Απο αυτα που εχω διαβασει στο thread και οταν ηθελες να βγαλεις το dpf ο προγραμματιστης σου ελεγε οχι επειδη εχεις ecu siemens και οχι bosch, και αλλα τετοια. Υστερα το αφαιρεσες και πολυ καλα εκανες. Μετα την αφαιρεση απο τον εγκεφαλο την εκανες στον ιδιο η σε αλλον? Η egr παντως σε οποιοδηποτε diesel tuning παει περιπατο. Το ωραιο ειναι οτι σου λεει, μη την αφαιρεσεις τωρα αλλα οταν εχεις προβλημα. Δε σου λεει δε στην αφαιρω γιατι θα συμβει κατι αρνητικο στο αμαξι, αλλα θα στην αφαιρεσω αλλη φορα(οταν πιασει καρβουνιλα). Ισως δε γνωριζει ή το κανει για να κερδισει πιο πολλες επισκεψεις στο μαγαζι του. Να σημειωσω οτι δεν ειμαι επαγγελματιας του χωρου και οτι λεω δεν εχει ιδιοτελεις σκοπους.
Tον 1,6 tdi τον φτανουν ευκολα στα 150-155 αλογα και γυρω στα 340-350nm (Εχω διαβασει και για 380nm αλλα κραταω μικρο καλαθι) με τις προαναφερθεισες βελτιωσεις πλην του catback που εσυ εχεις βαλει επιπλεον. Οποτε εσυ με καλη χαρτογραφηση πρεπει εισαι και λιγο παραπανω. Aλλο ic σιγουρα δε χρειαζεσαι με αυτο set up. Εισαγωγη μαλλον δεν αξιζει.
Τωρα αν δε σου φτανουν τα παραπανω υπαρχει και η εκδοχη να κουμπωσεις το σαλιγκαρι απο τον 2,0 tdi 170 + ic+ remap εκ νεου και να παει αλλου το θεμα..
Περιμενουμε νεα δυναμομετρηση και ισως κανα βιντεακι με επιταχυνση 0-160 για να καταλαβουμε και στη πραξη πoσο σβελτα ενας βελτιωμενος 1,6tdi κινει μια λιμουζινα οπως το passat b7.