Jump to content

chalou284

Members
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

About chalou284

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

chalou284's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

5

Reputation

  1. Το tiguan γενικότερα με αυτήν την τιμή που έχει αυτην την στιγμή κατα τη γνωμη μου αποτελεί την καλύτερη επιλογη που μπορεί να κανει κάποιος. Ανεξαρτητη ανάρτηση, υπερπληρης στην έκδοση advance, άνετο , πολυ καλη ποιοτητα κύλησης , όμορφο μέσα έξω , τα χει όλα. Δυστυχώς η έκδοση με τα 150 δεν είναι διθέσιμη. Τα 125 δεν είναι άσχημα αλλά κατα τη γνωμη μου χρειαζεται καποιες φορές λίγο παραπανω οπότε με ενα προγραμματακι πρωτο στάδιο εισαι μια χαρα. Για την εκδοση R line που προανεφερες , οι 19 αρες ζαντες δεν κανουν για τους δρομους μας ( αν και πανεμορφες) και περα απο την εμφανιση θα σου προσθεσουν βαρος και θα σου μειωσουν την ανεση απο το αυτοκινητο σου. Θα σου προτεινα να πας στο απλο advance και να προσθεσεις τα led και τους αναδιπλουμενους ή οτι αλλο θες και οποτε θες βαζεις και το προγραμματακι σου και εισαι jet
  2. Το πιο σωστό και τεκμηριωμένο ποστ. Επιπλέον χάνεις και σε άνεση. Ο καθένας επιλέγει ξέροντας τα αρνητικά και τα θετικά. Όσον αφορά την διασταση των 20 ιντσών πραγματικά θα τη μετανιώσει όποιος την βάλει ειδικά σε 150 άλογα. ( εκτός αν τον νοιάζει μόνο το ποιός την έχει μεγαλύτερη)
  3. Μπορείς να γράψεις το link για τα πατάκια φίλε μπυ; Ευχαριστώ
  4. Overall το 125 πώς σου φαίνεται στην χρήση; Επαρκές;
  5. Την παρασκευή παρήγγειλα το 1,4 150ps. Το αυτοκίνητο αυτό δεν κατασκευάστηκε με προδιαγραφές για να τρέχει. Είναι ενα ψηλό άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο.
  6. Και τι είναι το tiguan? Ένα μεγαλο golf:p. Τι εννοείς δεν έχει κυκλοφορήσει; Που είσαι;
  7. Αντε παρτο και εσύ ειναι πολύ όμορφο το άτιμο. Ναι το ξερω και εχεις απολυτο δικιο αλλά τα φοβάμαι τα προγράμματα. Για την ακρίβεια φοβάμαι τα αυτοκίνητα vw γενικοτερα απο άποψη αξιοπιστίας οποτε λεω να μην προκαλώ την τύχη μου. Και σιγουρα στα 150 άλογα δεν θα το σκεφτόμουνα καν γιατί ειναι υπεραρκετά και επίσης τετοια αυτοκινητα δεν ειναι για να βαζεις φωτια στο δρόμο
  8. Δε ξέρω ρε συ. Ίσως είναι και ψυχολογικό. Γιατί άλλο να μπορείς και να μην το κανεις και αλλο να μην μπορείς έτσι κιαλλιως ;). Απο την αλλη σκέφτομαι οτι ολοκληρο kodiaq έχει την επιλογη αυτού του κινητήρα (125). Αύριο ή το αργοτερο τη δευτερα θα παω να το παραγγείλω και οτι αποφασισω. By the way το πακετο που προσφέραν με το navi ανακλινομενους και keyless στα 470€ το κατήργησαν δυστυχώς μεσα σε 3 μερες. Λογικά σε καθε περιπτωση κινητήρα θα βαλω το navi , τους ανακλινόμενους και το πακέτο που απέμεινε που περιλαμβανει ηλεκτρικα καθισματα με μασαζ και κατι αλλες λειτουργιες, active info display, 18 αρα ζαντα kington στα 550€.( όσο έκανε δηλαδη το active info μόνο του. Τα led λογικά δε θα τα βαλω :(. Εσύ έχεις tiguan?
  9. Ναι φυσικά σε ταξίδι και με ψηλά είναι μια χαρά ο 1,6 αλλά το αυτοκινήτο θα κινείται κατά 90% μεσα στην πόλη και τα ετήσια χιλιόμετρα δεν ξεπερνουν τα 9.000 οπότε όπως καταλαβαίνεις το μικρό ντίζελ δεν είναι μέσα στις επιλογές μας.
