Jump to content

ΓΑΒΡΙΗΛ

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

About ΓΑΒΡΙΗΛ

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Καλλιθέας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

443 profile views

ΓΑΒΡΙΗΛ's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. καθαρισμο με το μηχανημα την βαλβιδα ανακυκλωσης μου ειπε οτι εκανε, δηλαδη την egr εννοει απο ο,τι εψαξα τωρα. σε προηγουμενο συνεργειο που ειχα παει ειχε αλλαξει πεταλουδα και μαπ.ειχαν καθαρισει το μαπ αλλα απο ο,τι φανηκε δεν εφτανε αυτο για να λειτουργησει σωστα ο κινητηρας. ευχαριστω αδερφε ! ελπιζω πλεον να μην εχω παλι θεμα και να μπορεσω να βολταρω ησυχος !
  2. βρεθηκε τελικα λυση . ο μαστορας (απο το 1968) εκατσε και ασχοληθηκε με το αμαξι και εκανε καθαρισμο πεταλουδας και επαναπρογραμματισμο, καθαρισμο βαλβιδας ρυθμισης πιεσης, αντικατασταση στα σωληνακια βαλβιδας υποπιεσης, καθαρισμο με το μηχανημα βαλβιδας ανακυκλωσης, καθαρισμο ρυθμιστη πιεσης, καθαρισμο των μπουζι, καθαρισμο φιλτρου αερος. το αμαξι παλι λειτουργει οπως πριν και ετσι τελειωσα με αυτο το θεμα. να ευχαριστησω και παλι τους ανθρωπους που ασχοληθηκαν με το προβλημα μου και μου προτειναν πιθανες αιτιες και λυσεις. stavros geoldasis και 6n2 .
  3. φιλαρα μου περιμενω εναγωνιως την απαντηση ! τελικα την α4 την πηρε αλλος μηχανικος χαχαχαχα .. αλλα οταν βλεπεις εναν ανθρωπο να ειναι συννενοησιμος και να θελει οντως να βρει λυση νομιζω οτι τον εμπιστευεσαι και νομιζω οτι αυτο λειπει σε τετοιες περιπτωσεις . αθηνα διαδραματιζονται τα θεματα του golf iv !νασαι καλα bro
  4. λοιπον ειδικα μολις ο μηχανικος ειδε την α4 μου ειπε οτι ολα αυτα τα στοιχεια που βρηκα μεσω νετ ειναι ακυρα και ο,τι ειχε να κανει και μπορουσε το εκανε.φυσικα κατα την γνωμη μου θα μπορουσε να ασχοληθει να τσεκαρει καποια πραγματα αλλα φαινεται οτι ηταν αλλου το παραδακι. γυρνωντας θυμηθηκα στον δρομο εναν μηχανικο που παλιοτερα με ειχε εξυπηρετησει και πηγα να ρωτησω εκει. μου ειπε οτι θα το βαλει στο διαγνωστικο και θα μου πει μεσα στην ημερα. μου φανηκε πολυ συνεργασιμος. αυτος εκ πρωτης οψεως μου ειπε οτι ειναι το λουφτ.ο καθενας λεει κατι αλλο ρε παιδια . ελπιζω να το βρει και να αποκατασταθει η βλαβη.αυτος ειπε οτι μπορει να ειναι και διαρροη απο καποιο σωληνακι στην συνδεσμολογια. θα δειξει.
  5. χαχαχα για να δουμε αυριο το πρωι ! μολις τελειωσω απο αυτο θα ενημερωσω εννοειται, ευχαριστω και παλι για την βοηθεια !
  6. νασαι καλα ! αυριο θα το παω στον μηχανικο και ελπιζω να βγει ακρη. ελπιζω να εχει και ορεξη για ψαξιμο γιατι εχω ετοιμασει μια α4 σελιδα για τσεκαρισμα ...χαχαχα ! ενταξει βεβαια απο την μια ειναι η δουλεια τους αυτη αλλα απο ο,τι εχω δει τοσα χρονια με τους μηχανικους προτιμουν να σου βαλουν καινουργια ανταλλακτικα για καθε ευνοητο λογο.
  7. ενταξει ευχαριστω για την βοηθεια πολυ φιλε μου !
