Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

DarkX

Members
  • Content Count

    562
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

DarkX last won the day on May 1

DarkX had the most liked content!

Community Reputation

637 Excellent

4 Followers

About DarkX

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

3,753 profile views
  1. Το κτεο είναι το εύκολο κομμάτι. Οι περισσότεροι που ασχολούνται με τη βελτίωση και λίγο ως πολύ παρανομούν, είτε λόγω decat, είτε λόγω θορύβου πάνω από τα επιτρεπτά όρια, είτε λόγω μεμβρανών, παράνομα led με περίεργες αποχρώσεις και άλλα πολλά, είτε έχουν οι ίδιοι γνωριμία μέσα σε κάποιο κτέο, είτε τους στέλνει συστημένους σε συγκεκριμένο κτέο το συνεργείο που τους βελτιώνει το αμάξι. Μέσω συνεργείου 15 χρόνια αυτή τη δουλειά κάνουμε. Το δύσκολο κομμάτι είναι η τροχαία, γιατί δε μπορείς να έχεις γνωστούς σε όλο το Σώμα να σου σβήνουν τις κλήσεις, εκτός και έχεις γνωριμίες με διοικητικά στελέχη. Γι' αυτό και παραπάνω αναφέρθηκα μόνο στο κομμάτι των μπλόκων. Ναι πράγματι οι περισσότεροι τη σκαπουλάρουν με τις μεμβράνες, αλλά είναι καθαρά πού θα πέσεις. Το όλο θέμα είναι ότι πλέον μπορούν να σου πάρουν πινακίδες/δίπλωμα. Οπότε εκεί αν πετύχεις κανένα μ@λάκα μπορεί να σε τρέχει να τις ξηλώσεις για να στα δώσει πίσω, κι ας μην έχει το δικαίωμα. Θα βρει τρόπο να σε τρέχει, αν του δώσεις την αφορμή. Κάντε ένα κόπο και ψάξτε ποστς από διάφορα φόρουμς και δείτε πόσοι αντιμετώπισαν τέτοια θέματα. Επίσης μιλώντας για αφορμή, οι μεμβράνες είναι ο πλέον ευκολότερος τρόπος για τον μπάτσο να σε γράψει, όταν δεν μπορεί να σου βρει κάτι άλλο. Σαν χθες θυμάμαι το πέσιμο στο Yabanaki κι ας έχουν περάσει 8 χρόνια. Ας πούμε ότι οι μεμβράνες είχαν την τιμητική τους. Προσωπικά πιστεύω ότι η ξενέρα που θα φάω αν πέσω σε κανένα καθίκι και τραβιέμαι, θα είναι τέτοια που θα βλαστημάω την ώρα και τη στιγμή που τις έβαλα. Είναι αυτό που λέμε μία θα σου τύχει... Οπότε καλύτερα χωρίς, εκτός και ο νόμος γίνει μόνο χρηματικό πρόστιμο οπότε όλα καλά. Αυτά από μένα για τις μεμβράνες. Εύχομαι όσοι έχετε ή θα βάλετε να είστε από τους τυχερούς.
