Jump to content

Gio A.

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About Gio A.

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Παλλήνης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 3

Gio A.'s Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Γεια σας, είμαι κάτοχος golf plus TSI 1.4 απο το 2007. Κάνω ήπια και λογική χρήση του αυτοκινήτου ( max ταχύτητα 120 km/h, περίπου 12000-15000km ανα έτος, χρήση στην Αθήνα και μεγάλους αυτοκινητοδρόμους ). Επίσης κάνω όλα τα προβλεπόμενα service, τα τέσσερα τελευταία σε κεντρικη εξουσιοδοτημενη αντιπροσωπεια στην Αθήνα. Στις 26 Ιουνίου έκανα το τελευταίο προγραμματισμένο service στα 145000 km, όποτε και ανέφερα στον μηχανικό ότι μου είχε αναβοσβήσει για λίγα δευτερόλεπτα με την πρωινή εκκίνηση του αυτοκινήτου το λαμπάκι που σύμφωνα με τις οδηγίες αφορά ενδεχόμενο πρόβλημα στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων. Η απάντηση που πήρα ήταν πως αφού έλεγξαν τον εγκέφαλο δεν υπήρχε καμία καταγραφή και επομένως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα! Με ρώτησαν μάλιστα αν είχα ακούσει κάποιον μεταλλικό ήχο κατα την εκκίνηση - κάτι που αντελήφθησαν οι ίδιοι κατα τον έλεγχο του αυτοκινήτου! Σε ερώτηση αν πρέπει να προσέξω κάτι , μου απάντησαν απλά πως αν υπάρξει πρόβλημα θα ανάψει πάλι κάποιο λαμπάκι, και θα ξαναπάω στο service! Ενα μήνα αργότερα την Τρίτη 26 Ιουλίου, και έχοντας διανύσει 4000 km επιπλέον, πραγματικά άναψε μόνιμα το λαμπάκι έχασε ισχύ ο κινητήρας και έμεινα στη μέση του πουθενά 60km μακριά απο την Καλαμάτα όπου βρισκόταν το κοντινότερο service wv. Εννοείται πως ήμουν εν μέσω διακοπών με τη σύζυγο και τα δυο μου παιδια στο αμάξι, για καλή μου τύχη είχα οδική βοήθεια που μετέφερε το αμάξι στην Καλαμάτα, ευτυχώς οι εκεί μηχανικοί περίμεναν πέραν του ωραρίου τους για να εκτιμήσουν τη βλάβη & τέλος μετά απο πολλά παρακάλια κατάφεραν να μου το επισκευάσουν και παραδόσουν το Σάββατο 30 Ιουλίου, ώστε αν και καταστράφηκαν τελείως οι διακοπές μου τουλάχιστον μπόρεσα να επιστρέψω εγκαίρως στην Αθήνα. Η ζημιά ήταν καδένα, αντλία βενζίνης , κάποια βαλβίδα & λάδια φίλτρο που αλλάζονται οπως μου εξήγησαν υποχρεωτικά λόγω της φύσης της βλάβης, και κόστισε με κάποια έκπτωση που μου έκαναν 1000€!! Οι ίδιοι οπως ήταν αναμενόμενο ισχυρίστηκαν πως δεν μπορούσε να προβλεφθεί η βλάβη! Εγω απο την άλλη ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατό να χαλάει μια μηχανή σε 2-3 σημεία , και τι νόημα έχει καποιος να κάνει όλα τα προβλεπόμενα service αν δεν μπορεί να γλιτώσει απο τέτοιες κακοτοπιές! Βέβαια ψάχνωντας απλώς στο Google με το λήμμα καδένες wv διαπίστωσα ότι υπάρχουν πολλά forum με παρά πολλές καταγγελίες για τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι κινητήρες TSI τόσο στην καδένα όσο και στο γρανάζι χρονισμού !!! Οι περισσότεροι μάλιστα είχαν εμφανίσει το πρόβλημα σε πολυ λιγότερα χιλιόμετρα (60-70000!). Φαίνεται λοιπόν πως είναι ενα γνωστό πρόβλημα που απλώς η μητρική εταιρεία θέλει να αγνοεί, οι μηχανικοί δεν μπορούν ή δεν θέλουν να το προλάβουν , και σε εμάς τους απλούς χρήστες των αυτοκινήτων πέφτει το βάρος του οικονομικού κόστους της εργοστασιακής αστοχίας, και της συνακόλουθης ταλαιπωρίας που συνεπάγεται η απρογραμμάτιστη ακινητοποίηση του οχήματος μας.....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.