Jump to content

panos_tgi

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

panos_tgi last won the day on May 18 2016

panos_tgi had the most liked content!

About panos_tgi

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

panos_tgi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

22

Reputation

  1. @alej αθήνα, αλλά λόγω δουλειάς και θεσσαλονίκη. Συνήθως γεμίζω 13 και κάτι kg στο bp Θεσσαλονίκη. Θεσσ-Αθήνα, το ξέρεις κι εσύ, συμφέρει Λαμία. Αλλά έχω παρατηρήσει ότι, και η ασφάλεια τους πέφτει συχνά και ότι όταν είμαι άδειος θα πάρει 11,5-12kg το πολύ. Μόνο με χαμηλές θερμοκρασίες είχα γεμίσει με 14kg στη Λαμία. Ν.Φιλαδέλφεια και Ρέντη το ίδιο γεμιζω πάνω κάτω όπως και στο bp Θεσσ. Γενικά, παίζω στο 13,5 σε γέμισμα απο άδειος με θερμοκρασίες 25++. Πού γέμισες στη Βουλγαρία? 0,52 το κιλό δεν είναι και άσχημα Τα ηλεκτρικά είναι άλλη φάση, ψάξε για tesla model s και γενικά για την εταιρεία tesla motors και θα καταλάβεις! Και απ' ό,τι βλέπω, η ανάπτυξη των σταθμών πλήρωσης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα ξεπεράσει και σε ρυθμό και σε αριθμό αυτών του φυσικού αερίου.(λέω εγώ τώρα, πρόβλεψη )
  2. Καλησπέρα ρε παιδιά. Κάπου τον Ιανουάριου, αρχές , είχα γεμίσει στη θεσσαλονίκη από άδειος, 17,18 kg με θερμοκρασία -8 βαθμούς C. Πάντως, προσωπικά Θεσσαλονίκη-Αθήνα, 480χλμ, βγάζω με 20-22 ευρώ και με ταχύτητες 150+(με 110χλμ ταχύτητα δύσκολο να το δοκιμάσω μιας και βαριέμαι τη διαδρομή) Niko1234, το κατά πόσο είναι συνθετικές οι φιάλες σε golf 7 tgi όπως και στο δικό μου( seat leon tgi) δεν ξέρω, γιατί τουλάχιστον από την αντιπροσωπεία της σεατ στην Ελλάδα, δεν μπόρεσα να πάρω πληροφορίες για το σύστημα cng που φοράω, μιας και δεν γνώριζαν σχεδόν τίποτα για αυτό, και το μόνο που με πληροφόρησαν είναι ότι ανά 1-2 χρόνια χρειάζονται έλεγχο οι φιάλες.(ποιος θα τις ελέγξει εδώ στην Ελλάδα, και ειδικά σε αντιπροσωπείες που δεν ξέρω καν αν έχουν κάνει τον κόπο να στείλουν κάποιον υπάλληλό-μηχανικό τους σε σεμινάρια για cng συστήματα ώστε να ξέρει τα βασικά, δεν ξέρω). Παρόλα αυτά, 51000χλμ με σχετικά ζωηρή οδήγηση, και ο λέοντας απροβλημάτιστος. Το ποια είναι η κατανάλωση, με 110 χλμ σε αττική οδό, συνήθως έχω 3,6-3,8 kg μέση κατανάλωση. Αλλά αν πηγαίνω με 150, μέση έχω στα 5- 5.5 kg. Το σίγουρο είναι ότι τις καταναλώσεις μας μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να τις συναγωνιστούν.
  3. Χαιρετω την παρεα.Ειχα τρεξιμο το τελευταιο καιρο και δεν προλαβαινα να μπω. Alej, απο τοτε που αρχισαν οι ζεστες συνηθως γεμιζω στα 13 με 13,5 κιλα. Εχει τυχει να βαλω και 11,5 με κατι 40ρια που χτυπησε τις προηγουμενες μερες. Παντως μπορει η πιεση αν ηταν πιο μεγαλη να γεμιζαμε λιγο παραπανω, αλλα πιστευω οτι η θερμοκρασια περιβαλλοντος παιζει τον μεγαλυτερο ρολο, γτ με την ιδια πιεση αντλιας βλεπω διαφορα στο γεμισμα αναλογως την θερμοκρασια.
