Jump to content

Ath

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About Ath

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ath's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. Σαφώς και υπάρχει εκπληξη και πλεόν πολύ άσχημη εικόνα για την VW τόσο σαν ποιότητα προϊόντος, αλλά πολύ περρισσότερο απο την αντιμετώπιση τους. Το περίμενα ότι θα προσπαθούσε να βγάλει λάδι τους μηχανικούς, διότι ανήκουν σε εταιρεία που είναι του ιδίου επειχηρηματία που έχει την Kosmocar. Ευθύνες δεν μπορούν να καταλογιστούν σε εμένα, διότι συντηρούσα επι 10ετία το αυτοκίνητο βάσει οδηγιών του κατασκευαστή, αλλά και διοτι δεν υπάρχει κάποια ένδειξη που να μην ερεύνησε το συνεργείο άμεσα. Αναφέρουν και οι ίδιοι ότι δεν έχει καταγραφεί κάποια άλλη ενδειξη απο συτές που ανέφερα. Οσο αφορά την αστοχία και ερευνα για τα αίτια αυτής, τηλεφωνικά ισχυρίστηκαν ότι δε είναι ικανοί ουτε αυτοί αλλά ούτε και η VW να μπορέσουν να το ερευνήσουν, διοτι δεν διαθέτουν ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό εργαστήριο αντοχής υλικών !!!!! Το εκπληκτικό είναι ότι αυτή την ωραία επιστολή την σύνταξε h Kosmocar, με γνώμονα την υπαράσπιση των ιδίων συμφερόντων εταιρείας service και όχι τα ερωτήματα που έθεσε ο πελάτης. Να επισημάνω και το κορυφαίο βεβαίως. Τα super dooper συστήματα και μηχανικοί της VW δεν μπορεσαν να προβλέψουν το πρόβλημα, αλλά έκαναν μετά την διάγνωση, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ !!!!!! διοτι ποτέ δεν ζητήθηκε η άδεια μου καθώς είχα αναφέρει στο εξουσιοδοτημένο service ότι αφού μου ζητάνε €1000 για να τον ανοίξουν όταν και αν το αποφασίσω θα βάλω και δικό μου πραγματογνώμονα. Επίσης ψάχνωντας χθες στο διαδικτυο για παρόμοιες περιπτώσεις στον κόσμο, επεσα και πάνω στην σελίδα μίας εταιρείας REVO (απο ότι κατάλαβα είναι βελτιωτής) (http://www.revotechnik.com/support/technical/14tsi-twincharger-engine-issues) όπου αναφέρει ότι ότι δεν είναι λίγα τα περιστατικά όπου έχει τρυπήσει ο κινητήρας ακόμα και χωρίς προειδοποίηση.
  2. Ενδειξη δεν αναψε, ούτε υπήρξε καταγραφη στην μνημη εγκεφάλου συμβάντος ...... Κανενα συμβάν καταγεγραμμένο, καμία ηχητική ειδοποιηση ..... Δηλαδή καταλήγουμε ότι υπήρχουν αστοχίες υλικών και τα υλικά των κινητήρων TSI εχουν συγκεκριμένο κύκλο ζωής ??
  3. Το ερωτημα ομως παραμενει...... Πως χωρις να υπάρχει προειδοποιηση χτυπησε μπιέλα ..... Αρκετοι είπαν ότι στο service δεν συμπλήρωσαν την σωστη ποσότητα λαδιών !!!!
  4. Θα εκτιμούσα αν μου αναφέρατε αιτίες να χτυπήσει μπιέλα ο κινητήρας, χωρίς να έχει δώσει κάποιες ενδείξεις όπως αναφέρει η επιστολή (......... αν προϋπήρχε κάποια βλάβη στη μπιέλα του 3ου κυλίνδρου στην αρχική διέλευση θα υπήρχαν συμπτώματα όπως θόρυβος και αρρυθμία κινητήρα σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα........)
