Jump to content

ninosnicolaou

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

About ninosnicolaou

  • Birthday August 24

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,182 profile views

ninosnicolaou's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. 2 Θερμοστατες εχει και ειναι complete με το Housing τους. Αυθεντικο 230 ευρω και μαρκας Swag 130 ευρω. Το σενσορακι g65 ειναι 25 ευρω. Ακριβως οτι ειπες ισχυει για το αμαξι, Δεν κραταει θερμοκρασια ειδικα σε αυτοκινητοδρομο και ειδικα νυχτα. Οταν ειναι ρελαντι ανεβαζει αργα αργα. Αλλα αν ειναι ελατωματικο το σενσορ μπορει να διαβαζει λαθος δεδομενα και να μην δινει εντολη στον θερμοστατη να κλεισει, οποταν παιζει να ειναι και αυτο.
  2. Πλυθηκε το αμαξι. Ισως ειναι πιο καθαρη η εικονα τωρα. edit: Φαινεται να ειναι εκει που κουμπωνει το σασμαν στον κινητηρα. Αλλα πιθανον να ερχεται απο καπου πιο ψηλα το λαδι.
  3. Ενημερωση. Αναψε το check engine και βγαζει τον ιδιο κωδικο P 0116. Επισης οταν το αμαξι ειναι σβηστο και το ξεκινησω ειναι σαν να δυσκολευει λιγο, σαν misfire για μισο δευτερολεπτο και μετα στρωνει.edit: μετα δεν στρωνει, δουλευει με λιγο πιο ψηλες στροφες απο το κανονικο, οχι ομως οπως οταν ειναι κρυο (cold start), αποτι διαβασα το συγκεκριμενο sensor που προανεφερα ειναι το g65.
  4. Απο το πρωι σημερα τα ανεμηστηρια και τα 2, στο αμαξι μπροστα δουλευανε φουλ μετα απο ενα ταξιδι 30κμ. Αρκετο κρυο κανει κατω στην Κυπρο ειδικα 7 το πρωι αρα δεν δικαιολογειται. Οταν το σβηνω αυτα συνεχιζουν να δουλευουν για 1-2 λεπτα ακομα. Μολις το ξεκινησω αυτα παλι φουλ. Εκανα διαγνωση με ScanXL και εβγαλε P 0116 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor Circuit Range / Performance (https://www.obd-codes.com/p0116). Γενικα εχω και ενα αλλο προβλημα με το αμαξι, δεν ανεβαζει θερμοκρασια ευκολα, και ειναι αδυνατο να φτασει πανω απο 70 στον αυτοκινητοδρομο, και επισης αν δεν το πιεσω και ειναι και κρυο εξω ριχνει θερμοκρασια (Ολα συμφωνα με το menu στο Climatronic (19^2 βγαζει coolant temp) γιατι ενδειξη θερμοκρασιας δεν εχουν τα GT Sport) Οσο αφορα το 2ο προβλημα πιστευω να ειναι θερμοστατης.
  5. Εισαι σιγουρος οτι μεσω του κυκλωματος του ιντερκουλερ τα γυρναει? Αν ειναι αυτο τοτε ειναι φυσιολογικο? Πρεπει ομως να βρω απο που χανει και να το φτιαξω. Τι λες για pcv delete με φιλτρακι?
  6. Για PCV μιλας φιλε? Αυτο βγαινει σωληνακι απο το πανω μερος της μηχανης και καταληγη στην εισαγωγη για να καουνε λαδια και βενζινη που απεδρασε απο τους κυλινδρους στο κρανκο κατω.
  7. Σε ραμπα το βγαλάμε και μου ειπε και τις 2 φορες οτι ειναι ταπα. Δεν συμφωνω γιατι αφου την αλλαξαμε ξαναρχισε να σταζει. Θα το ξαναπαρω το αμαξι εκει και αυτη την φορα θα το λυσουμε μια και καλη.
