Jump to content

SavvinDiesel

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About SavvinDiesel

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

SavvinDiesel's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα πρόβλημα εδώ και λίγο καιρό. Ξαφνικά τόσο η μπροστά όσο και η πίσω πλαφονιέρα μένουν αναμμένες ακόμη και όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία. Το παρήγορο είναι ότι ο συναγερμός κόβει το ρεύμα και δεν έχω θέμα διαρροής. Καμία ένδειξη ανοιχτής πόρτας δεν εμφανίζεται. Ένας φίλος είχε το ίδιο θέμα σε Cordoba ίδιας χρονολογία και το είχε λύσει προσωρινά σφηνώνοντας μια κάρτα ανάμεσα στην πλαφονιέρα και την ταπετσαρία. Προχειροδουλειά μου είπε. Ασκώντας πίεση προς τα πάνω ή έλξη προς τα κάτω στην εμπρός πλαφονιέρα φαίνεται ότι όντως λύνει το θέμα, προφανώς όμως δεν μπορείς να έχεις συνεχώς το χέρι εκεί. Αντιμετώπισε κάποιος φίλος το ίδιο πρόβλημα; Ευχαριστώ.
  2. Μόλις πριν από μιάμιση ώρα παρέλαβα το Golfάκι από την αντιπροσωπεία. Αλλαγή πολύδισκου κατόπιν ραντεβού με κόστος 390€ συν ένα service αναλίπανσης των 115€, για να συγκαταλεχθώ στο πελατολόγιο του καταστήματος, το οποίο απολαμβάνει αλλαγές πολύδισκων με μειωμένο κόστος. Η αλήθεια είναι ότι μόνο το κόστος του πολύδισκου είναι 500+€. Είμαι εκτός εγγύησης, άρα πρέπει να πλερώ. 32.000 χ.μ. όμως ρε γαμώτο; 32; Τέσπα... Να υποθέσω ότι δεν φοράω τον τελευταίο κωδικό, μιας και από ό,τι διάβασα στις τελευταίες σελίδες δεν είναι ο τελευταίος ο ΟΑΜ158140Ν, έτσι; Τον έχει φορέσει κανένας, να μας πει εντυπώσεις ή να κάνω υπομονή λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη μέχρι τις ενδείξεις φθοράς για να σπεύσω προς αντικατάσταση; Κουράστηκα ψυχολογικά μόνο στην αλλαγή του 1ου... Δεν μπορώ να φανταστώ πως ένιωθαν μέλη που άλλαξαν 2 και 3 φορές πολύδισκο ή ολόκληρο το κιβώτιο. Αυτά τα λίγα παιδιά, δεν θα μονολογήσω άλλο, κάπου εδώ κλείνω!
  3. ...άρα δεν υπάρχει λύση; Λογικό δεν είναι να οδηγεί κάποιος ως επί το πλείστον με D;
  4. Σε ευχαριστώ για την γρήγορη απάντησή σου, νά'σαι καλά! Ο Θεός λοιπόν να βάλει το χέρι του...
  5. Σε συνέχεια του προηγούμενου μου post... Σήμερα επισκέπτηκα το τοπικό service της VW και έκλεισα ένα ραντεβού για άλλαγη λαδιών την επόμενη εβδομάδα, καθώς και τους ενημέρωσα ότι αντιμετωπίζω θέμα σκορτσαρίσματος. Αφού προσπάθησε να με καθησυχάσει και να με προτρέψει να μην διαβάζω forum με εμπειρίες άλλων, ενημερώθηκα ότι είμαι εκτός εγγύησης εφόσον έχουν παρέλθει τα 5 χρόνια, παρά τα μόλις 30.600 χιλιόμετρα που έχω διανύσει. Το αυτοκίνητο θα μπει σε διαγνωστικό για να βρεθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα, αν υπάρχει φυσικά. Σε αντίστοιχο thread