Jump to content

AlexRou

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About AlexRou

User Information

  • Gender
    Female | Γυναίκα
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

AlexRou's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Καλησπέρα σας, @Polakias TDIΠαρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο!! Έχω να κάνω μόνο καλές παρατηρήσεις μέχρι στιγμής!! Οι ταχύτητες 1η και 2α έγιναν πιο κοντές (όπως ακριβώς θα έπρεπε να είναι εξ αρχής). Οι αλλαγές ταχυτήτων ομαλές. Με 2α ακόμη και σε χαμηλές στροφές δεν σβήνει το αμάξι (όπως έκανε πριν κ αναγκαστικά κατέβαζα σε 1η). Συντονισμούς δεν αισθάνθηκα (και έκανα αρκετές βόλτες κ με μεγάλες κ μικρές ταχύτητες-χωρίς άλλους ήχους να με αποσπούν). Τον θόρυβο τον περίμενα πολύ περισσότερο (σαν ταξί) αλλά είναι στα όρια του μηδενικού η διαφορά απο πρίν. Την κατανάλωση θα την δω στη συνέχεια (αν και πιστεύω μόνο προς το καλό θα παει γιατι τώρα οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στην ώρα τους, δεν "συμπλεκτάρεις" αλλά ούτε και χρειάζεται να μαρσάρεις για να μην σβήσει) Καλύφθηκαν όλες οι εργασίες απο την VW και ας είμαι εκτός εγγύησης. Το service σε 2000 χλμ θα το κάνω στην autoclub vw Νέας Φιλαδέλφειας!!
  2. @takpanos Ξύδι στα φιμέ για συντήρηση!! Και όχι χημικά (ΑΖΑΧ) γιατι τα φθείρουν στο χρόνο.. @Polakias TDI Το αμάξι δεν το έχω πάρει ακόμη στα χέρια μου.. την Παρασκεύη δν είχε παραλάβει ο μηχανικός ακόμη τα ανταλλακτικά. Μόλις το πάρω στα χέρια μου και το κυκλοφορήσω λίγακι επαρχία κ Αθήνα θα σας ενημερώσω για την συμπεριφορά του. Θορύβους και συντονισμούς πάντως τους περιμένω... Αυτό που με απασχολεί τωρα εμένα είναι άλλο.. Να περιμένω κι άλλες ζημιές λόγω αυτής της αλλαγής? Οι κραδασμοί κτλ που θα μεταφέρονται ατόφιοι σε στρόφαλο θα τον βγάλουν εκτός σύντομα? Τι άλλο θα επηρεαστεί γενικά απο αυτή την αλλαγή ξέρετε? Φαντάζομαι οτι όταν κατασκευάζεις αμάξι με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά προσαρμόζεις σε αυτά όλα τα επιμέρους για αυτο και ανησυχώ.
  3. Σε περίπτωση που κάποιος πάθει κάτι ίδιο με αυτό που περιγράφω παραπάνω να παει στην αντιπροσωπεία vw ωστε να γίνει διάγνωση του αμαξιού. Το δικό μου είχε πρόβλημα με βολαν, δίσκο, πλατό και ό,τι άλλο προκύψει καθώς έπειτα απο ανακοίνωση της vw για αντικατάσταση μερών του αυτοκινητού (πχ. απο βολαν διπλής μαζας-> σε βολάν μονής μάζας κτλ..) το συνεργείο της vw στην Χαλκίδα δεν έκανε καμία τέτοια αλλαγή. Επειδή δεν έγινε ουσιαστική ανάκληση των αυτοκινήτων μόλις έγιναν αντιδράσεις για το οτι έσβηνε με 2α κ χαμηλές στροφές είχε βγεί απόφαση όποιος προσέλθει σε service vag με μια σειρά προβλημάτων που οφείλονται σε αυτό Ή παραπονούμενος για αυτό (σβήσιμο με 2α) να γίνονται αντικαταστάσεις όσες χρειάζεται ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα. Εμένα ποτέ δν μου έγινε ερώτηση για το σβήσιμο και δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να το φτιάξω απλά προσαρμόστηκα σε αυτό. Το αμάξι απο χθες το απόγευμα ειναι στην Autoclub VW στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο μηχανικός εκεί είναι εξαιρετικός, ευτυχώς που έπεσα επάνω του ο οποίος και μου έδωσε να καταλάβω, με καθησύχασε και εκνευρίστηκε με το συνεργείο που μέχρι στιγμής παρακολουθούσε το αμάξι μου!! Εγώ προσωπικά απο την εμπειρία μου μαζί του μεχρι στιγμής δηλώνω, πως ενώ είχα σκοπό να σταματήσω τα service στην αντιπροσωπία, οχι μόνο θα συνεχίσω αλλά δν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπει εκείνος το αμάξι μου απο εδω και στο εξής. Τρομερός!! Υ.Γ: Εγω έχω και θέματα με το αμάξι μου γενικά - Ποιος θα το πειράξει? Γτ? Τι εχει?Τι ακριβώς χάλασε? Τι δουλειά έκανε αυτό που χάλασε? Να ρωτήσω και να ψάξω να μάθω λεπτομέρειες και πιθανές αιτίες που το χάλασαν? Πιθανότητες να το ξαναπάθει? Service στην ωρα του, λάστιχα, προστασία σε πλαστικά με κρέμες ενυδάτωσης-αναζωογόνησης πλαστικών μερών, πέρασμα με ξύδι τα φιμέ, το πλένω μόνη μου μια φορά τη βδομάδα γτ δν θέλω να το ακουμπάει αλλος ή να το οδηγεί κ τέτοια πολλά χαζά σκαλώματα (λες κ τι αμάξι εχω ας πούμε..οκ..στοιχεία χαρακτήρα είναι αυτά, δεν έχει να κάνει με την αξία τόσο πολυ)..... Την autoclub vw στη Νεα Φιλαδέλφεια την προτείνω ανεπιφύλακτα!!
  4. Καλησπέρα σας, Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους σας. Έχω ενα vw polo 1.4tdi αγορασμένο νοέμβριο του 2014 είναι το καινούριο μοντέλο. Σήμερα το απόγευμα φέυγοντας απο τη δουλειά μου πήγα άναψα το αμάξι και επειδή θέλει συμπλέκτη πατημένο για να ανάψει μόλις άναψε άκουσα εναν θόρυβο σαν κροτάλισμα δυνατό ο οποίος ακουγόταν κάθε φορά που πατουσα συμπλέκτη στο ρελαντί και για όση ώρα πατούσα τον συμπλέκτη. Το αμάξι εχει 60.000χλμ μέσα σε 26 μήνες κ βγήκε απο την εγγύηση πριν 2 μήνες. Έχει κανείς κάποια ιδέα σχετικά με το τι μπορεί να είναι? Διαβάζω διάφορα περί ρουλεμαν μπριζντερεκ, δίσκο-πλατό. Όταν βγήκα συγγρού για να γυρισω σπιτι ο θόρυβος έπαψε να ακούγεται στο πάτημα συμπλέκτη. Τι μπορεί να είναι?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.