Jump to content

lanc3lot

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About lanc3lot

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ελληνικού - Αργυρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Eos

Recent Profile Visitors

638 profile views

lanc3lot's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

3

Reputation

  1. Τελικά μετά από πολύ μεγάλη αναζήτηση και τιμές από 6 διαφορετικούς τεχνικούς (με τρελές διαφορές, τελικά ο καθένας ζητάει ότι του κάτσει), κατέληξα σε κάποιον που μου έδωσε αρκετά κάτω από το αρχικό κόστος που είχα υπολογίσει, 1 χρόνο εγγύηση και από φίλους που πάνε δικά τους αμάξια έχω ακούσει καλά λόγια. Στο συνεργείο πλέον και φτιάχνεται, θα δούμε όταν τελείωσει τι και πως. Ελπίζω πως όλα θα κυλίσουν καλά, θα ενημερώσω τι και πως. Εδώ επίσης έχω βάλει ένα θέμα για λάστιχα, αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι
  2. Καλησπέρα σε όλους, Ψάχνω για να αλλάξω τα λάστιχα μου, μόλις τελειώσει το συνεργείο όπου είναι το αμάξι (έχω γράψει σχετικά σε άλλο θέμα). Φοράει Bridgestone που είχε από μαμά πάνω του, σε 215/55/ZR16 97W. Κάποιοι προτείνουν Continental Premium Contact 5 ή τα Michelin Crossclimate. Σε μια έρευνα που έκανα εγώ, είδα και αυτά: https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/pirelli/cinturato-p7-blue/215-55-r16-97w-427847(Pirelli) + αυτά: https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/goodyear/efficientgrip-performance/215-55-r16-97w-302859 (Goodyear) , τα τελευταία με εντυπωσιάσαν που δείχνουν σε όλα Α εκτός και αν είναι μούφα αυτά τα πινακάκια. Με ενδιαφέρει και το κόστος αλλά κυρίως το να επιλέξω ένα all-around πολύ αξιόπιστο λάστιχο, και ας πάει λίγο πιο ακριβά. Τέλος, έχει νόημα να φύγω από 16άρι και να πάω πχ σε 17άρι; Αυτά, όποιος έχει λίγο χρόνο να απαντήσει, θα είναι πολύτιμο για να καταλήξω ;-)
  3. Οκ, ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις για το θέμα που πόσταρα. Ψάχνω τώρα τιμές σε κάποιους τεχνικούς ώστε να αποφασίσω, αφού βλέπω πως υπάρχουν τιμές και τιμές. Άλλος πχ έχει ζητήσει κοντά 3 χιλιάρικα και άλλο 1500. Περίεργο αλλά ίδωμεν
  4. Καλημέρα, άρα προτείνεις και εσύ Ρεκτιφιέ ή νέο μοτέρ; Ως update στο όλο πρόβλημα, το εξέτασε και 2ος τεχνικός και αυτός είπε πως καλύτερα να μην κάνω ρεκτιφιέ αλλά να πάω σε μεταχειρισμένο μοτέρ, αφού κρίνει πως η χαραματιά που έχει μέσα ο κύλινδρος είναι βαθιά και άρα θα πάει στο όριο με ρεκτιφιέ, οπότε και θα υπάρχουν πολλαπλά προβλήματα στο μέλλον. Κοινώς μπλέξιμο, αφού όπως έχω καταλάβει τα συνεργία είναι σαν τους γιατρούς. Ο καθένας βγάζει και διαφορετική διάγνωση.....
