Jump to content

Koullis

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About Koullis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αιτωλοακαρνανίας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Koullis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδιά έχω καταφέρει να τραβήξω ενα βιντεάκι κατα την διάρκεια που μου κάνει το πρόβλημα. 20171103_074621.mp4
  2. Έχω 190000Km και τα μπεκ τα έχω επισκέυαση πρίν 7-8 μήνες.
  3. Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση σου. Έχω καθαρίση το MAF μετά το φίλτρο αλλά δεν είχα καμία διαφορά.
  4. Κανείς ρε παιδιά? Παίζει να είναι το maf sensor? Αν βφάλω την φύσα απο πάνω το όχημα είναι πια χαρά. ΟΚ ανάβει το check engine αλλά όλα καλά.
  5. Παιδιά χρειάζομαι την βοήθεια σας. Έχω ενα VW Golf mk5 20 TDi του 2005. Όταν ανεβάζω στροφες στον κινητήρα περίπου 1800-2200 με όποια ταχύτητα και να έχω στο κιβώτιο ταχυτήτων και κρατώ σταθερό το μπεντάλι, τότε αρχίζει το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται παράξενα. Δηλαδή αρχίζει να κλότσαει (λές και κόβεις την ροή καυσίμου) και οι στροφές να ανεβοκατεβαίνουν περίπου +100 -100. Σημειώνω οτι αυτό δεν μου το κάνει συνέχεια. Επίσης καμία ένδειξη δεν ανάβει και ούτε το διαγνωστικό (vcds) δείχνει όποιοδηποτε πρόβλημα. Παρακαλώ την βόηθεια σας!!!!
  6. Σας ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις σας!!
  7. Παίδες σας χαιρετώ. Μόλις έχω μερικώς επισκευάση (αντικατάσταση τουρπίνας και αντικατάσταση ελατηρίων εμβόλων) το golf μου 2,0tdi και χρειάζομαι την γνώμη σας σχετικά με το στρώσιμο. Ο μάστορας μου έχει πεί χαμηλές στροφές μέχρι περίπου τις 2500 και αλλαγή λαδιού στις 3000 χιλ. Ποιά η δική σας άποψη? Μήπως χρειάζεται περισσότερες στροφές και αλλαγή λαδιού σε πιο λίγα χιλιόμετρα?
  8. Καλημέρα παιδιά, χαιρετίσματα απο Κύπρο. Είμαι κάτοχος ενός golf mk5 2.0TDi, χρονολογίας 2005, με κωδικό μηχανής BKD, με 125000 χιλιόμετρα. Λοιπόν, ένα καλό απογευματάκι που βγήκα για βόλτα, στην προσπάθεια να αναπτύξη ταχύτητα το αυτοκίνητο, με την 4η στον συμπλέκτη και στις 3200 στροφές, το αυτοκίνητο σταματάει να αναπτύσσει ταχύτητα. Ότι και αν έκανα αυτό δεν ξεπερνούσε τις 3000 μετά απο αυτό. Σημειώνω ότι καμία ένδειξη δεν μου βγάζει στο ταμπλό. Σταματάω στο πλάι του δρόμου, σβήνω το αυτοκίνητο και το ξαναξεκινάω. Μετά όλα καλά. Την επόμενη μέρα το πήρα στο συνεργείο και δείχνει κωδικό βλάβης 16618. Το κάνουμε reset και το αφήνουμε να δούμε αν το ξανακάνει. Μετά απο 5-6 μέρες και ενώ εγώ πιέζω στα όρια το αυτοκίνητο καθημερινώς για να δώ αν ξανακάνει το πρόβλημα, εμφανίζεται πάλι με την ίδια ταχύτητα στις ίδιες στροφές. Είχα αγοράσει απο το ebay ενα OBD II και το βάζω πάνω και κάνω διάγνωση. Κανένας κωδικός δεν εμφανίζετε. Το κάνω reset και το πρόβλημα εξαφανίζεται. Ξανά πατάω γκάζι, ίδιες στροφές, ίδια ταχύτητα το πρόβλημα νάτο πάλι. Μου το έχει κάνει ακόμα μία φορά με 3η ταχύτητα στον συμπλέκτη και στις 3800 στροφές. Το ξαναπηγαίνω στο συνεργείο για έλεγχο και στο διαγνωστικό του συνεργείου δείχνει πάλι τον κωδικό 16618. Το συνεργείο μου προτείνει να βγεί το turbo για καθαρισμό και αν δεν επιδιορθωθεί το πρόβλημα, μετά θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση εγκεφάλου ηλεκτροβαλβίδων. Σημειώνω οτι κάποια στιγμή είχα αλλάξει EGR Valve. Το πρόβλημα αυτό δεν είναι συνεχόμενο. Κάποιες φορές το κάνει κάποιες όχι. Μήπως έχει τύχει σε κάποιον το ίδιο πρόβλημα? Τι μου προτείνεται να κάνω? Δεν αντέχω οικονομικά να αλλάζω εξαρτήματα μέχρι να βρούμε το πρόβλημα και μετά να καταλήξουμε οτι φταίει το turbo (που αυτό υποψιάζομαι οτι φταίει)? Έχετε κάτι να προτείνετε. Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων και συγνώμη αν σας κούρασα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.