Jump to content

Geomets

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Geomets last won the day on March 31 2017

Geomets had the most liked content!

About Geomets

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    Οδήγηση

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Geomets's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

9

Reputation

  1. Σύφωνα με τα links που παραθέτεις νομίζω ότι συμφωνείς μαζί μου τελικά; Πρέπει να ξέρουμε πώς να διαβάζουμε το tyrereviews (select "all reviews" for the current ranking, ποιότητα μείγματος ασφαλτοτάπητα στην Αγγλία και Βόρειο Ευρώπη) και πώς τα αμερικάνικα site (άλλες προτεραιότητες χρηστών σε άνεση, άλλη άσφαλτος, πολλές φορές ίδια ονομασία ελαστικού σημαίνει άλλη γόμα σε σχέση με Ευρώπη). Επίσης το ΜPSS ΔΕΝ πωλείται πλέον στη διάσταση μας στην Ευρώπη. Συμπεράσματα δικά σας.
  2. Τα καλύτερα είναι τα Endless RF650, αλλά καλύτερα να μην δεις τιμή. Από την άλλη βλέπεις άμεσα καλύτερη αίσθηση. Κορυφή, απλά.
  3. Το Conti βγαίνει μόνο σε 19" και πάνω. Το MPS4 από 17", αλλά συγκρίνεις ανόμοια λάστιχα. Το MPS4S είναι πλέον το κορυφαίο σε όλα τα test σε 19" και πάνω. H Conti έπεσε από την κορυφή από 01/2017. Τα Pirelli είναι πλέον παρωχημένα. Μόνο η Michelin και η Continental έχουν παρουσιάσει τη νέα γενιά ελαστικών. Η Goodyear μάλλον έκανε μόνο rebranding και ονόμασε το τελευταίο Asymmetric 3. Διάβασε και το site tyrereviews, μετά αποφάσισε.
  4. Όλα γίνονται, αλλά σε τέτοιο εξάρτημα ασφαλείας δεν κάνουμε ταρζανιές. CNC, σοβαρά; Πες μου ότι κάνεις πλάκα, σε παρακαλώ. Οι δίσκοι πρέπει να είναι cast, no matter what. Τη δική σου ασφάλεια έχεις κάθε δικαίωμα να μην την σκέφτεσαι. Των άλλων όμως πάντα.
  5. Οι δίσκοι 21Kgr το ζεύγος. Αυτούς είχα. Τα 345mm είναι 24Kgr το ζεύγος. Δεν γνωρίζω το ακριβές offset των Passat και TT mk2 3.2 quattro (που επίσης είχε ίδιες διαστάσεις δίσκων). Η εντύπωσή μου είναι ότι το Golf mk7 έχει διαφορετικές δαγκάνες. Αν σε βοηθάει, το μήκος των εμπρός τακακίων στο Golf mk7 Performance Pack είναι 170.5mm (δεν τα λες και μικρά!) Το Passat τι τακάκια παίρνει; Δες στο site της Federal Mogul και πες μας και εμάς!
  6. Η καλύτερη ανάρτηση; Ρητορική η ερώτηση... Μία και μοναδική η απάντηση: Öhlins Road & Track. MI10 για Golf 5&6 και MP20 για Golf 7.
  7. Update. Τα Michelin Pilot Sport 4 τοποθετήθηκαν μαζί με δίσκους-τακάκια. Πρώτες εντυπώσεις; Κλάσεις ανώτερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα προηγούμενα Dunlop SportMaxx RT (είχαν 38000Km πάνω τους και τα νέα είναι βέβαια ολόφρεσκα ακόμα). Αν και "στρώνω" ακόμα το όλο σύστημα, δείχνουν πολύ καλύτερα όσον αφορά την κατευθυντικότητα, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Υ.Γ. Τα τακάκια είναι "όλα τα λεφτά". Σε σύγκριση με τα four-pot Alcon του αδελφού μου, υστερούν πλέον ελάχιστα σε ρυθμισιμότητα! Δεν το περίμενα! Τα εργοστασιακά έβγαζαν και περισσότερη κάπνα και η γόμα τους μετά την Endless εμπειρία μου θυμίζει...mousse! (κάτι που σίγουρα δεν ισχύει αφού η VW εξοπλίζει το Golf R με τα ίδια). Σίγουρα βοηθούν και τα braided brake-lines της Goodridge. Φωτογραφίες:
  8. Βάλε λίγο γράσο, μην το παρακάνεις! Αν και θεωρώ ότι ο θόρυβος προέρχεται από τα top mounts. Να προσθέσω ότι όταν αλλάζετε τα τελευταία, πάντα να αλλάζετε και τα ρουλεμάν αυτών (srut bearings θα λέω εφ' εξής, στα ελληνικά έχουμε μπερδέψει τα πάντα σε ό,τι αφορά τα εξαρτήματα αυτοκινήτων. Παράδειγμα : αντιστρεπτική=ζανφόρα!!!, endlinks=ζανφοράκια!!! καμμία σχέση, για να μην αναφέρω και την κατακρεούργηση και ελληνοποίηση της γαλλικής ορολογίας. Πώς να είμαστε ακριβείς μετά; Άλλη κουβέντα, συγγνώμη που βγήκα εκτός θέματος)
  9. Για να μην μπερδευόμαστε: Τρίξιμο στον μπροστινό άξονα μπορεί να οφείλεται σε: α) Top mounts (αντιληπτό με ίσιους τους τροχούς κυρίως, σε ανωμαλίες οδοστρώματος, με ταχύτητες έως το πολύ 50Km/h). Ήχος σαν "σουμιές" όπως ανέφερε ο φίλτατος συμφορουμίτης παραπάνω. (Βασικά αυτός είναι ο χαρακτηριστικός ήχος τριβής μετάλλου με λάστιχο). Διορθώνεται με αλλαγή top mounts (τα οποία προτείνω να αλλάζετε σε ζεύγος). Μιας και θα είστε εκεί ρίξτε και λίγο (επισημαίνω, λίγο , το πολύ βλάπτει γενικώς τα λάστιχα) γρασοσπρέι στα λαστιχένια κομμάτια της ανάρτησης (ό,τι bushing βρείτε μπροστά σας από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου). β) Ξεραμένα bushings μπροστινού υποπλαισίου. Πιο "βαρύ" τρίξιμο, θυμίζει ήχο στρέψης μεταλλικής δοκού (ελισσαβετιανό κρεββάτι...) Αντιληπτό όταν η ανάρτηση βρίσκεται σε έκταση ή συμπίεση υπό γωνία σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (περίπου ως 20Km/h; γενικά σέρνομαι σε συμβολές οδών με άθλια οδοστρώματα εκατέρωθεν και στη ράμπα του γκαράζ μου). Ο ήχος καταπολεμάται με lithium grease, δεν φτιάχνεται το πρόβλημα το οποίο είναι τα φτηνά bushings που χρησιμοποιεί η VW στο mk7. γ) Πολύ σύντομο τρίξιμο (ένα..."κρίτσι"!!!), σχετικά ήσυχο, παρατηρείται αν έχετε αφήσει το αυτοκίνητο χωρίς πλύσιμο για αρκετό καιρό(!). Όχι, δεν φταίει η βρωμιά, απλά θέλουν λίγο να λιπανθούν τα ελαστκά παρεμβύσματα των σινεμπλόκ με γράσο (όχι λιθίου, προσωπικά στο συγκεκριμένο θέμα ο μηχανικός έβαλε ένα γράσο σε σπρέι και δεν πρόφτασα να δω τι χρησιμοποίησε) ή...