  10. Και ξαναλέω γούστα είναι αυτά. Εμένα μαρέσει να νιώθω οτι οδηγώ και να αλλάζω την ταχυτητα manual. Μπορεί κάποια στιγμή να στραφώ (ισως αναγκαστικά στο μέλλον ) στο αυτόματο. Εγώ στο 6αρι στο golf με 74.000 χιλιόμετρα δεν εχει χρειαστεί ακόμα να αλλάξω δισκο και αν το παμε συγκριτικά ως έξοδο το dsg κοστιζει 1.500-2000 € παραπάνω απο το manual που πρεπει να αλλάξεις 4 φορές δισκο πλατο για να το ισοσκελίσεις με την αγορά dsg. Τι να σου πω εγώ για τα καινουργια αλλα και τα παλιά έχω διαβάσει αρκετά προβλήματα, ελπίζω στο δικο σου tiguan αλλά και σε όσους το εχουν επιλέξει γενικότερα απο το club να είναι μια χαρά και σιδερένιο. Παρόλαυτα νομιζω οτι το τα αυτόματα/ημιαυτόματα έχουν ελαφρώς μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα manual και είναι και ελαφρώς πιο αργά( μιλαμε για ελάχιστες διαφορές) Αλλά δεν είναι οτι δεν επιλέγω το dsg για καποιον απο τους παραπανω λογους απλά μαρέσει να αλλάζω την ταχυτητα με τον κλασσικό τρόπο.
  11. Και ξαναλέω γούστα είναι αυτά. Εμένα μαρέσει να νιώθω οτι οδηγώ και να αλλάζω την ταχυτητα manual. Μπορεί κάποια στιγμή να στραφώ (ισως αναγκαστικά στο μέλλον ) στο αυτόματο. Εγώ στο 6αρι στο golf με 74.000 χιλιόμετρα δεν εχει χρειαστεί ακόμα να αλλάξω δισκο και αν το παμε συγκριτικά ως έξοδο το dsg κοστιζει 1.500-2000 € παραπάνω απο το manual που πρεπει να αλλάξεις 4 φορές δισκο πλατο για να το ισοσκελίσεις με την αγορά dsg. Τι να σου πω εγώ για τα καινουργια αλλα και τα παλιά έχω διαβάσει αρκετά προβλήματα, ελπίζω στο δικο σου tiguan αλλά και σε όσους το εχουν επιλέξει γενικότερα απο το club να είναι μια χαρά και σιδερένιο. Παρόλαυτα νομιζω οτι το τα αυτόματα/ημιαυτόματα έχουν ελαφρώς μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα manual και είναι και ελαφρώς πιο αργά( μιλαμε για ελάχιστες διαφορές) Αλλά δεν είναι οτι δεν επιλέγω το dsg για καποιον απο τους παραπανω λογους απλά μαρέσει να αλλάζω την ταχυτητα με τον κλασσικό τρόπο.
  12. Έχουμε γκαράζ οποτε νιώθουμε safe γενικότερα. Και να το κλεψουνε θα πάρουμε αλλο με την ασφάλεια. Εμείς ποτε δε βάζουμε συναγερμό ας πουμε σε κανενα αυτκινητο. Τι να σου πω για το dsg εχω διαβάσει απειρα προβληματα και στο honest john που διάβασα τα προβληματα που χουν καταγραφει απο το 16 και μετά στα tiguan και η πλειοψηφία αφορά dsg.Ετσι κιαλλιώς παντα προτιμω το χειροκίνητο, γούστα είναι αυτα.
  13. Τα βασικά εξτρα που ήθελα να αποφύγω γιατί απο τι εχω δει έχουν τις πιο πολλές πιθανότητες βλάβης είναι το dsg και η ηλιοροφή οπότε νιώθω μια περισσότερη ασφάλεια:p
  14. Είναι πακέτο δεν μπορείς να το βγάλεις. Αλλά η διαφορά τιμή της είναι μεγάλη. Όπως πρανέφερα παλιά το navi έκανε 700 και τωρα μαζι με αναδιπλουμενους και keyless 450. Και γω δε θα το βαζα για να ειμαι ειλικρινης από μόνο του γιατί αν χαλασει αυτο τι κανεις; Όσον αφορά τις ζάντες δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη διάσταση των 17 και ίσα ίσα την προτιμώ απο 18 ή 19 λόγω άνεσης και μελλοντικού κόστος των ελαστικών. Το ζήτημα είναι οτι πριν προχωρήσουν στις αλλαγες του tiguan του 2018 ( που προσθέσαν στην εκδοση advance adaptive cruise control και μια θύρα usb) το αυτοκίνητο ερχόταν στις 3 διαφορετικές εκδόσεις του με 3 διαφορες ζαντες. Με montana (17)το active , με tusla (17)το advance και kingston (18) το exclusive. Πλέον προφανώς για να γλιτώσουν κόστος βαλανε και στο advance την ζάντα του active που δε μαρεσει καθόλου. Γιαυτό αποφασισα να βάλω την kingston που ειναι κλασσική και ομορφη αποδεχομενος οτι ειναι 18αρα. Καλά για 19άρα στην Ελλάδα με τίποτα. Και δε θα εχει καμία σχεση η ποιότητα κύλησης και θα χτυπηθούν στο πρωτο 3μηνο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.