διάβασα ότι υπήρξε επίσημη ανάκληση για αλλαγή λαδιών και αναβάθμιση εγκεφάλου, πράγμα για το οποίο δεν ενημερώθηκα ποτέ ούτε φυσικά και σήμερα. Σήμερα φυσικά διαπίστωσα ότι τα σκορτσαρίσματα θα ήταν τακτικότερα αν δεν ήμουν τόσο ελαφροπόδης. Με λίγη πίεση τα έκανε κανονικότατα, ενώ με την στάνταρ καθημερινή οδήγηση ήταν δύσκολο να εμφανιστούν, αν αναλογιστεί κανείς ότι στα 60 και κάτι ψιλά έχω ήδη 7η στο κιβώτιο. Είμαι αισιόδοξος πάντως ότι και το πρόβλημα θα βρεθεί και ότι θα με καλύψει η εγγύηση, αν κρίνω από τις εμπειρίες άλλων που διάβασα στο forum. Κάτι που με προβληματίζει όμως είναι αν θα κερδίσω κάτι με το να μπω σε αυτή τη διαδικασία ή θα κάνω το service δεύτερο σπίτι μου; Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος: δεν βρήκα στο forum άτομο που μετά από επισκευή το κιβώτιο λειτουργούσε απροβλημάτιστα, είτε η επισκευή αφορούσε αναβάθμιση λογισμικού είτε αλλαγή δίσκων είτε ολόκληρου κιβωτίου. Εκτός αν μου διέφυγε κάποιος... Αξίζει ρε παιδιά;;
  6. Χαιρετώ την παρέα... Είμαι νέος στο club και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την δική μου εμπειρία. Είμαι κάτοχος ενός Golf TSi 122 DSG7 του 2009. Το 2011 λόγω προσωπικών προβλημάτων προχώρησα σε προσωρινή ακινησία ενώ είχα κάνει 30.000 χιλιόμετρα. Κατά τη διάρκεια αυτών δεν μπορώ να πω ότι με προβλημάτισε ιδιαίτερα το κιβώτιο. Είχα μόνο τα σκορτσαρίσματα από 2α σε 3η και αυτά πάλι σχετικά σπάνια. 1-2 φορές μόνο έτυχε να νιώσω το συμπλεκτάρισμα/πατινάρισμα που περιέγραψαν κάποιοι σε προηγούμενες σελίδες. Τότε δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία το θεώρησα φυσιολογικό μιας και δεν ειχα άλλη εμπειρία με αυτόματο κιβώτιο. Μόλις χθες προχώρησα σε άρση ακινησίας μετά από 4 ολόκληρα χρόνια. Πλέον σήμερα είμαι ευτυχισμένος που έχω ένα αυτοκίνητο 6ετίας με 30.000 χιλιόμετρα πραγματικά του κουτιού. Μέχρι που γράφτηκα στο club και διάβασα το συγκεκριμένο θέμα και ψιλοαγχώθηκα. Στις δύο ημέρες που το κυκλοφορώ μόνο μια φορά μου έκανε σκορτσάρισμα. Δεν έχω, ούτε είχα κροταλίσματα, αλλά δεν μου εγγυάται κανείς ότι δεν θα έχω στο μέλλον. Πλησιάζουν τα χιλιόμετρα για το service των 32.000 που λογικά θα πραγματοποιηθεί νωρίτερα. Φρόντισα το αυτοκίνητο να παίρνει μπροστά σε τακτικά χρονικά διαστήματα όλα αυτά τα χρόνια. Πλέον το αυτοκίνητο είναι 6 ετών, άρα είμαι εκτός εγγύησης;;; Να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία που το αγόρασα (Θεσσαλονίκη) για έναν έλεγχο;;; Ίσως λόγω της ιδιάζουσας περίπτωσης κι εφόσον το αυτοκίνητο έχει μόνο 30.000 υπάρχει περίπτωση να με καλύψουν εάν υπάρξει θέμα με το κιβώτιο;;; Ευχαριστώ προκαταβολικά...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.