Jump to content

ΑΘΗ-ΝΕΟΣ

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

About ΑΘΗ-ΝΕΟΣ

  • Birthday June 25

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

426 profile views

ΑΘΗ-ΝΕΟΣ's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημέρα! Κοίτα, πλέον από ρελαντί, κατανάλωση και τούρμπισμα το αμάξι έγινε καινούριο. Ρελαντί στις 750 σταθερά, κατανάλωση φυσιολογική και ένδειξη στο trip φυσιολογική και τούρμπισμα όπως πριν. Όμως, μετά απο μια εβδομάδα μου άναψε και πάλι το check χωρίς όμως να επηρεαστεί το αυτοκίνητο σε κάτι. Το ξαναπάω και του έβγαλε άλλο σφάλμα απο πριν. Ενώ πριν έβγαλε για φίλτρο άνθρακα τώρα έδειξε κλαπέ εισαγωγής και μου είπε ότι ήθελε να κοιτάξει και τις καλωδιώσεις αλλά θα έπρεπε να το αφήσω το αμάξι για να έχει χρόνο να το ψάξει. Resetάρησε το σφάλμα και πλέον είναι 4 μέρες τώρα που δεν έχει ανάψει. Θα το πάω με τον καινούριο χρόνο μιας και πλέον δεν είναι κάτι επείγον αφού τα σοβαρά προβλήματα πλέον έχουν φτιαχτεί και το αμάξι είναι κομπλέ. Υ.Γ. Αγαλλίαση ψυχής το σβησμένο καντράν...
  2. Φίλε nikdev ησύχασα. Μου είπε επίσης οτι αν ανάψει ξανά το λαμπάκι να αλλάξουμε το κουτί του άνθρακα.
  3. Κι εγώ είχα θέμα με την κλειδαριά του συνοδηγού. Δεν κλείδωνε. Την εβγαλα, έριξα σπρει δούλεψα λίγο το ελατήριο και την ξαναέβαλα. Δούλεψε για μερικές μέρες ώσπου ξανακόλησε και αναγκάστηκα να την αλλάξω και ησύχασε το κεφάλι μου.
  4. Φίλε μου καλησπέρα! 'Εχω κι εγώ το 5άρι GTI του 2005. Εν αντιθέση με σένα το πήρα μεταχείρο το 2011 από μαντρά και δεν ξέρω αν είχε σκαλήσει κάτι ο προηγούμενος. Ο μαντράς επειδή τον ρώτησα, ήταν καταφατικός οτι δεν το είχε πειραγμένο. Έμεινα σε αυτό. Μου άναψε κι εμένα το λαμπάκι και το έψαξα λίγο τον πρώτο καιρό. Μου είπαν απο συνεργείο ότι κολλάγανε τα κλαπέ του αέρα. Έσβησε αλλά μετά απο μερικές μέρες άναψε ξανά και δεν ασχολήθηκα ξανά μαζί του. Κατά καιρούς έσβηνε μόνο του αλλά για μια δυο μέρες το πολύ. Έκτοτε είναι μόνιμα αναμμένο. Έχω παρατηρήσει κι εγώ τα ίδια "συμπτώματα" με τη διαφορά οτι δεν κρατάει πολλά δευτερόλεπτα τις στροφές (1-2 το πολύ και πέφτουν) συν το ότι στην οθόνη που δείχνει κατανάλωση βενζίνης, στο ρελαντί δείχνει 1,0 με 1,1 από 0,8 που έδειχνε στις αρχές. Σήμερα είπα να πάω από Καρέντα για να το βάλουν στο διαγνωστικό και μου λένε 75 η ώρα στο διαγνωστικό και θα πρέπει να μείνει το αμάξι μια μέρα μέσα... Μου έπεσε το σαγόνι... Το πήρα κι έφυγα. Στο γυρισμό περνάω από ένα συνεργείο για VW και κάνω μια στάση. Ο άνθρωπος με εξυπηρέτησε αμέσως. Το έβαλε στο διαγνωστικό λοιπόν και του έβγαλε 2 σφάλματα: βαλβίδα καυσαερίων και αισθητήρα λάμδα (τον έχω αλλάξει το 2015). Μου resetάρισε το λαμπάκι και μου λέει αν σου ανάψει ξανά έλα να τα κοιτάξουμε. Τον είδα πολύ σίγουρο... Επειδή είναι σίγουρο ότι θα ανάψει πάλι θα πάω από εκεί και θα έχω νεότερα. Ελπίζω να είμαστε κοντά στη λύση γιατί και εμένα μου έχει κάτσει στο λαιμό αυτό το κ@λολαμπάκι... Συν το ότι δεν τραβάει το αμάξι... Λοιπόν φίλε Theo88 έχω νεότερα... Τελικά από τύχη βρήκα συνεργείο με γνώστη μάστορα... Ο άλλος πήγε άκλαφτος... Σήμερα το πήγα και έκανε δουλίτσα. Κομμένα σωληνάκια που τράβαγε αέρα και αλλαγή PCV. Έσβησε το λαμπάκι, έπεσε το ρελαντί του και το αμάξι "αρπάζει" σαν καινούριο. Ό,τι θές στείλε μου μήνυμα να σου πώ λεπτομέρειες.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.