  2. Είναι ωραία η αίσθηση των μεμβρανών και όχι για αισθητικούς λόγους, δηλαδή στο δικό μου μάτι βελτιώνει πολύ λίγο την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Όσο για λόγους ασφαλείας ότι δηλαδή δεν σπάει εύκολα το τζάμι να μπει κάποιος μέσα, αυτό μπορείς να το δεις και από την άλλη. Αν χρειαστείς εσύ να σπάσεις το τζάμι να βγεις, θα χάσεις πολύτιμο χρόνο ή θα χάσουν πολύτιμο χρόνο να σε βγάλουν. Άρα να το πάρουμε σαν πλεονέκτημα αυτό ή μειονέκτημα, ιδού η απορία. Τέλος πάντων άλλη ιστορία. Η μεγαλύτερη μακράν βελτίωση γίνεται στο εσωτερικό και αφορά τους ζεστούς μήνες. Όλα όσα ισχυρίζονται οι κατασκευαστές αναφορικά με τη συγκράτηση της θερμοκρασίας σε χαμηλότερα επίπεδα, ισχύουν κανονικά, όμως προϋποθέτει την τοποθέτηση σχετικά σκούρου φιλμ, γιατί στόχος δεν είναι η προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία που γίνεται ακόμα και με διάφανο φιλμ, αλλά η σκίαση της καμπίνας. Η σκίαση είναι εκείνη που συγκρατεί τη θερμοκρασία χαμηλότερα και όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο καλύτερη δουλειά κάνει. Στο edition δεν έβαλα ποτέ, όπως και τώρα στο νέο μου αμάξι δεν έχω βάλει και ούτε πρόκειται, είχα βάλει όμως στο προηγούμενο από το edition, σε όλα τα παράθυρα μπρος πίσω, μόνο μπροστά στο παρμπρίζ δεν είχα βάλει. Είχα επιλέξει llumar η οποία τότε έβγαζε ένα τύπο με το όνομα alu light και ήταν αν θυμάμαι καλά γιατί μιλάμε για πίσω στο 2003/2004, ο πιό σκούρος. Ο διπλανός οδηγός στο φανάρι σε έβλεπε σαν σκιά. Το καλοκαίρι ήταν υπέροχη η αίσθηση, πρέπει να ήταν αρκετούς βαθμούς κάτω η θερμοκρασία σε σχέση με χωρίς μεμβράνες. Πάρκαρες κάτω από τον ήλιο με 35+ βαθμούς και έμπαινες μέσα μετά από ένα γεμάτο μεσημέρι, άναβες κλίμα και έπιανε τόσο γρήγορα σαν να ήσουν κυριολεκτικά στη σκιά, π.χ. στην πυλωτή. Ούτε καιγόσουν από τον ήλιο στο ταξίδι, αφού καλά καλά δεν ένιωθες καν τη ζέστη. Μεγάλη άνεση. Τη νύχτα, αν ο δρόμος δεν είχε φωτισμό, δεν έβλεπες πολύ καλά, πλην όμως τα φώτα από τον καθρέφτη φαίνονταν κανονικά. Θα μου πεις κι αν δεν είχε φώτα, ε καλά τότε δεν θα τον έβλεπες έτσι κ αλλιώς, εδώ ο μπροστινός αν δεν έχει φώτα σε καμιά ερημιά πρέπει να φτάσεις στα 5 μέτρα για να τον δεις. Όχι γενικά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Θα έβαζα μεμβράνες και στο edition όπως και στο καινούργιο, αλλά μου είχε τύχει μια φάση το 2006 νομίζω, ή μπορεί και αρχές 2007, που είπα δεν θα ξαναβάλω, εκτός και αλλάξει ο KOK. Είχα πέσει σε μπλόκο και με είχαν γράψει για μεμβράνες. Μάλιστα θυμάμαι τους είχα ρωτήσει ποιο είναι το πρόβλημα με τις μεμβράνες, ποια η λογική δηλαδή, και μου είχε απαντήσει ο τσακ νόρις ότι δεν θα μπορέσει να δει καλά για να στοχεύσει. Να το λέει ο Αμερικάνος officer να το καταλάβω, αλλά ο Έλληνας τροχαίος που ζήτημα αν έχει ρίξει βολή εκτός της Ακαδημίας μόνο για ανέκδοτο. Καλά ο συγκεκριμένος ήταν και νεούδι, δε νομίζω να είχε καιρό που τέλειωσε, αλλά κατανοώ το νεαρό της ηλικίας. Δεν μου είχαν πάρει άδεια/πινακίδες ούτε δίπλωμα (ίσως γιατί ο ΚΟΚ τότε είχε μόνο πρόστιμο), αλλά ο ανώτερός του που ήταν στο μπλόκο μου είπε ότι εκτός από την πληρωμή του προστίμου ήθελε να ξηλώσω και τις μεμβράνες και να του το δείξω. Τέλος πάντων φεύγω, πληρώνω γρήγορα το πρόστιμο 40 ευρώ και εννοείται ποτέ δεν τις ξήλωσα ούτε πήγα να τις δει . Ε λίγους μήνες μετά άλλωστε το πούλησα και πήρα το edition. Τι γίνεται τώρα, διαβάζω αρκετές περιπτώσεις που τους πήραν και άδεια/πινακίδες και δίπλωμα και για να τους τα δώσουν πίσω τους ζήτησαν πάλι