  8. θα το ψαξω και αυτο , ευχαριστω για την συμβουλη. πως καθαριστηκε αυτη η βαλβιδα ? ξεμονταρισμα και με σπρευ καθαρισμου κινητηρων ? καποια αλλα που εχω κατα νου ειναι΄΄ ελεγχος λαστιχου φιλτρου βενζινης βρωμικος αισθητηρας υποπιεσης ντισριμπιτερ τσεκ χρονισμου λουφτερ μετρητης αερος τυχων ξεκουμπωμα η φθορα στο σωληνακι αναθυμιασεων φθορες κολαρου πιεσης κολλημενο ελατηριο ταπας βενζινης, μηπως παιρνει αερα βαλβιδα ελεγχου αερα ρελαντι φλατζες πολλαπλης και γενικα διαρροες απο την συνδεσμολογια. δεν ξερω σχεδον καθολου απο μηχανικα ,πρωτη φορα τα ψαχνω τοσο πολυ γιατι εδω και κανα 2 χρονια εχω αυτο το θεμα και κανενας μηχανικος δεν δινει λυση αν δεν τα σκασεις χοντρα οπως μου ειπαν απο την καρεντα μεσω ενος ηλεκτρολογου που τους το πηγε και θελαν 550Ε για καινουργια πεταλουδα και αισθητηρα μαπ . πεταλουδα δοκιμασα μεταχειρισμενη και μαπ καινουργιο αλλα το προβλημα παρεμεινε,ασε που θελανε και 2-3 μερες να κρατησουν το αμαξι για να το ψαξουν...
  9. δηλαδη θεωρεις οτι η βλαβη που βγαζει στο διαγνωστικο περι περι πεταλουδας και μαπ σενσορ να μην ισχυει και ναναι πολλαπλασιαστης ? εχω καθαρισει και την πεταλουδα που ειχα πανω και αλλη μια μεταχειρισμενη αλλα δεν ξερω σιγουρα αν εκανε βασικο σετ απ με θερμοκρασια κινητηρα ανω των 75 βαθμων.απο ο,τι εμαθα αν ειναι κρυο το αμαξι οταν γινεται η βασικη ρυθμιση πεταλουδας στον υπολογιστη οταν τελικα ζεσταθει οπως πρεπει δεν λειτουργει σωστα .θα δειξει ,τωρα κοιταω και για την βαλβιδα Idle Air Control Valve μηπως φταιει κατι απο εκει.αυριο θα παω στο συνεργειο παλι , θα τους πω και για πολλαπλασιαστη και βλεπουμε. ευχαριστω πολυ παντως.
  10. το αμαξι φιλε μου το ζεσταινω πριν ξεκινησω , αν κανω μια διαδρομη 40 λεπτων δεν μου κανει τιποτα.το παρκαρω και το παιρνω μετα απο καποιες ωρες, τοτε κατευθειαν αρχιζουν τα κενα.στην επιταγχυνση απο σταματημενο τρεμει ο κιντηρας πολυ στις 2000-3500 στροφες αλλα και εν κινηση στις αλλαγες των ταχυτητων οταν πεφτει σε αυτες τις στροφες που αναφερω κανει ακριβως το ιδιο. οταν λες μαφ εννοεις το mass airi flow sensor ?σαν να μπερδευει ειναι ο ηχος,τι να πω σαν αερας και βενζινη να μην συνεργαζονται σωστα ωστε να κανει αυτα τα κενα.επισης στο ρελαντι ειδικα με πατημενο φρενο πεφτουν οι στροφες και σβηνει. μου εχει σβησει και εν κινηση.
  11. η διαγνωση εβγαλε οτι δεν συνεργαζεται ο map sensor που κουμπωνει πανω στην πεταλουδα με την πεταλουδα. δεν μου ειπαν για ποιον λογο αλλα οτι θελουν αντικατασταση με καινουργια.ναι θα συμφωνησω οτι ψαχνουν για τσαμπα λεφτα μου φαινεται. μου ειχε βαλει μια μεταχειρισμενη πεταλουδα και μολις πηγα να φυγω απο το συνεργειο μου εκανε κατευθειαν κενα , γυρισα πισω και μου ξεμονταρε τον μαπ. τον καθαρισε(ψεκασε) και τον ξαναεβαλε.το αμαξι δουλεψε χωρις κενα για ενα μηνα περιπου και ημουν ικανοποιημενος οτι λυθηκε το προβλημα παρολο που εβλεπα οτι κρατωντας το γκαζι σε σταθερες στροφες δεν δουλευε με απολυτη ακριβεια. το πηγα παλι πριν λιγες μερες,μου εβαλε καινουργιο μαπ ,εκανε παλι τα ιδια. αρα δεν εφταιγε ουτε η μεταχειρισμενη φρεσκοκαθαρισμενη πεταλουδα ουτε ο μαπ. τωρα εχει πανω την δικη μου πεταλουδα και τον δικο μου σενσορα και προσπαθω να βρω μια λυση χωρις να χρειαστει να περιμενω το ποτε θα μπορεσω να εχω μια 500ρα για αντικατσαταση καινουργιων ανταλλακτικων. απο αλλους ανθρωπους που βλεπω τα σχολια τους με το ιδιο η παρομοια προβληματα ειδα οτι ακομα και οταν γινεται αντικατασταση πεταλουδας μεταχειρισμενη η μη οταν γινετα το reset στην ecu πρεπει το αμαξι να εχει ερθει σε θερμοκρασια ανω τον 75 βαθμων .το θεμα ειναι οτι αυτη την τεχνογνωσια την εχουν στις vw αντιπροσωπειες αλλα με πολυ μεγαλο κοστος.
