Σε περίπτωση που κάποιος πάθει κάτι ίδιο με αυτό που περιγράφω παραπάνω να παει στην αντιπροσωπεία vw ωστε να γίνει διάγνωση του αμαξιού.
Το δικό μου είχε πρόβλημα με βολαν, δίσκο, πλατό και ό,τι άλλο προκύψει καθώς έπειτα απο ανακοίνωση της vw για αντικατάσταση μερών του αυτοκινητού (πχ. απο βολαν διπλής μαζας-> σε βολάν μονής μάζας κτλ..) το συνεργείο της vw στην Χαλκίδα δεν έκανε καμία τέτοια αλλαγή.
Επειδή δεν έγινε ουσιαστική ανάκληση των αυτοκινήτων μόλις έγιναν αντιδράσεις για το οτι έσβηνε με 2α κ χαμηλές στροφές είχε βγεί απόφαση όποιος προσέλθει σε service vag με μια σειρά προβλημάτων που οφείλονται σε αυτό Ή παραπονούμενος για αυτό (σβήσιμο με 2α) να γίνονται αντικαταστάσεις όσες χρειάζεται ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα.
Εμένα ποτέ δν μου έγινε ερώτηση για το σβήσιμο και δεν ήξερα ότι θα μπορούσα να το φτιάξω απλά προσαρμόστηκα σε αυτό.
Το αμάξι απο χθες το απόγευμα ειναι στην Autoclub VW στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ο μηχανικός εκεί είναι εξαιρετικός, ευτυχώς που έπεσα επάνω του ο οποίος και μου έδωσε να καταλάβω, με καθησύχασε και εκνευρίστηκε με το συνεργείο που μέχρι στιγμής παρακολουθούσε το αμάξι μου!! Εγώ προσωπικά απο την εμπειρία μου μαζί του μεχρι στιγμής δηλώνω, πως ενώ είχα σκοπό να σταματήσω τα service στην αντιπροσωπία, οχι μόνο θα συνεχίσω αλλά δν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπει εκείνος το αμάξι μου απο εδω και στο εξής. Τρομερός!!
Υ.Γ: Εγω έχω και θέματα με το αμάξι μου γενικά - Ποιος θα το πειράξει? Γτ? Τι εχει?Τι ακριβώς χάλασε? Τι δουλειά έκανε αυτό που χάλασε? Να ρωτήσω και να ψάξω να μάθω λεπτομέρειες και πιθανές αιτίες που το χάλασαν? Πιθανότητες να το ξαναπάθει? Service στην ωρα του, λάστιχα, προστασία σε πλαστικά με κρέμες ενυδάτωσης-αναζωογόνησης πλαστικών μερών, πέρασμα με ξύδι τα φιμέ, το πλένω μόνη μου μια φορά τη βδομάδα γτ δν θέλω να το ακουμπάει αλλος ή να το οδηγεί κ τέτοια πολλά χαζά σκαλώματα (λες κ τι αμάξι εχω ας πούμε..οκ..στοιχεία χαρακτήρα είναι αυτά, δεν έχει να κάνει με την αξία τόσο πολυ).....
Την autoclub vw στη Νεα Φιλαδέλφεια την προτείνω ανεπιφύλακτα!!