Jump to content

lanc3lot

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About lanc3lot

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Ελληνικού - Αργυρούπολης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Eos

Recent Profile Visitors

384 profile views
  1. Τελικά μετά από πολύ μεγάλη αναζήτηση και τιμές από 6 διαφορετικούς τεχνικούς (με τρελές διαφορές, τελικά ο καθένας ζητάει ότι του κάτσει), κατέληξα σε κάποιον που μου έδωσε αρκετά κάτω από το αρχικό κόστος που είχα υπολογίσει, 1 χρόνο εγγύηση και από φίλους που πάνε δικά τους αμάξια έχω ακούσει καλά λόγια. Στο συνεργείο πλέον και φτιάχνεται, θα δούμε όταν τελείωσει τι και πως. Ελπίζω πως όλα θα κυλίσουν καλά, θα ενημερώσω τι και πως. Εδώ επίσης έχω βάλει ένα θέμα για λάστιχα, αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι
  2. Καλησπέρα σε όλους, Ψάχνω για να αλλάξω τα λάστιχα μου, μόλις τελειώσει το συνεργείο όπου είναι το αμάξι (έχω γράψει σχετικά σε άλλο θέμα). Φοράει Bridgestone που είχε από μαμά πάνω του, σε 215/55/ZR16 97W. Κάποιοι προτείνουν Continental Premium Contact 5 ή τα Michelin Crossclimate. Σε μια έρευνα που έκανα εγώ, είδα και αυτά: https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/pirelli/cinturato-p7-blue/215-55-r16-97w-427847(Pirelli) + αυτά: https://www.elastikaleader.gr/elastiko-autokinitou/goodyear/efficientgrip-performance/215-55-r16-97w-302859 (Goodyear) , τα τελευταία με εντυπω
  3. Οκ, ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις για το θέμα που πόσταρα. Ψάχνω τώρα τιμές σε κάποιους τεχνικούς ώστε να αποφασίσω, αφού βλέπω πως υπάρχουν τιμές και τιμές. Άλλος πχ έχει ζητήσει κοντά 3 χιλιάρικα και άλλο 1500. Περίεργο αλλά ίδωμεν
  4. Καλημέρα, άρα προτείνεις και εσύ Ρεκτιφιέ ή νέο μοτέρ; Ως update στο όλο πρόβλημα, το εξέτασε και 2ος τεχνικός και αυτός είπε πως καλύτερα να μην κάνω ρεκτιφιέ αλλά να πάω σε μεταχειρισμένο μοτέρ, αφού κρίνει πως η χαραματιά που έχει μέσα ο κύλινδρος είναι βαθιά και άρα θα πάει στο όριο με ρεκτιφιέ, οπότε και θα υπάρχουν πολλαπλά προβλήματα στο μέλλον. Κοινώς μπλέξιμο, αφού όπως έχω καταλάβει τα συνεργία είναι σαν τους γιατρούς. Ο καθένας βγάζει και διαφορετική διάγνωση.....
  5. Ευχαριστώ για το χρόνο σου φίλε και το μήνυμα. Διαβάζοντας το post που έβαλες, βλέπω πως είχες και εσύ προβλήματα με πολλαπλασιαστές όπως και εγώ (τους άλλαξα όλους) αλλά και ένα θόρυβο στην μηχανή (δεν ήταν τπτ σημαντικό, αλλά έκανε όταν το άναβα ένα μικρό θόρυβο στην μηχανή μέχρι να πατήσω γκάζι, στο ρελαντί όταν ήταν). Ο κινητήρας μου είναι Cav και το πρόβλημα με το λάδι συνέβη το τελευταίο 3μηνο περίπου, πριν δηλαδή τα παίξει τελείως και σταματήσει. Σε ευχαριστώ και για τα λάστιχα, θα ρίξω μια ματιά σε αυτά που λες. Το κόστος που αναφέρω για ανακατασκευή σου (σας) φαίνεται λογικό ή με αυτά
  6. ;-) Καλημέρα Βασικά πιστεύετε πως η κίνηση να κάνεις ρεκτιφιέ είναι λάθος; Ρωτάω γιατί σε αντίστοιχο EOS Forum βέβαια, οι απαντήσεις είναι πως σε αυτά τα αμάξια η λύση του ρεκτιφιέ είναι λανθασμένη και πως να ψάξω απλά όσο χρειαστεί για ένα μοτέρ. Προσωπικά δεν γνωρίζω πολλά από μηχανολογικά αλλά σε εμένα τον αδαή λοιπόν, το να φτιάξω ξανά την μηχανή, αν υπάρχει καλός τεχνίτης είναι η καλύτερη λύση αφού θα είσαι με νέα εξαρτήματα, με μηδέν χιλιόμετρα και με μια εγγύηση για 6-7 μήνες καλής λειτουργίας (πχ μου είπαν πως ένα σύνηθες φαινόμενο είναι να "χάνεις" λάδια μετά το ρεκτιφιέ, δεν ξέρω
  7. Όχι λόγο κόστους είναι το μοτέρ, απλά με φοβίζει που θα πέσω, ενώ με την λογική του ρεκτιφιέ, πάω σε μια λύση ακριβή μεν αλλά ξέρεις ότι βάζεις νέα εξαρτήματα μέσα. Λέω με ποια λογική για τα πιστόνια, από την άποψη πως αφού θα είναι νέα πιστόνια, λογικά θα αντέχουν παραπάνω.
  8. Καλησπέρα ευχαριστώ για την απάντηση. Εννοείς πως αν κάνω ρεκτιφιέ, θα ξανάσπασουν πιστόνια στο μέλλον σίγουρα; Πως προκύπτει αυτό;
  9. Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και την απάντηση (Γιάννης φαντάζομαι). Θα κοιτάξω και για τα Michelin + Continental που είπες, μιας και το λάστιχο είναι και αυτό από τα πιο βασικά στο αμάξι. Όντως για ρεκτιφιέ σκέφτομαι και εγώ όπως έγραψα παραπάνω, σαν συνεργείο σκέφτομαι τον Johnic στην Ηλιούπολη αν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία από εκεί ακόμα καλύτερα, φαίνονται γνώστες σε αυτό που κάνουν + είναι κοντά μου που είναι και αυτό ένα βασικό + (πχ έχω ακούσει καλά λόγια και για τον Τσακουλέρη στο Περιστέρι)
  10. Καλησπέρα σε όλους, νέο μέλος εδώ, αν και παρακολουθώ το forum καιρό τώρα. Θα ήθελα την άποψη σας για το παρακάτω πρόβλημα που αντιμετωπίζω: Έχω ένα 1.4 TSI Eos 160 άλογα, του 2009, μεταχειρισμένο το πήρα, πριν περίπου 3 χρόνια. Δυστυχώς από τον Νοέμβρη που μας πέρασε, παρουσιάστηκε πρόβλημα αφού έσπασε (ή έκαψε) τα 2 πιστόνια της μηχανής του και όπως είπε ο τεχνικός ήταν γεμάτο λάδι μέσα, έχανε δηλαδή λάδι και το είχε περάσει παντού μέσα. Για το ιστορικό, περίπου το καλοκαίρι είχε αρχίσει όντως να χάνει λάδι, αλλά σε επισκέψεις μου σε 2 συνεργεία μου είχαν πως πως είναι θέμα τουρμπίν
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.