  12. θα ηθελα επισης να ρωτησω αν μπορει να φταιει η συνδεσμολογια του πολλαπλασιαστη και αν γινεται επισκευη . αν ειναι οντως αυτος ο λογος της βλαβης και θελει αντικατασταση ποσο στοιχιζει στο περιπου ? την τελευταια φορα που το πηγα στον μηχανικο ειχε δοκιμασει ολα τα περιφερειακα απο ο,τι ειπε και δεν μπορουσε να κανει κατι αλλο. ημουν μπροστα που δουλευε στο αμαξι για πανω απο 5 ωρες και τελικα μου προτεινε να το δει και ηλεκτρολογος,ετσι λοιπον το πηγα και αυτος το εστειλε σε ενα υποθετικο συνεργειο της καρεντα που του ειπαν οτι η μονη βλαβη που βγαζει ειναι οτι δεν συνεργαζεται η πεταλουδα με τον μαπ σωστα και οτι θελουν αλλαγη με κοστος 475Ε και 75Ε αντιστοιχα. στο ιντερνετ εψαξα και βλεπω οτι η καρεντα δεν ειναι εκει που μου ειπε ο ηλεκτρολογος και γενικα κατι μου μυριζει εκει περα και τα λεφτα ειναι τραγικα πολλα για να τα δωσω και να τα ειχα.
  13. ΤΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΒΓΑΖΕΙ ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΠ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΠ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ . ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
  14. κατ αρχην να ευχαριστησω την λεσχη για την αποδοχη. το θεμα που εχω με το αυτοκινητο μου vw iv 1.4 16 v 2002 ειναι οτι περιπου πριν 2 χρονια καθως πηγαινα με 80 90 κμ ενοιωσα ενα κενο 1-2 δευτερολεπτα στο γκαζι,δοκιμασα να βαλω στο ντεποζιτο διαφορα ενισχυτικα αλλα αφου ειχε λυθει το θεμα υποτιθεται ξανα μετα απο 3 μηνες ξεκινησε το αμαξι να κανει κενα , αρρυθμιες στην επιταχυνση σε ολες τις ταχυτητες ειδικοτερα οταν ηταν αρκετα ζεστο και οταν μετα απο μια αποσταση 30 κμ το αφηνα για καποιες ωρες που δεν ειχε κανει κατι τοτε ξεκινουσε τα κενα. πολλες φορες σε φαναρι με πατημενο φρενο εχει σβησει κιολας αφου τρεμοπαιζει για καποια δευτερολεπτα. μεχρι στιγμης εχω αλλαξει βαλβιδα ψυξης ,δοκιμασα καθαρισμο του μαπ με αλλαγη πεταλουδας και για ενα μηνα δουλεψε 90% σωστα ωσπου ξανα αρχισε τα ιδια. εκανα αλλαγη και του map χωρις θετικο αποτελεσμα. το αμαξι το εχω πανω απο δεκα χρονια και το μονο που μου εχει βγαλει πριν καμια 5 ετια ηταν αισθητηρας λ ,τον αλλαξα με 40ε και ολα καλα. διαβαζοντας στο νετ για παρομοια θεματα/συμπτωματα βρηκα πολλα που θα πρεπει να τσεκαρει ο μηχανικος μου την ερχομενη δευτερα οπως σωληνακια απο την πολλαπλη στο σερβοφορο,βαλβιδα που ερχεται απο το δοχειο αναθυμιασεων πανω στον θολο,λαστιχο φιλτρου βενζινης και αλλα πολλα. αν υπαρχουν καποιοι που εκ πειρας η γνωσης εχουν να δωσουν λυση και προταση θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.