  5. Σας παραθέτω και την απαντητικη επιστολή της Kosmocar την οποία έλαβα πριν λίγο ...... Αξιότιμε κύριε __________, Κατ’ αρχήν επιθυμούμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία με την Kosmocar σχετικά με το αυτοκίνητο σας VW Golf με Αρ. Πλαισίου ____________________________. Η εταιρεία μας ως εκπρόσωπος του Εργοστασίου Κατασκευής Volkswagen στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στις παρατηρήσεις των πελατών. Κύριος στόχος μας είναι η μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση αυτών μέσω του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων & Συνεργατών Service και στην προσπάθεια αυτή ουσιαστικό αρωγό αποτελούν οι δικές σας παρατηρήσεις. Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Kosmocar επιθυμούμε να αναφέρουμε τα ακόλουθα: Στις 28.04.2016 το αυτοκίνητο διήλθε από τις εγκαταστάσεις της «KARENTA A.E» με την παρατήρηση «…έλεγχος στην πρωινή εκκίνηση, ανάβει η ένδειξη κινητήρα…». Οι Τεχνικοί ακολούθησαν τις διαδικασίες διάγνωσης της Κατασκευάστριας Εταιρίας και διαπίστωσαν καταχωρήσεις στη Μνήμη Συμβάντων της ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης του κινητήρα σχετικά με διακοπές καύσης στους κυλίνδρους 1&2, μόνο κατά την κρύα εκκίνηση (όπως ακριβώς δηλαδή αναφέρατε και εσείς στην παρατήρηση σας) στη φάση λειτουργίας ρελαντί. Οι διακοπές καύσης σε αυτές τις συνθήκες προέρχονται πάντοτε από ύπαρξη επικαθίσεων (κάπνας) στο μηχανισμό βαλβίδων της εισαγωγής και δεν σχετίζονται με φθορά των μηχανικών μερών του κινητήρα. Για το λόγο αυτό οι Τεχνικοί σας συνέστησαν τη χρήση πρόσθετου καυσίμου για καθαρισμό της κάπνας κατά τη λειτουργία του κινητήρα. Στις 04.05.2016 το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε με Οδική Βοήθεια στις εγκαταστάσεις της «KARENTA A.E» και οι Τεχνικοί διαπίστωσαν ότι υπάρχει εμφανής διάτρηση στον κορμό του κινητήρα. Μετά από περαιτέρω ελέγχους διαπιστώθηκε ότι έχει σπάσει ο διωστήρας (μπιέλα) του 3ου κυλίνδρου. Η βλάβη αυτή δεν σχετίζεται με κανέναν τρόπο με τα ευρήματα της διέλευσης της 28.04.2016, αφού αφορά στη λειτουργία άλλου κυλίνδρου (3ου κυλίνδρου αντί για 1ου & 2ου στην αρχική διέλευση) και άλλου εξαρτήματος (μπιέλας αντί για μηχανισμό βαλβίδων στην αρχική διέλευση). Επίσης αν προϋπήρχε κάποια βλάβη στη μπιέλα του 3ου κυλίνδρου στην αρχική διέλευση θα υπήρχαν συμπτώματα όπως θόρυβος και αρρυθμία κινητήρα σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα και όχι μόνο κατά την κρύα εκκίνηση στη φάση λειτουργίας ρελαντί – κάτι τέτοιο ουδέποτε διαπιστώθηκε από τους Τεχνικούς αλλά και ουδέποτε αναφέρθηκε από εσάς. Για την αποκατάσταση της λειτουργίας του αυτοκινήτου απαιτείται η αντικατάσταση του κινητήρα. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο τέθηκε σε κυκλοφορία στις 25.04.2006 (και έχει παρέλθει η περίοδος 2ετούς εργοστασιακής εγγύηση από 25.04.2008), το κόστος της επισκευής, δεν μπορεί να καλυφθεί στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης. Παρόλα αυτά ο Εξουσιοδοτημένος Συνεργάτης Service «KARENTA Α.Ε», στα πλαίσια καλής θέλησης και αναγνωρίζοντας την πιστότητα σας σαν πελάτη, πρότεινε να καλύψει ένα σημαντικό μέρος του κόστους της επισκευής. Με αυτό τον τρόπο το τελικό κόστος για εσάς διαμορφώνεται 4.900€ από 8.000€. Παραμένουμε πάντα στη διάθεση σας για ο,τιδήποτε χρειαστείτε και μπορούμε να προσφέρουμε μέσω του Δικτύου Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar.