νερό για πολύ προσωρινό αποτέλεσμα. Βουητό στον μπροστινό άξονα (ή και τον πίσω...) είναι το παραδισιακό ρουλεμάν. Ελπίζω αυτός που το έχει να είναι σε εγγύηση. Εδώ θέλω την προσοχή σας: εάν ακούτε "χτυπήματα" (μεταλλικά, σαν να χτυπάτε κουτάκια κονσέρβας με μεταλλική βεργίτσα, ή να σπάτε κομμάτια τσίγκου) όταν στρίβετε τους τροχούς ή κινείστε σε στροφή, πάντα μα ανοιχτά τα παράθυρα (έχουν καλή ηχομόνωση τα mk7) δεν είναι τα dust shields των εμπρός φρένων ούτε ό,τι β*****α σας πει ο "μηχανικός" για να σας ξεφορτωθεί (βέβαια, αφήστε τον να τα δει όλα αυτά, μη γίνουμε και "ρόμπες" μπροστά τους!) Αν δεν βοηθήσουν όλα όσα κάνει, ζητήστε του να αλλάξει τα ρουλεμάν τροχού (ακριβά, αλλά άλλάξτε και των δύο τροχών του ίδιου άξονα). Αν έχετε εγγύηση απαιτήστε (με ευγένεια πάντα) να αλλάξετε και τα δύο, τα οποία έχω την εντύπωση (δεν ήμουν μπροστά) ότι πάνε μαζί με τα μουαγιέ. Ελπίζω να μη σας κούρασα.
  10. Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, το τρίξιμο που λες μάλλον υποδεικνύει flywheel. Κοίταξε το site της ZF (zfwebcat) και βρες το αυτοκίνητό σου εκεί. Θα βρεις όλα τα part numbers και για το σετ συμπλέκτη-ρουλεμάν-πλατό-βολάν, όπως και για όλες τις βάσεις αν οι OEM ήταν εκ των συνεργατών της ZF (προφανώς ήταν). Για πιο φθηνά ψάξε στο eBay.de με τα part numbers. Πήρα Sachs performance για το δικό μου στα 3/4 της εδώ τιμής. Το βολάν, δε, μισοτιμής.
  11. Προσωπικά είχα πολλών ειδών ήχους στην μπροστινή ανάρτηση. Όντως, οι βάσεις των μπροστινών αμορτισέρ είναι ένα ανέκδοτο. Δύο φορές αλλάχθηκαν, και, απροσδόκητα, η εκδοχή τους σε febi-bilstein απεδείχθη ισχυρότερη από ότι περίμενα από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι το μπροστινό υποπλαίσιο. Θέλει γράσο λιθίου (lithium grease) στα σημεία έδρασης. Δυστυχώς τα bushings είναι ένα ακόμα αστείο από πλευράς της VW στο τρέχον Golf... Σου μιλάω εκ (πικρής) πείρας.
  12. Σε κανένα μήνα θα βάλω τα Michelin PS4 και θα αναφέρω. Θα τα έβαζα νωρίτερα, αλλά περιμένω να τα τοποθετήσω μαζί με την αλλαγή δίσκων (Tarox F2000) και τακακίων (Endless MX72). Περιμένω τα τελευταία (το πίσω set) να έρθει από Ιαπωνία.
  13. Rays Homura 2x5s. Όμορφες και σκληροτράχηλες! Οι stock Brooklyn κάθονται υπομονετικά και περιμένουν κάποιον να τις αγοράσει.
  14. Αν κοιτάξετε σε ανεξάρτητους φορείς και τεστ ελαστικών, το Michelin Pilot Sport 4 είναι πολύ μπροστά και καθόλου αδιάφορο. Μην το συγχέουμε με το PS3 που ήταν προσανατολισμένο στην άνεση (άλλωστε θεωρείται από την ίδια τη Michelin σαν εξέλιξη του Exalto). Άρα PS4 και ξερό ψωμί!
  15. Αν αλλάξεις μόνο ελατήρια τα αμορτισέρ σου θα χάσουν απόδοση σύντομα λόγω διαφορετικού εύρους λειτουργίας σε σχέση με το εργοστασιακό setup. Αποτέλεσμα μετά από 20-30000km; Πλεύση σαν μαούνα σε θαλασσοταραχή (not safe). Ή αλλάζεις ελατήρια και αμορτισέρ, ή βάζεις coilover, ή μόνο σφιχτότερη αμορτισέρ. Τη μεταβολή ύψους τη συνδιάζεις πάντα με άλλο αμορτισέρ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.