  4. Δυο ακομα πρατηρια θα προστεθουν πιστευω μεχρι τελος του καλοκαιριου, γιατι αυτο της Λαμιας μαζι με τα αλλα δυο που λεω ( ενα στη Λ.Βουλιαγμενης και ενα στο ρεντη) ελεγαν οτι θα ανοιξουν το '14 και οτι ηταν ηδη ετοιμα απο τοτε. Κριμα πολυ κριμα σ αυτη τη χωρα που ολα κολλουν στη γραφειοκρατία. Ειναι πανακριβες οι εγκαταστασεις για φυσικο, παρολαυτα τα πρατηρια αυτα ρισκαραν, και στο τελος σταματαει η διαδικασια λογο ενος εγγραφου.Τελοσπαντων, να λεμε παλι καλα alej, γιατι η τιμη που πετυχαινουμε μεχρι στιγμης(0,89 λεπτα περιπου ανα kg) ειναι πολυ καλη σε συγκριση με τη γερμανια ή τη γαλλια που φτανει μεχρι και το 1,10 ανα κιλο.
  5. Πολυ πιθανον! Λογικα μεσημερακι θα μαι κατα κει. Στην Λαρισα παντως στο πρατηριο αν ρωτησεις για ενα Λεον ασπρο, θα σε πει ο Βασιλης! Ειμαστε λιγοι ακομα με τα Λεον! Εσεις με τα γκολφ μας εχετε φαει
  6. Σε μενα παντως, καθε φορα που γεμιζω,ανεξαρτητως εαν εχω πολυ ή λιγο φυσικο μεσα, θα δουλεψει για 1 λεπτο με βενζινη και μετα θα μπει ξανα φυσικο. Οσο για την λιπανση δεν πιστευω οτι η vw επιδιωκει τοσο τη χρηση βενζινης σε αυτους τους κινητηρες, αφου ουτε επιλογη σου δινει να το γυριζεις, και το λαδακι του το καιει. Αρα ολα μαλλον τα εχει προβλεψει για τη λιπανση. Οσο για το ντεποζιτο, προσωπικα το εχω παντα μισογεματο ετσι ωστε να μην σκουριασει αν ειναι αδειο.
  7. Ναι Alej. Οπως το ειδες! Και γω Παρασκευη θα το δοκιμασω! Ειναι σε πολυ καλο σημειο! Δεν χανεις χιλιομετρο, και παρακαμπτεις και τα διοδια της Στυλιδας αν θες
  8. Προς ενημερωση των κατοχων "φυσικου" αλογου, εχει λιγες μερες που τεθηκε σε λειτουργια αλλο ενα πρατηριο στη Λαμία. Η διευθυνση και τα τηλ στο συνδεσμο της Δεπα. Συνολικα τα πρατηρια σε ολη την Ελλαδα μεχρι στιγμης ειναι 9. 4 Αθηνα, 2 Θεσ/νικη, 1 Βολο,1 Λαρισα και 1 πλεον στη Λαμια. http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html
  9. Παιζει passatouko.Γενικα γυρναω πολυ βορεια αλλα και δυτικα.Ωραιο και το project σου το τσεκαρα, Μπραβο και καλη συνεχεια σου ευχομαι!
  10. Καλημερα φιλε Mike, αρκετα χαμηλη η καταναλωση σου με cruise στα 120-130 km, παρολα αυτα να πω την αμαρτια μου, η καταναλωση που ελεγα 5-5,5 kg ηταν και με αρκετα ανοιγματα που κανω στο αμαξι στο ταξιδι.αρα ηταν λιγο ελλειπης ισως η πληροφορια που εδωσα. Απο την αλλη μια φορα που δικιμασα στα 120 cruise θεσσαλονικη αθηνα(κοντεψα να κοιμηθω,μιας και δεν ειμαι και τοσο υπομονετικος ) και με συνοδηγο ειχα καταναλωση 4 kg και με καποιες διαδρομες λιγο πιο ανωμαλες λογο του οτι εννιοτε παρακαμπτω και τα διοδια. Οσον αφορα τα λαδια φιλε μου, αυτο το θεμα πιστευω το εχουμε ολοι με αυτους τους κινητηρες!!Καποιους ταξιτζηδες που συναντω στα πρατηρια τους ρωταω, και μου επισημαινουν το ιδιο θεματακι.Μαλλον ειναι φυσιολογικο. Και το τριξιμο στο ταμπλο σε αρκετα ανωμαλους δρομους με λακουβες το αντιμετωπιζω και εγω(αν και εχουμε διαφορετικο εσωτερικο).
  11. Καλημερα σε ολους!Επειδη ειμαι νεο μελος και λατρης του group vag,και με αφορμη το κουπρα ενος συναδελφου σεατακια παραπανω ειπα να αναρτησω και το δικο μου αλογο,ησυχο αλλα αγαπησιαρικο!