  5. Ευχαριστώ για το χρόνο σου φίλε και το μήνυμα. Διαβάζοντας το post που έβαλες, βλέπω πως είχες και εσύ προβλήματα με πολλαπλασιαστές όπως και εγώ (τους άλλαξα όλους) αλλά και ένα θόρυβο στην μηχανή (δεν ήταν τπτ σημαντικό, αλλά έκανε όταν το άναβα ένα μικρό θόρυβο στην μηχανή μέχρι να πατήσω γκάζι, στο ρελαντί όταν ήταν). Ο κινητήρας μου είναι Cav και το πρόβλημα με το λάδι συνέβη το τελευταίο 3μηνο περίπου, πριν δηλαδή τα παίξει τελείως και σταματήσει. Σε ευχαριστώ και για τα λάστιχα, θα ρίξω μια ματιά σε αυτά που λες. Το κόστος που αναφέρω για ανακατασκευή σου (σας) φαίνεται λογικό ή με αυτά που αναφέρω θα έπρεπε να είναι πιο λίγα; Εντάξει φαντάζομαι θα βγάζει σίγουρα και από υπερ-τιμολόγηση στα υλικά (όλοι αυτό δεν κάνουν απλά αν είναι υπερβολικά παραπάνω
  6. ;-) Καλημέρα Βασικά πιστεύετε πως η κίνηση να κάνεις ρεκτιφιέ είναι λάθος; Ρωτάω γιατί σε αντίστοιχο EOS Forum βέβαια, οι απαντήσεις είναι πως σε αυτά τα αμάξια η λύση του ρεκτιφιέ είναι λανθασμένη και πως να ψάξω απλά όσο χρειαστεί για ένα μοτέρ. Προσωπικά δεν γνωρίζω πολλά από μηχανολογικά αλλά σε εμένα τον αδαή λοιπόν, το να φτιάξω ξανά την μηχανή, αν υπάρχει καλός τεχνίτης είναι η καλύτερη λύση αφού θα είσαι με νέα εξαρτήματα, με μηδέν χιλιόμετρα και με μια εγγύηση για 6-7 μήνες καλής λειτουργίας (πχ μου είπαν πως ένα σύνηθες φαινόμενο είναι να "χάνεις" λάδια μετά το ρεκτιφιέ, δεν ξέρω γιατί, αλλά σε συζήτηση μαζί τους μου είπαν πως αν παρατηρηθεί κάτι τέτοιο το πρώτο χρόνο θα το φτιάξουν). Βέβαια είναι ταυτόχρονα και η δαπανηρή λύση, το οικονομικό σε αυτή την φάση είναι ένα πρόβλημα για μένα, αλλά ψάχνω την βέλτιστη λύση. Δηλαδή ας πληρώσω αλλά να είμαι πιο σίγουρος πως θα απαλλαγώ από τα προβλήματα ;-) Αν μπορείτε να πείτε / προτείνετε και κάποιο λάστιχο, για να το βάλω και αυτό στο πρόγραμμα ;-)
  7. Όχι λόγο κόστους είναι το μοτέρ, απλά με φοβίζει που θα πέσω, ενώ με την λογική του ρεκτιφιέ, πάω σε μια λύση ακριβή μεν αλλά ξέρεις ότι βάζεις νέα εξαρτήματα μέσα. Λέω με ποια λογική για τα πιστόνια, από την άποψη πως αφού θα είναι νέα πιστόνια, λογικά θα αντέχουν παραπάνω.
  8. Καλησπέρα ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοείς πως αν κάνω ρεκτιφιέ, θα ξανάσπασουν πιστόνια στο μέλλον σίγουρα; Πως προκύπτει αυτό;
  9. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και την απάντηση (Γιάννης φαντάζομαι). Θα κοιτάξω και για τα Michelin + Continental που είπες, μιας και το λάστιχο είναι και αυτό από τα πιο βασικά στο αμάξι. Όντως για ρεκτιφιέ σκέφτομαι και εγώ όπως έγραψα παραπάνω, σαν συνεργείο σκέφτομαι τον Johnic στην Ηλιούπολη αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία από εκεί ακόμα καλύτερα, φαίνονται γνώστες σε αυτό που κάνουν + είναι κοντά μου που είναι και αυτό ένα βασικό + (πχ έχω ακούσει καλά λόγια και για τον Τσακουλέρη στο Περιστέρι)
