpf. Ερώτηση, 1,6 tdi Με 76.000χλμ να υποθέσω πειραγμένα και αν βγει σωστή η υπόθεση μου να ξαναυποθέσω τουλάχιστον 50,000-60,000 "χαμένα" χιλιόμετρα άρα φτάσαμε το μέσο όριο ζωής του dpf που είναι τα 150.000, που θα σκάσει σ'εμένα, άσχετα που κινούμαι, να το αλλάξω, έτσι δεν είναι ή κάνω κάπου λάθος?! Όχι τίποτα για να ξέρω αν αξίζει, είπαμε σε βενζινοκίνητο golf δεν πάω λόγω εξοπλισμού και αυτά που έχουν καλό εξοπλισμό είναι τα 2.000 cc με τιμές πολύ άνω αυτών που διαθέτω, μην καταλήξω στο ct200h, διότι αυτό άρεσε στην σύζυγο, και από εκεί που λέω να αποκτήσω ένα αξιοπρεπές γκάζι με αξιόλογη ροπή φτάσω να οδηγώ δεξιά και σιγά...σσσσσσσοοοουυυτττ!!!
  12. Και φαντάσου ότι το οδήγησα μόνο μια εβδομάδα, μου θύμισε εποχές renault 5, το είχα για ένα φεγγάρι πριν περάσω στο οικογενιακό (?!) 414 με την μηχανή honda του '94. Μετά μας πήρε η κατρακύλα, οικογενιακά καθαρά, καλά ήταν μουχλιάσαμε..... faniaros, αυτό με το start-stop και υψηλές στροφές μου το έκανε το yaris την εβδομάδα που το είχα, αλλά αυτό ήταν βενζινοκίνητο ?! Παντως το παρέδωσα στην κατάσταση που το πήρα...
  13. Αυτό με το πετρέλαιο παίζει χρόνια, όταν πήρα το πετρελαιοκίνητο μου είπαν μια στο τόσο να το βγάζω μια μακριά βόλτα με παραπάνω γκάζι για να ξεμπουκώνει, το πιο σημαντικό όμως κάτι που ισχύει ειδικά τα τελευταία χρόνια να μην αφήνω καύσιμο για πολύ καιρό μέσα, καλύτερα να βάζω 20-20 € παρά να το φουλάρω, στα παλιά έπαιζε καθαρισμός μπεκ στο σέρβις ή αν σου παρουσίαζε πρόβλημα στα νέα παίζει dpf και αναγέννηση, θα το συνηθίσουμε κι αυτό, φυσικά άλλο καθαρισμός μπεκ και άλλο αντικατάσταση dpf, οικονομικά τουλάχιστον. Άλλη μια ευκαιρία να κάνω σε νησιώτικο δρόμο, με συνεχείς κλειστές στροφές βολτούλες με το golfάκι....καλά το πως μπαίνει σε στροφές μέσα και την ασφάλεια που νιώθεις ότι το αυτοκίνητο δεν φεύγει δεν λέγεται.....νιώθεις λες και είσαι σε θωρακισμένο και όλα είναι, σχετικά, μια ευθεία....
