Φίλε μου καλησπέρα!
'Εχω κι εγώ το 5άρι GTI του 2005. Εν αντιθέση με σένα το πήρα μεταχείρο το 2011 από μαντρά και δεν ξέρω αν είχε σκαλήσει κάτι ο προηγούμενος. Ο μαντράς επειδή τον ρώτησα, ήταν καταφατικός οτι δεν το είχε πειραγμένο. Έμεινα σε αυτό. Μου άναψε κι εμένα το λαμπάκι και το έψαξα λίγο τον πρώτο καιρό. Μου είπαν απο συνεργείο ότι κολλάγανε τα κλαπέ του αέρα. Έσβησε αλλά μετά απο μερικές μέρες άναψε ξανά και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. Κατά καιρούς έσβηνε μόνο του αλλά για μια δυο μέρες το πολύ. Έκτοτε είναι μόνιμα αναμμένο. Έχω παρατηρήσει κι εγώ τα ίδια "συμπτώματα" με τη διαφορά οτι δεν κρατάει πολλά δευτερόλεπτα τις στροφές (1-2 το πολύ και πέφτουν) συν το ότι στην οθόνη που δείχνει κατανάλωση βενζίνης, στο ρελαντί δείχνει 1,0 με 1,1 από 0,8 που έδειχνε στις αρχές.
Σήμερα είπα να πάω από Καρέντα για να το βάλουν στο διαγνωστικό και μου λένε 75 η ώρα στο διαγνωστικό και θα πρέπει να μείνει το αμάξι μια μέρα μέσα... Μου έπεσε το σαγόνι... Το πήρα κι έφυγα.
Στο γυρισμό περνάω από ένα συνεργείο για VW και κάνω μια στάση. Ο άνθρωπος με εξυπηρέτησε αμέσως. Το έβαλε στο διαγνωστικό λοιπόν και του έβγαλε 2 σφάλματα: βαλβίδα καυσαερίων και αισθητήρα λάμδα (τον έχω αλλάξει το 2015). Μου resetάρισε το λαμπάκι και μου λέει αν σου ανάψει ξανά έλα να τα κοιτάξουμε. Τον είδα πολύ σίγουρο... Επειδή είναι σίγουρο ότι θα ανάψει πάλι θα πάω από εκεί και θα έχω νεότερα.
Ελπίζω να είμαστε κοντά στη λύση γιατί και εμένα μου έχει κάτσει στο λαιμό αυτό το κ@λολαμπάκι... Συν το ότι δεν τραβάει το αμάξι...
Λοιπόν φίλε Theo88 έχω νεότερα... Τελικά από τύχη βρήκα συνεργείο με γνώστη μάστορα... Ο άλλος πήγε άκλαφτος... Σήμερα το πήγα και έκανε δουλίτσα. Κομμένα σωληνάκια που τράβαγε αέρα και αλλαγή PCV. Έσβησε το λαμπάκι, έπεσε το ρελαντί του και το αμάξι "αρπάζει" σαν καινούριο. Ό,τι θές στείλε μου μήνυμα να σου πώ λεπτομέρειες.