Jump to content

tsakalos125

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About tsakalos125

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Θεσσαλίας - Μουζακίου
  • Νομός
    Καρδίτσας

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

tsakalos125's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπερα σε ολους.Το εν λογω αυτοκινητο ειναι της αδερφης μου και εχει θεμα με το σασμαν..Συγκεκριμενα το συγχρονιζε της 3 δεν δουλευει καθολου (για να κουμπωσει 3 χωρις γκαπ γκουπ πρεπει να πεσουν τελειως οι στροφες κατα την αλλαγη) και της δευτερας αρχιζει να πεθαινει και αυτο.Επισης η 5 εχει ενα θεμα δεν κουμπωνει οπως πριν ειναι σαν απλα να την βαζεις χωρις το χαρακτηριστικο "κουμπωμα"..εγω αυτο που καταλαβαινω ειναι το εξης...αλλαγη σασμαν..η μηπως επισκευη?τι λετε?αν παω για αλλαγη ποια αλλα σασμαν του γκρουπ ταιριαζουν και να ειναι ανθεκτικα φυσικα..ευχαριστω εκ των προτερων!
  2. Καλως σας βρηκα! δυστυχως δεν βλεπω πολλες απαντησεις και ειμαι ψιλοπελαγομενος..
  3. Καλησπέρα σε όλους.Συγνώμη αν εχει αναφερθει ξανα αλλα δεν ειδα κατι σχετικο οποτε ειπα να ανοιξω νεο θεμα. Η αδερφη μου εχει ανα polo 9n 2004 μοντέλο 1.4 με 75 άλογα πετρέλαιο.Εδω και πάνω απο 2 μηνες εχουμε το εξης θέμα. Όταν το αμάξι ζεστένεται εννοω κανονικη θερμοκρασια και συνηθως απο αρκετη ωρα λειτουργιας ( σταματα ξεκινα κτλ) όταν το σβηνεις και μετα απο λιγο πας να το βάλεις δεν παίρνει μπρος.Μερικες φορες με μερικες μιζιες και μετα απο κανα 5 λεπτο παιρνει αλλα τις πιο πολλές μουλαρωνει και τελος.Πρέπει να κρυωσει για να παρει.Αυτο εχω παρατηρησει τουλαχιστον.Επισης αρκετες φορες εχει σβησει και εν κινησει.Πηγαμε που λετε σε μαγισσες σε χαρτοριχτρες και ακομα ακρη δεν εχω βγαλει.Πηγε πρωτα η αδερφη μου σε ενα μαστορα της λεει ειναι η αντλια πετρελαιου που εχεις στο ντεποζιτο.Αλλαγη η αντλια 120 ευρουλακια αλλα αποτελεσμα κανενα.Το παιρνω εγω το πηγα σε τρομπατζη "βαρβατο" το βαζει στον υπολογιστη μου λεει βγαζει αισθητηρα εκκεντροφορου αλλα μου λεει δεν ειναι αυτο..Μου δειχνει την αντλια πετρελαιου που ειναι μπροστα στο μοτερ ( και εξυπηρετει και κατι με τα φρενα αυτη επισης μου ειπε) και μου λεει εχει διαρροη και γι αυτο βγαζει και την ενδειξη για τον αισθητηρα.Οκ λεω αλλαγη ...Μου λεει 300 ευρω με λιγα παζαρια παμε 250.Βαζω και αυτη πανω και εκει που λεω λυθηκε το προβλημα τιποτα παλι τα ιδια.Το δινω στην αδερφη μου κανει κατι δουλειες ενα πρωι (σταματα -ξεκινα) ερχεται το μεσημερι της λεω ολα καλα?μου λεει ναι..παει μετα απο λιγο να το βαλει καπουτ ξανα!Το πηγαινω σε αλλο γνωστο μηχανικο εδω τοπικα μου λεει τι να σου πω δεν ξερω θα το κοιταξω,Το αφηνω εκει το δουλευει ο μαστορας ενα πρωι εκανε και τις δουλειες στου σε κοντινη πολη (lol) μου λεει δε εμενα δεν εσβησε καθολου και σταματησα πολλες φορες.Μου λεει θα σου ανοιξω να καθαρισω τον αισθητηρα εκκεντροφορου ( ανοιξε τρυπα μισο χιλιοστο εριξε wd 40 το φυσηξε και παλι κουμπωμα) και παλι ομως τα ιδια.Εχω απελπιστει παιδια δεν ξερω τι να κανω.φοβαμαι να παω αντιπροσωπεια γιατι δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα αν αυτοι αρχιζουν και τα αλλαζουν ολα μεχρι να βρουν τι ειναι.Οποτε εδω ειναι και η ερωτησεις μου.Εχει κανεις αναλογη εμπειρια? Ιδεες για το τι μπορει να φταιει? Να συμπληρωσω οτι πριν 4 χρονια το αμαξι σε μια μεγαλη νεροποντη βραχηκε πολυ και τα ηλεκτρικα του λιγο τα ψιλοεπαιξαν..Κεντρικο κλειδωμα μονο απο το πορτ μπαγκαζ καιει πιο συχνα λαμπες και σφαλματα στο διαγνωστικο..Οποτε οποιος εχει καμια ιδεα η αναλογη εμπειρια δεκτη η συμβουλη.Συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο και ευχαριστω εκ τον προτερων.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.