το ίδιο, να ξηλώσουν τις μεμβράνες και να πάνε να το δουν, αλλιώς δεν έχει ούτε πινακίδες ούτε τίποτα. Λογικά δεν έχουν δικαίωμα να απαιτήσουν κάτι τέτοιο διότι καταρχήν πώς θα πας το αμάξι μέχρι εκεί; Αλλά, εκεί που τελειώνει η λογική, αρχίζει και η τροχαία (εκτός από το στρατό). Πολλές περιπτώσεις παιδιά, ούτε μία ούτε δύο. Ε και τους απαντάνε στα διάφορα φόρουμς πλήρωσε το πρόστιμο και πήγαινε με δικηγόρο στο τμήμα, ή πήγαινε δικαστικά κτλ. Ένας λέει το έκανε και την κέρδισε τη δίκη. Ωραία πλήρωνε το δικηγόρο τώρα, τρέχα στα δικαστήρια αντί να απολαμβάνεις τη βόλτα σου, ή απουσίασε από τη δουλειά σου για τις γαμ.... πινακίδες. Πες την κερδίζεις τη δίκη, αξίζει η ταλαιπωρία; Παίδες, δυστυχώς εκτός από τους σωστούς στη δουλειά τους, υπάρχουν και τα καθίκια και όπως όλοι θα ξέρετε, αν θέλουν να σου κάνουν τη ζωή λίγο πιό δύσκολη, έχουν τους τρόπους να το κάνουν. Έτσι δεν ξαναέβαλα μεμβράνες, ούτε στο edition ούτε και τώρα. Το τωρινό μου αμάξι έχει τουλάχιστον κατράμι τζάμια πίσω και μπροστά θα λεγα ότι είναι όσο μια light μεμβράνη, είναι σίγουρα πιό σκούρα από του edition. Αν όμως ο ΚΟΚ αλλάξει και δεν έχει πινακίδες κτλ, αλλά μόνο πρόστιμο, τότε δεν έχω πρόβλημα να βάλω μία σχετικά light μπροστά (εκτός παρμπρίζ φυσικά), πόσες φορές θα φάω πρόστιμο; Δεν θέλω να τρομάξω κανέναν, αυτά που έγραψα μπορείτε να τα διαβάσετε online. Αν θέλετε να είστε πιό καλυμμένοι, μη βάλετε σκούρες, αλλά θα σας πω το εξής. Ακόμα και αν βάλετε προβλεπόμενη σκουρότητα, και έχετε μαζί σας τα σχετικά έγγραφα, είστε σίγουροι ότι δεν θα σας τρέχουν, αν θέλουν; Έχω ακούσει ιστορίες που δεν θα πιστεύετε στα αυτιά σας, όχι για μεμβράνες συγκεκριμένα, αλλά να πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Και τα λέω αυτά όχι τίποτ' άλλο, αλλά μετά την καραντίνα όπως θα έχετε διαπιστώσει έχουν ξαμολυθεί οι μπλε, δεν υπάρχει αυτό που γίνεται. Κατόπιν όλων αυτών, σίγουρος μπορείς να είσαι μόνο με διάφανη μεμβράνη, τουλάχιστον να κόβεις την υπεριώδη ακτινοβολία που άλλωστε είναι και ο μόνος ουσιαστικός κίνδυνος. Θερμοπληξία δεν θα πάθει κανείς επειδή δεν έχει σκούρες μεμβράνες.
  3. Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο. Βασικά είναι λογικό που ρωτάει γιατί το έκανα edit το ποστ πριν απαντήσει και έσβησα το σημείο που εξηγούσα σχετικά. Εσύ υποθέτω ότι το διάβασες πριν το κάνω edit. Ναι δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω, πάντως η επιλογή μου βασίστηκε με δεδομένο ότι μου περνάει η φάση της βελτίωσης, άρα θα έπρεπε να είναι κάτι που θα με καλύψει. Να ξεκίναγα τώρα τις βελτιώσεις από το μηδέν και μάλιστα σε μοτέρ που τώρα καλά καλά μαθαίνω, μου φαίνεται βουνό. Και από το να πήγαινα σε πιό αργό αμάξι ή ακόμα και με παρόμοιες επιδόσεις, θα προτιμούσα να έκανα big turbo το άλλο που στο κάτω κάτω πάντα μου άρεσε, μέχρι και τη μέρα που το έδωσα, δεν το είχα βαρεθεί και το είχα και πένα. Έτσι και ενώ είχα συγκεντρώσει τη λίστα με τα πράγματα, σφυρήλατο μοτέρ, κοστολογημένα όλα, τα έβαλα κάτω και σκέφτηκα ότι για μία τέτοια επένδυση, προκειμένου να μην πετάξω τα λεφτά μου στο πηγάδι, θα έπρεπε να το παντρευτώ το αμάξι και από τα 12 χρόνια που ήδη είχε συν τα χιλιόμετρα (αν και αυτά πες ότι θα γύρναγαν στο μηδέν βέβαια), να πήγαινε στα 17 ή και στα 20. Ε λοιπόν, μου χάρισε συγκινήσεις όλα αυτά τα χρόνια ειδικά τα τελευταία που δυνάμωσε, το αγάπησα το φρόντισα, με φρόντισε, αλλά δεν ήμουν τελικά διατεθειμένος να το παντρευτώ. Έτσι επένδυσα στο καινούργιο. Αυτή είναι εν συντομία η ιστορία.
