Jump to content

GeorgeR34

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About GeorgeR34

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

GeorgeR34's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. 1.6 tdi golf 1318 κιλων με turbo απο 2,0 tdi 170, 168hp 360nm, stock ic
  2. 1.6 tdi stage3 βανακι 1474 κιλων με turbo απο golf GTD, 185hp, 344nm, stock ic O ιδιος ειναι και στα δυο, στο πρωτο αναφερει στη περιγραφη τι φοραει, στο δευτερο κανει καλυτερο πατημα
  3. ναι το ιδιο λεμε για την εξατμιση την εχεις αλλαξει ολοκληρη εχεις αλλαξει/βαλει downpipe με αλλο καταλυτη + catback(δηλαδη απο τον καταλυτη και πισω) αρα εχεις πλεονεκτημα γιατι σε diesel αμαξια οι περισσοτεροι μενουν στο dp μονο και μονο για να ξεφορτωθουν το dpf (πολλες φορες για dp εχουν ενα κομματι σωληνα και ενα σπιραλ και ο καταλυτης απουσιαζει κατι το οποιο ειναι 100% κατακριτεο) Περνωντας ως δεδομενο οτι λιγο πολυ ολοι ξερουμε τι κανει η ΕGR-valve (Εxhaust Gas Recirculation Valve) μπαινω κατευθειαν στο ψητο Απο την αφαιρεση της τα + ειναι: Οχι κομπιασμα στην επιταχυνση(το αμαξι στροφαρει καλυτερα), αλογα ισως να μην ανεβασεις αλλα θα γεμισεις την καμπυλη, καθαροτερο εσωτερικο κινητηρα, μια μικρη μειωση στη καταναλωση (με ζεστο κινητηρα) Τα - ειναι: Περισσοτερα καυσαερια, λιγο μεγαλυτερη καταναλωση σε κρυο κινητηρα. Με τον καταλυτη που εβαλες ΗJS 200cel o οποιος ειναι ακριβος αλλα κορυφαιος δε νομιζω να εχεις προβλημα με καρτα καυσαεριων αλλα ψαχτο. Σιγουρα θα εισαι σε πολυ καλα επιπεδα σε δυναμη, τα αποτελεσματα του dyno θα μιλησουν. Ex
  4. Απο αυτα που εχω διαβασει στο thread και οταν ηθελες να βγαλεις το dpf ο προγραμματιστης σου ελεγε οχι επειδη εχεις ecu siemens και οχι bosch, και αλλα τετοια. Υστερα το αφαιρεσες και πολυ καλα εκανες. Μετα την αφαιρεση απο τον εγκεφαλο την εκανες στον ιδιο η σε αλλον? Η egr παντως σε οποιοδηποτε diesel tuning παει περιπατο. Το ωραιο ειναι οτι σου λεει, μη την αφαιρεσεις τωρα αλλα οταν εχεις προβλημα. Δε σου λεει δε στην αφαιρω γιατι θα συμβει κατι αρνητικο στο αμαξι, αλλα θα στην αφαιρεσω αλλη φορα(οταν πιασει καρβουνιλα). Ισως δε γνωριζει ή το κανει για να κερδισει πιο πολλες επισκεψεις στο μαγαζι του. Να σημειωσω οτι δεν ειμαι επαγγελματιας του χωρου και οτι λεω δεν εχει ιδιοτελεις σκοπους. Tον 1,6 tdi τον φτανουν ευκολα στα 150-155 αλογα και γυρω στα 340-350nm (Εχω διαβασει και για 380nm αλλα κραταω μικρο καλαθι) με τις προαναφερθεισες βελτιωσεις πλην του catback που εσυ εχεις βαλει επιπλεον. Οποτε εσυ με καλη χαρτογραφηση πρεπει εισαι και λιγο παραπανω. Aλλο ic σιγουρα δε χρειαζεσαι με αυτο set up. Εισαγωγη μαλλον δεν αξιζει. Τωρα αν δε σου φτανουν τα παραπανω υπαρχει και η εκδοχη να κουμπωσεις το σαλιγκαρι απο τον 2,0 tdi 170 + ic+ remap εκ νεου και να παει αλλου το θεμα.. Περιμενουμε νεα δυναμομετρηση και ισως κανα βιντεακι με επιταχυνση 0-160 για να καταλαβουμε και στη πραξη πoσο σβελτα ενας βελτιωμενος 1,6tdi κινει μια λιμουζινα οπως το passat b7.
  5. Απο τη στιγμη που εχεις ηδη φιλτρο γαζας μεσα στο φιλτροκουτι δε νομιζω να δεις μεγαλη διαφορα με αλλη εισαγωγη. Αν ομως θελεις να βγαλεις και το τελευταιο αλογο απο το μοτερ βαλε,απλως δεν αξιζει απο αποψη κοστους-οφελους. Ισως παρει 1-2 hp. To μονο που εχει μεινει να κανεις ακομα και αξιζει ειναι να ταπωσεις και να καταργησεις την ΕGR. Σε ξενα forum που διαβαζω εχουν βελτιωσει το ιδιο μοτερ αλλα σε αλλες ελαφρυτερες καροτσες πχ Α3, golf (remap+kn+dp+egr-delete) και απο δυναμη και χρονους τα αμαξια πανε πολυ καλα. Το passat που ζυγιζει 1,5τονο πως συμπεριφερεται? Μεχρι στιγμης με αυτο το tuning ποσα αλογα και ποση ροπη εχει? 0-100? 0-160? τελικη? Ρωταω γιατι ενδιαφερομαι και γω να αγορασω το ιδιο αυτοκινητο και να κανω το παραπανω tuning με σκοπο να πηγαινει σαν το διλιτρο η και καλυτερα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.