  12. Οσον αφορα την καταναλωση με 90 χλμ και CC στη νεα μουδανιων προς θεσσαλονικη.
  13. Καλως σας βρηκα 1.οσον αφορα την εκκινηση που αναφερεις alej μπορει να σου φαινεται λογο του οτι η τουρμπινα αρχιζει και δινει μετα τις 1500 σ.α.λ. Παρολα αυτα μπορει να ειναι ιδεα μου,αλλα με το φυσικο αρπαζει καλυτερα. 2. Τα 5,5 kg/100 που ανεφερα,δεν ηταν για μεσα στην πολη αλλα για ταξιδι σε υψηλη ταχυτητα(130 km) και γεματος(4 ατομα). Μεσα στην πολη το trip μου δειχνε 4,8με 5kg/100. βεβαια παιζει ρολο και το πως οδηγεις. 3. Στο manual της seat παντως αναφερει πως ο οδηγος μπορει να παρατηρησει καταναλωση στο λαδι για τα πρωτα 5000km εως και 1λιτρο. Και μετα αναφερει οτι θα πρεπει να αναπληρωνεται εφοσον ειναι κατω της σταθμης του κατωτερου οριου του δεικτη λαδιου. Προσωπικα στις 12000km το λαδι μου στο δεικτη φαινοταν λιγο στην ακρη(ουτε καν μεσα στα ορια που εχει ο δεικτης με min και max) πραγμα που δεν ειναι σωστο για τον κινητηρα, και παρολα αυτα δεν μου αναψε καποια ενδειξη στο τριπ ή στο καντραν. Η vw δεν γνωριζω τι οδηγιες δινει στο manual του golf. Σιγουρα ομως και η καταναλωση στο λαδι εχει να κανει και με το ποσο επιθετικα ή οχι οδηγαει καποιος. Προσωπικα, δεν οδηγω και πολυ συντηρητικα. :-P Οσον αφορα αυτα που ρωτας φιλε alej 1.Γεμιζω συνηθως στο πρατηριο της Ν.Φιλαδελφειας στην Αττικη, και στων Διαβατων(το Bp) στη Θεσσαλονικη. 2.Για τη χωρητικοτητα 15kg ειναι οπως στο golf και εξαρταται απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος και τη πιεση της αντλιας οπως αναφερθηκε πιο πανω. Μονο τον χειμωνα και με θερμοκρασια κατω των 10 βαθμων κελσιου επαιρνε 15kg, και μερικες φορες μαλιστα γεμιζα και με 15,7 μεχρι και 16,2 ειχα δει νουμερο. παντως δεν υπαρχει κατι στανταρ για τη χωριτικοτητα.Αν θες να γεμιζεις οσο το δυνατον περισσοτερο, οπως κανω καμια φορα, γεμιζω,περιμενω λιγο και μετα ξαναβαζω την αντλια να γεμισει.Ισως παρει τη δευτερη φορα 1 με 1,5 kg. 3. Οι δεξαμενες απο ο,τι ξερω ειναι δυο κυλινδρικες και πρεπει να ειναι τυπου τρια(.Τα υλικά κατασκευής τους είναι: εξωτερική μεταλλική λεπτή επένδυση (20% του βάρους), το υπόλοιπο συνθετικό υλικό (80% του βάρους). Εχει τεσσερεις τυπους. Δεν ειμαι σιγουρος ομως για τον αν ειναι τυπου 3 ή 4. οι τυπου 4 ειναι συνθετικες ενω τυπου1 σιδερενιες. Παντως ισχυει οτι μετα τα 20 χρονια απο την κατασκευη των δεξαμενων θα πρεπει να αντικαθιστανται. Παιδια ερωτηση(αναφερομαι στου κατοχους tgi).Ποσα χλμ εχετε κανει, και εαν εχετε αντιμετωπισει καποιο προβλημα με τη λειτουργια του αυτοκινητου σας. Προσωπικα κοντευω τις 20.000 και μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.