  4. Καλησπέρα, επιστρέφω μετά από καιρό για ένα update, το σημαντικότερο μέχρι τώρα. Μετά λοιπόν από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν δυόμιση μήνες περίπου το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo, αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς νιώθω ότι σιγά σιγά περνάει η φάση της βελτίωσης για μένα, και αφού δεν προχώρησα σε big turbo πριν κάνα χρόνο που έφτασα κοντά, αποφάσισα στα πλαίσια των νέων αυτών εμπειριών να επιλέξω και μάλιστα για πρώτη φορά αυτοκίνητο επιδόσεων, με αρκετά άλογα για να μπορεί να μου κρατήσει το ενδιαφέρον για πολλά χρόνια, ίσως και για όλη τη διάρκεια που θα το έχω. Άλλωστε, η φάση της βελτίωσης μπορεί να περνάει, ο εθισμός με την ταχύτητα όχι. Ως εκ τούτου δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε πιό αργό αμάξι από αυτό που άφησα. Τώρα βέβαια λόγω περιορισμών στις μετακινήσεις, μετά από σχεδόν δύο μήνες ακόμα στρώνω, αλλά πιστεύω σύντομα να δω τι κάνει και στο δρόμο. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, οπότε στο σημείο αυτό κλείνει για μένα ένα κεφάλαιο, θα ήθελα χωρίς να αναφέρω ονόματα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο στην ολοκλήρωση του project. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι πήρα χρήσιμες πληροφορίες για το κούλερ το οποίο μου βγήκε διαμάντι, χρησιμοποίησα πληροφορίες σχετικά με τις ρυθμίσεις του προγράμματος κ.α. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Ίσως συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται.
  5. Ένα ακόμη ωραίο τυχαίο πάτημα με Octavia 20vt (άκουσα external), μόνος του αυτός και ως συνήθως δικάβαλος εγώ. Στα κιλά ο τσέχος είναι καμιά 100ή κιλά κάτω από λίγο που έψαξα, ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος. Βάλε και το έξτρα μου άτομο πάμε στα 160 κιλά εύκολα. Το πάτημα έγινε από 3η 100 μέχρι γύρω στα 220 και είχα ένα μικρό πλεονέκτημα καθώς ήμουν μισό μπροστά όταν φύγαμε. Πάμε λοιπόν στο πάτημα, όπου παρά τον πολύ θόρυβο που κάνει το αμάξι μου, το εξτέρναλ του ούρλιαζε και το άκουγα με κλειστά παράθυρα, οπότε αμέσως κατάλαβα ότι δεν είχα τύχη και ήταν απλά θέμα χρόνου πότε θα με περάσει. Παρ' όλα αυτά νομίζω κρατήθηκα πολύ καλά, μέχρι την επόμενη αλλαγή στα 160 είμασταν μαζί, δηλαδή από 100 ως 160 μου μάζεψε το μισό αμάξι. Πάνω στην αλλαγή και ενώ είχε την τάση να πετάξει μούτρα, μίλησε το dsg και πέταξα εγώ. Το οποίο dsg, παρένθεση για όσους δεν γνωρίζουν, έχει μεταμορφωθεί από όταν μπήκε stage 2, με