καλημερα παιδια, οπως ανεφερα και πιο πανω ενδιαφερομαι για την αγορα ενος golf 7 1.4 και θα χρειαστω βοηθεια σιγουρα
καταρχας θα ηθελα γενικα να μου πειτε τι ακριβως θα πρεπει να προσεχτει πανω σε ενα αυτοκινητο τετοιο σε επιπεδο φθορας και σε σημεια που πιθανα ποναει.
επειτα εχω ενα προβληματισμο οσον αφορα την φανοποιεια που πιθανως εχει υποστει ενα οποιοδηποτε μεταχειρισμενο οχημα.
ποσο σιγουρος ειμαι οτι ενα αυτοκινητο ειναι ατρακαριστο? (σοβαρα οχι επιφανειακα) περα απο τον οπτικο ελεγχο που θα κανει ενας δικος μου μαστορας
συγκεκριμενα εχω δει ενα αμαξι με 2 τρακαρισματα απο οτι ειπε μαστορας που το ειδε το οποιο ομως κατα αυτον δεν εχει πειραξει κατι στο αμαξωμα πιο βαθυ ουτε σε ψυγεια κτλ.
εχω δει ενα προγραμμα της vw για τον ελεγχο σε 110 σημεια ενος μεταχειρισμενου αυτοκινητου.
πως το κρινετε? εαν βγει οκ ενα αμαξι απο αυτον ον τεχνικο ελεγχο τοτε θα μπορουσα να εχω το κεφαλι μου ησυχο? οι μετρησεις και οι ελεγχοι που γινονται ειναι σωστοι η του κ%$ου?
και καποιες λεπτομερειες, σε αυτον τον ελεγχο ισχυει οτι θα βρουν τα πραγματικα χλμ του αυτοκινητου? (κοινως ισχυει το οτι τα νεα vw δεν μπορουν να πειραχτουν στα χλμ εφοσον μπουν και ελεγχθουν στο vag?).
επισης εαν το αμαξι εχει εμπλακει σε τρακαρισμα χωρις να ειναι δηλωμενο σε ασφαλιστικη (κοινως παμε στα τυφλα) ο εγκεφαλος θα μπορεσει να δωσει πληροφοριες που θα μας βοηθησουν να βρουμε ποσο σοβαρο ηταν? οπως πχ ανοιγμα αεροσακων η τετοιου ειδους πραγματα?
ευχαριστω πολυ και σορρυ για το σεντονι