  14. Καλημέρα στην παρέα του vwclub.Ειμαι καινούργιο μέλος, και κάτοχος ενός seat leon 1.4 tgi. Χωρις να θέλω να παρακαμψω ρο ερωτημα του alej, απλα θα παραθεσω τις εντυπωσεις μου οσον αφορα τον κινητηρα, μιας και leon,audi a3,golf και octavia, φορανε ακριβως τον ιδιο κινητηρα αλλα και συστημα αεριου. Ξεκινωντας απλα θα πω οτι η αισθηση που παιρνεις οδηγωντας με φυσικο αεριο ειναι πολυ καλυτερη απο την βενζινη,ιδιαιτερα στις χαμηλες στροφες,μιας και λογο αυξημενων οκτανιων που προσφερει το φυσικο αεριο(εως και 120,αλλοι λενε και 130 αν και πιστευω ειναι λιγο υπερβολικο), το αμαξι ανταποκρινεται ικανοποιητικα, παρολο που ειναι 110hp οπως ανεφερθηκε πιο πανω. Η μεταβαση απο φυσικο σε βενζινη θα γινει αντιληπτη μονο αν εκεινη τη στιγμη επιταχυνεις με ρυθμο( πατας αρκετα το γκαζι δλδ) αλλιως δυσκολα θα το καταλαβεις. Για οσους εχουν τον εν λογο κινητηρα, ισως εχουν αντιληφθει οτι ο ηχος απο το μοτερ ακουγεται λιγο πιο πολυ με βενζινη.Ομως, θα πω πως φιλος που του εδωσα τα κλειδια να κανει βολτα, δεν αντιληφθηκε καν οτι ειχε βαλει μπροστα το αμαξι. Με λιγα λογια ειναι αρκετα ησυχο και διακριτικο. Προσωπικα προτιμω να δουλευω το αμαξι με φυσικο,οχι μονο για οικονομια, αλλα και για τις επιδοσεις του στα χαμηλα. Επισης το αυτοκινητο που το εχω δοκιμασει αρκετες φορες σε ευθεια και ανοιχτο δρομο, με φυσικο δεν παει πανω απο 195, ενω με βενζινη εχω βγαλει και 210. Λογικα ειναι ετσι ρυθμισμενο απο το εργοστασιο λογο στροφων( στα 190 με 6η εχω γυρω στις 4000 σαλ) Αλλο ενα θεματακι που διαβασα στο εν λογο θεμα που εχει ανοιχθει, ειναι η καταναλωση. Εχοντας το leon με 225/45/17 λαστιχα(αρκετα φαρδυ για οχημα που θες οικονομια) μπορω να πω οτι σε ευθεια δρομο και αδειο το αμαξι εχω 3 με 3,5 kg καταναλωση με 90 km στο κοντερ. Πραγμα που δειχνει οτι οι εργοστασιακες μετρησεις ειναι επιτευξιμες, αλλα υπο προυποθεσεις. Επισης, επειδη το θεσσαλονικη-αθηνα το κανω αρκετα συχνα, με τεσσερα ατομα και 130km, η μεση καταναλωση μου ειναι περιπου 5,5 κιλα. Ενω, εντος πολης ενα γεμισμα(14 με 15 kg αναλογα την θερμοκρασια και την πιεση στο κομπρεσσορα της αντλιας) μου βγαζει 270-280 km, με οχι και τοσο συντηρητική οδηγηση. Αλλο ενα θεμα που διαβασα πιο πανω ειναι το λαδι. ΠΡΟΣΟΧΗ!! Μην αφηνετε να αναψει το λαμπακι στο καντραν για την ενδειξη στα λαδια. Προσωπικα, στα πρωτα πεντε χιλιαδες χλμ επαθα πλακα με το ποσο λαδι εκαιγα( ως πρωην κατοχος civic καταλαβαινετε ειμαι λιγο χαλαρος στο θεμα ελεγχου λαδιων). Λιτρο περιπου θα σας καιει στις 12000-15000 km. Πραγμα που βρισκω λογικο να το κανει η vw,προκειμενου να αυξησει τη ζωη του κινητηρα. Πλεον καθε βδομαδα κοιταω τα λαδια μου( εμμονη μου εχουν γινει) και εχω παντα 1 λιτρο λαδι στο πορτ μπαγκαζ. Αυτο να μην τρομαζει τους ιδιοκτητες ή υποψηφιους αγοραστες μιας και η vw το θεωρει νορμαλ, και μαλιστα στο εγχειριδιο του οχηματος, αναφερει οτι στα πρωτα 5000 km το αμαξι μπορει να καψει εως και 1lt. Εχω ξεχασει σιγουρα αρκετα πραγματακια περι εντυπωσεων για τον κινητηρα, αλλα πιστευω στη συζητηση θα προκυψουν στη συνεχεια. Η επιλογη για αυτοκινητο με εργοστασιακο κιτ φυσικου αεριο ειναι η καλυτερη επιλογη οπως ειπαν και οι φιλοι πιο πανω, εφοσον εχετε κοντα σας τα 7-8 πρατηρια. Ελπιζω να μην κουρασα!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.