εμφανώς ταχύτερες αλλαγές και περισσότερη δύναμη ψηλά λόγω κόφτη, καθώς το μοτέρ δίνει μέχρι 7200 ανοίγοντας πολύ το ωφέλιμο φάσμα. Σε όλη την 4η μέχρι τα 210 μάζευε πολύ αργά όπου λίγο πριν την επόμενη αλλαγή είχε έρθει πάλι δίπλα με τάση να πετάξει μούτρα και πάλι. Βάζω 5η όπου το κέρδος μου σ' αυτή την αλλαγή ήταν πολύ μικρότερο, με αποτέλεσμα να μιλήσει η λογικά μεγαλύτερη τουρμπίνα του τσέχου και να φύγει 1-1,5 αμάξι, από εκεί και μετά άνοιγε δυνατά όμως, δηλαδή άλλα 200 μέτρα να είχαμε δεν θα υπήρχε επαφή. Δεν μιλήσαμε και είναι κρίμα γιατί θα ήθελα να ξέρω με τι setup πάτησα. Πιθανό να ήταν πολύ πιό δυνατός από αυτό που είδα και να με πήγε με χαμηλή, όπως πιθανό να ήταν ένα "μικρό" big turbo. Με όλα αυτά δεν μπαίνω καν στη συζήτηση πόσα άλογα ήταν, αλλά ήταν πολύ ωραίο πάτημα που ευχαριστήθηκα και ας έχασα. Στη δύναμη πρέπει να ήταν περίπου στα μέτρα του Evo 6 Ralliart που έχω γράψει παραπάνω (πέρσι το καλοκαίρι) με τη διαφορά ότι εκείνο είχε αρχίσει να μου φεύγει πιό νωρίς, άλλωστε εκείνο το πάτημα ήταν 60-180, όπου μπαίνουν και άλλα πράγματα στο κόλπο. Τέλος να αναφέρω ότι εννοείται πως όλο αυτό το χρόνο δεν έμεινα χωρίς πατήματα, αλλά από πέρσι αποφάσισα να μην γράφω τις πολύ άνετες νίκες κόντρα σε αντιπάλους 2 και 3 κλικ κάτω. Θα γράφω μόνο τα καλά πατήματα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πιθανό να γράφω πιό συχνά για ήττες παρά για νίκες.
  6. 10.5 το απλό gti, 9.8 το edition 30. Στη θέση σου θα έκανα υπομονή να δουλευτεί λίγο το μοτέρ να μάθουν οι προγραμματιστές από τα λάθη τους. Εμένα μου κάνει εντύπωση που το έστρωσες κιόλας.
  7. Μια που μου είχε ξεφύγει όταν ανέβασα τις τελευταίες με τις καινούργιες ζάντες (Νοέμβριος 2018). Για κάποιο λόγο κάτι μου κάνει και αυτή.
  8. Τίποτα φίλε μου. Σωστή επισήμανση από τον nikdev για το κουτί. Αν δεν κάνω λάθος είναι από το tuning box δηλαδή παράλληλος εγκέφαλος και ξέχασα να στο αναφέρω. Όντως αυτό μπορείς να το βάλεις και να πάρεις κάποια άλογα χωρίς να χάσεις την εγγύηση. Νομίζω Racechip πουλάει μία αντιπροσωπεία με την οποία συνεργαζόμαστε. Κοίτα δεν θα έβαζα, θα προτιμούσα να μείνω μαμά αν ντε και καλά επέλεγα να εξαντλήσω την εγγύηση, όπως σχεδόν έκανα με 3+ χρόνια υπομονής. Αλλά για να μην παρεξηγηθώ, δεν είναι ότι θα πάθεις κάτι, απλά εγώ δεν είμαι της νοοτροπίας του παράλληλου, το έχω ξαναγράψει κάπου στο forum και παραμένω πιστός σε όσα έχω πει. Δεν είμαι της φιλοσοφίας ενός παράλληλου ως τρόπο λειτουργίας. Ψάξτο αν θες πάντως.