  6. Οσο ακόμα αναμένω την έγγραφη απάντηση της Kosmocar (εχει περάσει ήδη μία εβδομάδα απο την τηλεφωνική επικοινωνία του τεχνικού υπεύθυνου της Kosmocar την οποία έχω παραθέσει πρότερα), σας παραθέτω και την απάντηση απο τα κεντρικά της Γερμανίας : Dear Mr. __________,Thank you for your e-mail, even though the reason that prompted you to contact us is unpleasant.With reference to your matter, we kindly request your understanding that it is not possible for us to attend to your concernfrom our headquarters in Wolfsburg, Germany. One of the major reasons for this is that we cannot judge individual complaintsfrom a distance and on the basis of correspondence only.Since in the export markets our respective importers or subsidiaries and their deal-er organisation are responsible for the saleand service of our products, you have already taken the right step by addressing your concern to our importer, Kosmocar S.A. inthe first instance. In contrast to us, they can investigate your matter on the spot.In order to be of assistance, we have asked them to give your concern their best attention and to inform us about the outcome.Our subsidiary or your Volkswagen dealer will contact you as soon as possible in order to clarify your matter. Please expectfurther communication from our representatives in Greece.Yours sincerely,i. V. __________ i. V. __________Volkswagen AG38436 WolfsburgTel +49 (0) 1806 890000**Fax +49 (0) 1805 329865*Mail to customercare@volkswagen.deHomepage http://www.volkswagen.com Αγαπητέ κ ______________, Σας ευχαριστούμε για το e-mail σας, ακόμα κι αν ο λόγος που σας ώθησε να επικοινωνήσετε μαζί μας είναι δυσάρεστο. Με αναφορά στο θέμα σας, παρακαλούμε κατανόησή σας ότι δεν είναι δυνατό για μας να παρευρεθούν για να την ανησυχία σας από την έδρα μας στο Wolfsburg της Γερμανίας. Ένας από τους κύριους λόγους για αυτό είναι ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε μεμονωμένες καταγγελίες από απόσταση και με βάση μόνο αλληλογραφία. Δεδομένου ότι στις εξαγωγικές αγορές αντίστοιχους εισαγωγείς ή οι θυγατρικές μας και την οργάνωση συμφωνία-er τους είναι υπεύθυνοι για την πώληση και την εξυπηρέτηση των προϊόντων μας, έχετε ήδη κάνει το σωστό βήμα με την αντιμετώπιση ανησυχίες σας σε εισαγωγέα μας, Kosmocar Α.Ε. σε το πρώτο παράδειγμα. Σε αντίθεση με εμάς, μπορούν να ερευνήσουν το θέμα σας επί τόπου. Για να είναι της βοήθειας, έχουμε τους ζήτησε να δώσουν την ανησυχία σας καλύτερα την προσοχή τους και να μας ενημερώσει για το αποτέλεσμα. Η θυγατρική μας ή τον αντιπρόσωπό σας της Volkswagen θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν, προκειμένου να αποσαφηνιστεί το θέμα σας. Παρακαλώ περιμένετε περαιτέρω επικοινωνία από τους εκπροσώπους μας στην Ελλάδα.
  7. Μετα το service εκανε ενα στιγμιαιο θορυβο σαν κροταλισμα οπως λες το πρωι και μετα αναψε το check engine, γι αυτο και το πηγα στο service. Δεν μου ειπαν ομως οτι είχε θέμα με καδενα. Διεγνωσαν επικαθησεις
  8. Γρανάζι μεταβλητού και καδένα δεν έχουν αλλαχθεί.
  9. Δυστυχως δεν εχω φωτογραφια (ηταν δυσκολο να το δω επισης) Ειναι προς την μερια του οδηγου
  10. Εν' αναμονή της γραπτής απάντησης της Kosmocar, βρήκα αυτό το link, το οποίο δίνει πολλές πληροφορίες για το κάθε όχημα, καθώς σε σε ποιές ανακλήσεις συμπεριλαμβάνεται .... βέβαια αυτό αφορα την Αμερική, αλλά έχει ιδιαίτερο ενδιααφέρον http://www.vindecoderz.com/ για το δικό μου όχημα δείχνει ότι υπάρχουν 3 ανακλήσεις, (στην Αμερική πάντα) !!!