  8. Σε εκεινο το ποστ δεν λυθηκε το θεμα μου. Αν θυμασε καλα μου ειπε οτι θελω επισκευη τουρμπινα. Η ταπα αλλαχτηκε και μετα απο περιπου ενα μηνα ξανα αρχισε να σταζει.
  9. Πρεπει να βγαλω το πλαστικο προστατευτικο απο κατω πρωτα σωστα? Και μετα βγαζω την σωληνα? Αν ειναι απο 'κει τοτε να αρχισω να μαζευω λευτα για τουρμπο? :/ Και ευχαριστω πολυ για την απαντηση φιλε χρειαζομουν μια καθοδηγηση απο καποιον που γνωριζει καλυτερα.
  10. Παιδια δεν βρηκα καποιο παρομοιο θεμα γιαυτο βγαζω νεο. Το αυτοκινητο εχανε λαδι απο την αριστερη πλευρα της μηχανης στο κατω μερος της. Το λαδι ειναι ορατο στην σωληνα του ιντερκοολερ που παει προς την εισαγωγη, στο πλαστικο προστατευτικο κατω απο την μηχανη και γενικα εκει κοντα που ειναι η βιδα στην κοιλια. Πηγα στον μηχανικο μου και μου ειπε οτι εχανε απο την βιδα εκει που αλλαζεις λαδι. Την σφιξαμε λιγο και το προβλημα εσκιαξε. Μετα απο 2-3 βδομαδες ξαναειδα λαδι και ξαναπηγα και επειτα απο αλλαγη λαδιου 5w40 και τοποθετηση νεας βιδας (ταπα) το προβλημα εφτιαξε για ενα περιπου μηνα ακομα. Προσφατα το προβλημα ξαναεμφανιστηκε και μου την σπαει να βλεπω το αυτοκινητο να χανει λαδια. Εχει καποιος καμια ιδεα τι παιζει με το αμαξι? Ο μηχανικος μου ειπε πως ειναι ξεκαθαρο πως εχανε απο εκει αλλα αφου ξαναεμφανιζετε το προβλημα εχω αρχισει να ανησυχω. Δεν νομιζω ναι χανει απο την σωληνα που παει απο ιντερκουλερ εισαγωγη γιατι το τουρμπο φαινεται καθαρο και δεν παιζει καθολου ο αξονας της φτερωτης. Το αμαξι εχει 110κ κμ δεν καιει λαδια, περιεργο για τετοιες μηχανες και γενικα ολα κομπλε. Η τουρμπινα τραβαει κανονικα και στην κοιλια δεν φαινεται να χανει απο την τσιμουχα εκει. Απελπιζομαι Συγνωμη αν εχει ιδιο θεμα, εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι. Κωνσταντινος.
  11. Παιδια ειμαι κατοχος ενος golf MK5 1.4 TSI Twincharged GT Sport, και απ' όσο γνωρίζω το gt sport ειναι 15mm πιο χαμηλο απο το απλο gt. Παρ' όλα αυτά το golfακι μου ενω μπροστα καθεται αρκετα χαμηλα, πισω χωρανε 4 δαχτυλα. Ειναι δυνατο να αλλαξω τα 2 πισινα ελατηρια μονο και να ψαξω για κατι με σχετικα ιδια σκληροτητα με τα μαμα ή θα καταστρεψω το αυτοκινητο? Ευχαριστώ!
  12. Φανταζομαι για την τουρμπινα λες ετσι? Επειδη δεν παιζει καθολου (**Edit: οταν λεω δεν παιζει καθολου εννοω δεν μετακινειτε περα δωθε**) , προσπαθησα να το μετακινησω λιγο να δω αν κινειται και κομπλε μου φανηκε. Παρολα αυτα δεν ειμαι ειδικος. Ποσα θα κοστιζε μια τετοια επισκευη? Αξιζει να παω στην αντιπροσωποια ή να το παρω σε ενα γνωστο μου μηχανικο?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.