  9. Καλησπέρα και καλορίζικο αν και καθυστερημένα. Η εγγύηση χάνεται μόλις μπει πρόγραμμα στο αμάξι, πέρασαν οι εποχές που έβαζες πρόγραμμα ακόμα και μέσα στην αντιπροσωπεία (όπως έκανε η Seat π.χ. που το 2011 είχε επίσημη συνεργασία με τη Revo). Τώρα εναπόκειται στην καλή θέληση του αντιπροσώπου να κάνει τα στραβά μάτια, και αν πάλι είναι εφικτό κατά περίπτωση. Οπότε διαλέγεις είτε εγγύηση είτε άλογα. Στη θέση σου θα προχωρούσα πάντως και ο λόγος είναι απλός, δεν υπάρχει περίπτωση να πάθεις κάτι από ένα σωστό πρόγραμμα π.χ. revo ή apr. Περιπτώσεις που έγιναν οι στραβές ήταν σε άλλα μοτέρ που είχαν πολλά τρωτά σημεία και το πρόγραμμα τα έβγαλε στην επιφάνεια (και σε παραπάνω στάδια βελτίωσης όχι μόνο πρόγραμμα), και δυστυχώς ο νόμος στην Ελλάδα δεν σε προστατεύει όπως γίνεται στην Αμερική, όπου πρέπει ο κατασκευαστής να αποδείξει ότι το πρόγραμμα ευθύνεται και όχι τα τρωτά σημεία του κινητήρα. Αλλά μοτέρ σαν το δικό σου δεν έχουν τέτοια θέματα ειδικά αν επιλέξεις ένα από τα γνωστά. Και γω πήρα το αμάξι προς τέλος του 2007, και λόγω εγγύησης τελικά έβαλα revo αρχές του 11, χάνοντας μόνο τους τελευταίους 8-9 μήνες της εγγύησης και αυτό επειδή δεν άντεξα να περιμένω άλλο. Με μοτέρ που μοιράζεται με το S3 του 2008, δεν υπήρχε λόγος να περιμένω 3+ χρόνια και σίγουρα δεν θα το ξανάκανα, στο επόμενο αμάξι θα μπει πρόγραμμα αμέσως μετά το στρώσιμο. Οπότε αν ρωτάς εμένα θα σου πω βάλε, τώρα εσύ αποφασίζεις. Στο θέμα της αναβάθμισης τώρα, έχεις όπλο στα χέρια σου, έχεις υποδομή για εύκολα άλογα και την τετρακίνηση να τα περάσεις κάτω. Με γύρω στα 7 κατοστάρικα βάζεις revo/apr (εκτός και έχουν καμιά προσφορά οπότε οι τιμές μπορεί να παίζουν) και φτάνεις μόνο με πρόγραμμα τα 370 άλογα. Με άλλα 2 χιλιάρικα (stage 2 με τα ανάλογα περιφερειακά) θα φτάσεις τα 400. Με τα χρήματα που σου λέω θα κάνεις και ποιοτικές επιλογές περιφερειακών, μπορείς και φθηνότερα αλλά ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Μέχρι το σημείο αυτό μπορείς αν προτιμάς να κάνεις τις δικές σου επιλογές σε downpipe, catback, intercooler, εισαγωγή κτλ., αντί να πάρεις τα δικά τους, αρκεί να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις σε διατομές κτλ. Αν δεν ενδιαφέρεσαι να ψάξεις, παίρνεις το έτοιμο δικό τους κιτ που περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται αλλά θα σου βγει πιό ακριβά και χωρίς κάποιο κέρδος. Παρακάτω και συγκεκριμένα η revo έχει ως stage 3 με τα ανάλογα περιφερειακά για το μοτέρ σου πρόγραμμα και για υβρίδιο (υβριδικό turbo δηλαδή, με μεγαλύτερα φτερά και ισχυρότερο άξονα στο υπάρχον turbo). Αυτό αφορά συγκεκριμένα το δικό τους υβρίδιο. Εδώ ξεπερνάς τα 500 άλογα αλλά και το κόστος αρχίζει να ξεφεύγει με επιπλέον 3 χιλιάρικα. Υβρίδιο μπορείς να φτιάξεις και custom πολύ οικονομικότερα αλλά όταν στο δίνει έτοιμο η revo αγοράζεις και την αξιοπιστία, που ειδικά ένα υβρίδιο είναι πολύ σοβαρή μηχανουργική εργασία, και με τη σιγουριά ότι θα παίξει καλά το πρόγραμμα. Τώρα αν αξίζει ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα, μπορώ να σου πω επιχειρήματα υπέρ και κατά. Αυτά είναι όλα τα στάδια βελτίωσης με κλειστό μοτέρ, στα αναφέρω όλα για να έχεις μια συνολική εικόνα για τώρα και στο μέλλον. Στη θέση σου θα ξεκίναγα με πρόγραμμα που είναι και η πιό value for money αναβάθμιση και βλέπεις τι θα κάνεις στην πορεία. Από πρόγραμμα θα έβαζα συγκεκριμένα revo.