  14. Γιατί πετρέλαιο, διότι έχω πετρέλαιο 10 χρονια, είχαμε στην οικογένεια πετρέλαιο, δεν ταλαιπωρήθηκα ούτε ταλαιπωρηθήκαμε με συνεργεία, μεγαλήτερη διάρκεια ζωής έναντι του βενζινοκινητήρα, μην αρχίσουμε να γράφουμε εξαιρέσεις μιλάμε πάντα για τον κανόνα, μετά η τιμή του, 50' διαφορά, απ'ότι βλέπω σήμερα, και μπορεί στο μέλλον οι κασσάνδρες να προβλέπουν ότι θα αυξηθεί η τιμή του πετρελαίου αλλά όχι δεν θα πάρω υβριδικό, δεν θα πληρώσω πολύ παραπάνω από τα συμβατικά για μια πεθαμένη τεχνολογία, έτσι κι αλλιώς τα υβριδικά είναι οι προάγγελοι της καθαρής ηλεκτροκίνησης, η οποία φυσικά, οι κασσάνδρες σίγουρα θα το έχουν προβλέψει, θα εκτινάξει το ρεύμα, μήπως να το γύρισουμε σε καθαρόαιμα αραβικά ή έστω στα κοντά mustang (μια μπάλα σανό, εμβόλια και την κοπριά την κάνεις και λίπασμα). Είπαμε δεν φεύγω από το group και σε σχέση με τα βενζινοκίνητα golf τα tdi είναι πλουσιότερα σε εξοπλισμό, τυράκι για την παγίδα?, μπορεί, έγραψα στο κυρίως πόστ, ακόμα και μόνο στο περίπτερο αν μπορώ να πάω με το Yaris diesel ή όποιο άλλο diesel γιατί να μην μπορώ να το κάνω με το golf (εντάξει δεν το έγραψα έτσι ακριβώς), εσύ ursus τι προτείνεις, αν και το πόστ δεν έγινε για προτάσεις αλλά για λύσεις στο dpf και erg έτσι κουβέντα να γίνεται.....
  15. Φαίνεται ότι μου 'χει πάρει τα μυαλά?! Τούσου και έλεγα ότι μπορώ να τον καμουφλάρω (χαχαχα). Κοίταξε, στην αρχή σκεφτόμουν κάτι οικονομικό, να ξεφύγω μεν από την a' class, αλλά μην δώσω και πολλά λεφτά για μεταχειρισμένο, το yaris που νοικιασα το νοίκιασα μόνο και μόνο για να κάνω μακροχρόνιο test drive μου καλοάρεσε, ότι πρέπει για μέσα στην πόλη, μικρό ευέλικτο και σχετικά οικονομικό δεν μου άρεσε όμως σκεφτόμενος τον εαυτό μου εκεί μέσα μετά από κάποια χρόνια, ένα "άχρωμο" "χωρίς "προσωπικότητα" κλασσικό μικρό οικογενιακό αυτοκίνητο, τι είχες γιάννη τι είχα πάντα. Μετά είδα το ct200h, καλά μιλάμε για εσωτερικό από άλλον πλανήτη, πολλά gadgetάκια, μα πάρα πολλά gadgetάκια, οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά αυτό εξαρτάται κυρίως από τον οδηγό, καλούτσικος χώρος αποσκευών, αλλά μέχρι εκεί, μούρη lexus και άσε τους άλλους να "βιάζονται" εσύ δεξιά και αργά, όπως λέει και η Kylie στην διαφήμιση...σσσσσσσσσσσσουττττττ...... Ακόμα όμως και ως μεταχειρσμένο υψηλή η τιμή του, άσε που δεν έχει την σπιρτάδα του golf, 136hp, 14.2 ροπή, τα ανταλλακτικά του πανάκριβα, σέρβις μόνο αθήνα, για κάποιες βλάβες αναλαμβάνει η toyota και ρε γ@μώτο είναι σαν να βλέπεις την μεγάλη αδερφή του νέου auris...πάτησα ένα τυχαίο golf του 2011 και μετά πάτησα ανταλλακτικά γιαυτό το όχημα, στο *μη επιτρεπόμενο @ URL*, 1.307 σελίδες!!!!!! ουάου, άσε που μπορείς να κάνεις ότι θέλεις στο golf ( ) και δεν είναι μόνο αυτό. Όσο για το hyunadai i20 και το peugeot 208 μπορεί μέσα στην πόλη να είναι καλά, δεν γνωρίζω και ούτε θα μπω στην διαδικασία test drive, αλλά golf δεν είναι, έστω μια φορά να θέλω να βγω ηπειρωτική Ελλάδα όποιο αυτοκίνητο και αν επιλέξω θα είμαι ξένοιαστος.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.