  11. Η αλλαγη κυλινδροκεφαλης εγινε διοτι δεν μπορουσαν να βρουν για ποιο λογο υπηρχε μειωμενη αποδοση και κομπιασματα και επισης γιατι αναβοσβηνε το check engine. Ειχανε κανει ολες τισ δοκιμες, ειχαν αλλαξει ολους τους πολλαπλασιαστες, μπουζι κλπ και δεν εβγαζαν ακρη. Τοτε βασει τον λεγομενων του εξουσιοδοτημενου service, η VW πρότεινε την αλλαγη της κυλινδροκεφαλης και ετσι εκαναν. Μετα το αυτοκινητο ηταν μια χαρα.. επισης σε επομενο service μου εβαλαν και νεα χαρτογραφηση του κινητηρα απο την VW κΙ το αμαξι δεν εδιχνε να εχει καποιο θεμα με check engine, ομως δεν ηταν το ιδιο σπιρτόζικια η αποδοση του. Αυτο το συμπερανα εγω που δεν το παταω κιόλας, χωρισ να σημαινει οτι δεν τραβαγε ο κινητηρας η δεν ηταν γραμμικη η αποδοση. Απλα δεν ειχε το σπιρτο που ειχε οταν το πρωτοπηρα. Εχω ακουσει και αλλους οτι ο κινητηρας αρχικα εβγαζε 185 αλογα αλλα μετα απο αναβαθμιση λογισμικου απέδιδε 170. Επισης στην προφορικη επικοινωνια ο τεχνικος υπευθυνος τησ kosmocar με διαβεβαιωσε οτι η βλαβη δεν εχει σχεση με την αλλαγη της κυλινδροκεφαλης, ουτε με θεμα συντηρησης ουτε με θεμα οδηγικης συμπεριφορας. Αναφορικα με την προφορικη παραδοχη οτι τα υλικα δεν ανταποκριθηκαν στις προδιαγραφες, αλλα και οτι αυτη η βλαβη και συνεπεια δεν ειναι συνηθησμενη, θα επρεπε μεσα στα πλαισια τηε Εταιρικης Κοινωνικης Ευθυνης της VW, να δειξουν την αξια του brand τους καΙ παρολο που ειναι εκτος εργοστασιακης εγγυησης να αλλαξουν με δικα τους εξοδα τον κινητηρα. Αυτο θα ηταν και μια διαφημιση για την VW, οτι φτιαχνουν αυτοκινητα χωρις ημερομηνια ληξης, αλλα αν συμβει κατι το ποιο ειναι σπανιο φαινομενο, η VW ειναι εκει για τον πελατη που την εμπιστευτηκε για αγορα, αλλα και 9 ετη συντηρηση στα εξουσιοδοτημενα συνεργεια της. Η μεχρι τωρα αντιμετωπιση απεχει μακραν απο το να στείλει τετοια μηνυματα. Αφου το δικο μου λοιπον ηταν απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν(4/2006) καλα θα κανουν οι φιλοι με τετοιουσ κινητηρεσ να ειναι λιγο πιο υποψιασμενοι και προσεκτικοί, ακομα και αν εγω ειμαι μια σπανια περιπτωση. Βεβαια αυτα ισως ειναι ψηλα (οχι ψιλα) γραμματα για το μαρκετιγκ και την εξυπηρετηση πελατων της VW. Αναμενω παντα και την γραπτη εγγυηση της Kosmocar
  12. Το αυτοκινητο παντα πηγαινε στο ιδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Αργυρούπολη και μια φορα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Λ. Αλεξανδρας για αλλαγη πλατω και σινεπλοκ, διοτι με αφησε το αμαξι σε 500 μετρα αποσταση απο αυτους. Το αμαξι αγοραστηκε τον 4/2006, ενω βγηκε απο το εργοστασιο της Γερμανιας 3/2006. Ηταν απο την πρωτη 10αδα που ηρθε Ελλαδα. για όλα οσα λεω υπάρχουν παρασταστικά
  13. στην ουσία αυτό που αφήνεται σα "συμπέρασμα" απο την μεχρι τώρα αντιμετώπιση τοσο του Service οσο και της Kosmocar, είναι ότι 1. Σας ευχαριστουμε για την καταθεση σας πριν 9 χρόνια 2. ΝΑΙ τα υλικά μας δεν ανταποκρίθηκαν στις προδιαγραφές, αλλα αυτο δεν μπορεί να το επιβεβαιώσει καποιος φορέας, αλλα και να το επιβεβαιώσει δεν μας απασχολεί διοτι η ευθυνη μας εξαντλείται στα 2 ετη εγγυηση. Γι αυτο το λογο δεν μπορω να γραψω οτι ειναι αστοχια υλικου, αφου κανεις δεν μπορει να το πιστοποιησει 3. ΝΑΙ και επεκταση εγγυησης να είχατε, δεν θα καλυπτοσασταν (ετσι μου απαντησε σε ερωτηση ο τεχνικος υπευθυνος (της Kosmocar). δηλαδη ημουν χαμηλου IQ οταν την εκανα παλια. 4. NAI τα προϊοντα μας εχουν ημερομηνια λήξης 5. ΝΑΙ δεν βλεπω τον λόγο οταν τελειωσει η εγγυηση να πηγαινετε σε εξουσιοδοτημενο service της VW, διοτι οπου αλλου πατε τα ανταλλακτικα 2 χρονια εγγυηση εχουν 6. ΝΑΙ μετα απο 2 ετη μπορείτε να βγαλετε τα σηματα του αυτοκινητου (να μην τους κανουμε και διαφησιση) 7. ΟΧΙ δεν φερει κανεις ευθυνη. (VW, εξουσιοδοτημενο service, οδηγος) ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ................. "Δεν ξέρω αν το προσεξατε, αλλά είμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα σημερα" ΑΝΑΜΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ kOSMOCAR
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.