  10. Οπότε φαίνεται να έχεις κάψει ~28 λίτρα και ο μέρος όρος που υπολογίζω για τα 525 χιλιόμετρα είναι 5,3 πάρα πολύ καλός. Με τι μέση ταχύτητα; Σε μένα είχα παρατηρήσει ότι η χρυσή τομή για οικονομία αλλά παράλληλα να φτάσεις και κάποτε, είναι εκεί όσο είπα 120-130. Έιμαι και εντός ορίων στους αυτοκινητοδρόμους οπότε όλα τέλεια. Πάνω από τα 130 η κατανάλωση αυξάνει με γοργούς ρυθμούς και το κυριότερο όταν φτάσω θέλω ντεπόν. Ενώ μέχρι αυτή την ταχύτητα παλεύεται. Το τέλειο από άποψη φασαρίας είναι γύρω στα 90 με 100 αλλά για ταξίδι δεν μπορώ αυτές τις ταχύτες με υπνωτίζουν.
  11. Ισχύει, έχει να κάνει με πολλές παραμέτρους. Πάντως γενικά εκτός πόλης οι διαφορές με τους μικρότερους κινητήρες είναι μικρές. Εκεί που φαίνεται η διαφορά είναι σε συνθήκες κίνησης. Αν όμως μπορείς να γλιτώνεις κατά ένα ποσοστό την κίνηση, με χρήση περιφερειακών οδών όπως π.χ. τον περιφερειακό Θεσ/νίκης ή την αττική οδό (αν και εδώ πληρώνεις), τότε το κόστος βενζίνης είναι ελάχιστα μεγαλύτερο. Πες μου λίγο για τη φωτό που έβαλες, επειδή δεν βλέπω κατανάλωση, τι ρεζερβουάρ έχεις για να υπολογίσω. Φίλε Ντίνο συγγνώμη αν σου χαλάω το θέμα, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι η κατάλληλη βοήθεια καθώς έχω εντελώς άλλο μοτέρ και αμάξι. Ξεκίνησα να γράφω απλά για να εξηγήσω ότι οι καταναλώσεις του 1.5 έστω και στη βαρύτερη καρότσα του tiguan, δεν μπορεί να είναι τόσο ψηλά.
  12. Εκτός είναι εκεί κοντά στη φωτό που πόσταρα λίγο παραπάνω το 8.3 με μέση ταχύτητα 120-130, απλά εκείνο ήταν με 4 άτομα και γεμάτο πορτ μπαγκαζ. Το αμάξι βγαίνει εκτός πόλης μόνο για ταξίδια και κυρίως Πάσχα και καλοκαίρι, οπότε το πορτ μπαγκαζ πάντα θα είναι γεμάτο και φυσικά θα είμαστε τουλάχιστον 2 άτομα. Τώρα τι διαφορά ακριβώς έχουν τα μείον 2 άτομα δηλαδή πες 150 κιλά, δεν το ξέρω γιατί δεν κοιτάζω ποτέ καταναλώσεις, τόσα χρόνια που έχουν περάσει έχει πάψει να με νοιάζει. Να πούμε 8 με 8,1; Θα πρέπει να θυμηθώ να βγάλω άλλη μία στις επόμενες διακοπές 2κάβαλος.
  13. Αυτά μάλιστα είναι λογικά νούμερα, βεβαίως και το βάρος παίζει ρόλο. Δεν έχει και πολύ νόημα να γράψω κι άλλα, μιας όμως και είπα παραπάνω ότι θα έβγαζα κι άλλη μία αν το θυμόμουν, ορίστε μερικές χθεσινοβραδυνές που βγήκαμε για πατήματα. Πολύς κόσμος στο γνωστό στέκι στα νότια btw. Εδώ είναι για το συγκεκριμένο session. Και όχι δεν έκανα 173 χιλιόμετρα βόλτα Να σημειώσω ότι ήταν 10 νταν αλλα μπήκαμε χθες βράδυ σε 2 McDrive. Άνευ ουσίας το 0.2 απλά το αναφέρω. Παρακάτω έχουμε την συνολική μέση κατανάλωση που αφορά τις τελευταίες 28 ώρες και 55 λεπτά λειτουργίας. Αυτό το νούμερο είναι πάντα υψηλότερο όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, καθώς μέσα σε αυτό έχει και ένα ποσοστό μέσα σε σχετική κίνηση. Όχι μεγάλο ποσοστό, γιατί δεν είναι καθημερινό το αμάξι όπως έχω ξαναπεί, αλλά δεν είναι όλες οι ώρες αργά τη νύχτα. Ωστόσο όλες αυτές οι ώρες είναι εντός πόλης καθώς τελευταίο ταξίδι έκανε το καλοκαίρι και από τότε έχει γίνει reset ο μετρητής 2 που αφορά συνολική μέση (κάνει reset μετά από 100 ώρες). Αυτά από 2λιτρο TFSI ~390 άλογα.
