ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ, ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ (ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ , ΤΟ POLO 1.2 TDI ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2016 ΜΕ 22.000 ΠΕΡΙΠΟΥ χλμ,
Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΛΗ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΝΑ ΦΟΥΛ ΓΕΜΙΣΜΑ( ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ) ΕΚΑΝΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 840 χλμ ΜΕ ΕΛΑΦΡΥ ΠΟΔΙ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΥΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΜΕΙΝΕ ΑΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ 5 ΜΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΑΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ χλμ ΜΕ ΑΠΟΚΛΗΣΗ 60 χλμ ΤΟ ΓΕΜΙΣΜΑ , ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΑ 40.000χλμ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΡΗ ΤΟΥ 2016 ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ (ΦΙΛΤΡΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ VW ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΑ 60.000χλμ ) ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ( ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΜΕΤΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΒΑΡΥ ΠΟΔΙ) Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ 820χλμ ΣΠΑΝΙΑ . ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ( ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 5 ΜΕΡΕΣ) Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ ΤΟΥ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑ 230 χλμ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ 180 χλμ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ χλμ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 840 ΕΙΝΑΙ 770 ΜΕ 780 ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΩ ΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ , ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΕΜΙΣΜΑ ΕΒΑΛΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΕΚ (TUNAP) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.