  10. Καλησπέρα σε όλους, νέο μέλος εδώ, αν και παρακολουθώ το forum καιρό τώρα. Θα ήθελα την άποψη σας για το παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω: Έχω ένα 1.4 TSI Eos 160 άλογα, του 2009, μεταχειρισμένο το πήρα, πριν περίπου 3 χρόνια. Δυστυχώς από τον Νοέμβρη που μας πέρασε, παρουσιάστηκε πρόβλημα αφού έσπασε (ή έκαψε) τα 2 πιστόνια της μηχανής του και όπως είπε ο τεχνικός ήταν γεμάτο λάδι μέσα, έχανε δηλαδή λάδι και το είχε περάσει παντού μέσα. Για το ιστορικό, περίπου το καλοκαίρι είχε αρχίσει όντως να χάνει λάδι, αλλά σε επισκέψεις μου σε 2 συνεργεία μου είχαν πως πως είναι θέμα τουρμπίνας (απλά το κοιτάξαν, δεν το έλυσαν) και θα πρέπει να κάνω αλλαγή. Ενώ λοιπόν είμαι σε αυτή την κατάσταση και σκέφτομαι να πάω για τουρμπίνα, το αμάξι μένει τελείως και δεν παίρνει με τίποτα μπροστά. Το πηγαίνω σε 3ο συνεργείο όπου αφού λύνουν το μοτέρ μου λένε πως δεν έχει σχέση η τουρμπίνα (η οποία δουλεύει) αλλά είναι θέμα με τα πιστόνια που έχουν σπάσει. Με αποτέλεσμα να πρέπει είτε να πάω για αγορά μεταχειρισμένου μοτέρ ή να προχωρήσω σε ρεκτιφιέ. Συζητώντας το με διάφορους κατόχους EOS ή γενικότερα VW έχω ακούσει και τις 2 λύσεις ως "οι καλύτερες". Η λύση να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο μοτέρ, δείχνει πιο οικονομικά προσιτή (1500-1700€ περίπου) αλλά έχει το ρίσκο του "στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα" αφού δεν ξέρεις αν αυτός που στο πουλάει, το έχει σκίσει σαν μοτέρ και τι προβλήματα θα σου βγάλει στο μέλλον (άσε που ελάχιστοι δίνουν εγγύηση) Αν πάω στην λύση ρεκτιφιέ, ο λογαριασμός ανεβαίνει αισθητά (στα 2500-2700€) αλλά από την άλλη υπάρχει εγγύηση 6-7 μήνες και στην ουσία πας σε μια λογική 0 χιλιόμετρα, πρακτικά νέο αμάξι σχεδόν. Το συνεργείο που το πήγα μου προτείνει να πάμε σε λύση Ρεκτιφιέ, σας παραθέτω εν συντομία τι περιέχει η λίστα αλλαγής: Αυτά πάνε περίπου 1450€ σαν κόστος, 400€ το ρεκτιφιέ και άλλα 700-800 η εργασία του τεχνικού. Το αμάξι προς το παρόν είναι παρκαρισμένο στο σπίτι μου μπροστά, με το μοτέρ στο πορτ-παγκάζ (δεν κουνιέται δηλαδή). Καθυστέρησα γιατί ήθελα να μαζέψω τα χρήματα, πλέον έχω συγκεντρώσει τα πιο πολλά και είπα να γράψω εδώ ώστε να πάρω μια επιπλέον γνώμη, αφού προσωπικά τείνω προς το ρεκτιφιέ. Στην κουβέντα με το τεχνικό, πιστεύει πως αυτός που μου πούλησε, είχε σβήσει χιλιόμετρα αφού η ζημιά που έχει δεν είναι φυσιολογική και ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχει (55.000, το πήρα με 20.000). Βέβαια το πρώτο του ΚΤΕΟ το έκανα εγώ και εκεί δεν βρήκαν τίποτα αλλά τι να πω, μπορεί και να είναι έτσι. Τέλος σκέφτομαι να βάλω και νέα λάστιχα, έχει τα αρχικά πάνω, τα 215/55/ZR16 97W, Bridgestone. Αν έχετε μια πρόταση και σε αυτό, ώστε αφού θα μπει σε συνολική επισκευή, να του αλλάξω και τα λάστιχα!! Σκέφτομαι αυτά πχ: https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/pirelli/cinturato-p7-blue/215-55-r16-97w-427847 ή αυτά: https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/goodyear/efficientgrip-performance/215-55-r16-97w-302859 εκτός και αν πιστέυετε πως πρέπει να πάω πάλι για Bidgestone Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.