  14. Είναι πολλά, δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κάνεις 7500 με επιθετική έστω οδήγηση, θα έχεις κάψει 3 λίτρα. Δυο πράγματα για την ώρα, τσέκαρε κατανάλωση λαδιού με νορμάλ όμως οδήγηση για άλλα 500 χιλιόμετρα, και μαζί με όλα τα παραπάνω που θα αλλάξεις, τσέκαρε και την PCV. Κακή λειτουργία της προκαλεί αυξημένη κατανάλωση. Υπάρχουν και άλλα αίτια εκτός της PCV αλλά είναι ευκολότερο να ξεκινήσεις από εκεί. Να ξέρεις ότι συγκεκριμένη φόρμα στην κατανάλωση δεν υπάρχει γιατί εξαρτάται από το στρώσιμο του κινητήρα, το λάδι που βάζεις και άλλα πολλά. Αλλά η κατανάλωση που γράφεις ξεφεύγει. Τέλος για λάδι το πιό σωστό για το μοτέρ σου είναι το 5-30.
  15. Μαζί με τα παραπάνω καλό θα είναι να αλλάξεις και τη σκάστρα (diverter valve) που λογικά θα φοράς τη revision G με το λαστιχένιο διάφραγμα η οποία έχει την τάση να σκίζεται. Βάλε την revision D με το πιστόνι. Και να τονίσω και εγώ με τη σειρά μου πόσο σημαντικό είναι να αλλάξεις το ποτηράκι της αντλίας υψηλής που σου είπε ο nikdev. Ο λόγος είναι ότι καταπονείται από το έμβολό της και σταδιακά φθείρεται. Το ποτηράκι όπως βλέπεις στη φωτό έχει μία προστατευτική επίστρωση (DLC coating) που φεύγει πάντα πρώτη. Μόλις φύγει αρχίζει να σκάβεται από μέσα το ίδιο το ποτηράκι μέχρι να γίνει τρύπα, κάτι που μπορεί να στοιχίσει από σκέτη την αντλία αν είσαι ιδιαίτερα τυχερός, ως πολύ παραπάνω. Το δε ποτηράκι έχει κόστος ~30 ευρώ και η εργασία διαρκεί ένα τέταρτο το πολύ, αξίζει δηλαδή. Βάλε μέσα το καινούργιο και κάνε έναν πρώτο έλεγχο μετά από 10.000, που είναι πολύ νωρίς αλλά έτσι θα τσεκάρεις τον ρυθμό φθοράς και θα ξέρεις για το μέλλον. Το ακριβές διάστημα θα εξαρτηθεί από διάφορους παράγοντες όπως τρόπος οδήγησης, λάδια που χρησιμοποιείς και πόσο ευλαβικά τα αλλάζεις και αυτά. Τέλος αν αποφασίσεις να αναβαθμίσεις και την αντλία υψηλής που είναι ένα στάδιο βελτίωσης από μόνη της (με τον ανάλογο επαναπρογραμματισμό), το ποτηράκι θα το αλλάζεις πιό συχνά καθώς θα τρώει ακόμα μεγαλύτερη καταπόνηση. Παρακάτω βλέπεις το δικό μου μετά από 69.000, Σεπτέμβρης 2011. Στα αριστερα βλέπεις το φθαρμένο, στα δεξιά το καινούργιο. Κακώς το άφησα τόσα χιλιόμετρα αλλά τότε δεν τα ήξερα αυτά. Στη δική μου περίπτωση δεν είχαμε μεγάλη καταπόνηση, αλλά έχω διαβάσει πολλά horror stories οπότε καλό είναι να το προσέξεις. Εδώ το 2ο ποτηράκι μετά από 15.000, Φλεβάρης 2013. Παρόμοια φθορα αλλά σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Τρόπος οδήγησης. Σημείωσε το αμάξι είναι του 2007, και μπήκε πρόγραμμα το 2011, οπότε καταλαβαίνεις τι έγινε. Εδώ οι διαφορές της σκάστρας ανάμεσα στο revision G και D.
×
×
  • Create New...